Fuldstændig helt og aldeles enigHanga skrev: ↑10. jul 2021, 14:23Helt enig. Bliver vi ramt af lidt skader og/eller karantæner i forsvaret, så er vi udfordret. Og så er der kvaliteten, hvor en spiller som Granli stadig er for tæt på startopstillingen til min smag.
Der burde hentes en profil til hver kæde, men det kommer som du siger næppe til at ske... og så har jeg ikke engang nævnt højreback, hvor Pallesen kommer til at få endnu en sæson uden nævneværdig konkurrence.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
-
R Rosenberg
- Allstar

Let's face it: Magnus har spillet de alt for mange kampe, han har spillet, fordi alternativerne ikke har været bedre. Ikke, fordi Magnus er god.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
MC hører selvfølgelig ikke til på et tophold. Han spiller langsomt og aldrig fremad, han er langsom på de første meter og så går han altid og gemmer sig i kampene. MC er en habil Superliga-spiller og måske en OK reserve, men absolut ikke mere.
AaB skal have nogle helt andre dynamiske og aggressive spiltyper ind på den midtbane. Det bliver ren søvngængerbold med Højholt og MC
Det burde altså ikke være så svært at se, uanset hvor meget man holder af Magnus, hvorfor det også burde være et udtømt emne for længst, hvis man har den mindste smule objektive fodboldfaglighed.
At det så er en gigantisk gåde, at AaB ikke har kunnet finde en bedre spiller på den position, kan virkelig undre.
Enten er det svært, eller også har man ikke prioriteret det.
Men man hentede jo Ferreira (netop i erkendelse af, at Magnus ikke er god nok til top 6/4), som indtog pladsen fra start med bravour, og så har man nok tænkt, at nu er det fint, og så er han pludselig blevet voldsomt ringe, hvilket er svært at forudse.
Ædruelighedens stemme
Både Hiljemark, Olsen, Fossum og Pedro burde være spillere der skulle starte foran Magnus, men de to første er ikke tilgængelige, Fossum har ikke vist sig ordentligt frem som hverken 8'er eller 6'er, og Pedro har været nedadgående siden vinter. Højholt og Jeppe P synes jeg har været meget usynlige når de kommer ind.R Rosenberg skrev: ↑10. jul 2021, 16:06
At det så er en gigantisk gåde, at AaB ikke har kunnet finde en bedre spiller på den position, kan virkelig undre.
Men man hentede jo Ferreira (netop i erkendelse af, at Magnus ikke er god nok til top 6/4), som indtog pladsen fra start med bravour, og så har man nok tænkt, at nu er det fint, og så er han pludselig blevet voldsomt ringe, hvilket er svært at forudse.
Imo er det et enormt problem at vi nærmest ikke har en eneste 8'er i truppen med bare en smule kvalitet. Fossum er fin i nogle facetter, men fylder intet og tager sjældent chancer i sit spil. Jeg håber han bliver solgt, så vi kan få to nye folk ind.
Derudover virker det til, at vi skal tilbage til de tre mand centralt, ud fra opstillingerne i opstarten, og her er jeg sgu ikke særlig tryg ved en start med Fossum-Magnus-Pedro med Jeppe og Højholt som back-ups.
Vi skal vel nærmere ud i NY-Pedro-NY, og de to skal gerne være løbestærke og boldsikre spillere der har mere personlighed end Fossum og Magnus.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Derudover har han en tendens til at rende ind i skader. Ikke store og alvorlige, men lige så snart han har været ude et par uger, skal han bruge 3-4-5 kampe til at komme på niveau igen.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
MC hører selvfølgelig ikke til på et tophold. Han spiller langsomt og aldrig fremad, han er langsom på de første meter og så går han altid og gemmer sig i kampene. MC er en habil Superliga-spiller og måske en OK reserve, men absolut ikke mere.
AaB skal have nogle helt andre dynamiske og aggressive spiltyper ind på den midtbane. Det bliver ren søvngængerbold med Højholt og MC
En spiller som Magnus kunne måske nok bruges hvis hans bundniveau var højt og han var klippestabil, men det er ikke tilfældet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Der er jo tæt på fuld plade i debatside-sandheder. Tillykke.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
Faktum er dog, at Magnus nu under de seneste mange trænere har vist sig som en værdifuld trupspiller. Aldrig noget brok, altid en solid indsats og professionel indstilling. Helt forståeligt, at han skal hakkes på i stort set alle debatter herinde.
Jeg er enig i at kritikken af MC ofte er over the top. Han har taget skeen i den anden hånd og leveret et fint forår, og det der med at han aldrig spiller fremad, var i hvert fald ikke tilfældet i flere af kampene. Men helt generelt vil jeg give de andre ret i, at han ikke er en spiller, der har en plads i vores startopstilling hvis vi skal længere op i tabellen. Men som trupspiller, mener jeg afgjort han viser hans værd. Spørgsmålet er så om der er bundet for stor en lønssum i ham.BoT skrev: ↑10. jul 2021, 20:44Der er jo tæt på fuld plade i debatside-sandheder. Tillykke.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
Faktum er dog, at Magnus nu under de seneste mange trænere har vist sig som en værdifuld trupspiller. Aldrig noget brok, altid en solid indsats og professionel indstilling. Helt forståeligt, at han skal hakkes på i stort set alle debatter herinde.
Men lad os nu se ud over MC i den her debat om transferønsker. Vi kan vel alle blive enige om, at vi efter Hiljemarks stop, mangler en dygtig midtbanespiller. Så lad MC debatten forstumme, og lad os fokusere på hvem vi skal have ind i stedet. Vi kan vel tillade os at forvente at bliver hentet på et ret højt niveau, i og med at Hiljemarks lønudgift nu er sparet. Det har Inge selv bekræftet. Jeg forventer at det bliver en af de tranfers, som kommer til at trække ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Det der med at hakke på holder ikke. Det er en transfertråd om at forstærke holdet og han er et af de svageste led i start 11. Hans niveau er ikke konkurrencedygtigt ifht. Top 4-6. Han er fin til Viborg hylden, men slet ikke på niveau til den hylde vil/bør være på. Det har jo intet at gøre med at hakke på Magnus at mange ønsker sig en bedre spiller.BoT skrev:Der er jo tæt på fuld plade i debatside-sandheder. Tillykke.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Jeg er uenig. At man ikke brokker sig, har en professionel indstilling og leverer en solid indsats, bør som minimum sikre enhver professionel fodboldspiller en startplads.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2021, 21:36Det der med at hakke på holder ikke. Det er en transfertråd om at forstærke holdet og han er et af de svageste led i start 11. Hans niveau er ikke konkurrencedygtigt ifht. Top 4-6. Han er fin til Viborg hylden, men slet ikke på niveau til den hylde vil/bør være på. Det har jo intet at gøre med at hakke på Magnus at mange ønsker sig en bedre spiller.BoT skrev:Der er jo tæt på fuld plade i debatside-sandheder. Tillykke.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
-
R Rosenberg
- Allstar

Men er det, at han ikke god nok virkelig at hakke ned?BoT skrev: ↑10. jul 2021, 20:44Der er jo tæt på fuld plade i debatside-sandheder. Tillykke.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
At det så er AaB, der er skyld i, at han spiller, fordi man ikke har kunnet skaffe en, der er god nok, er naturligvis ikke hans skyld.
Ædruelighedens stemme
Men det Magnus laver er jo kvalitetsmæssigt ikke en gang solidt. Enig vi egentlig ikke klandere indstillingen, men niveaumæssigt er vi ganske enkelt for langt fra, at han skal være noget nær en startplads. Sådan set ifht. den konkurrencesituation vi står ift. til at indfri klubbens ambitioner bør Magnus have den rolle i truppen som Kakeeto har.NIN skrev: ↑10. jul 2021, 22:08Jeg er uenig. At man ikke brokker sig, har en professionel indstilling og leverer en solid indsats, bør som minimum sikre enhver professionel fodboldspiller en startplads.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2021, 21:36Det der med at hakke på holder ikke. Det er en transfertråd om at forstærke holdet og han er et af de svageste led i start 11. Hans niveau er ikke konkurrencedygtigt ifht. Top 4-6. Han er fin til Viborg hylden, men slet ikke på niveau til den hylde vil/bør være på. Det har jo intet at gøre med at hakke på Magnus at mange ønsker sig en bedre spiller.BoT skrev:Der er jo tæt på fuld plade i debatside-sandheder. Tillykke.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
RAUS RAUS SSE!
Transfer ønsker drenge. Lad os diskuterer hvem vi ser komme ind, transfer nyt, rygter eller såfremt Magnus skal indover, skal det være i kontekst af hvem der så ville passe. Hvis i ønsker at debaterer Magnus c. Og hvor god han er eller hvor dårlig, spillestil med mere, så tag den i en separat Magnus c tråd under AaB generalt.
Jeg glæder mig ihvertfald til at se hvem der kommer ind. Inge var klar i mælet om at der skulle en angriber ind med kvalitet og det ikke haster, da de vil være helt sikker på de henter en der passer ind. Og ja så skal hiljemark erstattetes.
Ud fra træningskampene har det dog set positivt ud. Vi skal tænke på der har været mange udskiftninger over den seneste tid, både på spiller, træner, sports chef siden og cifuentes får nu en normal opstart med holdet, hvor alle har fået chancen og de kender ham bedre (husk at hans opstart i januar var præget af corona opdeling i træningen. Så er det svært at træne presspil og taktik).
Prip har været virkelig god og han kommer virkelig til at forstærke os. Specielt i 1 mod 1 er han god til at skabe overtal.
Højholt tror jeg får sit gennembrud i denne sæson. Han har udviklet sig enormt, også fysisk siden han kom op.
Ross har været stærk og han ser god ud. Så god at jeg Tror der kunne komme et bud på ham desværre.
Man kan se en fremgang og det er underholdende at se dem spille, så jeg kan kun glæde mig. Og så bliver det spændende de næste par dage at se, hvem der bliver vores angriber. Tror også de holder lidt igen for at se om prica brager igennem her i starten og ham gutten fra Helsingør derfor kunne være backup, når han er tilbage fra skaden.
Jeg glæder mig ihvertfald til at se hvem der kommer ind. Inge var klar i mælet om at der skulle en angriber ind med kvalitet og det ikke haster, da de vil være helt sikker på de henter en der passer ind. Og ja så skal hiljemark erstattetes.
Ud fra træningskampene har det dog set positivt ud. Vi skal tænke på der har været mange udskiftninger over den seneste tid, både på spiller, træner, sports chef siden og cifuentes får nu en normal opstart med holdet, hvor alle har fået chancen og de kender ham bedre (husk at hans opstart i januar var præget af corona opdeling i træningen. Så er det svært at træne presspil og taktik).
Prip har været virkelig god og han kommer virkelig til at forstærke os. Specielt i 1 mod 1 er han god til at skabe overtal.
Højholt tror jeg får sit gennembrud i denne sæson. Han har udviklet sig enormt, også fysisk siden han kom op.
Ross har været stærk og han ser god ud. Så god at jeg Tror der kunne komme et bud på ham desværre.
Man kan se en fremgang og det er underholdende at se dem spille, så jeg kan kun glæde mig. Og så bliver det spændende de næste par dage at se, hvem der bliver vores angriber. Tror også de holder lidt igen for at se om prica brager igennem her i starten og ham gutten fra Helsingør derfor kunne være backup, når han er tilbage fra skaden.
Fine betragtninger, men de går ikke og venter på Prica. Inge jagter en 1. angriber.SGLoco skrev: ↑11. jul 2021, 14:08Transfer ønsker drenge. Lad os diskuterer hvem vi ser komme ind, transfer nyt, rygter eller såfremt Magnus skal indover, skal det være i kontekst af hvem der så ville passe. Hvis i ønsker at debaterer Magnus c. Og hvor god han er eller hvor dårlig, spillestil med mere, så tag den i en separat Magnus c tråd under AaB generalt.
Jeg synes vi mangler en del for, at her hold er konkurrencedygitgt. Det er positivt, at konceptet begynder at være der ud fra hvad man hører/ser, men der er også noget der hedder kvalitet og det skriger på
- En boksangriber så vi ikke sætter hele sæsonen på at Prica slår igennem. Derudover vil det give os variation ifht. vores forreste tre i 3-5-2/3-4-3
- En kreativ spiller der kan noget af det Lucas kan. Vi kan måske leje en, som er for god til vi kan købe eller alternativt hvis man kunne finde en fremtidens mand der kan spille en rolle ala. Lucas's men selvfølgelig ikke på samme niveau. Jeg ser ikke Prip indgå der i ligningen.
- En central midt. Vores centrale midt er stadig noget rod med Fossum jeg ikke helt kanf inde ud af om jeg synes er en profil eller metervare. Det kommer nok lidt an på hvordan man ser det, men i hvert fald ikke alle kampe som er Fossum kampe. Derudover har vi Pedro, som er mysterie, men det ligner ikke at han indgår i Martis planer så det kalder det på en makker til Fossum selvom jeg håber vi får Pedro at se igen på et bedre niveau. Så har vi Magnus og uden at det hele skal afsporres så synes jeg ikke Magnus er god nok til det nivaeu AaB vil spille på. Så kan det godt være, at han arbejder godt, er nordjyde og sikkert er god mod børn og dyr, men det nytter bare ikke noget når han ikker en bedre spiller og han bør ikke være fast mand. Derudover er der jo et hul efter Oscar og vi skal derop af og hente en som kan løfte midtbanen og gør de andre bedre og gå forrest. Det er ikke noget man kan sige om vores øvrige centrale midbanespillere.
- Det ligner at det bliver tre mand i bagkæden igen og så synes jeg det kalder på en stopper af højere kaliber til at spille med Ross og Thelander - også fordi Thelander jo har problemer med fysikken til tider. Jeg ser ikke Granlis kvalitet som mere end reservemateriale, da han er for dårlig defensivt. Hagelskjær har overhovedet ikke imponeret mig i det jeg har set. Jeg fortår godt trænerne gerne vil have nogen der kan slå en god bold fra bagkæden, men når de defensivt er bambi på glatis nytter det bare ikke.
- En højre wing back. Helst ville jeg nok opgradere Palle, men jeg kan også leve med det er en fremtidens mand i stedet han skal lære op evt. Jeg ser dog ikke, at det er unge Gedsted som kan tage den tjans og spille hvis Palle er ude i 5-10 kampe.
- En boksangriber så vi ikke sætter hele sæsonen på at Prica slår igennem. Derudover vil det give os variation ifht. vores forreste tre i 3-5-2/3-4-3
- En kreativ spiller der kan noget af det Lucas kan. Vi kan måske leje en, som er for god til vi kan købe eller alternativt hvis man kunne finde en fremtidens mand der kan spille en rolle ala. Lucas's men selvfølgelig ikke på samme niveau. Jeg ser ikke Prip indgå der i ligningen.
- En central midt. Vores centrale midt er stadig noget rod med Fossum jeg ikke helt kanf inde ud af om jeg synes er en profil eller metervare. Det kommer nok lidt an på hvordan man ser det, men i hvert fald ikke alle kampe som er Fossum kampe. Derudover har vi Pedro, som er mysterie, men det ligner ikke at han indgår i Martis planer så det kalder det på en makker til Fossum selvom jeg håber vi får Pedro at se igen på et bedre niveau. Så har vi Magnus og uden at det hele skal afsporres så synes jeg ikke Magnus er god nok til det nivaeu AaB vil spille på. Så kan det godt være, at han arbejder godt, er nordjyde og sikkert er god mod børn og dyr, men det nytter bare ikke noget når han ikker en bedre spiller og han bør ikke være fast mand. Derudover er der jo et hul efter Oscar og vi skal derop af og hente en som kan løfte midtbanen og gør de andre bedre og gå forrest. Det er ikke noget man kan sige om vores øvrige centrale midbanespillere.
- Det ligner at det bliver tre mand i bagkæden igen og så synes jeg det kalder på en stopper af højere kaliber til at spille med Ross og Thelander - også fordi Thelander jo har problemer med fysikken til tider. Jeg ser ikke Granlis kvalitet som mere end reservemateriale, da han er for dårlig defensivt. Hagelskjær har overhovedet ikke imponeret mig i det jeg har set. Jeg fortår godt trænerne gerne vil have nogen der kan slå en god bold fra bagkæden, men når de defensivt er bambi på glatis nytter det bare ikke.
- En højre wing back. Helst ville jeg nok opgradere Palle, men jeg kan også leve med det er en fremtidens mand i stedet han skal lære op evt. Jeg ser dog ikke, at det er unge Gedsted som kan tage den tjans og spille hvis Palle er ude i 5-10 kampe.
RAUS RAUS SSE!
Ja, Magnus Christensen er ikke nogen Superliga profil - men han er trods det det bedste alternativ som defensiv midtbanespiller pt.R Rosenberg skrev: ↑10. jul 2021, 16:06Let's face it: Magnus har spillet de alt for mange kampe, han har spillet, fordi alternativerne ikke har været bedre. Ikke, fordi Magnus er god.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
Det burde altså ikke være så svært at se, uanset hvor meget man holder af Magnus, hvorfor det også burde være et udtømt emne for længst, hvis man har den mindste smule objektive fodboldfaglighed.
Du har tydeligvis noget personligt mod ham, men hvorfor ikke retteligt rette kritikken mod konkurrenterne til den defensive midtbane? Altså Pedro Ferreira, Kakeeto, Højholt mv.
Kakeeto har forlænget to gange med AaB og jeg går stærkt ud fra han har fået en lønforhøjelse begge gange, så pt. optager han en plads i truppen men hans niveau er slet ikke til Superligaen.
Magnus Christensen har et år tilbage af sin kontrakt, så ham er man tids nok af med, og er pt. den bedste på pladsen. Det er da ikke ham vi skal have jaget ud af klubben! Nej det er da de endnu ringere alternativer der har flere år tilbage af deres kontrakt. Hvis ikke de kan slå en jævn spiller af som MC, så skal de hjælpes videre i karrieren.
Lækkert at Louka Andreasen som forventet har slået til på højrekanten/hængende angriber.
Hvad har vi brug for? En angriber, venstre kant og en midtbanespiller og så kan AaB måske knibe sig i top-6.
Bottom line er, at de typer vi har centralt er for dårlige med bolden og holder for lavt boldtempo.
Der er heller ingen perspektiver i dem.
Hvis man ser bort fra unge Højholt, så burde vi skille os af med resten.
Man kan undre sig lidt over at vi er kommet hertil, men det har været AaB’s akilleshæl lige så længe jeg kan huske. Fraset enkelte egenudviklede, så har vi aldrig formået at finde den der solide 6’er profil, der også både atletisk, teknisk og pasningsmæssigt kan byde ind med noget.
Jeg er fortrøstningsfuld ved, at efter Martí er kommet til, så er det tekniske niveau blevet et vigtigt parameter hos nyindkøb.
Det var til at få lange løg af at se på boldmongoler som Lesniak og Safranko.
Der er heller ingen perspektiver i dem.
Hvis man ser bort fra unge Højholt, så burde vi skille os af med resten.
Man kan undre sig lidt over at vi er kommet hertil, men det har været AaB’s akilleshæl lige så længe jeg kan huske. Fraset enkelte egenudviklede, så har vi aldrig formået at finde den der solide 6’er profil, der også både atletisk, teknisk og pasningsmæssigt kan byde ind med noget.
Jeg er fortrøstningsfuld ved, at efter Martí er kommet til, så er det tekniske niveau blevet et vigtigt parameter hos nyindkøb.
Det var til at få lange løg af at se på boldmongoler som Lesniak og Safranko.
Synes et er lidt søgt at inddrage Højholt og Kakeeto. Kakeeto er en hæderlig trupspiller der givet spiller for småpenge og Højholt er på hans første kontrakt og koster næppe alverden. Magnus er et af de svageste led i startopstillingen til sammenligning og derfor vil mange gerne have en bedre spiller da vi også har set, at han ikke er en særligt god spiller eller konkurrencedygtig til det niveau AaB vil spille/konklurrere på.Patmand skrev: ↑11. jul 2021, 19:06Ja, Magnus Christensen er ikke nogen Superliga profil - men han er trods det det bedste alternativ som defensiv midtbanespiller pt.R Rosenberg skrev: ↑10. jul 2021, 16:06Let's face it: Magnus har spillet de alt for mange kampe, han har spillet, fordi alternativerne ikke har været bedre. Ikke, fordi Magnus er god.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
Du har tydeligvis noget personligt mod ham, men hvorfor ikke retteligt rette kritikken mod konkurrenterne til den defensive midtbane? Altså Pedro Ferreira, Kakeeto, Højholt mv.
Kakeeto har forlænget to gange med AaB og jeg går stærkt ud fra han har fået en lønforhøjelse begge gange, så pt. optager han en plads i truppen men hans niveau er slet ikke til Superligaen.
Magnus Christensen har et år tilbage af sin kontrakt, så ham er man tids nok af med, og er pt. den bedste på pladsen. Det er da ikke ham vi skal have jaget ud af klubben! Nej det er da de endnu ringere alternativer der har flere år tilbage af deres kontrakt. Hvis ikke de kan slå en jævn spiller af som MC, så skal de hjælpes videre i karrieren.
Lækkert at Louka Andreasen som forventet har slået til på højrekanten/hængende angriber.
Hvad har vi brug for? En angriber, venstre kant og en midtbanespiller og så kan AaB måske knibe sig i top-6.
Jeg tænker heller ikke, at det er tilfældigt, at AaB aktivt ville af med ham i vinter. Derudover ved jeg, at AaB i mange år har haft fokus på at Mangus ikke er blevet hvad man håbede. Allerede under Wieghorst hørte jeg snak om, at det var sidste sæson man satsede på Magnus medmindre han blev markant bedre og det er i hvert fald svært at få øje på skulle være tilfældet.
RAUS RAUS SSE!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Og alligevel er han her stadig. Det peger udelukkende på to sportsdirektører, der ikke har været i stand til, at finde en erstatning for vores åbenbart svageste led.Jakobsen skrev: ↑11. jul 2021, 19:55Synes et er lidt søgt at inddrage Højholt og Kakeeto. Kakeeto er en hæderlig trupspiller der givet spiller for småpenge og Højholt er på hans første kontrakt og koster næppe alverden. Magnus er et af de svageste led i startopstillingen til sammenligning og derfor vil mange gerne have en bedre spiller da vi også har set, at han ikke er en særligt god spiller eller konkurrencedygtig til det niveau AaB vil spille/konklurrere på.Patmand skrev: ↑11. jul 2021, 19:06Ja, Magnus Christensen er ikke nogen Superliga profil - men han er trods det det bedste alternativ som defensiv midtbanespiller pt.R Rosenberg skrev: ↑10. jul 2021, 16:06Let's face it: Magnus har spillet de alt for mange kampe, han har spillet, fordi alternativerne ikke har været bedre. Ikke, fordi Magnus er god.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
Jeg tænker heller ikke, at det er tilfældigt, at AaB aktivt ville af med ham i vinter. Derudover ved jeg, at AaB i mange år har haft fokus på at Mangus ikke er blevet hvad man håbede. Allerede under Wieghorst hørte jeg snak om, at det var sidste sæson man satsede på Magnus medmindre han blev markant bedre og det er i hvert fald svært at få øje på skulle være tilfældet.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Jeg har et lille håb i maven om at vi ser en transfer i starten af ugen. EM har taget fokus og man har ikke ville afsløre at vi har hentet 10 kæmpe store profiler transferfrit og uden løn bare fordi de gerne vil spille i vores klub.
Når jeg så vågner fra min drøm er det virkelig svært at se det her hold gøre store ting i den kommende sæson. Håber på en HB, Midtbane general og en 20 måls angriber.
Når jeg så vågner fra min drøm er det virkelig svært at se det her hold gøre store ting i den kommende sæson. Håber på en HB, Midtbane general og en 20 måls angriber.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Inge udtalte så sent som i går til Discovery at man netop har modtaget et nej fra en og at man stadig arbejder videre på at hente en angriber. Det lød ikke til der var noget tæt på.Lyfe skrev: ↑11. jul 2021, 20:29Jeg har et lille håb i maven om at vi ser en transfer i starten af ugen. EM har taget fokus og man har ikke ville afsløre at vi har hentet 10 kæmpe store profiler transferfrit og uden løn bare fordi de gerne vil spille i vores klub.
Det kan ses her: https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-sup ... ideo.shtml
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det havde jeg ikke set - takForza skrev: ↑11. jul 2021, 20:45Inge udtalte så sent som i går til Discovery at man netop har modtaget et nej fra en og at man stadig arbejder videre på at hente en angriber. Det lød ikke til der var noget tæt på.Lyfe skrev: ↑11. jul 2021, 20:29Jeg har et lille håb i maven om at vi ser en transfer i starten af ugen. EM har taget fokus og man har ikke ville afsløre at vi har hentet 10 kæmpe store profiler transferfrit og uden løn bare fordi de gerne vil spille i vores klub.
Det kan ses her: https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-sup ... ideo.shtml
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona