Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Jakobsen » 2. jun 2021, 17:21

Er lidt lunken ved Prips profil. Det er sådan en rigtig OB-transfer af en af de bedre spillere fra et bundhold. Prip har nogle spændende ting, men jeg synes hylden er lige lav nok og alderen er lige høj nok. Han er allerrede 23 og skal vi have glæde af ham i et par år så er det ikke engang vi kan få alverden for i et moderne transfermarked. I den optik synes jeg, at to millioner er virkeligt meget. Spillertypen er dog absolut rigtig nok.
RAUS RAUS SSE!

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Indlæg af Fromthecradle » 2. jun 2021, 17:22

Forza skrev:
2. jun 2021, 17:14
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ach ... -fed-klub/

Det kommer ikke tættere på et frieri fra en spiller. Jeg ser udelukkende AaB’s kampe og har derfor ikke set ham særlig ofte, men mit indtryk er at han indeholder nogle gode kvaliteter.
Han kan sparke straffespark, så det er en no-brainer.

Lyder som en fin tilgang i givet fald.
You pay for this?

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 2. jun 2021, 17:24

Prip er spændende uden at være overvældende.
Han kunne godt blive en profil for AaB. Kunne også ende som en lidt halvdyr bænkevarmer.

Som det altid er med kendte spillere, så kender vi man desværre også svaghederne :-) Men umiddelbart synes jeg det er en positiv signing, der kan give tiltrængt konkurrence til Kusk.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 2. jun 2021, 17:31

Reyad skrev:
2. jun 2021, 17:24
Han kunne godt blive en profil for AaB. Kunne også ende som en lidt halvdyr bænkevarmer.

Som det altid er med kendte spillere, så kender vi man desværre også svaghederne :-) Men umiddelbart synes jeg det er en positiv signing, der kan give tiltrængt konkurrence til Kusk.
Eller Pallesen?
Ædruelighedens stemme

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 2. jun 2021, 17:59

Vi var vel allerede interesseret i ham, da han spillede i Hvidovre. Havde vi ham ikke til prøvetræning?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 2. jun 2021, 18:03

FlæskeFrank skrev:
2. jun 2021, 17:59
Vi var vel allerede interesseret i ham, da han spillede i Hvidovre. Havde vi ham ikke til prøvetræning?
Jux han var. Man var så hut jeg visker usikker på om han kunne spille wing på AaBsk. Altså, trække ind i banen. Han var vist mere gammeldaws løb-til-baglinjen wing.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 2. jun 2021, 18:28

Reyad skrev:

Det er nærmere den anden kant der er vores problem.
Men godt med konkurrence på begge kanter.

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Favoritspiller: rade prica

Indlæg af hit666 » 2. jun 2021, 18:35

2 mio for Louka Prip det lyder som en god handel 🤔
AaB AaB AaB AaB

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 2. jun 2021, 18:38

Julgranen skrev:
2. jun 2021, 18:28
Reyad skrev:

Det er nærmere den anden kant der er vores problem.
Men godt med konkurrence på begge kanter.
Han fylder 24 i denne måned og skal nok ikke hentes som udviklingsspiller. Jeg tror ikke han slår Kusk af og derfor tænker jeg det bliver afgørende hvor fleksibel han er i forhold til pladser han spiller.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 2. jun 2021, 19:09

Kan satme ikke få armene ned over udsigten til at få Prip i truppen.

Top 4 here we come.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 2. jun 2021, 19:17

Han kan fandme pule til en bold
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 2. jun 2021, 19:21

Buzz Killington skrev:
2. jun 2021, 19:17
Han kan fandme pule til en bold
Minder på en del måder om Anders Due og Mads Bro Hansen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 2. jun 2021, 19:24

Prip er næsten min drømmesigning for den her sommer. Han har spillet en monstersæson for Horsens og kan blive endnu bedre. Dejlig attitude også.

Jeg er helt oppe at køre hvis vi henter ham!

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 2. jun 2021, 19:28

FlæskeFrank skrev:
2. jun 2021, 17:59
Jo. Jeg talte, inden skiftet til Horsens, med Peter Lassen om Hvidovres trup generelt, og han lagde slet ikke skjul på, at han så Prip som det helt store hit. Han fortalte også, at Prip havde en super indstilling og sjældent havde en dårlig træning.

Jeg kender Prips far sporadisk og jeg tror også sagtens, at han kan have fået nogle gode værdier med hjemmefra.

Har ikke set så meget til Prip efter han er kommet til Horsens (for hvem gider se dem?), men hans venstrepote er skarp. Spændende om vi får ham, og hvad vi kan få ud af ham.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 2. jun 2021, 19:30

Yankee skrev:
2. jun 2021, 19:24
Prip er næsten min drømmesigning for den her sommer. Han har spillet en monstersæson for Horsens og kan blive endnu bedre. Dejlig attitude også.

Men er en af udfordringerne med Pripp ikke det problem som vi har med en del af vores nuværende spillere, nemlig et meget højt topniveau, men enormt svingende i præstationer og lidt en humørspiller, der ikke har synderligt meget output trods lækker teknik?

Han er i hvert fald glad for at drible og hamre på kassen udefra, men det er jo ikke imponerende stats han fremviser på den konto, udover han kan sparke straffe.

Så ved jeg godt han har spillet i Horsens, hvilket gør at han selvfølgelig kan se endnu bedre ud hos os, men jeg er stadig sådan lettere skeptisk
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 2. jun 2021, 19:36

Frygah skrev:
2. jun 2021, 19:30
Yankee skrev:
2. jun 2021, 19:24

Men er en af udfordringerne med Pripp ikke det problem som vi har med en del af vores nuværende spillere, nemlig et meget højt topniveau, men enormt svingende i præstationer og lidt en humørspiller, der ikke har synderligt meget output trods lækker teknik?

Han er i hvert fald glad for at drible og hamre på kassen udefra, men det er jo ikke imponerende stats han fremviser på den konto, udover han kan sparke straffe.

Så ved jeg godt han har spillet i Horsens, hvilket gør at han selvfølgelig kan se endnu bedre ud hos os, men jeg er stadig sådan lettere skeptisk
Tror han bliver rigtig god på vores hold. Han er desuden mere chanceskabende en Kusk på superliga.dk's liste, igen, på et hold der sjældent kommer i boksen.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 2. jun 2021, 19:37

Prica22 skrev:
2. jun 2021, 14:47
Mogens skrev:
2. jun 2021, 14:44
Jeg namedropper bare lige et par gamle kendingen, for teknikken drillede, inden mit oprindelige indlæg kom igennem.

Lebogang Phiri (kontraktfri) og Mayron George (1 år tilbage i FCM uden udsigt til spilletid - senest 7 mål i 14 kampe på udlån i Pau).

Hvad siger folket?
Troede sgu George var helt død... Målinvolvering hvert 88. minut. Hvis han er tilbage på sit gamle niveau, kunne han være en vildt god makker til Prica.
Jeg faldt over hans navn et eller andet sted, og tjekkede lige lidt op. Husker ham mest som "et skur", så jeg kan godt frygte, at vi kommer til at mangle lidt hurtighed (som jeg generelt synes er en mangelvare i truppen).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 2. jun 2021, 19:47

Buzz Killington skrev:
2. jun 2021, 19:36
Tror han bliver rigtig god på vores hold. Han er desuden mere chanceskabende en Kusk på superliga.dk's liste, igen, på et hold der sjældent kommer i boksen.
Men har så også spillet hvad der svarer til 8 hele kampe mere i spilletid denne sæson, så målt på spilletid skaber han langt mindre. Og Horsens skaber både næsten lige så mange chancer, og afslutninger som AaB.

AaB’s hovedproblem har været manglende bidrag fra andre spillere.
Og manglende skarphed. Vi har produceret 3. flest åbne chancer i hele sæsonen…

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 2. jun 2021, 19:51

Mogens skrev:
2. jun 2021, 19:37
Prica22 skrev:
2. jun 2021, 14:47
Mogens skrev:
2. jun 2021, 14:44
Jeg namedropper bare lige et par gamle kendingen, for teknikken drillede, inden mit oprindelige indlæg kom igennem.

Lebogang Phiri (kontraktfri) og Mayron George (1 år tilbage i FCM uden udsigt til spilletid - senest 7 mål i 14 kampe på udlån i Pau).

Hvad siger folket?
Troede sgu George var helt død... Målinvolvering hvert 88. minut. Hvis han er tilbage på sit gamle niveau, kunne han være en vildt god makker til Prica.
Jeg faldt over hans navn et eller andet sted, og tjekkede lige lidt op. Husker ham mest som "et skur", så jeg kan godt frygte, at vi kommer til at mangle lidt hurtighed (som jeg generelt synes er en mangelvare i truppen).
Vi skal ikke have George. Han er en notorisk humørspiller, som har performet i kort tid de steder, hvor han har performet og fejlet mange andre steder. Mit indtryk er derudover, at han har et virkeligt dårligt rygte fra diverse podcasts f.eks. Mediano som trods alt er ret seriøst medie. Vi skal ikke have flere af dem, som på papiret er gode, men ikke er det fordi de er skadede eller ikke er profesionelle.

Vedr. Phiri ved jeg ikke. Er nok altid lidt skeptisk når snakken går på spillerne som var gode for 3-4 år siden som vi ikke har hørt om siden. Det kunne sagtens blive sådan noget ala. Guiras sidste halve år i Haderslev. Det kan næppe være en spiller på hans top i hvert fald. Han har fået sølle syv kampe i denne sæson, men det skal in all fairness tages med, at han har været skadet det meste af sæsonen.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 2. jun 2021, 20:33

Julgranen skrev:
2. jun 2021, 19:47
Buzz Killington skrev:
2. jun 2021, 19:36
Men har så også spillet hvad der svarer til 8 hele kampe mere i spilletid denne sæson, så målt på spilletid skaber han langt mindre. Og Horsens skaber både næsten lige så mange chancer, og afslutninger som AaB.

AaB’s hovedproblem har været manglende bidrag fra andre spillere.
Og manglende skarphed. Vi har produceret 3. flest åbne chancer i hele sæsonen…
Jeg skal lige være med her. Er ovenstående udtryk for dit behov for at forsvare Kusk af en eller anden grund, eller er det en kritik af Louka som potentiel signing? For hvis det er det første må du ha' misforstået mit indlæg.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Låst