Vel også et ret stort spring for en ung gut som realistisk set ikke er i nærheden af Superligaholdet.Prica22 skrev: ↑20. jun 2021, 20:44Intet er sikkert endnu, var meldingen fra Liam selv.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
-
Stegosaurus
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Hvis han skifter ville han jo nok skulle spille på vores u-17 hold.Stegosaurus skrev: ↑20. jun 2021, 21:26Vel også et ret stort spring for en ung gut som realistisk set ikke er i nærheden af Superligaholdet.Prica22 skrev: ↑20. jun 2021, 20:44Intet er sikkert endnu, var meldingen fra Liam selv.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Nu er det jo ikke mig, der har meldt nogen målsætning ud.Julgranen skrev: ↑20. jun 2021, 20:03Hvor der er 1,5 måned tilbage af transfervinduet.
Come on, man kan ikke både ønske profiler og samtidig mene at klubben skal diskvalificere sig selv fra at handle den sidste 1,5 måned af vinduet, fordi det er for “sent”.
Det vigtigste er at vi får de rigtige spillere.
Jeg siger bare man kan komme langt bagud, hvis ikke man er klar fra start.
Hvad menes der med det? Han skal vel bare ind på akademiet og gøres klar til seniorbold på sigt. Meget simpelt.Stegosaurus skrev: ↑20. jun 2021, 21:26Vel også et ret stort spring for en ung gut som realistisk set ikke er i nærheden af Superligaholdet.Prica22 skrev: ↑20. jun 2021, 20:44Intet er sikkert endnu, var meldingen fra Liam selv.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Fat nu at klubben ikke længere har den top 4-målsætning, du bliver ved med at ævle om.Gaarde6 skrev: ↑21. jun 2021, 00:26Nu er det jo ikke mig, der har meldt nogen målsætning ud.Julgranen skrev: ↑20. jun 2021, 20:03Hvor der er 1,5 måned tilbage af transfervinduet.
Come on, man kan ikke både ønske profiler og samtidig mene at klubben skal diskvalificere sig selv fra at handle den sidste 1,5 måned af vinduet, fordi det er for “sent”.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
Stegosaurus
- Allstar

Jeg mener, at flytte fra sine forældre og venner, til nyt land, for at spille U17 på et andet hold, som ikke er Barcelona, må være en svær beslutning for knægten.Prica22 skrev: ↑21. jun 2021, 00:44Hvad menes der med det? Han skal vel bare ind på akademiet og gøres klar til seniorbold på sigt. Meget simpelt.Stegosaurus skrev: ↑20. jun 2021, 21:26Vel også et ret stort spring for en ung gut som realistisk set ikke er i nærheden af Superligaholdet.Prica22 skrev: ↑20. jun 2021, 20:44Intet er sikkert endnu, var meldingen fra Liam selv.
Jojo, men det er jo et valg man tager.
På den ene side er det selvfølgelig værd at vente på den helt rigtige spiller som fx Hiljemark. De vil ofte afvente bedre tilbud og derfor først kunne hentes til sidst i vinduet.
På den anden side er det en kæmpe fordel at få en spiller ind fra træningsopstarten som fx Patrick Olsen. Det betyder at han kan få en helt anden positiv opstart og være god fra dag 1.
Generelt må man sige, at hvis man har et behov her og nu (dvs. i den kommende halvsæson) så skal spilleren hentes til træningsopstart. Hvis det er en mere langsigtet transfer, så kan man godt vente på den rigtige spiller.
Sandt. Det er nok også en af grundene til, at han ikke er signet endnu. At storebror er her, hjælper nok lidt på det.Stegosaurus skrev: ↑21. jun 2021, 07:49Jeg mener, at flytte fra sine forældre og venner, til nyt land, for at spille U17 på et andet hold, som ikke er Barcelona, må være en svær beslutning for knægten.Prica22 skrev: ↑21. jun 2021, 00:44Hvad menes der med det? Han skal vel bare ind på akademiet og gøres klar til seniorbold på sigt. Meget simpelt.Stegosaurus skrev: ↑20. jun 2021, 21:26Vel også et ret stort spring for en ung gut som realistisk set ikke er i nærheden af Superligaholdet.Prica22 skrev: ↑20. jun 2021, 20:44Intet er sikkert endnu, var meldingen fra Liam selv.
Jo de har såGnu skrev: ↑21. jun 2021, 07:32Fat nu at klubben ikke længere har den top 4-målsætning, du bliver ved med at ævle om.Gaarde6 skrev: ↑21. jun 2021, 00:26Nu er det jo ikke mig, der har meldt nogen målsætning ud.Julgranen skrev: ↑20. jun 2021, 20:03Hvor der er 1,5 måned tilbage af transfervinduet.
AaB AaB AaB AaB
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg evner ikke at forstå, at man kalder spillere med 0 kampe for klubben for trupspillere eller reservespillere?
Hvad er idéen i, at skrive kontrakt med spillere for at lade dem sidde på bænken? Hvordan lokker man spillere til klubben, med lovning som reservespiller? Den slags udsagn, sætter spørgsmålstegn ved den enkelte forumbrugers kredibilitet.
Hvad er idéen i, at skrive kontrakt med spillere for at lade dem sidde på bænken? Hvordan lokker man spillere til klubben, med lovning som reservespiller? Den slags udsagn, sætter spørgsmålstegn ved den enkelte forumbrugers kredibilitet.
-
Gnu
- Allstar

Er der kommet en målsætning siden generalforsamlingen i april? Så link gerne til den.hit666 skrev: ↑21. jun 2021, 08:59Jo de har såGnu skrev: ↑21. jun 2021, 07:32Fat nu at klubben ikke længere har den top 4-målsætning, du bliver ved med at ævle om.Gaarde6 skrev: ↑21. jun 2021, 00:26Nu er det jo ikke mig, der har meldt nogen målsætning ud.Julgranen skrev: ↑20. jun 2021, 20:03Hvor der er 1,5 måned tilbage af transfervinduet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Spørg Joachim Mæhle.bonanza skrev: ↑21. jun 2021, 09:03Jeg evner ikke at forstå, at man kalder spillere med 0 kampe for klubben for trupspillere eller reservespillere?
AaB-direktøren påpeger, at de missede Europa-millioner ikke umiddelbart får nogen konsekvens for sommeraktiviteten på spillermarkedet.Gnu skrev: ↑21. jun 2021, 09:32Er der kommet en målsætning siden generalforsamlingen i april? Så link gerne til den.hit666 skrev: ↑21. jun 2021, 08:59Jo de har såGnu skrev: ↑21. jun 2021, 07:32Fat nu at klubben ikke længere har den top 4-målsætning, du bliver ved med at ævle om.Gaarde6 skrev: ↑21. jun 2021, 00:26Nu er det jo ikke mig, der har meldt nogen målsætning ud.Julgranen skrev: ↑20. jun 2021, 20:03Hvor der er 1,5 måned tilbage af transfervinduet.
- Vi har i forvejen en stærk trup, og hvis vi havde kvalificeret os til Europa, havde det ikke i første omgang gjort nogen forskel. Det vil typisk være i tilfælde af et gruppespil, at vi kunne finde på at investere lidt ekstra i en spillertrup, siger Thomas Bælum.
AaB har meldt ud, at man har en målsætning om at komme i top fire i superligaen, Fra nord jyske
AaB AaB AaB AaB
Artikel fra 1 junihit666 skrev: ↑21. jun 2021, 09:40AaB-direktøren påpeger, at de missede Europa-millioner ikke umiddelbart får nogen konsekvens for sommeraktiviteten på spillermarkedet.Gnu skrev: ↑21. jun 2021, 09:32Er der kommet en målsætning siden generalforsamlingen i april? Så link gerne til den.hit666 skrev: ↑21. jun 2021, 08:59Jo de har såGnu skrev: ↑21. jun 2021, 07:32Fat nu at klubben ikke længere har den top 4-målsætning, du bliver ved med at ævle om.Gaarde6 skrev: ↑21. jun 2021, 00:26Nu er det jo ikke mig, der har meldt nogen målsætning ud.Julgranen skrev: ↑20. jun 2021, 20:03
Hvor der er 1,5 måned tilbage af transfervinduet.
- Vi har i forvejen en stærk trup, og hvis vi havde kvalificeret os til Europa, havde det ikke i første omgang gjort nogen forskel. Det vil typisk være i tilfælde af et gruppespil, at vi kunne finde på at investere lidt ekstra i en spillertrup, siger Thomas Bælum.
AaB har meldt ud, at man har en målsætning om at komme i top fire i superligaen, Fra nord jyske![]()
AaB AaB AaB AaB
-
Gnu
- Allstar

Det er Nordjyske, som skriver, at AaB har meldt det ud, men samme Nordjyske har tilsyneladende ikke fanget, at kursen blev justeret til en femårsplan ved generalforsamlingen.hit666 skrev: ↑21. jun 2021, 09:40AaB-direktøren påpeger, at de missede Europa-millioner ikke umiddelbart får nogen konsekvens for sommeraktiviteten på spillermarkedet.Gnu skrev: ↑21. jun 2021, 09:32Er der kommet en målsætning siden generalforsamlingen i april? Så link gerne til den.hit666 skrev: ↑21. jun 2021, 08:59Jo de har såGnu skrev: ↑21. jun 2021, 07:32Fat nu at klubben ikke længere har den top 4-målsætning, du bliver ved med at ævle om.Gaarde6 skrev: ↑21. jun 2021, 00:26Nu er det jo ikke mig, der har meldt nogen målsætning ud.Julgranen skrev: ↑20. jun 2021, 20:03
Hvor der er 1,5 måned tilbage af transfervinduet.
AaB har meldt ud, at man har en målsætning om at komme i top fire i superligaen, Fra nord jyske![]()
Hvem sigter du til?bonanza skrev: ↑21. jun 2021, 09:03Jeg evner ikke at forstå, at man kalder spillere med 0 kampe for klubben for trupspillere eller reservespillere?
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Muligvis har Nordjyske ikke fanget ændringen, man hvad er det så den nye 5 års plan siger ?Gnu skrev: ↑21. jun 2021, 09:43Det er Nordjyske, som skriver, at AaB har meldt det ud, men samme Nordjyske har tilsyneladende ikke fanget, at kursen blev justeret til en femårsplan ved generalforsamlingen.hit666 skrev: ↑21. jun 2021, 09:40AaB-direktøren påpeger, at de missede Europa-millioner ikke umiddelbart får nogen konsekvens for sommeraktiviteten på spillermarkedet.
Sportsligt er målet for de næste fem år:
• At vinde en pokal igen
• At vinde medaljer
• At spille europæisk
Jeg forstår godt at Nordjyske stadig tror at målsætningen er top 4
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Hagelskjær, Prijovic osv. Der er en svada herinde om, at AaB henter spillere specifikt til bænken og som garderinger. Jeg tror ikke på, at spillere indlemmes i truppen som chanceløse. Det er forhåbentlig de bedste der spiller, uagtet tidligere klub og CV.Julgranen skrev: ↑21. jun 2021, 10:06Hvem sigter du til?bonanza skrev: ↑21. jun 2021, 09:03Jeg evner ikke at forstå, at man kalder spillere med 0 kampe for klubben for trupspillere eller reservespillere?
Selvfølgelig er det den bedste der spiller. Har spillerne ikke ambitioner om spilletid så bør de ikke være her.bonanza skrev: ↑21. jun 2021, 10:34Hagelskjær, Prijovic osv. Der er en svada herinde om, at AaB henter spillere specifikt til bænken og som garderinger. Jeg tror ikke på, at spillere indlemmes i truppen som chanceløse. Det er forhåbentlig de bedste der spiller, uagtet tidligere klub og CV.Julgranen skrev: ↑21. jun 2021, 10:06Hvem sigter du til?bonanza skrev: ↑21. jun 2021, 09:03Jeg evner ikke at forstå, at man kalder spillere med 0 kampe for klubben for trupspillere eller reservespillere?
Derfor kan man dog godt hente spillere til bredden, med forhåbning om at de overrasker/udvikler sig.
------------------------------------------------
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Hele den snak bekræftes vel til fulde af denne artikkel fra DR https://www.dr.dk/sporten/fodbold/lands ... ren-maehleForza skrev: ↑21. jun 2021, 11:17Selvfølgelig er det den bedste der spiller. Har spillerne ikke ambitioner om spilletid så bør de ikke være her.bonanza skrev: ↑21. jun 2021, 10:34Hagelskjær, Prijovic osv. Der er en svada herinde om, at AaB henter spillere specifikt til bænken og som garderinger. Jeg tror ikke på, at spillere indlemmes i truppen som chanceløse. Det er forhåbentlig de bedste der spiller, uagtet tidligere klub og CV.Julgranen skrev: ↑21. jun 2021, 10:06Hvem sigter du til?bonanza skrev: ↑21. jun 2021, 09:03Jeg evner ikke at forstå, at man kalder spillere med 0 kampe for klubben for trupspillere eller reservespillere?
Derfor kan man dog godt hente spillere til bredden, med forhåbning om at de overrasker/udvikler sig.
Uanset hvor fodbold kloge debatøre, er her på sitet. Er der ingen af os der ved hvordan en spiller udvikler sig, når han får hård på brystet.