BoT skrev: ↑13. jul 2021, 15:46
HVIS vi kunne få Ronnie til en relativt beskeden pris, ville han være en perfekt type, til den situation vi står i: at vi rent numerisk mangler angribere, og at vi råder over en af de mest spændende unge angribere i ligaen. Jeg mener ikke, vi skal smide fem millioner efter et større angrebsnavn, som på den ene side let kunne risikere at floppe, og dertil holde Prica ude af holdet.
Hvor er troen på, at Ronnie Schwartz kan hentes billigt og vil gå til en billig løn ?
Det er vel svært at finde noget, som skulle antyde det. Det virkede ikke til, at han kom gratis til England, så de vil nok godt have nogle penge for ham. Hvis de overhovedet vil af med ham.
Schwartz var ikke ønsket før skiftet i efteråret i FCM i efteråret(medievinklen) , men han blev indtil foråret - formentlig pga. pengeissue(ChL - signon, hvad ved jeg). Selvom han skiftede til den tredjebedste række i England, så er han nok rigtig godt lønnet ift. superliga.
Han har kontrakt til 2023, så hvis han skulle skifte, så vil han nok kræve det samme i løn og måske også 3-4 år, hvis han alternativt skal lidt ned i løn.
Og jeg tvivler stærkt på, at Schwartz bare vil hjem til Aalborg for enhver pris.
Ift. Prica tror jeg dog ikke dilemmaet bliver så stort. For hvis vi spiller 3-5-2, så kan vi godt have to rigtige afsluttere i front. Især når Lucas er langtidsskadet.
Så tvivler på Ronnie som en billig case eller den rigtige for den sags skyld.