Kamptråd: FCK-AaB - søndag d. 18. juli 2021
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Re: Kamptråd: FCK-AaB - søndag d. 18. juli 2021
Gætter på en 3-2 sejr til de bolsjestribede

-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Som altid, kigger jeg anderledes på kampene i parken. 9,8 gange ud af 10 taber vi, så det er mere hvordan Prip klare sig, hvordan holdet er sat sammen, formation, defensiv og offensiv opbygning. Samt peger det her fremad?! Vi har sgu mindset en del spillere og faktisk er der kun Prica tilbage fra de seneste 3 transfer vinduer, så det er på en måde fuldstændig samme hold som for 1,5 år siden bare uden Lukas. Men det er jo ikke forbudt st blive bedre! Samtidig tror jeg på vores træner, der er noget over ham og den feedback der kommer fra truppen der gør at jeg er meget mere positiv stemt end i starten.. Nu mangler vi bare IAO kommer ind i kampen....
Men please spil en kamp der giver os tro!!
Men please spil en kamp der giver os tro!!
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Da kampen sendes på en af de hemmelige kanaler kan jeg desværre ikke se den.
Men som den optimist jeg er tror jeg på en uafgjort, vi er bedre end flertallet herinde giver udtryk for. Og Marti har haft tid til at få implementeret sine ideer og spillestil, pengene sættes på 1-1.
Discovery kører med et tilbud, hvor nye brugere kan få 3 dages gratis prøveperiode (Skal opsiges inden de 3 dage er ophørt for ikke at blive bundet). Sportskanalerne er omfattet, så det er bare med at få sig oprettet, hvis man vil se kampen.
Du er en legende. Tak for det
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Det spændende bliver at se, hvor godt vores defensiv står imod - bagkæden er jo i stærkeste opstilling - og hvor meget, Prip kan gøre i offensiven. Jeg håber da på, det positive indtryk fra AGF-kampen kan forlænges. Så kan vi gå videre derfra, og begynde at tænke serberen og en tilgang til midtbanen ind.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Meget er vundet hvis det viser sig, at Hagelskjær rent faktisk har et venstreben der er noget ved, eller hvis han bare er lige så god til at føre bolden som Granli. Jeg er bekymret for den centrale midtbane, men det har jeg stadig et håb om bliver løst inden vinduet lukker.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 12:00Det spændende bliver at se, hvor godt vores defensiv står imod - bagkæden er jo i stærkeste opstilling - og hvor meget, Prip kan gøre i offensiven. Jeg håber da på, det positive indtryk fra AGF-kampen kan forlænges. Så kan vi gå videre derfra, og begynde at tænke serberen og en tilgang til midtbanen ind.
Mine største håb for sæsonen er, at Pedro genvinder sit niveau og at Gedsted viser at være en dygtigere back end Pallesen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ferreira virkede ‘animeret’ da han kom ind mod AGF. Det er fint med en god konkurrencesituation mellem ham og MC. Jeg tror altså heller ikke, man skal afskrive Børsting, det virker til, at Cifuentes også tror på ham.jonas386 skrev: ↑18. jul 2021, 12:08Meget er vundet hvis det viser sig, at Hagelskjær rent faktisk har et venstreben der er noget ved, eller hvis han bare er lige så god til at føre bolden som Granli. Jeg er bekymret for den centrale midtbane, men det har jeg stadig et håb om bliver løst inden vinduet lukker.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 12:00Det spændende bliver at se, hvor godt vores defensiv står imod - bagkæden er jo i stærkeste opstilling - og hvor meget, Prip kan gøre i offensiven. Jeg håber da på, det positive indtryk fra AGF-kampen kan forlænges. Så kan vi gå videre derfra, og begynde at tænke serberen og en tilgang til midtbanen ind.
Mine største håb for sæsonen er, at Pedro genvinder sit niveau og at Gedsted viser at være en dygtigere back end Pallesen.
Hvad mener du med 'animeret'? Har kun set highlights fra GF' kampen og på mange punkter virkede det lovende.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 12:12Ferreira virkede ‘animeret’ da han kom ind mod AGF. Det er fint med en god konkurrencesituation mellem ham og MC. Jeg tror altså heller ikke, man skal afskrive Børsting, det virker til, at Cifuentes også tror på ham.jonas386 skrev: ↑18. jul 2021, 12:08Meget er vundet hvis det viser sig, at Hagelskjær rent faktisk har et venstreben der er noget ved, eller hvis han bare er lige så god til at føre bolden som Granli. Jeg er bekymret for den centrale midtbane, men det har jeg stadig et håb om bliver løst inden vinduet lukker.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 12:00Det spændende bliver at se, hvor godt vores defensiv står imod - bagkæden er jo i stærkeste opstilling - og hvor meget, Prip kan gøre i offensiven. Jeg håber da på, det positive indtryk fra AGF-kampen kan forlænges. Så kan vi gå videre derfra, og begynde at tænke serberen og en tilgang til midtbanen ind.
Ift Børsting, så tror jeg da også vi kommer til at se ham spille en rolle i løbet af sæsonen. Efter Kusk og Prip har vi Rufo og til nøds Fossum til de to 10'er positioner som det virker til at vi har kørt med. Børstings presspil alene gør ham relevant til indhop i mange situationer, og med mulighed for fem udskiftninger, så ville det undre mig hvis ikke han får spilletid i majoriteten af vores kampe
Har du et link? kan ikke finde det.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
https://www.discoveryplus.dk/
Jeg mente ‘tændt’. Med noget at bevise.jonas386 skrev: ↑18. jul 2021, 12:31Hvad mener du med 'animeret'? Har kun set highlights fra GF' kampen og på mange punkter virkede det lovende.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 12:12Ferreira virkede ‘animeret’ da han kom ind mod AGF. Det er fint med en god konkurrencesituation mellem ham og MC. Jeg tror altså heller ikke, man skal afskrive Børsting, det virker til, at Cifuentes også tror på ham.jonas386 skrev: ↑18. jul 2021, 12:08Meget er vundet hvis det viser sig, at Hagelskjær rent faktisk har et venstreben der er noget ved, eller hvis han bare er lige så god til at føre bolden som Granli. Jeg er bekymret for den centrale midtbane, men det har jeg stadig et håb om bliver løst inden vinduet lukker.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 12:00Det spændende bliver at se, hvor godt vores defensiv står imod - bagkæden er jo i stærkeste opstilling - og hvor meget, Prip kan gøre i offensiven. Jeg håber da på, det positive indtryk fra AGF-kampen kan forlænges. Så kan vi gå videre derfra, og begynde at tænke serberen og en tilgang til midtbanen ind.
Ift Børsting, så tror jeg da også vi kommer til at se ham spille en rolle i løbet af sæsonen. Efter Kusk og Prip har vi Rufo og til nøds Fossum til de to 10'er positioner som det virker til at vi har kørt med. Børstings presspil alene gør ham relevant til indhop i mange situationer, og med mulighed for fem udskiftninger, så ville det undre mig hvis ikke han får spilletid i majoriteten af vores kampe
Jeg ser. Jeg var ikke bekendt med den betydning.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 13:12Jeg mente ‘tændt’. Med noget at bevise.jonas386 skrev: ↑18. jul 2021, 12:31Hvad mener du med 'animeret'? Har kun set highlights fra GF' kampen og på mange punkter virkede det lovende.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 12:12Ferreira virkede ‘animeret’ da han kom ind mod AGF. Det er fint med en god konkurrencesituation mellem ham og MC. Jeg tror altså heller ikke, man skal afskrive Børsting, det virker til, at Cifuentes også tror på ham.jonas386 skrev: ↑18. jul 2021, 12:08Meget er vundet hvis det viser sig, at Hagelskjær rent faktisk har et venstreben der er noget ved, eller hvis han bare er lige så god til at føre bolden som Granli. Jeg er bekymret for den centrale midtbane, men det har jeg stadig et håb om bliver løst inden vinduet lukker.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 12:00Det spændende bliver at se, hvor godt vores defensiv står imod - bagkæden er jo i stærkeste opstilling - og hvor meget, Prip kan gøre i offensiven. Jeg håber da på, det positive indtryk fra AGF-kampen kan forlænges. Så kan vi gå videre derfra, og begynde at tænke serberen og en tilgang til midtbanen ind.
Ka’ også være, det mest er en betydning, der er opstået i hovedet på mig selv…jonas386 skrev: ↑18. jul 2021, 13:14Jeg ser. Jeg var ikke bekendt med den betydning.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 13:12Jeg mente ‘tændt’. Med noget at bevise.jonas386 skrev: ↑18. jul 2021, 12:31Hvad mener du med 'animeret'? Har kun set highlights fra GF' kampen og på mange punkter virkede det lovende.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 12:12Ferreira virkede ‘animeret’ da han kom ind mod AGF. Det er fint med en god konkurrencesituation mellem ham og MC. Jeg tror altså heller ikke, man skal afskrive Børsting, det virker til, at Cifuentes også tror på ham.jonas386 skrev: ↑18. jul 2021, 12:08Meget er vundet hvis det viser sig, at Hagelskjær rent faktisk har et venstreben der er noget ved, eller hvis han bare er lige så god til at føre bolden som Granli. Jeg er bekymret for den centrale midtbane, men det har jeg stadig et håb om bliver løst inden vinduet lukker.Funky skrev: ↑18. jul 2021, 12:00Det spændende bliver at se, hvor godt vores defensiv står imod - bagkæden er jo i stærkeste opstilling - og hvor meget, Prip kan gøre i offensiven. Jeg håber da på, det positive indtryk fra AGF-kampen kan forlænges. Så kan vi gå videre derfra, og begynde at tænke serberen og en tilgang til midtbanen ind.
Ordbogen siger, at det godt kan bruges på den måde, som et synonym for 'livlig'. Jeg havde bare ikke hørt det før
-
Debatjuntaen
- Administrator

Vi vil gerne gøre opmærksom på, at vi fremadrettet kommer til at slå hårdt ned på efterspørgsel og deling af ulovlige streams.
God kamp til alle.
God kamp til alle.
Rinne
Pallesen
Ross
Thelander
Granli
Ahlmann
Fossum
MC
Kusk
Prip
Rufo
Hvor fa'en er Prica?
Pallesen
Ross
Thelander
Granli
Ahlmann
Fossum
MC
Kusk
Prip
Rufo
Hvor fa'en er Prica?
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Rufo og Kusk fra start og ingen Prica. Jeg havde ikke set den start 11’er komme. Lad os håbe Marti har set rigtigt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.