Jens Rinne634 skrev: ↑6. jun 2021, 19:08Hvem er Jens ?emenike skrev: ↑6. jun 2021, 08:59Har godt overvejet at den situation kunne opstå. Brøndby mister Schwäbe og har før handlet målmænd fra andre Superligaklubber med succes. Dertil har de nu flere penge på lommen end tidligere og et europæisk gruppespil man kan bruge til at lokke Jens.
Positivt dog at et bud angiveligt er afvist. Nok har han kun et år tilbage af aftalen, men han bør altså ikke sælges for enhver pris eller til enhver klub. Vinduet er kun lige åbnet så mon ikke der kommer andre muligheder for Jens der vil passe os bedre.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jo jo, Jens Rinke er på fri transfer, så det er da bare slå til. Fuldgod erstatning der.Prica22 skrev: ↑6. jun 2021, 19:10Jens Rinne634 skrev: ↑6. jun 2021, 19:08Hvem er Jens ?emenike skrev: ↑6. jun 2021, 08:59Har godt overvejet at den situation kunne opstå. Brøndby mister Schwäbe og har før handlet målmænd fra andre Superligaklubber med succes. Dertil har de nu flere penge på lommen end tidligere og et europæisk gruppespil man kan bruge til at lokke Jens.
Positivt dog at et bud angiveligt er afvist. Nok har han kun et år tilbage af aftalen, men han bør altså ikke sælges for enhver pris eller til enhver klub. Vinduet er kun lige åbnet så mon ikke der kommer andre muligheder for Jens der vil passe os bedre.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jacob Rinne og en anden målmand hedder Jens Rinke som mig bekendt stod på mål i Kolding for nogle sæsoner siden.Prica22 skrev: ↑6. jun 2021, 19:10Jens Rinne634 skrev: ↑6. jun 2021, 19:08Hvem er Jens ?emenike skrev: ↑6. jun 2021, 08:59Har godt overvejet at den situation kunne opstå. Brøndby mister Schwäbe og har før handlet målmænd fra andre Superligaklubber med succes. Dertil har de nu flere penge på lommen end tidligere og et europæisk gruppespil man kan bruge til at lokke Jens.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Hvis det ender med at Rinne smutter, kunne svenske Oscar Linnér fra Arminia Bielefeld så ikke være et bud på en afløser? 24 år gammel og har udtalt at han gerne vil væk (leje eller salg). Uden at have set ham spille, ser hans stats fra Allsvenskan fuldstændig vanvittige ud.
- 81 kampe
- 53 indkasserede mål (137min/mål)
- 41 clean sheets
Han har én landskamp for Sverige og har ikke spillet for Bielefeld, siden han kom til for 1,5 år siden. Det ligner en Rinne-case. Julgranen, du kan nok fortælle noget mere om ham.
- 81 kampe
- 53 indkasserede mål (137min/mål)
- 41 clean sheets
Han har én landskamp for Sverige og har ikke spillet for Bielefeld, siden han kom til for 1,5 år siden. Det ligner en Rinne-case. Julgranen, du kan nok fortælle noget mere om ham.
Hav in mente, at AIK havde et betonforsvar under Norling. Har ikke antal på hvor mange 1-0 og 2-0 sejre de hev hjem på hjemmebane i den periode.
Linnér droppede fælt et par gange i Europa, men klarede sig ellers fint i AIK.
Tæt på at blive lejet ud til Sampdoria i vinter, men sidder stadig fast i Bielefeld.
En keeper med rigtig god statur, og ville formentlig være et godt bud på en afløser for Rinne.
-
R Rosenberg
- Allstar

Og tilsyneladende 2 meter høj, minus en centimeter. Er det noget, han gør brug af i feltet?Julgranen skrev: ↑7. jun 2021, 08:20Hav in mente, at AIK havde et betonforsvar under Norling. Har ikke antal på hvor mange 1-0 og 2-0 sejre de hev hjem på hjemmebane i den periode.
Tæt på at blive lejet ud til Sampdoria i vinter, men sidder stadig fast i Bielefeld.
En keeper med rigtig god statur, og ville formentlig være et godt bud på en afløser for Rinne.
Ædruelighedens stemme
Nej han skutter sig lidt.R Rosenberg skrev: ↑7. jun 2021, 08:57Og tilsyneladende 2 meter høj, minus en centimeter. Er det noget, han gør brug af i feltet?Julgranen skrev: ↑7. jun 2021, 08:20Hav in mente, at AIK havde et betonforsvar under Norling. Har ikke antal på hvor mange 1-0 og 2-0 sejre de hev hjem på hjemmebane i den periode.
Nej, og det er nok det ene af to store minusser ved ham. Hans spil med fødderne er middelmådigt, og så er han - som Jimmy Nielsen var det - formidabel på stregen, men mindre god ude i feltet. Her mangler han lidt attityde.R Rosenberg skrev: ↑7. jun 2021, 08:57Og tilsyneladende 2 meter høj, minus en centimeter. Er det noget, han gør brug af i feltet?
man får mange erindringer om jimmys "spil" med bolden eller hans udspark :-) hahahaJulgranen skrev: ↑7. jun 2021, 09:08Nej, og det er nok det ene af to store minusser ved ham. Hans spil med fødderne er middelmådigt, og så er han - som Jimmy Nielsen var det - formidabel på stregen, men mindre god ude i feltet. Her mangler han lidt attityde.R Rosenberg skrev: ↑7. jun 2021, 08:57Og tilsyneladende 2 meter høj, minus en centimeter. Er det noget, han gør brug af i feltet?
men attitude og 1:1 og reaktioner der var han satme stærk.
Julgranen har du ikke nogle spændende transfer emner fra de nordiske lande? syns du tit har et godt overblik over hvad der lige rører sig.
Dét var så nuancen, jeg manglede. Det lød næsten også for godt til at være sandt. Spændende, hvis han blev et emne.Julgranen skrev: ↑7. jun 2021, 08:20Hav in mente, at AIK havde et betonforsvar under Norling. Har ikke antal på hvor mange 1-0 og 2-0 sejre de hev hjem på hjemmebane i den periode.
Dalle til FCM...
Ja.. Både og men der er jo svært at bygge noget op langsigtet med ham hvis det er det man vil, men havde nu gerne set ham i AaB
Håber han brækker begge ben i første kamp. Føj
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Vildt nok Dalle får 3 år.
Mødte ham igår på fyldepladsen i Sørup. Vi var ved at tømme hver vores trailer da jeg opdagede det var ham.
Ønskede ham tillykke med oprykningen og sagde det ville være fedt og se ham i den røde dragt igen.
Hans svar gjorde også jeg godt ku fornemme den var død.
“ vi får se hvad der sker “
Øv også!!
Mødte ham igår på fyldepladsen i Sørup. Vi var ved at tømme hver vores trailer da jeg opdagede det var ham.
Ønskede ham tillykke med oprykningen og sagde det ville være fedt og se ham i den røde dragt igen.
Hans svar gjorde også jeg godt ku fornemme den var død.
“ vi får se hvad der sker “
Øv også!!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Jeg forstår din frustration, men det er altså noget pis at skrive.
I øvrigt ved vi jo heller ikke, hvad han har haft af muligheder.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Jeg er ligeglad med om FCM så var den eneste klub der ville tilbyde ham penge for at spille fodbold. Jeg ønsker intet godt for FCM, deres spillere eller trænere, og det gælder selvfølgelig også DalsgaardErasmus Montanus skrev: ↑7. jun 2021, 10:26Jeg forstår din frustration, men det er altså noget pis at skrive.
I øvrigt ved vi jo heller ikke, hvad han har haft af muligheder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Hvis man skal tage ja-hatten på ift. Dalsgaard, så kunne det tyde på, at Inge sparer krudtet til forstærkninger, der hvor behovet er størst. Og der er noget på vej.
Pallesen kan man mene meget om, men hans plads er ikke den mest påtrængende at skifte ud på. Det er oppe foran - og specielt efter Lucas' skade.
Måske dette også spiller ind ift. Dalsgaard, så AaB nu ikke længere kunne tilbyde en attraktiv kontrakt.
Pallesen kan man mene meget om, men hans plads er ikke den mest påtrængende at skifte ud på. Det er oppe foran - og specielt efter Lucas' skade.
Måske dette også spiller ind ift. Dalsgaard, så AaB nu ikke længere kunne tilbyde en attraktiv kontrakt.
Kedelig start på dagen med tanke på Dalsgaard. Trænger til positivt nyt om nye spillere.