Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
-
DenGamleMand
- 1. div

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Fedt med Prip! Han er super spændende.
Jøsses, en sløj præsentationsvideo på AaB’s Facebookside. Det ligner et diasshow fra 2001.
Jøsses, en sløj præsentationsvideo på AaB’s Facebookside. Det ligner et diasshow fra 2001.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
4 år er også godt.
Det kunne godt blive min næste trøje. 18 Prip.
Det kunne godt blive min næste trøje. 18 Prip.
- FlæskeFrank
Stærkt.
Og Inge siger desuden, at Hiljemark er gået væsentligt ned i løn - helt som forventet. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fret-meget
Og Inge siger desuden, at Hiljemark er gået væsentligt ned i løn - helt som forventet. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fret-meget
lige præcisYankee skrev: ↑18. jun 2021, 08:43Det ville være rigtig dejligt! Dels fordi han er en spændende spiller, men også fordi han så kan komme ind fra træningsstart.Julgranen skrev: ↑18. jun 2021, 07:17Han præsenteres nok i dag så.
https://amtsavisen.dk/artikel/louka-pri ... ac-horsens
Vi så med Patrick Olsen hvor meget det kan betyde at få en spiller som 1) er i 100% kampform og 2) kan være med i en hel, uforstyrret opstart. Det er efterhånden snarere normen, at AaB henter spillere, der skal bygges op efter et fejlslagent udlandsophold og som i øvrigt først ankommer sidst i august.
Derudover er det betryggende at Prip har spillet 65 ud af 70 kampe for Horsens de sidste to sæsoner. Det kan godt være han ikke er lige så god som Hiljemark og Lucas, men til gengæld er der begrundet håb om at han kan spille uge efter uge og det er lige præcis hvad det her hold har brug for.
AaB AaB AaB AaB
Om ikke andet sparker han bedre straffe end både Kusk, Van Weert og Fossum. Velkommen til Prip, lad os så få en central midt og en midterforsvarer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- The Double
- Drenge

- Favoritspiller: Kasper Kusk
det bliver så fedt med louka prip ham og kusk det bliver magisk 
Kasper Kusk er Gud
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Så blev det officielt med Louka Prip. Umiddelbart ikke en signing jeg jubler over da jeg ser nogle af de samme svagheder ved Prip som hos Kusk
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
what hvad? Aalborg Tårnet, Budolfi og alt muligt. Mega fedt!DenGamleMand skrev: ↑18. jun 2021, 10:09Fedt med Prip! Han er super spændende.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Prip er en fin signing, men det er heller ikke en jeg jubler over. Fin venstrefod og så kan han scorer på straffe og lægger fine dødbolde. Men det er ikke det, der hæver os over middelmådigheden. Fint at se, at Hiljemark er gået ned i løn og dermed har skabt lidt luft i lønbudgettet.
Ja, der skal gerne en offensivspiller mere ind. Jeg håber at man går med en rutineret ræv der kan nurse Prica, men også ved hvor målet står. Render der ikke en Christian Lundberg rundt et sted?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
DenGamleMand
- 1. div

Haha, ja. Min fejl. Top, top arbejde af AaB’s folk.doukas skrev: ↑18. jun 2021, 10:53what hvad? Aalborg Tårnet, Budolfi og alt muligt. Mega fedt!DenGamleMand skrev: ↑18. jun 2021, 10:09Fedt med Prip! Han er super spændende.
SSE22 RAUS!
Jeg synes det er en fin signing.Mikki89 skrev: ↑18. jun 2021, 10:57Prip er en fin signing, men det er heller ikke en jeg jubler over. Fin venstrefod og så kan han scorer på straffe og lægger fine dødbolde. Men det er ikke det, der hæver os over middelmådigheden. Fint at se, at Hiljemark er gået ned i løn og dermed har skabt lidt luft i lønbudgettet.
En spiller der allerede har bevist sig som en udmærket superligaspiller, men som vi forhåbentlig kan udvikle yderligere. Passer godt ind med teknisk dygtighed og en stor arbejdsmotor.
Godt at vi allerede har et par brikker på plads, for der er stadig meget for Inge at tage sig af.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Tror den form for løbemotor, som han har, er mere lig Patrick Olsen end Fossum. Og den motor har vi savnet.
- FlæskeFrank
Ja, jeg gad godt vide hvem de pågældende debattører vil betegne som interessante spillere, hvis de bare anser Prip som et mediokert indkøb…Hanga skrev: ↑18. jun 2021, 12:30Jeg synes det er en fin signing.
En spiller der allerede har bevist sig som en udmærket superligaspiller, men som vi forhåbentlig kan udvikle yderligere. Passer godt ind med teknisk dygtighed og en stor arbejdsmotor.
Godt at vi allerede har et par brikker på plads, for der er stadig meget for Inge at tage sig af.
Med Prip og Kusk på kanterne så har vi i hvert fald et par chanceskabende elementer.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Nå ja ...mente en realistisk holdbar plan, den der 5 årsplan ligner jo noget der er griflet ned på bagsiden af en serviet, 5 minutter før generalforsamlingen...Gnu skrev: ↑18. jun 2021, 09:53Men det er jo præcis det, man har gjort med den femårsplan, som blev fremlagt på generalforsamlingen.KlaskmyggenNoah skrev: ↑18. jun 2021, 08:47Det er fint med målsætninger, men uden midler og en realistisk plan for at må målet, så er det kun drømme..Jakobsen skrev: ↑17. jun 2021, 19:51Enig, skal vi have noget udvikling her i klubben skal man sgu sige sine målsætninger højt og stå ved dem fremfor det er noget man går og gemmer på i frygt for at blive ristet.Hanga skrev: ↑17. jun 2021, 19:49Men man skal heller ikke glemme, at noget af det første Inge gjorde da han tiltrådte, var at udfordre vores målsætning om top 6. Han har selv fortalt at han spurgte bestyrelsen om de ville være tilfreds med en 5. plads? Nej, vi skal stræbe efter Europa og at vinde noget.Julgranen skrev:Det er sandt, men det er først og fremmest bestyrelsens ansvar at definere målsætningen. Sportschefen har næppe meget indflydelse her. Mon ikke nogen har hvisket dem i øret, at det ikke holder.
Jeg synes det er helt rigtigt af Inge at løfte vores målsætninger. Det har vi trængt til. Vi skal turde sætte dem højt, og så bare være ærlige omkring, at det tager lidt længere tid end vi troede ar nå dertil.
Jeg har intet set af det sidste, så i virkeligheden burde man måske bare melde ud at der bliver drømt store drømme i AaB, og at man arbejder på en plan for at få dem opfyldt, derefter kan det være en målsætning...
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Har man ikke koblet et ekstra år på kontrakten? Mon ikke han får samme løn men fordelt over et ekstra år?BoT skrev: ↑18. jun 2021, 10:15Stærkt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Prip kan spille på begge kanter. Jeg tror vi spiller en 3-5-2 med Prip som offensiv midt samt Kusk og Prica som angribere
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Giv Prip en chance. Med Kusk(når han er god) og Prip på kanterne skal vi nok komme til chancer. Men begge er afhængige af at have backs, der bidrager offensivt, samt løser den defensive opgave alene. Vi får brug for en ny højre back, samt en ny motor i midten.Julgranen skrev:Ja, jeg gad godt vide hvem de pågældende debattører vil betegne som interessante spillere, hvis de bare anser Prip som et mediokert indkøb…Hanga skrev: ↑18. jun 2021, 12:30Jeg synes det er en fin signing.
Med Prip og Kusk på kanterne så har vi i hvert fald et par chanceskabende elementer.
Tror nok at Prica skal smide den i kassen hvis han spiller kontinuerligt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!