Fedt indlæg og tak for at dele den info. Det er så godt, at kulturen har fået et ryk og der skal leveres. Konkurrence og sammenhold kan godt kombineres.baresi skrev: ↑14. jul 2021, 14:54jeg ved ikke om det er ham vi signer. Personligt gad jeg det virkelig godt.Julgranen skrev: ↑14. jul 2021, 14:14Beklager, men undersøger tingene før jeg skriver.
Han var på vej til Cypern sidste år for knap 2 mio. kr, spillede så et sindssygt forår, og serberne satte først på sommeren prisskiltet på 1 mio. euro.
Så jo, selvfølgelig er det en spiller vi teoretisk kan hente, hvis prisen er lavere nu.
Ryger han ikke i dette vindue får de ingenting for ham.
MEn har lige forhørt mig rundt omkring. jeg tror IKKE vi skal have så lave forventninger som nogen er bange for. Ham her har vi vist prøvet på at signe i et stykke tid, og har haft i kikkerten i 1 års tid. Han er vist på ingen måde en nødløsning, men 1 som virkelig er en angriber der "gør ondt" at spille imod, og som ved hvor målet stor. Ærgerrig målscorer. Og han er interessant for andre ligaer også.
Men har intet navn. Hører blot at vi godt må have forventninger.
OG så har jeg en lille CIFUENTES tilståelse. jeg har været hård ved ham, og synes stadig han har fejlet taktisk specielt i opstarten. MEN fuck han får gode "anmeldelse" i truppen, og alle omkring klubben. han knokler non stop, er med i alt, er helt dedikeret inde over alle mulige spiller emner, og så har han bygget en helt ny performance kultur op i klubben, hvor der skal knokles og arbejdes for at komme på holdet.
Hvis alt der siges omkring ham kan overføres til banen er det spændende. Håber han lykkes.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Det var jo også den kultur ændring der gav nogle sure spillere, ifølge de rygter der kom der ude fra, som jeg også selv hørte fra folk der havde deres gang der ude. Men godt der er kommet styr på det!Dennis Nielsen skrev: ↑14. jul 2021, 15:01Fedt indlæg og tak for at dele den info. Det er så godt, at kulturen har fået et ryk og der skal leveres. Konkurrence og sammenhold kan godt kombineres.baresi skrev: ↑14. jul 2021, 14:54jeg ved ikke om det er ham vi signer. Personligt gad jeg det virkelig godt.Julgranen skrev: ↑14. jul 2021, 14:14Beklager, men undersøger tingene før jeg skriver.
Han var på vej til Cypern sidste år for knap 2 mio. kr, spillede så et sindssygt forår, og serberne satte først på sommeren prisskiltet på 1 mio. euro.
Så jo, selvfølgelig er det en spiller vi teoretisk kan hente, hvis prisen er lavere nu.
MEn har lige forhørt mig rundt omkring. jeg tror IKKE vi skal have så lave forventninger som nogen er bange for. Ham her har vi vist prøvet på at signe i et stykke tid, og har haft i kikkerten i 1 års tid. Han er vist på ingen måde en nødløsning, men 1 som virkelig er en angriber der "gør ondt" at spille imod, og som ved hvor målet stor. Ærgerrig målscorer. Og han er interessant for andre ligaer også.
OG så har jeg en lille CIFUENTES tilståelse. jeg har været hård ved ham, og synes stadig han har fejlet taktisk specielt i opstarten. MEN fuck han får gode "anmeldelse" i truppen, og alle omkring klubben. han knokler non stop, er med i alt, er helt dedikeret inde over alle mulige spiller emner, og så har han bygget en helt ny performance kultur op i klubben, hvor der skal knokles og arbejdes for at komme på holdet.
Hvis alt der siges omkring ham kan overføres til banen er det spændende. Håber han lykkes.
Bare det ikke er AGF's Jevtovic...
Det er satme to gode meldinger. Mega fedt, at Cifuentes' "mission" ser ud til at have lykkes. Ikke flere gratis pladser på holdet.baresi skrev: ↑14. jul 2021, 14:54jeg ved ikke om det er ham vi signer. Personligt gad jeg det virkelig godt.Julgranen skrev: ↑14. jul 2021, 14:14Beklager, men undersøger tingene før jeg skriver.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Tyder på det ER Makaric. Det er satme en spændende signing, hvis sandt.
Michel Wikkelsø Davidsen skriver om Makaric til AaB på Twitter nu!
4 år i AaB. Det er en super stærk handel af Inge!!
4 år i AaB. Det er en super stærk handel af Inge!!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Spændende!
Og props til Julgranen for at ramme rigtigt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Er det mon en pålidelig kilde?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Michel er skide pålidelig. Fandt netop også en artikel fra Serbien, der melder det samme. https://www.mozzartsport.com/fudbal/ves ... ise/393012le Cid skrev: ↑14. jul 2021, 15:39Er det mon en pålidelig kilde?
500.000 euro for topscoreren i den serbiske liga, med en god alder, fysik, og debut på landsholdet i år. Lyder lovende.
Makaric ligner en krydsning af Emil Nielsen og Mitrovic.
Umiddelbart lyder det lovende, men svært at konkludere ret meget når vi hverken kender typen eller niveauet i Serbien. Jeg er dog optimisk omkring, at vi har fundet en god angriber der passer til vores koncept. Glæder mig til at se ham.
RAUS RAUS SSE!
hvis det er rigtigt.
500.000 euro.
4 årige kontrakt.
topscorer i den serbiske liga.
Så skal vi ikke være skuffede :-) frem med begejstringen. Det er altså godt signet af IAO.
Nu har jeg set video af ham - arketypen på sådan en jeg virkelig gerne vil have i truppen.
FUCK det er spændende.
500.000 euro.
4 årige kontrakt.
topscorer i den serbiske liga.
Så skal vi ikke være skuffede :-) frem med begejstringen. Det er altså godt signet af IAO.
Nu har jeg set video af ham - arketypen på sådan en jeg virkelig gerne vil have i truppen.
FUCK det er spændende.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Enig hele vejen igennem. Nogle med kendskab til Makaric?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg bemærkede også, at nu var Ahlmann også ude med flotte roser. Og vi får nu en spansk fysisk træner ind, selvom han vist ikke kender Cifuentes, så er det ihvertilfald ikke en, som er vokset op i Aalborg Øst. Så mon ikke det også er et tegn på, at organisationen tror mere og mere på Cifuentes.baresi skrev: ↑14. jul 2021, 14:54OG så har jeg en lille CIFUENTES tilståelse. jeg har været hård ved ham, og synes stadig han har fejlet taktisk specielt i opstarten. MEN fuck han får gode "anmeldelse" i truppen, og alle omkring klubben. han knokler non stop, er med i alt, er helt dedikeret inde over alle mulige spiller emner, og så har han bygget en helt ny performance kultur op i klubben, hvor der skal knokles og arbejdes for at komme på holdet.
Iøvrigt kan dem, som gerne vil have en tysk kæft, trit og retning træner, jo bare kigge misundeligt til Esbjerg...
- FlæskeFrank
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, for sådan er alle tyskere jo.FlæskeFrank skrev: ↑14. jul 2021, 15:54Jeg bemærkede også, at nu var Ahlmann også ude med flotte roser. Og vi får nu en spansk fysisk træner ind, selvom han vist ikke kender Cifuentes, så er det ihvertilfald ikke en, som er vokset op i Aalborg Øst. Så mon ikke det også er et tegn på, at organisationen tror mere og mere på Cifuentes.baresi skrev: ↑14. jul 2021, 14:54OG så har jeg en lille CIFUENTES tilståelse. jeg har været hård ved ham, og synes stadig han har fejlet taktisk specielt i opstarten. MEN fuck han får gode "anmeldelse" i truppen, og alle omkring klubben. han knokler non stop, er med i alt, er helt dedikeret inde over alle mulige spiller emner, og så har han bygget en helt ny performance kultur op i klubben, hvor der skal knokles og arbejdes for at komme på holdet.
Iøvrigt kan dem, som gerne vil have en tysk kæft, trit og retning træner, jo bare kigge misundeligt til Esbjerg...
Topic: Lyder satme spændende med Makaric. Serbiske spillere plejer at være nogle ballsy typer. Herligt med en, der evt kan flæske typer som Hausner, Marxø, Sviatjenko.
Ædruelighedens stemme