Kamptråd: FCK-AaB - søndag d. 18. juli 2021
Re: Kamptråd: FCK-AaB - søndag d. 18. juli 2021
Man havde vel ikke forventet at VAR skulle fratage FCK en scoring i Parken? Øv!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vil garantere havde det været modsat havde han fløjtet. Men selvfølgelig skal FCK have dommer hjælp. For helvede
Har vi ikke VAR længere i superligaen?
Hokus pokus dommeren og var i fokus men det er der intet nyt i 
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
O.k. Seriøst? Vildt nok.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
VAR i Superligaen har alle dage været latterligt. Når man ser den zoomet ind er det tydeligt at Wilchek kanter Ross, og derefter løber i position.
Nu går kommentatorene også fra 'det er ikke med vilje til', 'Ross skal blive stående selvom wilzhkek bevidst løber ind i ham'.
Nu går kommentatorene også fra 'det er ikke med vilje til', 'Ross skal blive stående selvom wilzhkek bevidst løber ind i ham'.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Kommentatorerne lyder også til at have travlt med at bortforklare det. “Dommerens skøn”…. 
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvis vi havde fået underkendt et mål på den, var jeg blevet rasende. Den kunne godt dømmes. Men den er også okay at lade kære. Ross falder alt for nemt.
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Yes er sgu lidt sjovt at høre på hvordan det ændrer sig, dog at det "selvfølgelig" stadig ikke bør dømmes. Hvem er ham FCK fan'en der kommenterer den med Bruun?jonas386 skrev: ↑18. jul 2021, 16:50VAR i Superligaen har alle dage været latterligt. Når man ser den zoomet ind er det tydeligt at Wilchek kanter Ross, og derefter løber i position.
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Polakken kigger over og ser Ross og løber hårdt ind i ham. Der er klart frispark. Men selvfølglig bliver lortet ikke dømt i parken.
VAR og den elendige dommerstand herhjemme er det mest destruktive dansk fodbold kæmper med. Jeg hader det.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvis AaB havde scoret den der, så havde jeg da også forventet, det blev underkendt. Lige meget hvordan du prøver at gradbøje det, så er der altså frispark.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

- Mipodanmark
- 2. div

Fra bolds live opdatering
“ Efter at være set igennem af VAR bliver Kamil Wilczeks scoring anerkendt, idet der bliver holdt fast i dommer Mads-Kristoffer Kristoffersens oprindelige kendelse.”
Are You shitting me, har de sat fck fans til at sidde i det VAR rum?
“ Efter at være set igennem af VAR bliver Kamil Wilczeks scoring anerkendt, idet der bliver holdt fast i dommer Mads-Kristoffer Kristoffersens oprindelige kendelse.”
Are You shitting me, har de sat fck fans til at sidde i det VAR rum?
Så vidt jeg kan se får han en albue lige i mellemgulvet. Den kan godt være lidt svær bare at ignorere.
Wilczek…gid han må få som han giver.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Fremragende spil af drengene!!
Endnu en elendig dommer præstation, skal ikke undre mig de får et eller andet latterligt straffe i 2 halvlegs overtid, så de store drenge kan komme godt fra start i turneringen. Jeg brækker mig over de danske dommere og så muter jeg hele anden halvleg, så jeg ikke skal høre på Morten Bruun. Hvad er det i byder fodbolden.. Føj for helvede mand!!
Endnu en elendig dommer præstation, skal ikke undre mig de får et eller andet latterligt straffe i 2 halvlegs overtid, så de store drenge kan komme godt fra start i turneringen. Jeg brækker mig over de danske dommere og så muter jeg hele anden halvleg, så jeg ikke skal høre på Morten Bruun. Hvad er det i byder fodbolden.. Føj for helvede mand!!
Bortset fra det, så er vi igang med en rigtig god kamp. FCK har fået 2-3 billige frispark der kunne have ført til overtalschancer.
Det er de rigtige 3 Cifu har valgt fremme - Rufo, Kusk og Prip alle med en fin kamp indtil videre.
Det er de rigtige 3 Cifu har valgt fremme - Rufo, Kusk og Prip alle med en fin kamp indtil videre.
- Buzz Killington
- Allstar

Der havde også været frispark hvis Ross var blevet på benene.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Buzz Killington
- Allstar

Prica har været decideret fremragende.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus