Skal man forvente, at midtstoppere bliver stående, når de får en mavepumper med albuen? det er ureglementeret
Kamptråd: FCK-AaB - søndag d. 18. juli 2021
-
OmkringAarhus
- 2. div

- Favoritspiller: Larsen
Re: Kamptråd: FCK-AaB - søndag d. 18. juli 2021
Nå, men jeg synes, vi har spillet ganske glimrende. Langt højere niveau end hvad vi har set længe i Parken. Mest af alt viser vi vilje.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Mipodanmark
- 2. div

Syntes da det er underligt at han ikke skal ud og kigge den igennem, hvad skal vi så bruge VAR til ?
Udmærket halvleg af drengene. Prip har gjort det rigtig fortrinligt og vi er i perioder gode til at holde på bolden og spille bolden hurtigt ind i mellemrummene på FCK's banehalvdel. Dog er vi ikke blevet farlige nok, når vi har haft bolden deroppe.
En typisk VAR dom i parken, som ikke var blevet dømt i den modsatte ende, men vi må leve med, at denne slags kendelser går imod de mindre hold i ligaen. Vi må op på hesten igen for vi har spillet en fornuftig første halvleg.
En typisk VAR dom i parken, som ikke var blevet dømt i den modsatte ende, men vi må leve med, at denne slags kendelser går imod de mindre hold i ligaen. Vi må op på hesten igen for vi har spillet en fornuftig første halvleg.
Fedt lige at få tågehornet Gravesens take på situationen.
Flot første halvleg af os!
Flot første halvleg af os!
Damn you, autocorrect!
“International klasse” kalder fjolset en albue i maven. Expert opinion?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Den beste kamp af Prica nogensinde
AaB AaB AaB AaB
Graversen er en idiot og høre på. Det giver international klasse i superligaen at begå frispark åbenbart
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
“Han er for tynd”. Okay, så hvis man bliver klasket ned så er det end egen skyld? Gravesen var en fed fodboldspiller men hovedet har aldrig været skruet rigtigt på. Det er så frustrerende at skulle igang med endnu en sæson med de danske dommere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Nu har Graversen vel aldrig synes at fysisk kontakt af nogen art skal give frispark. Han er vel næsten et større tågehorn end Tøfting.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nå. Det var sgu noget lort.. Klart frispark, men der er ikke noget at gøre ved det.
Solid første halvleg med mange god tegninger og et kongemål af Prip. Videre!
Solid første halvleg med mange god tegninger og et kongemål af Prip. Videre!
Glimrende hold-indsats indtil videre. Og selvfølgelig kæmpe-frispark.
Ahlmann virker dog lidt ved siden af sig selv, synes jeg. Både offensivt og defensivt.
Ahlmann virker dog lidt ved siden af sig selv, synes jeg. Både offensivt og defensivt.
Han er frygteligt irriterende og dum at høre på. Men hvad langt værre er, er han jo med til at sætte linjen for, hvordan journalisterne udfordrer VAR og holder dommerne oppe på tydelige fejldomme.
Nytter heller ikke noget, at Zak Egholm og Morten Bruun undlader at tage stilling til situationen. De er også en del af, at vi bliver bedre til at bruge VAR.
er sikker på at hvis det var Ross der var gået sådan på Wilcek så havde han fået direkte rødt
Åååhhh Ross vær nu vågen derinde 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Skidt, skidt start.
Lidt for meget TV-redning af Rinne og lidt for ringe af MC og mere af Ross.
Lidt for meget TV-redning af Rinne og lidt for ringe af MC og mere af Ross.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.