Fine stats men kender ham ikke. Er han god?Prica22 skrev: ↑14. jun 2021, 17:51Angriber fra Brann. En bruger herinde meldte, at en dansk klub er ude efter ham.Lyfe skrev: ↑14. jun 2021, 17:44Bamba?FIDEL skrev: ↑14. jun 2021, 16:53Det er virkelig en kedelig diskussion I har gang i der, men det er selvfølgelig helt ok.
Jeg trænger godt nok efterhånden til godt nyt. Nyt om Prip og en ny hwb. Og om det er Inge, som er ude efter Bamba...
Måske åbner Inge vinduet imorgen med en signing. Kunne være frækt.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Jeg savner virkelig noget nyt. Vi mangler både på spiller- og assistentfronten. Prip har længe været nævnt. Det undrer mig der ikke er afklaring endnu. Liam Prica er også nævn, men intet er kommet ud.
Intet er helt akut for klubben - det er bare mig der er utålmodig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Sidder med samme følelse men håber virkelig bare at det er fordi tingene er faldet på plads og vi når får den ene fede nyhed efter den anden... Okay det lyder lidt for optimistisk.Forza skrev: ↑14. jun 2021, 20:34Jeg savner virkelig noget nyt. Vi mangler både på spiller- og assistentfronten. Prip har længe været nævnt. Det undrer mig der ikke er afklaring endnu. Liam Prica er også nævn, men intet er kommet ud.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Jeg er også utålmodig men sådan overordnet set er der godt nok sket utrolig lidt på spillerfronten i Superliga klubberne. Ved ikke om det er fordi at klubberne er tilbageholdende og stadigvæk er corona ramt eller at de venter på resterne fra de riges bord.Forza skrev: ↑14. jun 2021, 20:34Jeg savner virkelig noget nyt. Vi mangler både på spiller- og assistentfronten. Prip har længe været nævnt. Det undrer mig der ikke er afklaring endnu. Liam Prica er også nævn, men intet er kommet ud.
Mon ikke EM også tager noget fokus fra klubber/agenter/spillere. For du har helt ret - det gælder jo alle klubber herhjemme.Aalborg frederikshavner skrev: ↑14. jun 2021, 21:08Jeg er også utålmodig men sådan overordnet set er der godt nok sket utrolig lidt på spillerfronten i Superliga klubberne. Ved ikke om det er fordi at klubberne er tilbageholdende og stadigvæk er corona ramt eller at de venter på resterne fra de riges bord.Forza skrev: ↑14. jun 2021, 20:34Jeg savner virkelig noget nyt. Vi mangler både på spiller- og assistentfronten. Prip har længe været nævnt. Det undrer mig der ikke er afklaring endnu. Liam Prica er også nævn, men intet er kommet ud.
------------------------------------------------
Et eller andet sted er det jo akut.Forza skrev: ↑14. jun 2021, 20:34Jeg savner virkelig noget nyt. Vi mangler både på spiller- og assistentfronten. Prip har længe været nævnt. Det undrer mig der ikke er afklaring endnu. Liam Prica er også nævn, men intet er kommet ud.
Varer ikke lang tid til sæsonen går igang og med det start program vi har. Så skal vi dælme være klar fra start!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det er ikke mange klubber rundt omkring i Europa og i særdeleshed i Danmark, der har haft mange signings.
Er det ikke kun Dalsgaard, der desværre kom til FCM?
Som det er med alle transfervinduer, er vi sjældent førstevælger. Og når vi er, så er det med spillere som Louka Prip. Så enten væbner man sig med tålmodighed eller slår sig til tåls med signings ala Louka Prip. Jeg tror nu i øvrigt, at Louka ville være en fin tilføjelse til truppen.
Lige nu tror jeg faktisk det vigtigste stadig er at få ryddet op. Og vi har sagt farvel til Tom, Lukas K., Samuelsen, Nkada. Flere skal den vej. Oliver K, Kakeeto, Jeppe P og måske flere.
Så er det væsentligt nemmere at agere for Inge.
Har ingen informationer fra AaB, og har det i øvrigt aldrig, men er overbevist om, at de arbejder på højtryk.
Mit største ønske er stadig Odgaard. Også noget offensiv kvalitet. Gerne en masse fart og driblinger :-)
HB ville også være fin at opgradere. Men synes Pallesen har været fint spillende på det seneste. Men en ung gut, der kan presse ham og forhåbentlig overhale ham er oplagt. Men svære at finde.
Er det ikke kun Dalsgaard, der desværre kom til FCM?
Som det er med alle transfervinduer, er vi sjældent førstevælger. Og når vi er, så er det med spillere som Louka Prip. Så enten væbner man sig med tålmodighed eller slår sig til tåls med signings ala Louka Prip. Jeg tror nu i øvrigt, at Louka ville være en fin tilføjelse til truppen.
Lige nu tror jeg faktisk det vigtigste stadig er at få ryddet op. Og vi har sagt farvel til Tom, Lukas K., Samuelsen, Nkada. Flere skal den vej. Oliver K, Kakeeto, Jeppe P og måske flere.
Så er det væsentligt nemmere at agere for Inge.
Har ingen informationer fra AaB, og har det i øvrigt aldrig, men er overbevist om, at de arbejder på højtryk.
Mit største ønske er stadig Odgaard. Også noget offensiv kvalitet. Gerne en masse fart og driblinger :-)
HB ville også være fin at opgradere. Men synes Pallesen har været fint spillende på det seneste. Men en ung gut, der kan presse ham og forhåbentlig overhale ham er oplagt. Men svære at finde.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Markedet er altid trægt omkring slutrunder. Men vi skal ikke sælge før vi kan købe og jeg tænker ikke, at Louka Prip(trods en fin sæson) ikke behøver at trække ud pga. slutrundetrægheden.
Jeg tror desværre angriberen kommer til at trække ud. For angriberne kender deres betydning og vil nok gerne vente på en hylde højere.
Men det vil være skuffende, hvis første træning er uden van Weert, L.Klitten og Samuelsen og kun Hagelskjær som ny(Nkada><Jeppe P). Ved ikke om der kommer nogle ungdomsspillere op - Anosike Ementa skulle vel op på førsteholdet, men har eller ikke hørt noget.
Man kan selvfølgelig sige "Come on, der mangler kun to til første træning, så er problemet ikke større". Men f.eks. O.Klitten forventer vi jo ikke brænder banen af, Lucas er langtidsskadet og så er truppen heller ikke bredere.
Så håber på en hurtig tilføjelse til truppen.
Jeg tror desværre angriberen kommer til at trække ud. For angriberne kender deres betydning og vil nok gerne vente på en hylde højere.
Men det vil være skuffende, hvis første træning er uden van Weert, L.Klitten og Samuelsen og kun Hagelskjær som ny(Nkada><Jeppe P). Ved ikke om der kommer nogle ungdomsspillere op - Anosike Ementa skulle vel op på førsteholdet, men har eller ikke hørt noget.
Man kan selvfølgelig sige "Come on, der mangler kun to til første træning, så er problemet ikke større". Men f.eks. O.Klitten forventer vi jo ikke brænder banen af, Lucas er langtidsskadet og så er truppen heller ikke bredere.
- FlæskeFrank
Tænker ummidelbart Ano skal ind omkring førsteholdet, men tænker ikke vi skal forvente spilletid foreløbigt. Den planlagte indkøringsperiode på u19 har ikke bare haft udfordringer, den er stort set blevet spoleret af hans skade.FlæskeFrank skrev: ↑15. jun 2021, 09:26Markedet er altid trægt omkring slutrunder. Men vi skal ikke sælge før vi kan købe og jeg tænker ikke, at Louka Prip(trods en fin sæson) ikke behøver at trække ud pga. slutrundetrægheden.
Har faktisk et håb om, at O.Klitten laver en MC og kæmper sig op. Han er jo god på bolden, men har manglet det sidste. Ligesom MC gjorde(/gør). Men det optimale ville selvfølgelig være, at få afviklet alle handler ind og ud hurtigst muligt. For klubber i de lavere luftlag, er slutrunden slut om en uge.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Tænker venstrekanten afhængig af spilsystem er åben.
Det ligner vel mest Hannesbo, Fossum, Kusk(har lavet fine indhop i den side), Børsting og så O.Klitten.
Det ligner vel mest Hannesbo, Fossum, Kusk(har lavet fine indhop i den side), Børsting og så O.Klitten.
- FlæskeFrank
Børstings kontrakt udløber næste sommer. Jeg tror han er færdig i AaB. Meget lidt spilletid i indeværende år, og vi har en træner der, fornuftigt nok, lægger utroligt meget vægt på at man teknisk kan levere.FlæskeFrank skrev: ↑15. jun 2021, 10:41Tænker venstrekanten afhængig af spilsystem er åben.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Altså uden at ødelægge din fordom, men Børsting har vel stort set spillet lige meget forår/efterår, så medmindre vi har fået ny træner, så mener Cifuentes vel, at han levere teknisk... altså ift. din logik.
- FlæskeFrank
-
R Rosenberg
- Allstar

Det har han altså absolut ikke. Han har fået 2 fulde kamp under Cifuentes. Næstflest minutter er 3/4 kamp.FlæskeFrank skrev: ↑15. jun 2021, 12:11Altså uden at ødelægge din fordom, men Børsting har vel stort set spillet lige meget forår/efterår, så medmindre vi har fået ny træner, så mener Cifuentes vel, at han levere teknisk... altså ift. din logik.
Ellers har det efterhånden lignet indhop på under 20 minutter, når et resultat skal pøles hjem.
Han fik mange flere minutter pr kamp i efteråret, de fleste fuld tid eller næsten fuld tid.
Så ja, det peger (heldigvis) på, at Børsting nok bør begynde at overveje sin fremtid.
Ædruelighedens stemme
-
FlæskeFrank
- Allstar

Jeg tror også Børsting 1. september er i en anden klub.
Min pointe er blot, at Børsting har spillet lige mange minutter forår/efterår. Og blot 204 minutter mindre end Kusk.
Så der har været bud efter Børsting under Cifuentes. Han har dog ikke en egentlig plads at kæmpe for(bliver kastet lidt rundt), men Cifuentes udtager ham og spiller med ham. Og Cifuentes kunne jo have valgt alternativer, hvis det var så grelt.
Min pointe er blot, at Børsting har spillet lige mange minutter forår/efterår. Og blot 204 minutter mindre end Kusk.
Så der har været bud efter Børsting under Cifuentes. Han har dog ikke en egentlig plads at kæmpe for(bliver kastet lidt rundt), men Cifuentes udtager ham og spiller med ham. Og Cifuentes kunne jo have valgt alternativer, hvis det var så grelt.
- FlæskeFrank
-
R Rosenberg
- Allstar

11 runder i efteråret, 18 i foråret. Så du har sikkert ret, men målt pr. kamp er han jo betydeligt mere marginalspiller under Cifuentes - og som du siger, mere en værktøjskassespiller.FlæskeFrank skrev: ↑15. jun 2021, 12:49Jeg tror også Børsting 1. september er i en anden klub.
For både Børstings og AaB's skyld ville et skifte være godt.
Ædruelighedens stemme
Efterår: 838 minutter fordelt på 11 kampe (skadet i runde 12 og 13) - 76 min/kampFlæskeFrank skrev: ↑15. jun 2021, 12:49Jeg tror også Børsting 1. september er i en anden klub.
Forår: 856 minutter fordelt på 19(/20) kampe (ude af truppen i runde 15) - 45(/42) min/kamp
Ret stor forskel.
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
3 spillere bliver rykket op på førsteholdet.
Casper Gedsted, Anosike Ementa og Oliver Børsting.
Casper Gedsted, Anosike Ementa og Oliver Børsting.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Så er der leverpostej
https://aabsport.dk/nyheder/2021/juni/t ... gatruppen/
Nogen der kan fortælle om der er potentiale til mere end Føtex discount?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Mon ikke Gedsted bliver vores styrkelse af højre back.
Han roses i hvert fald meget af Inge.
Han roses i hvert fald meget af Inge.
Gedsted er tidligere angriber, omskolet til højreback. Så der er massere offensivt i ham, perfekt hvis man satser på 3 backkæden.Jakobsen skrev: ↑15. jun 2021, 13:42Så er der leverpostej
Ano er et fyrtårn, med overraskende god fart og teknik for sin højde. Får man skolet og udviklet ham i den rigtige retning, kan det blive rigtigt godt. Måske sammenlignelig med Onuachu-casen.