Jeg synes, det er dejligt. Her.Buzz Killington skrev: ↑8. jun 2021, 12:11Jeg kan godt se det var en dum betegnelse og jeg syntes egentlig ikke det er ok at være så lemfældig med ordene når det netop kan give det et indtryk af fordømmelse.
Ny Træner
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Ny Træner
Ædruelighedens stemme
Uanset hvordan man formulerer det, så er det bare et faktum at der er milevid forskel på dame og herrefodbold. Han har taget et kæmpe skridt ned på karrierestigen, men hvis det er det der passer bedst ind for ham og familien - så er det jo det rigtige at gøre. Al mulig held og Lykke til Friis i fremtidenBuzz Killington skrev: ↑8. jun 2021, 12:11"Rigtig fodbold" var nu bare en forkortelse af "fodbold med relativ stor prestige, penge, popularitet". Jeg havde ikke nogen yderligere valorisering i tankerne. Tror jeg ikke. Ikke bevidst i hvert fald.
Jeg kan godt se det var en dum betegnelse og jeg syntes egentlig ikke det er ok at være så lemfældig med ordene når det netop kan give det et indtryk af fordømmelse.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Nu skal du bare tænke på, at vi befinder os i et hastigt udviklende krænkelsessamfund, hvor ALT hvad der kan tolkes negativt med sikkerhed vil blive det.FlemmingG skrev: ↑8. jun 2021, 12:23Uanset hvordan man formulerer det, så er det bare et faktum at der er milevid forskel på dame og herrefodbold. Han har taget et kæmpe skridt ned på karrierestigen, men hvis det er det der passer bedst ind for ham og familien - så er det jo det rigtige at gøre. Al mulig held og Lykke til Friis i fremtidenBuzz Killington skrev: ↑8. jun 2021, 12:11"Rigtig fodbold" var nu bare en forkortelse af "fodbold med relativ stor prestige, penge, popularitet". Jeg havde ikke nogen yderligere valorisering i tankerne. Tror jeg ikke. Ikke bevidst i hvert fald.
Jeg kan godt se det var en dum betegnelse og jeg syntes egentlig ikke det er ok at være så lemfældig med ordene når det netop kan give det et indtryk af fordømmelse.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Hej, det hedder ikke damefodbold
-
Lyngehoevdingen
- 1. div

- Favoritspiller: Milan Timko
Det varmer sgu mit hjerte at se, at Friis har fået et job, hvor der bliver fleksibilitet til familien, og at han får en fod indenfor hos DBU i en Kasper Hjulmand-tid, der godt kunne kaste flere jobs af sig for Jacob Friis. Desuden tror jeg, at det passer ham (og i virkeligheden sikkert også mange andre trænere) fint at have god tid til at at nærstudere alle mulige nye taktiske tendenser, hvad der nok ikke er tid til som klubtræner.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Det passer perfekt med Friis i DBU. Så kan han være i skole hos Hjulmand og co. indtil vi sælger Cifuemtes til Ajax efter næste gode AaB hold.Lyngehoevdingen skrev:Det varmer sgu mit hjerte at se, at Friis har fået et job, hvor der bliver fleksibilitet til familien, og at han får en fod indenfor hos DBU i en Kasper Hjulmand-tid, der godt kunne kaste flere jobs af sig for Jacob Friis. Desuden tror jeg, at det passer ham (og i virkeligheden sikkert også mange andre trænere) fint at have god tid til at at nærstudere alle mulige nye taktiske tendenser, hvad der nok ikke er tid til som klubtræner.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi har haft tilstrækkeligt med DBU-ørkenvandring i AaB.Jakobsen skrev: ↑11. jun 2021, 18:48Det passer perfekt med Friis i DBU. Så kan han være i skole hos Hjulmand og co. indtil vi sælger Cifuemtes til Ajax efter næste gode AaB hold.Lyngehoevdingen skrev:Det varmer sgu mit hjerte at se, at Friis har fået et job, hvor der bliver fleksibilitet til familien, og at han får en fod indenfor hos DBU i en Kasper Hjulmand-tid, der godt kunne kaste flere jobs af sig for Jacob Friis. Desuden tror jeg, at det passer ham (og i virkeligheden sikkert også mange andre trænere) fint at have god tid til at at nærstudere alle mulige nye taktiske tendenser, hvad der nok ikke er tid til som klubtræner.
Ædruelighedens stemme
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Jeg så ellers gerne Torben Frank, Niels Frederiksen eller Hjulmand i AaB.R Rosenberg skrev: ↑11. jun 2021, 19:29Vi har haft tilstrækkeligt med DBU-ørkenvandring i AaB.Jakobsen skrev: ↑11. jun 2021, 18:48Det passer perfekt med Friis i DBU. Så kan han være i skole hos Hjulmand og co. indtil vi sælger Cifuemtes til Ajax efter næste gode AaB hold.Lyngehoevdingen skrev:Det varmer sgu mit hjerte at se, at Friis har fået et job, hvor der bliver fleksibilitet til familien, og at han får en fod indenfor hos DBU i en Kasper Hjulmand-tid, der godt kunne kaste flere jobs af sig for Jacob Friis. Desuden tror jeg, at det passer ham (og i virkeligheden sikkert også mange andre trænere) fint at have god tid til at at nærstudere alle mulige nye taktiske tendenser, hvad der nok ikke er tid til som klubtræner.
Lad os hente Torben Frank! Den titel som sportsmassør vil han sikkert gerne skifte ud med cheftræner hos de røde.raekkeettre skrev: ↑11. jun 2021, 23:20Jeg så ellers gerne Torben Frank, Niels Frederiksen eller Hjulmand i AaB.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
HahaJulgranen skrev: ↑11. jun 2021, 23:52Lad os hente Torben Frank! Den titel som sportsmassør vil han sikkert gerne skifte ud med cheftræner hos de røde.raekkeettre skrev: ↑11. jun 2021, 23:20Jeg så ellers gerne Torben Frank, Niels Frederiksen eller Hjulmand i AaB.
-
R Rosenberg
- Allstar

Tja... De sidste 4 års DBU-tilgang har været noget tør og sidelæns.raekkeettre skrev: ↑11. jun 2021, 23:20Jeg så ellers gerne Torben Frank, Niels Frederiksen eller Hjulmand i AaB.R Rosenberg skrev: ↑11. jun 2021, 19:29Vi har haft tilstrækkeligt med DBU-ørkenvandring i AaB.Jakobsen skrev: ↑11. jun 2021, 18:48Det passer perfekt med Friis i DBU. Så kan han være i skole hos Hjulmand og co. indtil vi sælger Cifuemtes til Ajax efter næste gode AaB hold.Lyngehoevdingen skrev:Det varmer sgu mit hjerte at se, at Friis har fået et job, hvor der bliver fleksibilitet til familien, og at han får en fod indenfor hos DBU i en Kasper Hjulmand-tid, der godt kunne kaste flere jobs af sig for Jacob Friis. Desuden tror jeg, at det passer ham (og i virkeligheden sikkert også mange andre trænere) fint at have god tid til at at nærstudere alle mulige nye taktiske tendenser, hvad der nok ikke er tid til som klubtræner.
Men ja, Frederiksen er ganske givet en god træner.
Ædruelighedens stemme
Jeg havde faktisk håbet på man havde udnyttet Brøndbys tøvende med at forlænge til at ansætte Frederiksen. Men det løb er kørt..R Rosenberg skrev: ↑12. jun 2021, 11:31Tja... De sidste 4 års DBU-tilgang har været noget tør og sidelæns.raekkeettre skrev: ↑11. jun 2021, 23:20Jeg så ellers gerne Torben Frank, Niels Frederiksen eller Hjulmand i AaB.R Rosenberg skrev: ↑11. jun 2021, 19:29Vi har haft tilstrækkeligt med DBU-ørkenvandring i AaB.Jakobsen skrev: ↑11. jun 2021, 18:48Det passer perfekt med Friis i DBU. Så kan han være i skole hos Hjulmand og co. indtil vi sælger Cifuemtes til Ajax efter næste gode AaB hold.Lyngehoevdingen skrev:Det varmer sgu mit hjerte at se, at Friis har fået et job, hvor der bliver fleksibilitet til familien, og at han får en fod indenfor hos DBU i en Kasper Hjulmand-tid, der godt kunne kaste flere jobs af sig for Jacob Friis. Desuden tror jeg, at det passer ham (og i virkeligheden sikkert også mange andre trænere) fint at have god tid til at at nærstudere alle mulige nye taktiske tendenser, hvad der nok ikke er tid til som klubtræner.
-
R Rosenberg
- Allstar

De havde nok luret, at han kunne noget. Fx at få en gruppe til at performe som en enhed.gravballe skrev: ↑13. jun 2021, 10:20Jeg havde faktisk håbet på man havde udnyttet Brøndbys tøvende med at forlænge til at ansætte Frederiksen. Men det løb er kørt..R Rosenberg skrev: ↑12. jun 2021, 11:31Tja... De sidste 4 års DBU-tilgang har været noget tør og sidelæns.raekkeettre skrev: ↑11. jun 2021, 23:20Jeg så ellers gerne Torben Frank, Niels Frederiksen eller Hjulmand i AaB.R Rosenberg skrev: ↑11. jun 2021, 19:29Vi har haft tilstrækkeligt med DBU-ørkenvandring i AaB.Jakobsen skrev: ↑11. jun 2021, 18:48Det passer perfekt med Friis i DBU. Så kan han være i skole hos Hjulmand og co. indtil vi sælger Cifuemtes til Ajax efter næste gode AaB hold.Lyngehoevdingen skrev:Det varmer sgu mit hjerte at se, at Friis har fået et job, hvor der bliver fleksibilitet til familien, og at han får en fod indenfor hos DBU i en Kasper Hjulmand-tid, der godt kunne kaste flere jobs af sig for Jacob Friis. Desuden tror jeg, at det passer ham (og i virkeligheden sikkert også mange andre trænere) fint at have god tid til at at nærstudere alle mulige nye taktiske tendenser, hvad der nok ikke er tid til som klubtræner.
Ædruelighedens stemme
Så er det torsdag AaB opstarter træningen igen efter ferie. Der skal vel gerne være en ny assistent træner på plads inden da. Nogen der har hørt navne på rygtebørsen?? En ny spiller eller to vil heller ikke gøre noget…
Hiljemark stopper og bliver assistenttræner
-
Harry-kewell
- Drenge

Omfg. Jeg gider ikke engang at være sur. Altså hvad er det der foregår. Først Lucas, så Eriksen og nu Hiljemark. Det er absurd.
Jeg har ingen tiltro til næste sæson. Tror bare jeg går op og lægger mig, kald på mig om et år
Jeg har ingen tiltro til næste sæson. Tror bare jeg går op og lægger mig, kald på mig om et år
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hold da kæft en bombe alligevel. Ekstremt stort tab ikke at have ham ude på banen, men omvendt også et spændende valg som assistent sammen med Würtz.
Nu skal der for alvor strammes op på transferfronten, ellers bliver det en hård sæson vi går i møde.
Nu skal der for alvor strammes op på transferfronten, ellers bliver det en hård sæson vi går i møde.
Kæmpe bombe, men også én der frigiver midler.
Jeg tror ikke vi ville kunne finde en lige så kompetent mand udefra.
Jeg tror ikke vi ville kunne finde en lige så kompetent mand udefra.
Hvor er det også bare latterligt, at en forstrækning imod FCN (som han først forsøger at spille væk) ender med at slutte hans karriere.
Det betyder jo nok at vi beholder Magnus en sæson endnu. Det er godt nok alt for frustrerende
Det betyder jo nok at vi beholder Magnus en sæson endnu. Det er godt nok alt for frustrerende
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE