Han har ikke spillet fodbold i 7 år. Han er en kæmpe lotto kupon. Jeg håber ikke man henter ham.Gaarde6 skrev: ↑25. maj 2021, 16:56Nu er det ikke fordi jeg tror at man er interesseret i at hente Thomsen for at sætte ham på bænken.Jakobsen skrev: ↑25. maj 2021, 15:09Forudsat vi holder fast i 3-5-2 hvad pokker skal vi så med Thomsen? jeg kan slet ikke se ham i det koncept. Slet ikke hvis vi beholder dem vi har.
Han er ikke en Hiljemark substitut, han er ikke på Fossums nivaeu/form eller egnet til central midt og jeg kan slet ikke se ham som wingback eller på Lucas's plads og i den konstelation er ikke aktuel til frontkæden. Jeg kan slet ikke se Thomsen passe ind på det nuværende hold.
Men generelt er der alt alt for lidt konkurrence om pladserne. Og det kunne være fedt at vi sommetider kunne skifte ud på pladser uden det gør os svagere. Og skal vi i top 4-6 stykker. Så kræver det at vi kan mønstre en stærk bænk også.
Jeg håber (og tror på) at Inge kigger efter spillere, som er stærkere end dem de skal afløse.
Så hvis Klitten, Samuelsen og Tom smutter (Evt MC og Børsting også) Så skal der hentes spillere ind, som er noget bedre end dem, hvis målet om fast top 4-6 stykker skal holde.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg er helt enig i, at der bør være konkurrence, men jeg kan bare ikke se ham passe specielt godt ind i vores system og Thomsen er for dyr til at blive allrounder og han er også et genopbygningsprojekt til høj pris.Gaarde6 skrev: ↑25. maj 2021, 16:56Nu er det ikke fordi jeg tror at man er interesseret i at hente Thomsen for at sætte ham på bænken.Jakobsen skrev: ↑25. maj 2021, 15:09Forudsat vi holder fast i 3-5-2 hvad pokker skal vi så med Thomsen? jeg kan slet ikke se ham i det koncept. Slet ikke hvis vi beholder dem vi har.
Han er ikke en Hiljemark substitut, han er ikke på Fossums nivaeu/form eller egnet til central midt og jeg kan slet ikke se ham som wingback eller på Lucas's plads og i den konstelation er ikke aktuel til frontkæden. Jeg kan slet ikke se Thomsen passe ind på det nuværende hold.
Men generelt er der alt alt for lidt konkurrence om pladserne. Og det kunne være fedt at vi sommetider kunne skifte ud på pladser uden det gør os svagere. Og skal vi i top 4-6 stykker. Så kræver det at vi kan mønstre en stærk bænk også.
Jeg håber (og tror på) at Inge kigger efter spillere, som er stærkere end dem de skal afløse.
Så hvis Klitten, Samuelsen og Tom smutter (Evt MC og Børsting også) Så skal der hentes spillere ind, som er noget bedre end dem, hvis målet om fast top 4-6 stykker skal holde.
RAUS RAUS SSE!
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Enig han er et genopbygnings projekt, og et dyrt et af slagsen, og jeg har mine store tvivl om han har sulten til at ville det. De penge kan bruges meget bedre på en yngre spiller eller et talent med vidersalgs potentiale. At han så også udtaler FCK er hans klub og København hans by, samt hans alder er han No Go i AaBJakobsen skrev: ↑25. maj 2021, 17:39Jeg er helt enig i, at der bør være konkurrence, men jeg kan bare ikke se ham passe specielt godt ind i vores system og Thomsen er for dyr til at blive allrounder og han er også et genopbygningsprojekt til høj pris.Gaarde6 skrev: ↑25. maj 2021, 16:56Nu er det ikke fordi jeg tror at man er interesseret i at hente Thomsen for at sætte ham på bænken.Jakobsen skrev: ↑25. maj 2021, 15:09Forudsat vi holder fast i 3-5-2 hvad pokker skal vi så med Thomsen? jeg kan slet ikke se ham i det koncept. Slet ikke hvis vi beholder dem vi har.
Helt enig. Udover man ikke har set ham røre en fodbold siden mesterskabet, så er hans udtalelser om København og FCK ekstra grund til jeg absolut ikke ser ham i vores klub.Uldahl skrev: ↑25. maj 2021, 17:57Enig han er et genopbygnings projekt, og et dyrt et af slagsen, og jeg har mine store tvivl om han har sulten til at ville det. De penge kan bruges meget bedre på en yngre spiller eller et talent med vidersalgs potentiale. At han så også udtaler FCK er hans klub og København hans by, samt hans alder er han No Go i AaBJakobsen skrev: ↑25. maj 2021, 17:39Jeg er helt enig i, at der bør være konkurrence, men jeg kan bare ikke se ham passe specielt godt ind i vores system og Thomsen er for dyr til at blive allrounder og han er også et genopbygningsprojekt til høj pris.Gaarde6 skrev: ↑25. maj 2021, 16:56Nu er det ikke fordi jeg tror at man er interesseret i at hente Thomsen for at sætte ham på bænken.Jakobsen skrev: ↑25. maj 2021, 15:09Forudsat vi holder fast i 3-5-2 hvad pokker skal vi så med Thomsen? jeg kan slet ikke se ham i det koncept. Slet ikke hvis vi beholder dem vi har.
------------------------------------------------
-
R Rosenberg
- Allstar

Just præcis.Pastorius skrev: ↑25. maj 2021, 16:30Det er ikke et spørgsmål om at Pallesen er piv-elendig. Det er et spørgsmål om at vi gerne vil spille boldbesiddende og vores wingbacks skal være rigtig gode til at vende spillet, komme hurtigt fremover stepperne - UDEN at smide bolden væk undervejs.R Rosenberg skrev: ↑25. maj 2021, 15:43Nej, det er det ikke. Jeg synes faktisk ikke, at Pallesen er ret god. Og da slet ikke top 4-materiale.FlæskeFrank skrev: ↑25. maj 2021, 15:28Pallesen gør det fint.
Og skal der ske noget på hans plads er det kun Henrik Dalsgaard eller et spændende talent. Alt andet er #jegvilbareikkeindrømmeatPallesenspillergodt.
Defensivt er han for nem at overløbe. Se fx i går igen mod Simonsen.
Og så har jeg egentlig aldrig været imponeret af hans evne til indlæg.
Men jeg vil da gerne medgive, at det har set bedre ud de senere kampe, men der skal bare lidt mere til at imponere mig.
Det er ikke et spørgsmål om at erstatte Pallesen, med en fra overskudslageret i Viborg. Det der er problemet med Pallesen er at for at spille som vi gerne vil, skal vi have en i højresiden, der er sammenlignelig med Mæhle, Dalsgaard, eller som minimum Ahlmann i venstresiden. Det er de hylder vi skal lede efter. Ellers giver det ikke meget mening at finde en erstatning.
PS! Mæhle og Dalsgaard som da de spillede i AaB - ikke nødvendigvis helt samme hylde som de er på nu. Det er trods alt nok at skyde over målet.
Ædruelighedens stemme
Jeg mindes også et interview med ham hvor han forklarede at en af hans tattoos symboliserede ham som lille dreng, der altid havde drømt om at spille foran FCK’s fans.Uldahl skrev: ↑25. maj 2021, 17:57Enig han er et genopbygnings projekt, og et dyrt et af slagsen, og jeg har mine store tvivl om han har sulten til at ville det. De penge kan bruges meget bedre på en yngre spiller eller et talent med vidersalgs potentiale. At han så også udtaler FCK er hans klub og København hans by, samt hans alder er han No Go i AaBJakobsen skrev: ↑25. maj 2021, 17:39Jeg er helt enig i, at der bør være konkurrence, men jeg kan bare ikke se ham passe specielt godt ind i vores system og Thomsen er for dyr til at blive allrounder og han er også et genopbygningsprojekt til høj pris.Gaarde6 skrev: ↑25. maj 2021, 16:56Nu er det ikke fordi jeg tror at man er interesseret i at hente Thomsen for at sætte ham på bænken.Jakobsen skrev: ↑25. maj 2021, 15:09Forudsat vi holder fast i 3-5-2 hvad pokker skal vi så med Thomsen? jeg kan slet ikke se ham i det koncept. Slet ikke hvis vi beholder dem vi har.
Hvis fck er hans klub og København er hans by, så kan man da godt komme i tvivl om han vil have sulten hvis han skal vende “hjem” til AaB.
Jeg håber ikke vi henter ham, men jeg tror det heller ikke, han ender formentlig hos Kent i Silkeborg
-
michael_nagg
- 2. div

- Favoritspiller: risgård
Er der nogen der har kendskab til Den svenske superettan. Der render en spiller rundt i eskildstuna, Alexander Holmstrøm. 22 år, 1.91 cm. Han har kontrakt udløb nytår 22.
Han har lavet 6 mål i 9 kampe fordelt på ligaen og pokalturnering.
Han har lavet 6 mål i 9 kampe fordelt på ligaen og pokalturnering.
Tror også Inge`s transfer planer får betydning omkring Lucas.
Håber godt nok ik det er så slemt som det så ud.
Hold kæft det er synd!!! Fedt at se fans fra andre klubber reagere på hans uheld på en fed måde.
Frygter det værste for ham
Håber godt nok ik det er så slemt som det så ud.
Hold kæft det er synd!!! Fedt at se fans fra andre klubber reagere på hans uheld på en fed måde.
Frygter det værste for ham
Og det var så desværre det værst tænkelige...Det er så synd!!!
Det er godt nok tragisk for AaB, men selvfølgelig især for Lucas. Vanvittigt uheldigt.
Realistisk set er Lucas ude resten af 2021 og vi er efterhånden også derhenne hvor det må regnes for en bonus, hvis han kommer i omdrejninger igen. Han skal simpelthen erstattes direkte her i sommervinduet.
En korsbåndsskade tager mig bekendt typisk 1 år at komme sig over, hvilket også var tilfældet for Ahlmann og Spalvis. Van Dijk blev skadet i oktober og regnes at kunne spille fuldt ud til september.Yankee skrev: ↑26. maj 2021, 09:14Det er godt nok tragisk for AaB, men selvfølgelig især for Lucas. Vanvittigt uheldigt.
Realistisk set er Lucas ude resten af 2021 og vi er efterhånden også derhenne hvor det må regnes for en bonus, hvis han kommer i omdrejninger igen. Han skal simpelthen erstattes direkte her i sommervinduet.
Det er simpelthen så latterligt uheldigt for både Lucas og AaB. Jeg frygter at det her er slutningen for Lucas. Han har generelt haft det svært ved at komme tilbage fra sine skader og virker i det hele taget skrøbelig. Læg dertil den psykiske belastning af at skulle igennem en lang skadesperiode + genoptræning igen, og frygten for næste skade vil næsten utvivlsomt sidde i ham, hvis han bliver klar igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er meget forskelligt. Alt fra 4-5 til 12+ måneder.Hanga skrev: ↑26. maj 2021, 09:23En korsbåndsskade tager mig bekendt typisk 1 år at komme sig over, hvilket også var tilfældet for Ahlmann og Spalvis. Van Dijk blev skadet i oktober og regnes at kunne spille fuldt ud til september.Yankee skrev: ↑26. maj 2021, 09:14Det er godt nok tragisk for AaB, men selvfølgelig især for Lucas. Vanvittigt uheldigt.
Det er simpelthen så latterligt uheldigt for både Lucas og AaB. Jeg frygter at det her er slutningen for Lucas. Han har generelt haft det svært ved at komme tilbage fra sine skader og virker i det hele taget skrøbelig. Læg dertil den psykiske belastning af at skulle igennem en lang skadesperiode + genoptræning igen, og frygten for næste skade vil næsten utvivlsomt sidde i ham, hvis han bliver klar igen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Helt Enig Hanga - frygter også det er slut, og måske man skal danne truppen uden at tænkte på "lucas" retur. det må betyde noget for transferen.Hanga skrev: ↑26. maj 2021, 09:23En korsbåndsskade tager mig bekendt typisk 1 år at komme sig over, hvilket også var tilfældet for Ahlmann og Spalvis. Van Dijk blev skadet i oktober og regnes at kunne spille fuldt ud til september.Yankee skrev: ↑26. maj 2021, 09:14Det er godt nok tragisk for AaB, men selvfølgelig især for Lucas. Vanvittigt uheldigt.
Måske bedre at hente 1-2 sindssygt stærke offensive kort og så forlænge Van Weert. ham og Prica er kommet ind i nogle gode små stimer.
Men ja synd for lucas og ikke noget han jo kan gøre for. Der røg den næste sæson.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg er ret sikker på, at skaden til Lucas betyder, at vi skriver med Samuelsen inden månedens udgang. Medmindre Cifuentes har vendt tomlen nedad.
Personligt så jeg hellere, at Hannesbo fik pladsen. Synes mere om ham, som angriber end wingback.
Personligt så jeg hellere, at Hannesbo fik pladsen. Synes mere om ham, som angriber end wingback.
- FlæskeFrank
What? Samuelsen har da været pivringe.FlæskeFrank skrev: ↑26. maj 2021, 09:42Jeg er ret sikker på, at skaden til Lucas betyder, at vi skriver med Samuelsen inden månedens udgang. Medmindre Cifuentes har vendt tomlen nedad.
Det nægter jeg, at tro. Jeg tror, at Inge laver en ny deal, med en ny spiller, ala den Samuelsen fik. Jeg er ret fortrøstningsfuld.FlæskeFrank skrev: ↑26. maj 2021, 09:42Jeg er ret sikker på, at skaden til Lucas betyder, at vi skriver med Samuelsen inden månedens udgang. Medmindre Cifuentes har vendt tomlen nedad.
Helt enig, han har intet vist der giver tro på, at han kan tage over efter Lucas. Vi finder ikke en 1:1 erstatning for Lucas, men Samuelsen kommer slet ikke tæt på.Yankee skrev: ↑26. maj 2021, 09:43What? Samuelsen har da været pivringe.FlæskeFrank skrev: ↑26. maj 2021, 09:42Jeg er ret sikker på, at skaden til Lucas betyder, at vi skriver med Samuelsen inden månedens udgang. Medmindre Cifuentes har vendt tomlen nedad.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det er ikke min favorit heller. Men vi skal pludselig til at finde en på venstrekanten. Og der er ikke et lysende hav af spillere der.
Og mon ikke han er kørt lidt ud på et sidespor efter Lucas er kommet tilbage og frontangriberne er begyndt at lave mål. Men her er tale om en spiller, som har været i klubben 5 måneder - træneren kender.
Eksotiske navne lyder selvfølgelig spændende, men de skal jo også bruge tid til at komme ind i klubben. Der har han jo et forspring. Men ja, forbedring er helt klart på sin plads.
Og mon ikke han er kørt lidt ud på et sidespor efter Lucas er kommet tilbage og frontangriberne er begyndt at lave mål. Men her er tale om en spiller, som har været i klubben 5 måneder - træneren kender.
Eksotiske navne lyder selvfølgelig spændende, men de skal jo også bruge tid til at komme ind i klubben. Der har han jo et forspring. Men ja, forbedring er helt klart på sin plads.
- FlæskeFrank
Men Samuelsen bidrager jo ikke med noget, som de andre i truppen ikke kan. Om "den nye" får en hel opstart eller hentes på deadline, vil jeg mene, at det er den rigtige løsning.FlæskeFrank skrev: ↑26. maj 2021, 10:01Det er ikke min favorit heller. Men vi skal pludselig til at finde en på venstrekanten. Og der er ikke et lysende hav af spillere der.