Det ændre jo ikke på at det har været en dårlig handel
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
AaB AaB AaB AaB
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Det har jeg helt sikkert ikke noget belæg for. Det fremgår ikke af expected forum leavers statistikken, desværre.
Jeg kan bare notere at det er dine mantra, med dit backing band (dobbeltbrugere ?), der plastrer alle tråde til med jeres dagsorden.
Og der undrer mig dybt, at du fortsat er herinde efter alle dine svinestreger. Fx Nazi-agf bemærkningen.
You pay for this?
-
R Rosenberg
- Allstar

Som kunne have været et scoop. Som sagt igen og igen: Vil man i en klub som AaB have kapaciteter og hæve sig over Magnus/Børsting-niveauet, må man gamble. Sådan er det, når man er fattig, hvilket man er, når man på øverste niveau lever i fortiden.
Men Gaardes cheerleaders har jo bare håbet på denne dag...
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg aner ikke, hvad du taler om. Men jeg har stadig ikke set nogen, der decideret gik og håbede på den slags kedeligheder for at kritisere en ansat.Fromthecradle skrev: ↑16. jun 2021, 18:36Det ser da ud til at julepynten med backing band har en fest hver dag herinde.
Måske derfor de fleste brugere forlader forummet.
Men hvad, resultater bliver jo blot at Julepynten står tilbage som never defeated. Tillykke!
Ædruelighedens stemme
Det er rigtigt rigtigt trist med HIljemark. Synd for ham, at en flot karriere slutter så tidligt og trist for AaB, at det ikke lykkedes.
At han fortsætter som assistent ved jeg ikke helt hvad jeg synes om. Havde troet de var gået efter en stærkere trænerfaglig profil til at give Marti modspil/komplementere ham, men det er vel på en billigere løn. Omvendt har de vel allerede Würtz til til de ting Hiljemark kan byde ind med nu.
Gudskelov ved vi det i god i god tid så klubben kan nå at agere. Derudover må det frigøre penge til vi kan hente en central midt fra samme hylde og vores centrale midt har faktisk præsteret ok uden ham i perioder (om så niveauet er højt nok er en anden snak).
Derudover slipper vi altså for en kæmpe usikkerhedsfaktor i hvorvidt Hiljemark bliver klar. Det kunne godt være sådan fugle på taget vi kunne have gået og håbet på i lang tid uden det nogensinde skete. Så selvom det er trist og svækkelse på papiret så står klubben altså også med en mulighed fremfor at være låst af en høj lønning til en der ikke spiller.
At han fortsætter som assistent ved jeg ikke helt hvad jeg synes om. Havde troet de var gået efter en stærkere trænerfaglig profil til at give Marti modspil/komplementere ham, men det er vel på en billigere løn. Omvendt har de vel allerede Würtz til til de ting Hiljemark kan byde ind med nu.
Gudskelov ved vi det i god i god tid så klubben kan nå at agere. Derudover må det frigøre penge til vi kan hente en central midt fra samme hylde og vores centrale midt har faktisk præsteret ok uden ham i perioder (om så niveauet er højt nok er en anden snak).
Derudover slipper vi altså for en kæmpe usikkerhedsfaktor i hvorvidt Hiljemark bliver klar. Det kunne godt være sådan fugle på taget vi kunne have gået og håbet på i lang tid uden det nogensinde skete. Så selvom det er trist og svækkelse på papiret så står klubben altså også med en mulighed fremfor at være låst af en høj lønning til en der ikke spiller.
RAUS RAUS SSE!
-
Fromthecradle
- Landshold

Nej, det har jeg heller ikke set. Så aner ikke hvad du taler om Jule2.R Rosenberg skrev: ↑16. jun 2021, 18:59Jeg aner ikke, hvad du taler om. Men jeg har stadig ikke set nogen, der decideret gik og håbede på den slags kedeligheder for at kritisere en ansat.Fromthecradle skrev: ↑16. jun 2021, 18:36Det ser da ud til at julepynten med backing band har en fest hver dag herinde.
Måske derfor de fleste brugere forlader forummet.
Men hvad, resultater bliver jo blot at Julepynten står tilbage som never defeated. Tillykke!
You pay for this?
-
Fromthecradle
- Landshold

Så, så Jule2 nu ikke så pirrelig.R Rosenberg skrev: ↑16. jun 2021, 18:58Som kunne have været et scoop. Som sagt igen og igen: Vil man i en klub som AaB have kapaciteter og hæve sig over Magnus/Børsting-niveauet, må man gamble. Sådan er det, når man er fattig, hvilket man er, når man på øverste niveau lever i fortiden.
I øvrigt Magnus > Pedro. Statement fra Cifuentes.
You pay for this?
Men stadig en dårlig handel du påstod da hårdnakket at det ikke var en alvorlig skade som det så var
AaB AaB AaB AaB
-
R Rosenberg
- Allstar

Det har jeg da ALDRIG hævdet, at det ikke var. Læs lige på sagerne, kammerat.
Men altså med den logik, så var Lucas vel også en dårlig handel?
Ædruelighedens stemme
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Inge udtaler til stiften at vi kun er formaliteter fra at hente en ny spiller, de gætter på Prip. Samtidig arbejder de på at udvide staben med yderligere kompetencer. 
Problemet med det argument er bare, at I også skældte ud på dem, der udtrykte deres bekymring over Hiljemarks skade og kendte hofteproblemer. Så hvis man hverken må være bekymret på forhånd eller klog på bagkant, er det sku svært.
Jeg har det i øvrigt helt fint med at Inge tog chancen med Hilje, men det er også på tide, at du og enkelte andre erkender, at der nok var en forhøjet risiko med ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Så Edison Flores var en god handel ellerR Rosenberg skrev: ↑16. jun 2021, 18:58Som kunne have været et scoop. Som sagt igen og igen: Vil man i en klub som AaB have kapaciteter og hæve sig over Magnus/Børsting-niveauet, må man gamble. Sådan er det, når man er fattig, hvilket man er, når man på øverste niveau lever i fortiden.
AaB AaB AaB AaB
AGF er tæt på Jesper Hansen... Hvis vi ender med at sælge Rinne, havde det været en af mine favoritter som afløser. Han ville have været en perfekt løsning nu og her mens man får kørt Theo i stilling.
De meldes også tæt på Oliver Lund, men her er min misundelse godt nok en hel del mindre
De meldes også tæt på Oliver Lund, men her er min misundelse godt nok en hel del mindre
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Selvfølgelig er der en forhøjet risiko, og den samme risiko har en række topklubber før os taget, velvidende at artrosen har været følgesvend for Hiljemark siden de tidlige teenageår, og i perioder har været værre end i andre perioder.Hanga skrev: ↑16. jun 2021, 19:10Problemet med det argument er bare, at I også skældte ud på dem, der udtrykte deres bekymring over Hiljemarks skade og kendte hofteproblemer. Så hvis man hverken må være bekymret på forhånd eller klog på bagkant, er det sku svært.
Jeg har det i øvrigt helt fint med at Inge tog chancen med Hilje, men det er også på tide, at du og andre erkender, at der nok var en forhøjet risiko med ham.
Det betyder ikke at det var en dårlig signing.
Overgår han til en kontrakt som stabsmedlem, så har vi måske kun brugt halvanden magnus på ham, og det er til at leve med.
Oliver Lund. Ligaens største frispark.Hanga skrev: ↑16. jun 2021, 19:16AGF er tæt på Jesper Hansen... Hvis vi ender med at sælge Rinne, havde det været en af mine favoritter som afløser. Han ville have været en perfekt løsning nu og her mens man får kørt Theo i stilling.
De meldes også tæt på Oliver Lund, men her er min misundelse godt nok en hel del mindre![]()
Så får Magnus hvis ikke mere i lønJulgranen skrev: ↑16. jun 2021, 19:17Selvfølgelig er der en forhøjet risiko, og den samme risiko har en række topklubber før os taget, velvidende at artrosen har været følgesvend for Hiljemark siden de tidlige teenageår, og i perioder har været værre end i andre perioder.Hanga skrev: ↑16. jun 2021, 19:10Problemet med det argument er bare, at I også skældte ud på dem, der udtrykte deres bekymring over Hiljemarks skade og kendte hofteproblemer. Så hvis man hverken må være bekymret på forhånd eller klog på bagkant, er det sku svært.
Jeg har det i øvrigt helt fint med at Inge tog chancen med Hilje, men det er også på tide, at du og andre erkender, at der nok var en forhøjet risiko med ham.
Det betyder ikke at det var en dårlig signing.
Overgår han til en kontrakt som stabsmedlem, så har vi måske kun brugt halvanden magnus på ham, og det er til at leve med.
AaB AaB AaB AaB
Sjovt som folk har travlt med at nogle hopper på Inges spin, alt imens de selv er hoppet på fcm trolleri.
-
R Rosenberg
- Allstar

Huh?hit666 skrev: ↑16. jun 2021, 19:13Så Edison Flores var en god handel ellerR Rosenberg skrev: ↑16. jun 2021, 18:58Som kunne have været et scoop. Som sagt igen og igen: Vil man i en klub som AaB have kapaciteter og hæve sig over Magnus/Børsting-niveauet, må man gamble. Sådan er det, når man er fattig, hvilket man er, når man på øverste niveau lever i fortiden.
Men Gaardes cheerleaders har jo bare håbet på denne dag...![]()
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, den med Oliver Lund overraskede også mig. Han er ringe. Og kaw.Hanga skrev: ↑16. jun 2021, 19:16AGF er tæt på Jesper Hansen... Hvis vi ender med at sælge Rinne, havde det været en af mine favoritter som afløser. Han ville have været en perfekt løsning nu og her mens man får kørt Theo i stilling.
De meldes også tæt på Oliver Lund, men her er min misundelse godt nok en hel del mindre![]()
Og jeg havde i øvrigt helt identiske tanker ift Hansen.
Ædruelighedens stemme