Klart. Men typen kunne være fedt at have. Og tiltrængt.Forza skrev: ↑15. jul 2021, 20:18Mindre kan også gøre der for mit vedkommende. for min skyld behøver vi ikke hente en overskyggende stjerne ind. En handel som den vi lavede med PO kan jeg sagtens leve med.R Rosenberg skrev: ↑15. jul 2021, 20:05Præcis dén type, vi mangler. Og ja, Hiljemark var netop den type. Men at lave det scoop (ja, det var så ikke et scoop alligevel) to vinduer i træk bliver ikke nemt. Men hvem ved, hvad Inge kan præstere.Runschen skrev: ↑15. jul 2021, 17:37Som type tænker jeg en “Pierre-Emil Højbjerg-type”.
Altså en verbal leder, som både kan erobre, men frem for alt styre spillet på midten. En type, der skyder brystet frem og signalere “giv bare mig bolden”, for det har vi den grad brug for - i særdeleshed, når vi møder modgang.
Hiljemark var jo skræddersyet - god damn it![]()
Faktisk tror jeg, at vi med en mere spilstyrende spiller på midten igen kan få Ferreira tilbage i sin bedste rolle, som klar 6’er, hvis opgave ligger i erobrings- og duelspillet.
Og hvem passer så på den profil og inden for vores økonomiske rammer - ja det er så “the-million-dollar-question” ?![]()
Det vigtigste er at få en med de rette kompetencer ind. Det vil gøre en verden til forskel for os at få en central midtbanespiller med evner i fødderne. Jeg tror også Pedro ville stråle igen ved at det ansvar med spilfordeling primært ligger hos en anden.
Man så jo I Hiljemarks få kampe, hvilken impact han havde, også på det mentale.