Ny Træner
Re: Ny Træner
Friis udtaler til bold at han har sagt ja til en klub som ikke er AaB. Han fortæller at de har snakket sammen med at han intet er blevet tilbudt.
Det ærger mig og undrer mig meget. Jeg havde hørt at det stod klart at han skulle retur til AaB - allerede for et par måneder siden.
Det ærger mig og undrer mig meget. Jeg havde hørt at det stod klart at han skulle retur til AaB - allerede for et par måneder siden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, sikke noget øv. Håber det er et bevidst fravalg snarere end nøl der ligger til grund.Forza skrev: ↑3. jun 2021, 18:01Friis udtaler til bold at han har sagt ja til en klub som ikke er AaB. Han fortæller at de har snakket sammen med at han intet er blevet tilbudt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tænker, at AaB tænker, at det nok ikke er verdens bedste idé.Forza skrev: ↑3. jun 2021, 18:01Friis udtaler til bold at han har sagt ja til en klub som ikke er AaB. Han fortæller at de har snakket sammen med at han intet er blevet tilbudt.
Og måske man kunne finde en assistent, der er bedre?
Ædruelighedens stemme
At finde en bedre kvalificeret bliver svært synes jeg, men der kan sagtens være et bedre match. Derudover er jeg helt enig i, at AaB nok har vurderet at det ikke er den bedste idé. Som jeg også flere gange har givet udtryk for, så ser jeg en del mulige problematikker ved at hente den tidligere chef tilbage i assistent rollen.R Rosenberg skrev: ↑3. jun 2021, 18:14Jeg tænker, at AaB tænker, at det nok ikke er verdens bedste idé.Forza skrev: ↑3. jun 2021, 18:01Friis udtaler til bold at han har sagt ja til en klub som ikke er AaB. Han fortæller at de har snakket sammen med at han intet er blevet tilbudt.
Det værste er at vi jo så nok ser ham som assistent i AGF eller FCM.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er muligt, men altså, skulle Cifuentes have den meget nylige cheftræner som assistent? Det virker objektivt set som en ret dårlig idé. Men det bliver da interessant at se, hvor han så skal hen.Hanga skrev: ↑3. jun 2021, 18:57At finde en bedre kvalificeret bliver svært synes jeg, men der kan sagtens være et bedre match. Derudover er jeg helt enig i, at AaB nok har vurderet at det ikke er den bedste idé. Som jeg også flere gange har givet udtryk for, så ser jeg en del mulige problematikker ved at hente den tidligere chef tilbage i assistent rollen.R Rosenberg skrev: ↑3. jun 2021, 18:14Jeg tænker, at AaB tænker, at det nok ikke er verdens bedste idé.Forza skrev: ↑3. jun 2021, 18:01Friis udtaler til bold at han har sagt ja til en klub som ikke er AaB. Han fortæller at de har snakket sammen med at han intet er blevet tilbudt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

Det ved jeg såmænd ikke. Men jeg hører nok også til dem, der mangler at se, at Friis er så skide kvalificeret. For mig at se er det mest en sandhed, der er blevet snakket frem.Hanga skrev: ↑3. jun 2021, 18:57At finde en bedre kvalificeret bliver svært synes jeg, men der kan sagtens være et bedre match. Derudover er jeg helt enig i, at AaB nok har vurderet at det ikke er den bedste idé. Som jeg også flere gange har givet udtryk for, så ser jeg en del mulige problematikker ved at hente den tidligere chef tilbage i assistent rollen.R Rosenberg skrev: ↑3. jun 2021, 18:14Jeg tænker, at AaB tænker, at det nok ikke er verdens bedste idé.Forza skrev: ↑3. jun 2021, 18:01Friis udtaler til bold at han har sagt ja til en klub som ikke er AaB. Han fortæller at de har snakket sammen med at han intet er blevet tilbudt.
Ædruelighedens stemme
Var Friis ikke U19 træner for Lucas, Kusk, Thomsen, Ahlmann, Helenius osv. Eller er han kommet ind midt i det hele?R Rosenberg skrev: ↑3. jun 2021, 19:29Det ved jeg såmænd ikke. Men jeg hører nok også til dem, der mangler at se, at Friis er så skide kvalificeret. For mig at se er det mest en sandhed, der er blevet snakket frem.Hanga skrev: ↑3. jun 2021, 18:57At finde en bedre kvalificeret bliver svært synes jeg, men der kan sagtens være et bedre match. Derudover er jeg helt enig i, at AaB nok har vurderet at det ikke er den bedste idé. Som jeg også flere gange har givet udtryk for, så ser jeg en del mulige problematikker ved at hente den tidligere chef tilbage i assistent rollen.R Rosenberg skrev: ↑3. jun 2021, 18:14Jeg tænker, at AaB tænker, at det nok ikke er verdens bedste idé.Forza skrev: ↑3. jun 2021, 18:01Friis udtaler til bold at han har sagt ja til en klub som ikke er AaB. Han fortæller at de har snakket sammen med at han intet er blevet tilbudt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg mener han var U17 træner på daværende tidspunkt mens Lars Knudsen var U19 træner.jonas386 skrev: ↑3. jun 2021, 19:31Var Friis ikke U19 træner for Lucas, Kusk, Thomsen, Ahlmann, Helenius osv. Eller er han kommet ind midt i det hele?R Rosenberg skrev: ↑3. jun 2021, 19:29Det ved jeg såmænd ikke. Men jeg hører nok også til dem, der mangler at se, at Friis er så skide kvalificeret. For mig at se er det mest en sandhed, der er blevet snakket frem.Hanga skrev: ↑3. jun 2021, 18:57At finde en bedre kvalificeret bliver svært synes jeg, men der kan sagtens være et bedre match. Derudover er jeg helt enig i, at AaB nok har vurderet at det ikke er den bedste idé. Som jeg også flere gange har givet udtryk for, så ser jeg en del mulige problematikker ved at hente den tidligere chef tilbage i assistent rollen.R Rosenberg skrev: ↑3. jun 2021, 18:14Jeg tænker, at AaB tænker, at det nok ikke er verdens bedste idé.Forza skrev: ↑3. jun 2021, 18:01Friis udtaler til bold at han har sagt ja til en klub som ikke er AaB. Han fortæller at de har snakket sammen med at han intet er blevet tilbudt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tvivler slet ikke på, at han er en god ungdomstræner.jonas386 skrev: ↑3. jun 2021, 19:31Var Friis ikke U19 træner for Lucas, Kusk, Thomsen, Ahlmann, Helenius osv. Eller er han kommet ind midt i det hele?R Rosenberg skrev: ↑3. jun 2021, 19:29Det ved jeg såmænd ikke. Men jeg hører nok også til dem, der mangler at se, at Friis er så skide kvalificeret. For mig at se er det mest en sandhed, der er blevet snakket frem.Hanga skrev: ↑3. jun 2021, 18:57At finde en bedre kvalificeret bliver svært synes jeg, men der kan sagtens være et bedre match. Derudover er jeg helt enig i, at AaB nok har vurderet at det ikke er den bedste idé. Som jeg også flere gange har givet udtryk for, så ser jeg en del mulige problematikker ved at hente den tidligere chef tilbage i assistent rollen.R Rosenberg skrev: ↑3. jun 2021, 18:14Jeg tænker, at AaB tænker, at det nok ikke er verdens bedste idé.Forza skrev: ↑3. jun 2021, 18:01Friis udtaler til bold at han har sagt ja til en klub som ikke er AaB. Han fortæller at de har snakket sammen med at han intet er blevet tilbudt.
Ædruelighedens stemme
-
Stegosaurus
- Allstar

Præcist, havde været vanvid.Funky skrev: ↑3. jun 2021, 19:25Det er muligt, men altså, skulle Cifuentes have den meget nylige cheftræner som assistent? Det virker objektivt set som en ret dårlig idé. Men det bliver da interessant at se, hvor han så skal hen.Hanga skrev: ↑3. jun 2021, 18:57At finde en bedre kvalificeret bliver svært synes jeg, men der kan sagtens være et bedre match. Derudover er jeg helt enig i, at AaB nok har vurderet at det ikke er den bedste idé. Som jeg også flere gange har givet udtryk for, så ser jeg en del mulige problematikker ved at hente den tidligere chef tilbage i assistent rollen.R Rosenberg skrev: ↑3. jun 2021, 18:14Jeg tænker, at AaB tænker, at det nok ikke er verdens bedste idé.Forza skrev: ↑3. jun 2021, 18:01Friis udtaler til bold at han har sagt ja til en klub som ikke er AaB. Han fortæller at de har snakket sammen med at han intet er blevet tilbudt.
- Buzz Killington
- Allstar

"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Stegosaurus
- Allstar

Så slipper vi også for at hans weekend-søn render rundt ude på Hornevej og forstyrrerBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 20:35Uuuuh, drama!, altså næsten...
https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/fe ... aign=sport
- Buzz Killington
- Allstar

weekend-søn?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 21:01Så slipper vi også for at hans weekend-søn render rundt ude på Hornevej og forstyrrerBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 20:35Uuuuh, drama!, altså næsten...
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Stegosaurus
- Allstar

Jep, har en eller anden deleordning med ex’en så hans søn er hos ham i perioder, har set dem sammen til u-kampe mange gange, ikke super optimalt for hverken Peter, sønnen eller AaBBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 21:10weekend-søn?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 21:01Så slipper vi også for at hans weekend-søn render rundt ude på Hornevej og forstyrrerBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 20:35Uuuuh, drama!, altså næsten...
Super bizar og unødvendig kommentar.Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 21:01Så slipper vi også for at hans weekend-søn render rundt ude på Hornevej og forstyrrerBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 20:35Uuuuh, drama!, altså næsten...
Hvorfor ikke?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 22:09Jep, har en eller anden deleordning med ex’en så hans søn er hos ham i perioder, har set dem sammen til u-kampe mange gange, ikke super optimalt for hverken Peter, sønnen eller AaBBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 21:10weekend-søn?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 21:01Så slipper vi også for at hans weekend-søn render rundt ude på Hornevej og forstyrrerBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 20:35Uuuuh, drama!, altså næsten...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er vel aldrig optimalt at slæbe sit afkom med på arbejde.Pastorius skrev: ↑3. jun 2021, 22:58Hvorfor ikke?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 22:09Jep, har en eller anden deleordning med ex’en så hans søn er hos ham i perioder, har set dem sammen til u-kampe mange gange, ikke super optimalt for hverken Peter, sønnen eller AaBBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 21:10weekend-søn?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 21:01Så slipper vi også for at hans weekend-søn render rundt ude på Hornevej og forstyrrerBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 20:35Uuuuh, drama!, altså næsten...
Ædruelighedens stemme
Stop stop stop. Det er simpelthen under lavmålet det der. Peter Feher er flyttet til den anden ende af landet for at hjælpe AaB og han har tydeligvis lagt et kæmpe engagement og dedikation i klubben trods en ret kort kontrakt. Selvfølgelig skal han se sin søn og hvis han så har hevet ham med ud og se en u17-kamp, kan jeg virkelig ikke se at det skulle være et problem. Selv hvis han har hevet ham med ud til en træningsdag eller to, kan knægten jo rende og hjælpe holdlederne, sætte kegler op eller hvad-ved-jeg. En fodboldklub er heldigvis en inkluderende arbejdsplads - det er man simpelthen nødt til at være når man i øvrigt lægger så mange bånd på de ansattes fritid og privatliv.R Rosenberg skrev: ↑4. jun 2021, 00:01Det er vel aldrig optimalt at slæbe sit afkom med på arbejde.Pastorius skrev: ↑3. jun 2021, 22:58Hvorfor ikke?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 22:09Jep, har en eller anden deleordning med ex’en så hans søn er hos ham i perioder, har set dem sammen til u-kampe mange gange, ikke super optimalt for hverken Peter, sønnen eller AaBBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 21:10weekend-søn?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 21:01Så slipper vi også for at hans weekend-søn render rundt ude på Hornevej og forstyrrerBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 20:35Uuuuh, drama!, altså næsten...
Det er simpelthen uhørt at vi skal høre på den slags lort om en meget vellidt og dedikeret AaB-træner. Lad ham styre sin familie i fred og lad os takke ham for en meget dedikeret og engageret indsats i vores klub.
Ja, tak!!Yankee skrev: ↑4. jun 2021, 08:39Stop stop stop. Det er simpelthen under lavmålet det der. Peter Feher er flyttet til den anden ende af landet for at hjælpe AaB og han har tydeligvis lagt et kæmpe engagement og dedikation i klubben trods en ret kort kontrakt. Selvfølgelig skal han se sin søn og hvis han så har hevet ham med ud og se en u17-kamp, kan jeg virkelig ikke se at det skulle være et problem. Selv hvis han har hevet ham med ud til en træningsdag eller to, kan knægten jo rende og hjælpe holdlederne, sætte kegler op eller hvad-ved-jeg. En fodboldklub er heldigvis en inkluderende arbejdsplads - det er man simpelthen nødt til at være når man i øvrigt lægger så mange bånd på de ansattes fritid og privatliv.R Rosenberg skrev: ↑4. jun 2021, 00:01Det er vel aldrig optimalt at slæbe sit afkom med på arbejde.Pastorius skrev: ↑3. jun 2021, 22:58Hvorfor ikke?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 22:09Jep, har en eller anden deleordning med ex’en så hans søn er hos ham i perioder, har set dem sammen til u-kampe mange gange, ikke super optimalt for hverken Peter, sønnen eller AaBBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 21:10weekend-søn?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 21:01
Så slipper vi også for at hans weekend-søn render rundt ude på Hornevej og forstyrrer
Det er simpelthen uhørt at vi skal høre på den slags lort om en meget vellidt og dedikeret AaB-træner. Lad ham styre sin familie i fred og lad os takke ham for en meget dedikeret og engageret indsats i vores klub.
Ja, det er godt nok helt vildt småligt. Jeg har det ret stramt med smålighed.Yankee skrev: ↑4. jun 2021, 08:39Stop stop stop. Det er simpelthen under lavmålet det der. Peter Feher er flyttet til den anden ende af landet for at hjælpe AaB og han har tydeligvis lagt et kæmpe engagement og dedikation i klubben trods en ret kort kontrakt. Selvfølgelig skal han se sin søn og hvis han så har hevet ham med ud og se en u17-kamp, kan jeg virkelig ikke se at det skulle være et problem. Selv hvis han har hevet ham med ud til en træningsdag eller to, kan knægten jo rende og hjælpe holdlederne, sætte kegler op eller hvad-ved-jeg. En fodboldklub er heldigvis en inkluderende arbejdsplads - det er man simpelthen nødt til at være når man i øvrigt lægger så mange bånd på de ansattes fritid og privatliv.R Rosenberg skrev: ↑4. jun 2021, 00:01Det er vel aldrig optimalt at slæbe sit afkom med på arbejde.Pastorius skrev: ↑3. jun 2021, 22:58Hvorfor ikke?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 22:09Jep, har en eller anden deleordning med ex’en så hans søn er hos ham i perioder, har set dem sammen til u-kampe mange gange, ikke super optimalt for hverken Peter, sønnen eller AaBBuzz Killington skrev: ↑3. jun 2021, 21:10weekend-søn?Stegosaurus skrev: ↑3. jun 2021, 21:01
Så slipper vi også for at hans weekend-søn render rundt ude på Hornevej og forstyrrer
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert