Nu har jeg ikke hørt klippet, men kan man udlede noget om spilleren/klubben/ligaen?Forza skrev: ↑11. jul 2021, 20:45Inge udtalte så sent som i går til Discovery at man netop har modtaget et nej fra en og at man stadig arbejder videre på at hente en angriber. Det lød ikke til der var noget tæt på.Lyfe skrev: ↑11. jul 2021, 20:29Jeg har et lille håb i maven om at vi ser en transfer i starten af ugen. EM har taget fokus og man har ikke ville afsløre at vi har hentet 10 kæmpe store profiler transferfrit og uden løn bare fordi de gerne vil spille i vores klub.
Når jeg så vågner fra min drøm er det virkelig svært at se det her hold gøre store ting i den kommende sæson. Håber på en HB, Midtbane general og en 20 måls angriber.
Det kan ses her: https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-sup ... ideo.shtml
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Lyder til gengæld ikke til, at en erstatning for Hiljemark er særlig højt prioriteret som man kunne have antaget. Har fuldt forståelse for, at en angriber måske står øverst på listen, men bliver skuffet hvis den centrale midtbane ikke justeres med både afgange og forstærkninger inden vinduet lukker.Forza skrev: ↑11. jul 2021, 20:45Inge udtalte så sent som i går til Discovery at man netop har modtaget et nej fra en og at man stadig arbejder videre på at hente en angriber. Det lød ikke til der var noget tæt på.Lyfe skrev: ↑11. jul 2021, 20:29Jeg har et lille håb i maven om at vi ser en transfer i starten af ugen. EM har taget fokus og man har ikke ville afsløre at vi har hentet 10 kæmpe store profiler transferfrit og uden løn bare fordi de gerne vil spille i vores klub.
Når jeg så vågner fra min drøm er det virkelig svært at se det her hold gøre store ting i den kommende sæson. Håber på en HB, Midtbane general og en 20 måls angriber.
Samme her, havde set det som det mest åbenlyse at få en angriber og en midtbane spiller med en hvis klasse. Er noget skuffende hvis man satser på Magnus.emenike skrev: ↑11. jul 2021, 20:57Lyder til gengæld ikke til, at en erstatning for Hiljemark er særlig højt prioriteret som man kunne have antaget. Har fuldt forståelse for, at en angriber måske står øverst på listen, men bliver skuffet hvis den centrale midtbane ikke justeres med både afgange og forstærkninger inden vinduet lukker.Forza skrev: ↑11. jul 2021, 20:45Inge udtalte så sent som i går til Discovery at man netop har modtaget et nej fra en og at man stadig arbejder videre på at hente en angriber. Det lød ikke til der var noget tæt på.Lyfe skrev: ↑11. jul 2021, 20:29Jeg har et lille håb i maven om at vi ser en transfer i starten af ugen. EM har taget fokus og man har ikke ville afsløre at vi har hentet 10 kæmpe store profiler transferfrit og uden løn bare fordi de gerne vil spille i vores klub.
Nej slet ikke. Det eneste han siger er at det er en angriber.TK-allez skrev: ↑11. jul 2021, 20:56Nu har jeg ikke hørt klippet, men kan man udlede noget om spilleren/klubben/ligaen?Forza skrev: ↑11. jul 2021, 20:45Inge udtalte så sent som i går til Discovery at man netop har modtaget et nej fra en og at man stadig arbejder videre på at hente en angriber. Det lød ikke til der var noget tæt på.Lyfe skrev: ↑11. jul 2021, 20:29Jeg har et lille håb i maven om at vi ser en transfer i starten af ugen. EM har taget fokus og man har ikke ville afsløre at vi har hentet 10 kæmpe store profiler transferfrit og uden løn bare fordi de gerne vil spille i vores klub.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvis der kun hentes en angriber ind inden vinduet lukker.
Så hænger målsætning og realiteterne slet ikke sammen i mine øjne!
Vores 3 back kæde er ikke blevet stærkere siden Okore rejste (tværtimod)
Vores midtbane er ikke blevet stærkere siden Hiljemark stoppede.
Og vores angreb er ikke på plads endnu.
Prip kan vise sig som en glimrende erstatning for Lucas.
Men ellers ser jeg ikke en trup, som er bedre end den, som blev nummer 7 i sidste sæson.
Edit: hørte lige indslaget med Inge og han nævner heldigvis spillere og ikke bare en spiller. Så er jeg mere rolig
Så hænger målsætning og realiteterne slet ikke sammen i mine øjne!
Vores 3 back kæde er ikke blevet stærkere siden Okore rejste (tværtimod)
Vores midtbane er ikke blevet stærkere siden Hiljemark stoppede.
Og vores angreb er ikke på plads endnu.
Prip kan vise sig som en glimrende erstatning for Lucas.
Men ellers ser jeg ikke en trup, som er bedre end den, som blev nummer 7 i sidste sæson.
Edit: hørte lige indslaget med Inge og han nævner heldigvis spillere og ikke bare en spiller. Så er jeg mere rolig
Dawid Kurminowski som tidligere har været nævnt herinde er angiveligt på vej til AGF, skulle man tro på deres fanforum. Der kunne jeg godt have ønsket mig, at vi var med i det slag.
Jeg får lidt ondt i maven over, at der bliver foreslået spillere fra den slovakiske liga.
Derudover kunne det altså være rart, hvis du udbydede hvorfor spilleren er interessant for AaB udover bare at smide "random navn"
RAUS RAUS SSE!
Han er 22, topscorer i den slovakiske liga og har modtaget bud fra Danmark. Vi får ikke meget transferdebat herinde, hvis det skal være spillere som er rygtet til AaB i medierne.
-
R Rosenberg
- Allstar

Naturligvis har jeg intet personligt mod ham - eller andre spillere på holdet for den sags skyld. Jeg kender pt i ingen af dem.Patmand skrev: ↑11. jul 2021, 19:06Ja, Magnus Christensen er ikke nogen Superliga profil - men han er trods det det bedste alternativ som defensiv midtbanespiller pt.R Rosenberg skrev: ↑10. jul 2021, 16:06Let's face it: Magnus har spillet de alt for mange kampe, han har spillet, fordi alternativerne ikke har været bedre. Ikke, fordi Magnus er god.Yankee skrev: ↑10. jul 2021, 14:27Ja for MC har jo været en drønende succes eller hvad?
MC hører selvfølgelig ikke til på et tophold. Han spiller langsomt og aldrig fremad, han er langsom på de første meter og så går han altid og gemmer sig i kampene. MC er en habil Superliga-spiller og måske en OK reserve, men absolut ikke mere.
AaB skal have nogle helt andre dynamiske og aggressive spiltyper ind på den midtbane. Det bliver ren søvngængerbold med Højholt og MC
Det burde altså ikke være så svært at se, uanset hvor meget man holder af Magnus, hvorfor det også burde være et udtømt emne for længst, hvis man har den mindste smule objektive fodboldfaglighed.
At det så er en gigantisk gåde, at AaB ikke har kunnet finde en bedre spiller på den position, kan virkelig undre.
Enten er det svært, eller også har man ikke prioriteret det.
Men man hentede jo Ferreira (netop i erkendelse af, at Magnus ikke er god nok til top 6/4), som indtog pladsen fra start med bravour, og så har man nok tænkt, at nu er det fint, og så er han pludselig blevet voldsomt ringe, hvilket er svært at forudse.
Du har tydeligvis noget personligt mod ham, men hvorfor ikke retteligt rette kritikken mod konkurrenterne til den defensive midtbane? Altså Pedro Ferreira, Kakeeto, Højholt mv.
Kakeeto har forlænget to gange med AaB og jeg går stærkt ud fra han har fået en lønforhøjelse begge gange, så pt. optager han en plads i truppen men hans niveau er slet ikke til Superligaen.
Magnus Christensen har et år tilbage af sin kontrakt, så ham er man tids nok af med, og er pt. den bedste på pladsen. Det er da ikke ham vi skal have jaget ud af klubben! Nej det er da de endnu ringere alternativer der har flere år tilbage af deres kontrakt. Hvis ikke de kan slå en jævn spiller af som MC, så skal de hjælpes videre i karrieren.
Lækkert at Louka Andreasen som forventet har slået til på højrekanten/hængende angriber.
Hvad har vi brug for? En angriber, venstre kant og en midtbanespiller og så kan AaB måske knibe sig i top-6.
Jeg kritiserer ham da heller ikke overhovedet i ovenstående. Konstaterer da bare, at han ikke er god nok, hvis man gerne vil være med. Ligesom Kakeeto og Højholt ikke er - men det er jo ret implicit, da begge er ringere end Magnus, så ret overflødigt at nævne dem.
Ferreira er en kæmpe gåde. Han har et topniveau, der er langt, langt højere end alle de andre, men kan pludselig ikke spille fodbold mere. Det er et mysterie.
Og du skriver vel netop egentlig det samme som mig, men dadler mig for noget helt bizart?
Ædruelighedens stemme
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Vi bliver nødt til at tro på, at Ferreira igen kan finde niveauet.
Jeg tror en midtbane med ham og Fossum kam blive rigtig god. Modsat mange andre er jeg stor fan af Fossum.
Men vi mangler alternativer. Især hvis Fossum skal spille 10’er.
Angriber selvfølgelig det vigtigste. Men næsten alle klubber i superligaen jagter angribere. Svært marked.
Derudover vil en kreativ og hurtig offensivspiller være godt.
Defensivt er jeg ikke ligeså bekymret som så mange andre. Tror meget på, at Ross løfter niveauet. Og at enten Granli, Hagelskjær eller Priojovic overrasker. Ahlmann/Hannesbo ser godt ud. Pallesen var god i slutningen af sidste sæson. Men Hans topniveau er ikke højt nok. Lad os håbe Gedsted presser ham.
Jeg tror en midtbane med ham og Fossum kam blive rigtig god. Modsat mange andre er jeg stor fan af Fossum.
Angriber selvfølgelig det vigtigste. Men næsten alle klubber i superligaen jagter angribere. Svært marked.
Defensivt er jeg ikke ligeså bekymret som så mange andre. Tror meget på, at Ross løfter niveauet. Og at enten Granli, Hagelskjær eller Priojovic overrasker. Ahlmann/Hannesbo ser godt ud. Pallesen var god i slutningen af sidste sæson. Men Hans topniveau er ikke højt nok. Lad os håbe Gedsted presser ham.
Pedro har vist han har et enormt højt topniveau. Jeg tror han afhænger meget af hvem han spiller sammen med på den centrale midtbane. Det skadede ham meget at Hiljemark aldrig var klar, for når de spillede sammen var de rigtig stærke. Jeg tror på han rammet niveauet igen.Reyad skrev: ↑11. jul 2021, 21:55Vi bliver nødt til at tro på, at Ferreira igen kan finde niveauet.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Tror mere det afhænger af systemet. Han var god fra dag et, også før Hiljemark kom til, og gik så i stå under Cifuentes.Forza skrev: ↑11. jul 2021, 21:59Pedro har vist han har et enormt højt topniveau. Jeg tror han afhænger meget af hvem han spiller sammen med på den centrale midtbane. Det skadede ham meget at Hiljemark aldrig var klar, for når de spillede sammen var de rigtig stærke. Jeg tror på han rammet niveauet igen.Reyad skrev: ↑11. jul 2021, 21:55Vi bliver nødt til at tro på, at Ferreira igen kan finde niveauet.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er en start, men det ville også pynte hvis der fulgte nogle skudsmål med på spillertype, position (jaja, giver vel sig selv med en topscorerPrica22 skrev: ↑11. jul 2021, 21:38Han er 22, topscorer i den slovakiske liga og har modtaget bud fra Danmark. Vi får ikke meget transferdebat herinde, hvis det skal være spillere som er rygtet til AaB i medierne.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Men det er jo vildt underligt. Man snakkede jo om Zeka-niveau. Og pludselig er det så Kakeeto-niveau.Buzz Killington skrev: ↑11. jul 2021, 22:16Tror mere det afhænger af systemet. Han var god fra dag et, også før Hiljemark kom til, og gik så i stå under Cifuentes.Forza skrev: ↑11. jul 2021, 21:59Pedro har vist han har et enormt højt topniveau. Jeg tror han afhænger meget af hvem han spiller sammen med på den centrale midtbane. Det skadede ham meget at Hiljemark aldrig var klar, for når de spillede sammen var de rigtig stærke. Jeg tror på han rammet niveauet igen.Reyad skrev: ↑11. jul 2021, 21:55Vi bliver nødt til at tro på, at Ferreira igen kan finde niveauet.
Ædruelighedens stemme
Yes, et medie skrev (med citat) at der har været bud fra bl.a. Danmark. Det kunne jeg selvfølgelig have skrevet fra start.Jakobsen skrev: ↑11. jul 2021, 22:39Det er en start, men det ville også pynte hvis der fulgte nogle skudsmål med på spillertype, position (jaja, giver vel sig selv med en topscorerPrica22 skrev: ↑11. jul 2021, 21:38Han er 22, topscorer i den slovakiske liga og har modtaget bud fra Danmark. Vi får ikke meget transferdebat herinde, hvis det skal være spillere som er rygtet til AaB i medierne.), hvor han kunne spille på holdet i vores formation. Jeg synes lidt der har været en trels tradition herinde med bare at smide random spiller fra random liga med gode stats. Er han rygtet til Danmark andre steder end GFs forum?
Det faldt nogenlunde samtidig med det missede udlandsskifte og den megen opmærksomhed fra portugisisk presse.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2021, 23:22Men det er jo vildt underligt. Man snakkede jo om Zeka-niveau. Og pludselig er det så Kakeeto-niveau.
Der er en del spillere, der er blevet bedre under Cifuentes.
For Pedro er det gået modsatte vej.
Men det er lidt svært at bebrejde træneren at Pedro pludselig har problemer med simple afleveringer, laver en række ukarakteristiske fejl pga. dårlig boldbehandling osv.
Jeg vil håbe man har haft tid til at arbejde med ham over sommerpausen.
Det virker som noget mentalt, for hans evner fejler jo ikke noget.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Det er en smule søgt, at blive ved med at hive den gamle traver frem om misset udenlandsophold frem, som undskyldning.Julgranen skrev:Det faldt nogenlunde samtidig med det missede udlandsskifte og den megen opmærksomhed fra portugisisk presse.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2021, 23:22Men det er jo vildt underligt. Man snakkede jo om Zeka-niveau. Og pludselig er det så Kakeeto-niveau.
Men det er lidt svært at bebrejde træneren at Pedro pludselig har problemer med simple afleveringer, laver en række ukarakteristiske fejl pga. dårlig boldbehandling osv.
Måske var Pedro i virkeligheden ukendt, og fik derfor mere tid og plads af modstanderne fra start af. Da de fandt ud af at give ham mindre plads, så var Pedro heller ikke bedre.
Vi har et kæmpe problem på midtbanen. MC har været vores med afstand bedste mand det sidste stykke tid(på central midtbane). Han er ikke top 6 materiale. Der skal findes erstatning, helst en hurtigt tænkende teknisk spiller.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Mange ting kan jo spille ind. Forskellige systemer, skiftende midtbanemakkere, en ung gut der for første gang er skiftet til udlandet. Måske vinteren også lige krævede noget tilvænning for en portugiser.Julgranen skrev: ↑12. jul 2021, 06:27Det faldt nogenlunde samtidig med det missede udlandsskifte og den megen opmærksomhed fra portugisisk presse.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2021, 23:22Men det er jo vildt underligt. Man snakkede jo om Zeka-niveau. Og pludselig er det så Kakeeto-niveau.
Men evnerne er der. Lad os håbe han viser det på banen igen. Men vi får en lang sæson hvis vi ikke bliver forstærket centralt i banen. Kakeeto, Jeppe P og Højholt er ikke gode nok. Fossum er bedre i en anden rolle og MC er middelmådig med svingende niveau.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg synes ikke man samtidig kan undskylde Ferriera med skiftende makkere og så hælde Jeppe P og Højholt ud, fordi de ikke taget taktstokken. De er førsteårsseniorere. Den ene har været udlejet med meget spilletid.
Jeg har også svært ved at se deres kvaliteter, men hvis midtbanen er så ringe, så har de ikke haft optimale vilkår for at vise deres kvaliteter.
Ikke at vi skal beholde dem for evigt, men sommeren er for ung endnu til at skibe dem videre. Om 1 måned måske.
Jeg har også svært ved at se deres kvaliteter, men hvis midtbanen er så ringe, så har de ikke haft optimale vilkår for at vise deres kvaliteter.
Ikke at vi skal beholde dem for evigt, men sommeren er for ung endnu til at skibe dem videre. Om 1 måned måske.
- FlæskeFrank
Jeppe P skal nok blive rigtig god, der er meget bold og drev i ham. Modellen med udlejning til 1. division er god ift. de helt unge. Håber vi nærmer os Hobro, så vi kan få sat det i system.
In verbis simus faciles