Når man har været med til at sikre pladsen, ville det egentlig være meget forståeligt.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Så Kasper Hjulmand skulle udtage holdet ud fra nogle kampe i 2019?
Nej, det siger jeg ikke. Jeg siger, at jeg sagtens ville kunne forstå skuffelsen.Yankee skrev: ↑26. maj 2021, 09:24Så Kasper Hjulmand skulle udtage holdet ud fra nogle kampe i 2019?
Altså jeg synes ikke ligefrem der tidligere har været prioriteret at have en venstrebenet back med i truppen, så jeg fatter virkelig ikke at Boilesen fra det 3. dårligste forsvar i Superligaen kan bruges. Når man alligevel bruger Mæhle og/eller Stryger på den venstre back, så synes jeg Dalsgaard kan bidrage med langt mere end en vag Boilesen. Dalsgaard har noget speed, hovedspil og fysik som i højere grad kan komme i spil i enkelte kampe, end Boilesens kompetencer, uagtet at han har et bedre venstreben.
I min verden er det i hvert fald et underligt tidspunkt at lave det om.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
R Rosenberg
- Allstar

Nå ja, jeg medgiver, at jeg ikke følger landsholdet ret tæt. For mange trælse typer og for meget rugbrød.
Jeg havde bare forstået, at Dalsgaard havde været en ret fast del af kvalifikationen til dette EM, og så er det jo nok lidt bittert ikke at være med til festen, når man har været med til borddækningen.
Ædruelighedens stemme
Især når man ser Zanka, spiller på det 3. dårligste forsvar i ligaen, komme med ud fra en begrundelse der hedder "gode relationer med de andre spillere".R Rosenberg skrev: ↑26. maj 2021, 10:30Nå ja, jeg medgiver, at jeg ikke følger landsholdet ret tæt. For mange trælse typer og for meget rugbrød.
Jeg havde bare forstået, at Dalsgaard havde været en ret fast del af kvalifikationen til dette EM, og så er det jo nok lidt bittert ikke at være med til festen, når man har været med til borddækningen.
-
R Rosenberg
- Allstar

Spillere som ham er én af grundene til, at jeg ikke ser landsholdet.Frygah skrev: ↑26. maj 2021, 10:54Især når man ser Zanka, spiller på det 3. dårligste forsvar i ligaen, komme med ud fra en begrundelse der hedder "gode relationer med de andre spillere".R Rosenberg skrev: ↑26. maj 2021, 10:30Nå ja, jeg medgiver, at jeg ikke følger landsholdet ret tæt. For mange trælse typer og for meget rugbrød.
Og ja, det er en skandaløs udtagelse. Scholz, Marxø og Lukatjenko må være bitre også.
Ædruelighedens stemme
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Hvad er der galt med begrundelsen gode relationer? En slutrunde, hvor der skal præsteres på max fra første kamp, er jo ikke der, hvor man spiller nye spillere som Scholz eller Maxsø ind på holdet.R Rosenberg skrev: ↑26. maj 2021, 10:55Spillere som ham er én af grundene til, at jeg ikke ser landsholdet.Frygah skrev: ↑26. maj 2021, 10:54Især når man ser Zanka, spiller på det 3. dårligste forsvar i ligaen, komme med ud fra en begrundelse der hedder "gode relationer med de andre spillere".R Rosenberg skrev: ↑26. maj 2021, 10:30Nå ja, jeg medgiver, at jeg ikke følger landsholdet ret tæt. For mange trælse typer og for meget rugbrød.
Og ja, det er en skandaløs udtagelse. Scholz, Marxø og Lukatjenko må være bitre også.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg synes blot, at de er væsentligt bedre spillere end Zanka.Gnu skrev: ↑26. maj 2021, 11:59Hvad er der galt med begrundelsen gode relationer? En slutrunde, hvor der skal præsteres på max fra første kamp, er jo ikke der, hvor man spiller nye spillere som Scholz eller Maxsø ind på holdet.R Rosenberg skrev: ↑26. maj 2021, 10:55Spillere som ham er én af grundene til, at jeg ikke ser landsholdet.Frygah skrev: ↑26. maj 2021, 10:54Især når man ser Zanka, spiller på det 3. dårligste forsvar i ligaen, komme med ud fra en begrundelse der hedder "gode relationer med de andre spillere".R Rosenberg skrev: ↑26. maj 2021, 10:30Nå ja, jeg medgiver, at jeg ikke følger landsholdet ret tæt. For mange trælse typer og for meget rugbrød.
Og nej, det havde da været optimalt at spille dem ind tidligere - hvilket er uforståelig også.
Nå, jeg er egentlig ret ligeglad med landsholdet. Synes blot, at det er ærgerligt for Dalsgaard.
Ædruelighedens stemme
Men hvis det er et argument, hvorfor hive den ofte skadede Boilesen ind, der har præsteret 17 landskampe over 10 år, hvoraf de sidste 4 er kommet efter 2015? Hjulmand har jo været ligeglad med at spille med venstrebenet venstreback, så det argument holder heller ikke vand. Og det koster Dalsgård pladsen, som jo ellers også kunne præstere på max fra første kamp, kender spillerne og relationerne i forvejen, og byder ind med noget fysik og hovedspil i kampe hvor det kan blive et nødvendigt alternativ.Gnu skrev: ↑26. maj 2021, 11:59Hvad er der galt med begrundelsen gode relationer? En slutrunde, hvor der skal præsteres på max fra første kamp, er jo ikke der, hvor man spiller nye spillere som Scholz eller Maxsø ind på holdet.R Rosenberg skrev: ↑26. maj 2021, 10:55Spillere som ham er én af grundene til, at jeg ikke ser landsholdet.Frygah skrev: ↑26. maj 2021, 10:54Især når man ser Zanka, spiller på det 3. dårligste forsvar i ligaen, komme med ud fra en begrundelse der hedder "gode relationer med de andre spillere".R Rosenberg skrev: ↑26. maj 2021, 10:30Nå ja, jeg medgiver, at jeg ikke følger landsholdet ret tæt. For mange trælse typer og for meget rugbrød.
Jeg har ganske enkelt svært ved at følge Hjulmands argumentationer til ende, det må jeg indrømme.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Fordi du måske godt kan tage en relativt ny med på en enkelt plads, men ikke for mange, og i sin seneste landskamp gjorde Boilesen det jo fint. Og fordi, venstrebenede venstrebacks ikke hænger på træerne. Hvis Dalsgaard skulle med i stedet for Boilesen ville der være fire højrebacks med, hvor et par stykker af dem kan spille venstre back, selvom det ikke er optimalt. Ved at have i hvert fald en venstrebenet venstreback får du simpelthen flere strenge at spille på.Frygah skrev: ↑26. maj 2021, 12:20Men hvis det er et argument, hvorfor hive den ofte skadede Boilesen ind, der har præsteret 17 landskampe over 10 år, hvoraf de sidste 4 er kommet efter 2015? Hjulmand har jo været ligeglad med at spille med venstrebenet venstreback, så det argument holder heller ikke vand. Og det koster Dalsgård pladsen, som jo ellers også kunne præstere på max fra første kamp, kender spillerne og relationerne i forvejen, og byder ind med noget fysik og hovedspil i kampe hvor det kan blive et nødvendigt alternativ.Gnu skrev: ↑26. maj 2021, 11:59Hvad er der galt med begrundelsen gode relationer? En slutrunde, hvor der skal præsteres på max fra første kamp, er jo ikke der, hvor man spiller nye spillere som Scholz eller Maxsø ind på holdet.R Rosenberg skrev: ↑26. maj 2021, 10:55Spillere som ham er én af grundene til, at jeg ikke ser landsholdet.Frygah skrev: ↑26. maj 2021, 10:54Især når man ser Zanka, spiller på det 3. dårligste forsvar i ligaen, komme med ud fra en begrundelse der hedder "gode relationer med de andre spillere".R Rosenberg skrev: ↑26. maj 2021, 10:30Nå ja, jeg medgiver, at jeg ikke følger landsholdet ret tæt. For mange trælse typer og for meget rugbrød.
Jeg har ganske enkelt svært ved at følge Hjulmands argumentationer til ende, det må jeg indrømme.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Tillykke til Henrik Dalsgaard. Et fantastisk eventyr, fra serie 2 til Premier league.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
DenGamleMand
- 1. div

De næste tre år bliver i FCM for Dalsgaards vedkommende. Desværre. Det er officelt på FCM’s hjemmeside.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Den gør sgu da lidt ondt den transfer. Men med de tætte bånd mellem Brentford og FCM plus det økonomiske og sportslige incitament ved at vælge midtjyderne, så var der vel en spiller som vi aldrig kunne komme i nærheden af.
Han bliver en stor profil for dem de næste 2,5 - 3 år - men lad os da bare håbe hans niveau daler betragteligt efter hjemkomsten
Han bliver en stor profil for dem de næste 2,5 - 3 år - men lad os da bare håbe hans niveau daler betragteligt efter hjemkomsten
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Jeg synes, at den er meget søgt, den der med de tætte bånd. Dette er udelukkende baseret på, at han jo faktisk var transferfri.FlemmingG skrev: ↑7. jun 2021, 12:19Den gør sgu da lidt ondt den transfer. Men med de tætte bånd mellem Brentford og FCM plus det økonomiske og sportslige incitament ved at vælge midtjyderne, så var der vel en spiller som vi aldrig kunne komme i nærheden af.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Jeg synes, at den er meget søgt, den der med de tætte bånd. Dette er udelukkende baseret på, at han jo faktisk var transferfri.FlemmingG skrev: ↑7. jun 2021, 12:19Den gør sgu da lidt ondt den transfer. Men med de tætte bånd mellem Brentford og FCM plus det økonomiske og sportslige incitament ved at vælge midtjyderne, så var der vel en spiller som vi aldrig kunne komme i nærheden af.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Stegosaurus
- Allstar

Mæhle tørrer røv med belgiere……
-
R Rosenberg
- Allstar

Godt, vi ikke solgte ham for under 10 mio!
Ædruelighedens stemme
Men vi var jo en lille landsbyklub, som bare skulle være glade for at være professionelle (jf. CBS klovnens retorik)
RAUS RAUS SSE!
Vores gamle drenge på KFUMs old boys er kommet i pokalfinalen i denne sæson. https://www.dbu.dk/resultater/kamp/264122_329485
Nogen der ved, hvor mange der stadig spiller i KFUM og kunne tænkes at spille på søndag? Når jeg ser deres hidtidge opstillinger er holdet knap så AaB præget som i sidstesæson.
Nogen der ved, hvor mange der stadig spiller i KFUM og kunne tænkes at spille på søndag? Når jeg ser deres hidtidge opstillinger er holdet knap så AaB præget som i sidstesæson.
RAUS RAUS SSE!