Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
Moen
- Allstar

- Favoritspiller: Robert Kakeeto
-
Kontakt:
Forza skrev: ↑9. jul 2021, 23:14
Hold kæft denne side har været savnet!
Et par input til vores transfers:
- prip virker til at blive god for os. Han leverer farlige momenter i træningskampene og kan også hjælpe os med bedre dødbolde. Godt køb!
- Liam Prica har der været snak om. Jeg kan se han er begyndt at følge ham der er “head of recruitment” hos fck. Ikke ligefrem et godt tegn. Og der kan han vel samtidig blive boende i Malmö.
Enig
Det har du faktisk ret i. Utroligt random at følge ham..
-
Kunji
- Allstar

- Geografisk sted: Hjørring
- Liam Prica har der været snak om. Jeg kan se han er begyndt at følge ham der er “head of recruitment” hos fck. Ikke ligefrem et godt tegn. Og der kan han vel samtidig blive boende i Malmö.
Til gengæld følger han AaB og ikke FCK. Ingen rygter her, Prica22?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Moen
- Allstar

-
Kontakt:
Kunji skrev: ↑9. jul 2021, 23:22
Til gengæld følger han AaB og ikke FCK. Ingen rygter her, Prica22?
Jeg ved ikke noget lige nu, men ved at han var meget begejstret over sit besøg i AaB.
-
Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
-
Kontakt:
Så dejligt at få debatsiden tilbage!
Er enig med, at Prip har været en super signing indtil videre. Blev dog lidt skuffet over, at Cifuentes ikke valgte at starte Kusk inde sammen med Prip, tror det vil blive godt. Man kunne godt bruge Prip eller Kusk som central offensiv midt, så det burde godt fungere med begge spillere i start 11’eren.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
-
Moen
- Allstar

-
Kontakt:
Baresi, vågn op. Sker der ikke noget på Hornevej?
-
Runschen
- 2. div

Jeg ved at AaB forsøgte sig på Lasse Vigen..
Håber det er et ambitiøst tegn at vi endnu ikke har landet en midtbane og angriber forstærkning.
Forstået på den måde, at hvis ambitionerne var i Hallur Hanson / Sander Svendsen-klassen, så havde man allerede præsenteret dem og at man derfor venter på større profiler senere i vinduet..
-
Forza
- Allstar

Runschen skrev: ↑10. jul 2021, 05:16
Håber det er et ambitiøst tegn at vi endnu ikke har landet en midtbane og angriber forstærkning.
Forstået på den måde, at hvis ambitionerne var i Hallur Hanson / Sander Svendsen-klassen, så havde man allerede præsenteret dem og at man derfor venter på større profiler senere i vinduet..
Mit indtryk af IAO er at han prikker til utrolig mange spillere/klubber i løbet af sådan et vindue. Dette gør han for at sikre at han får så meget kvalitet for pengene som overhovedet muligt.
Men jeg tror en ny angriber godt kan trække ud til sidst vinduet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Runschen skrev: ↑10. jul 2021, 05:16
Lige med Lasse Vigen, så ved jeg skisme ikke om han er klasse over Hallur eller Sander pt. Det var han, da han blev hentet til bif, men han har ikke overbevist mig efterfølgende.
Jeg synes, at træningskampene har vist, at man har håbet enten Klitten eller den nye Børsting kunne være et alternativ til Prica. De har fået meget spilletid. Det har de ikke grebet, så trods løftet med Prip må der nok snart komme nogle angriberrygter på banen.
- FlæskeFrank
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Huaibo skrev: ↑9. jul 2021, 23:35
Er enig med, at Prip har været en super signing indtil videre. Blev dog lidt skuffet over, at Cifuentes ikke valgte at starte Kusk inde sammen med Prip, tror det vil blive godt. Man kunne godt bruge Prip eller Kusk som central offensiv midt, så det burde godt fungere med begge spillere i start 11’eren.
Meget enig.
Det lader desværre til, at Prip er hentet for at afløse/konkurrere med Kusk. Jeg forstår ikke, at der ikke er plads til begge. Kusk har alle dage været kampafgørende, men præstationerne har været svingende. Jeg synes dog at den sidste sæson var hans klart bedste, siden han vendte hjem til AaB. Jeg synes virkelig ikke at han har spillet sig af, tværtimod. Er bange for at det stadig handler om løbepensum, som jeg synes vi ofrer for meget på bekostning af. Han er en af de få spillere vi har, der kan gøre en forskel offensivt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Forza
- Allstar

Hanga skrev: ↑10. jul 2021, 10:14
Huaibo skrev: ↑9. jul 2021, 23:35
Meget enig.
Det lader desværre til, at Prip er hentet for at afløse/konkurrere med Kusk. Jeg forstår ikke, at der ikke er plads til begge. Kusk har alle dage været kampafgørende, men præstationerne har været svingende. Jeg synes dog at den sidste sæson var hans klart bedste, siden han vendte hjem til AaB. Jeg synes virkelig ikke at han har spillet sig af, tværtimod. Er bange for at det stadig handler om løbepensum, som jeg synes vi ofrer for meget på bekostning af. Han er en af de få spillere vi har, der kan gøre en forskel offensivt.
Jeg er meget enig.
Jeg kan godt se at de helt ideelt set begge skal spille højre kanten. Men de kan begge godt bruges andre steder og jeg syntes simpelthen det er ærgeligt at Kusk skal varme bænken med tanke på hans evne til at åbne et forsvar op. Vi har i forvejen store problemer med at lave mål.
-
Julgranen
- Allstar

- Favoritspiller: Jacob Nordstrøm
FlæskeFrank skrev: ↑10. jul 2021, 08:46
Jeg synes, at træningskampene har vist, at man har håbet enten Klitten eller den nye Børsting kunne være et alternativ til Prica.
Mon ikke det nærmere drejer sig om at det er i mangel af bedre. Nøjagtig som med MC og Højholt centralt. Så snart der ankommer en ny spiller er 1 af de 2 ude af startopstillingen igen.
Opløftende var det dog mod AGF. Mange gode præstationer. Louka Prip ligner value for money præcis som spået - en poäng-spelare med kvaliteter der kan gøre de øvrige forreste spillere farlige. Nu får vi de aktioner med kvalitet vi i så ekstrem grad har manglet.
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Julgranen skrev: ↑10. jul 2021, 10:52
FlæskeFrank skrev: ↑10. jul 2021, 08:46
Jeg synes, at træningskampene har vist, at man har håbet enten Klitten eller den nye Børsting kunne være et alternativ til Prica.
Mon ikke det nærmere drejer sig om at det er i mangel af bedre. Nøjagtig som med MC og Højholt centralt. Så snart der ankommer en ny spiller er 1 af de 2 ude af startopstillingen igen.
Opløftende var det dog mod AGF. Mange gode præstationer. Louka Prip ligner value for money præcis som spået - en poäng-spelare med kvaliteter der kan gøre de øvrige forreste spillere farlige. Nu får vi de aktioner med kvalitet vi i så ekstrem grad har manglet.
Enig for så vidt angår Klitten. Han har fået meget spilletid taget i betragtning af, at han skulle være på vej ud på lejeaftale, men vi har jo simpelthen ikke alternativer. Inge har meget arbejde foran sig.
Med hensyn til MC, så indikerer træningskampene, at Pedro fortsat står bag ham. Så jeg tror ikke han er på vej ud af truppen. Det er godt nok trist som Pedros case har udviklet sig, men der er heldigvis godt med tid til at få det vendt igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Julgranen
- Allstar

Hanga skrev: ↑10. jul 2021, 11:02
Med hensyn til MC, så indikerer træningskampene, at Pedro fortsat står bag ham. Så jeg tror ikke han er på vej ud af truppen. Det er godt nok trist som Pedros case har udviklet sig, men der er heldigvis godt med tid til at få det vendt igen.
Magnus har kun kontrakt ét år endnu - heldigvis. Min pointe er, at vi helt sikkert kommer til at skifte i den midtbanebesætning de næste vinduer. Den er ikke optimal, og med de aktuelle spilleres niveau er det dét sted på banen hvor vi er længst fra at have niveau til top 6.
Det er for trægt og det tekniske niveau er for lavt.
-
doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Julgranen skrev: ↑10. jul 2021, 11:07
Magnus har kun kontrakt ét år endnu - heldigvis. Min pointe er, at vi helt sikkert kommer til at skifte i den midtbanebesætning de næste vinduer. Den er ikke optimal, og med de aktuelle spilleres niveau er det dét sted på banen hvor vi er længst fra at have niveau til top 6.
Tror da helt sikkert man vil forsøge at få forlænget med Magnus C.
Mærkeligt, at Kusk starter hver opstart i perifirien af startopstillingen. Det var sagen under Wieghorst, Friis og nu Cifuentes.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Forza
- Allstar

doukas skrev: ↑10. jul 2021, 11:17
Julgranen skrev: ↑10. jul 2021, 11:07
Mærkeligt, at Kusk starter hver opstart i perifirien af startopstillingen. Det var sagen under Wieghorst, Friis og nu Cifuentes.
Og det samme i Twente og FCK. Det er ærgeligt at hans mangler har haft så store omkostninger for hans karriere. Hans niveau når det er bedst er virkelig højt.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Ja, forhåbentligt forlænges Magnus. Imponerende hvordan han har kæmpet sig tilbage fra udgangen til igen at være starter.
Kusk lyder i nordjyske som om han ikke er overrasket og er rimeligt fortrøstningsfuld ift at få spilletid.
You pay for this?
-
Julgranen
- Allstar

doukas skrev: ↑10. jul 2021, 11:17
Startede inde i hele opstarten med Wieghorst, og missede kun ganske få kampe fra start i det 1,5 år Hesten var her.
Men whatever rocks your boat :-)
Magnus er der ingen fremtid i, og intet videresalgspotentiale. Spørgsmålet er om man også vil sende Højholt videre, eller udleje Jeppe Pedersen igen.
Børsting ser også færdig ud i AaB.
Vi må også bare erkende at niveauet på talenter de senere år har været for lavt.
Så det er godt at se at Inge går en anden vej og forsøger at rekruttere udenfor Vestdanmark.
-
Julgranen
- Allstar

På bold.dk nævnte man AaB i forbindelse med Aron Dønnum, men ham har vi ikke jagtet siden inden han forlængede sin kontrakt med Vålerenga.
Ifeanyi Mathew har været banens bedste i et par omgange for Lillestrøm der er på vej tilbage mod toppen af norsk fodbold, men er nok uaktuel for AaB.
Jeg må indrømme at jeg har mere end svært ved at lure af hvilken retning AaB kigger i.
-
Julgranen
- Allstar

Mindes at han er tæt med Roony Bardghji, som i hvert fald Mikkel Lund Køhler fra FCK bearbejdede længe for at hente.
Kan lige så vel være derigennem.