Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mogens » 28. maj 2021, 10:26

Gaarde6 skrev:
27. maj 2021, 12:39
Der må da være lagt op til det vilde vesten på transfermarkedet i år!
Brøndby prøver nok at forstærke sig.
FCM plejer at gøre det samme.
FCK skal jo ud og finde et par profiler for at tage sidste skridt.
AGF vil vel gøre alt, hvad de kan for at holde fast i top 4.

Randers har sagt de vil forstærke sig.

Nu har Sønderjyske lagt 15 millioner på deres års budget
OB har lige meldt ud at de vil spille med som fast top 6.

Og sidst men ikke mindst har vores egen ledelse sagt fast top 4.

Der er vel reelt 7-8 klubber, som alle vil være i den bedste halvdel af Superligaen.
Det skriger jo på nogle vilde forstærkninger her og der?!
Læg dertil fcn, som notorisk sælger deres største talenter, men "blot" hiver nogle nye op. Med de ca. 100 mio. vil det være mærkeligt, om ikke nogen af pengene bliver brugt på nye spillere. Hold nu kæft, jeg misunder dem, deres økonomi, men ikke deres mangel på ambitioner.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 28. maj 2021, 11:02

Mogens skrev:
28. maj 2021, 10:26
Gaarde6 skrev:

Der er vel reelt 7-8 klubber, som alle vil være i den bedste halvdel af Superligaen.
Læg dertil fcn, som notorisk sælger deres største talenter, men "blot" hiver nogle nye op. Med de ca. 100 mio. vil det være mærkeligt, om ikke nogen af pengene bliver brugt på nye spillere. Hold nu kæft, jeg misunder dem, deres økonomi, men ikke deres mangel på ambitioner.
Nu er FCN ikke en klub jeg følger tæt, men af det jeg har samlet op, så er planen at man dels investerer i faciliteter og akademier (også i Danmark), gerne vil holde på de største talenter længere og kunne supplere med spillere der kan give noget ekstra ift lederskab, især uden for banen, såsom Johan Djorou. Det er på den måde at FCN gerne vil etablere sig i toppen, og med den talentmasse de har fremvist de sidste 10 år, så virker det ikke utænkeligt at de kan skabe et mesterhold, hvis de har held til at holde på deres gode spillere i længere tid.
Foruden lederskabstransfer, så vil de selvfølgelig også udvide deres rekruttering af helt unge spillere fra Europa uden for skandinavien.

Jeg er faktisk lidt spændt på niveauet af de første egyptiske spillere, nu hvor de har fået et samarbejde op at køre der. Mit indtryk er, at der er mange dygtige teknikkere og spillere med fart i støvlerne, men de mangler måske noget robusthed og noget team-spirit plus taktisk forståelse. Hvis det er noget FCN har held med, så er nordafrika en guldmine på niveau med akademiet i Ghana.

Men jeg er enig. Jeg ville nok også have det lidt svært, som FCN fan, at se klubben gøre nogle ting så rigtigt og være blandt de bedste klubber i Europa til netop de de gør, og så ikke ville gribe ud efter metallet og de europæiske kampe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 28. maj 2021, 11:17

FIDEL skrev:
28. maj 2021, 10:04
Dennis Søndergaard skriver på Twitter, at han har fra en pålidelig kilde, at Thomsen ikke er blevet kontaktet af Urawa Red Diamonds.
Jeg har fra en pålidelig kilde at Dennis Søndergaard er en ekstremt upålidelig og ulidelig kilde.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 28. maj 2021, 11:47

Buzz Killington skrev:
28. maj 2021, 11:17
FIDEL skrev:
Dennis Søndergaard skriver på Twitter, at han har fra en pålidelig kilde, at Thomsen ikke er blevet kontaktet af Urawa Red Diamonds.
Jeg har fra en pålidelig kilde at Dennis Søndergaard er en ekstremt upålidelig og ulidelig kilde.
Var det ikke ham der snakkede om i et helt år, at ifølge hans Kilder så var Floors bare så glad for at være i Aalborg, og de begge var faldt så godt til at de så Aalborg som deres nye hjem..

Senere kommer det så frem at de aldrig rigtig faldt til i byen.. og det var en af grundene til salget fra AaB

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 28. maj 2021, 11:54

Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
Aner ikke hvor pålidelig han er, men jeg kan egentlig godt li´ ham. Han er en pisse god kommentator, og virker altid uhyre velforberedt ift. mange andre kommentatorer.

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 28. maj 2021, 12:12

jonas386 skrev:
28. maj 2021, 11:02
Mogens skrev:
28. maj 2021, 10:26
Gaarde6 skrev:

Nu er FCN ikke en klub jeg følger tæt, men af det jeg har samlet op, så er planen at man dels investerer i faciliteter og akademier (også i Danmark), gerne vil holde på de største talenter længere og kunne supplere med spillere der kan give noget ekstra ift lederskab, især uden for banen, såsom Johan Djorou. Det er på den måde at FCN gerne vil etablere sig i toppen, og med den talentmasse de har fremvist de sidste 10 år, så virker det ikke utænkeligt at de kan skabe et mesterhold, hvis de har held til at holde på deres gode spillere i længere tid.
Foruden lederskabstransfer, så vil de selvfølgelig også udvide deres rekruttering af helt unge spillere fra Europa uden for skandinavien.

Jeg er faktisk lidt spændt på niveauet af de første egyptiske spillere, nu hvor de har fået et samarbejde op at køre der. Mit indtryk er, at der er mange dygtige teknikkere og spillere med fart i støvlerne, men de mangler måske noget robusthed og noget team-spirit plus taktisk forståelse. Hvis det er noget FCN har held med, så er nordafrika en guldmine på niveau med akademiet i Ghana.

Men jeg er enig. Jeg ville nok også have det lidt svært, som FCN fan, at se klubben gøre nogle ting så rigtigt og være blandt de bedste klubber i Europa til netop de de gør, og så ikke ville gribe ud efter metallet og de europæiske kampe.
Men mig bekendt har de meldt det modsatte ud, at de netop ønsker at gøre spillerne Superliga klar i en endnu lavere alder og få dem skudt af med det samme.
Jeg syntes det er helt oplagt, at FCN er gået hen og blevet et rent udstillingsvindue uden nogen form for ambitioner om mesterskaber/medaljer.

Jeg forventer at FCM er nødt til at sælge en del profiler, de er tydeligvis kørt træt i det og vil videre i karrieren. Skandaløst at de ikke kunne genvinde mesterskabet med den trup, men jeg tror ikke deres ageren på transfermarkedet får nogen betydning for AaB.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 28. maj 2021, 13:00

Patmand skrev:
28. maj 2021, 12:12
Jeg syntes det er helt oplagt, at FCN er gået hen og blevet et rent udstillingsvindue uden nogen form for ambitioner om mesterskaber/medaljer.
Og alligevel er det FCN der går i top-6 år efter år.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 28. maj 2021, 13:18

FIDEL skrev:
28. maj 2021, 11:54
Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
Aner ikke hvor pålidelig han er, men jeg kan egentlig godt li´ ham. Han er en pisse god kommentator, og virker altid uhyre velforberedt ift. mange andre kommentatorer.
Meget enig. Han har selvfølgelig sine holdninger til AaB, men han er ekstremt velforberedt og den kommentator med størst forstand på AaB. Jeg savner virkelig ham på AaB’s kampe frem for Ortved.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 28. maj 2021, 14:00

Yankee skrev:
28. maj 2021, 13:00
Patmand skrev:
Det er fuldstændigt vildt og understreger hvor dygtige de er til talentudvikling. Mig bekendt satte de igen ny rekord for laveste gennemsnitsalder for en startformation i Superligaen.
De er helt fantastiske til at få de helt unge spillere gjort klar til at kunne håndtere Superligaen og ofte også klar til endnu større udfordringer.
Tænk hvis en af de store klubber med mange tilskuere og store sponsorindtægter havde sådan et akademi. De ville jo dominere Superligaen i så fald.

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 28. maj 2021, 14:48

Forza skrev:
28. maj 2021, 13:18
FIDEL skrev:
28. maj 2021, 11:54
Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
Meget enig. Han har selvfølgelig sine holdninger til AaB, men han er ekstremt velforberedt og den kommentator med størst forstand på AaB. Jeg savner virkelig ham på AaB’s kampe frem for Ortved.
Det gør jeg også. Ortved ved ikke en skid om AaB. Jeg hører stort set kun varm luft, når han taler.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 28. maj 2021, 15:52

Patmand skrev:
28. maj 2021, 14:00
Yankee skrev:
28. maj 2021, 13:00
Patmand skrev:
Det er fuldstændigt vildt og understreger hvor dygtige de er til talentudvikling. Mig bekendt satte de igen ny rekord for laveste gennemsnitsalder for en startformation i Superligaen.
De er helt fantastiske til at få de helt unge spillere gjort klar til at kunne håndtere Superligaen og ofte også klar til endnu større udfordringer.
Tænk hvis en af de store klubber med mange tilskuere og store sponsorindtægter havde sådan et akademi. De ville jo dominere Superligaen i så fald.
...men det er også vildt så heldige de har været i mindst to af årene med lige at snige sig med i top-6 bla. i år. De skulle jo ikke have været i nærheden. Det er meget, meget små marginaler der har været ufatteligt dyre for AaB og ufatteligt givtige for FCN. Jeg er med på det i sidste ende er ligegyldige mellemregninger, men for helvede da!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Alpa Chino
Superliga
Superliga

Indlæg af Alpa Chino » 29. maj 2021, 08:57

Så er det nu vi henter Karlo Bartolec

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 29. maj 2021, 09:47

Alpa Chino skrev:
29. maj 2021, 08:57
Enig! Han var fortræffelig i FCN.
Men vil FCK lade ham gå billigt, selvom de har været på rov ved AGF, når han har to år tilbage af sin kontrakt?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 29. maj 2021, 10:42

Erasmus Montanus skrev:
29. maj 2021, 09:47
Alpa Chino skrev:
Enig! Han var fortræffelig i FCN.
Men vil FCK lade ham gå billigt, selvom de har været på rov ved AGF, når han har to år tilbage af sin kontrakt?
Nej og lønnen kunne også godt være en forhindring. Jeg vil gætte på at han får 2-3 mio. i København og koster vel cirka det samme at købe fri. Og han er jo nok interessant for de fleste kroatiske tophold.

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 29. maj 2021, 11:20

Alpa Chino skrev:
Virker for dyr. Tror derimod, at Inge henter Jørgensen eller Buus til backen/wingbacken.

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 29. maj 2021, 12:13

Tom på vej til græsk fodbold.

Så får han da sit eventyr - og nu skal Inge lande en god angriber i den kommende tid.

Uldahl
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Indlæg af Uldahl » 29. maj 2021, 12:47

Julgranen skrev:
29. maj 2021, 12:13

Så får han da sit eventyr - og nu skal Inge lande en god angriber i den kommende tid.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ryg ... ola-retur/
Det er et rygte så intet fast endnu. Men håber han får sit eventyr, og vi henter en rigtig striker.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Indlæg af Moen » 29. maj 2021, 16:03

Uldahl skrev:
29. maj 2021, 12:47
Julgranen skrev:
29. maj 2021, 12:13

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ryg ... ola-retur/
Det er et rygte så intet fast endnu. Men håber han får sit eventyr, og vi henter en rigtig striker.
Den er god nok.

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 29. maj 2021, 16:08

Gyökeres, nogen som ved om han er god nok? Kunne han ikke være noget for os?

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 29. maj 2021, 16:27

FIDEL skrev:
29. maj 2021, 16:08
Gyökeres, nogen som ved om han er god nok? Kunne han ikke være noget for os?
Han er en spiller jeg nævnte i AaB-sammenhæng allerede før han skiftede til England. Produkt af BP, og en spiller som ville kunne gøre en positiv figur i AaB.
Men han vil kun lejes ud.

Låst