Prica22 skrev: ↑22. jun 2021, 15:36
Prisuddeling på Akademiet:
Årets spiller på u19: Casper Gedsted
Årets fighter på u19: Daniel Skovgaard Mortensen
Årets fidus på u17: Oscar Meedom
Årets spiller på u17: Oliver Ross
Efter sommerferien ser det sådan ud for dem:
Meedom: 2. års u17
Ross: 1. års u19
Mortensen: 1. div med Jammerbugt
Gedsted: Superliga med AaB
I øvrigt lyder trænerens ord om Gedsted som en hvis anden højreback, der engang slog til i AaB.
"Historien omkring dig kommer jeg til at fortælle i mange år i min trænerkarriere. Det er en succeshistorie om en spiller, som startede sæsonen lidt svært, men endte sæsonen med en superligakontrakt.
Det er også en historie om, at det kan gå hurtigt i fodboldverdenen, hvis man lige knækker koden og finder det rette spor. Jeg husker tydeligt din frustration, da du sad på bænken i de to første kampe og i kamp nr.2 kommer du ind og viser en fantastisk attitude og indstilling, at nu skal jeg virkelig vise jer. Du har ikke set dig tilbage lige tiden.
Det har været fedt at se, hvordan du næsten har smadret GPS data, her i foråret selvom det ikke har gået som vi havde håbet. Det er et tydeligt tegn på, at hvis man arbejder hårdt i vinterpausen, så er alt næsten muligt.
Det har virkelig været en fornøjelse at arbejde med dig, selvom jeg nogle gange har haft lyst til at rive hovedet af dig.
Jeg glæder mig til at følge din fodboldkarriere, nu hvor det hedder superligakontrakt efter sommerferien."