Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
En afstemning blandt NAC Bredas fans viser, at en pris mellem 2,7-4,5 mio kr. vil være acceptabel for flest.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Ham Hollænderen ser mega spændene, virker som om han modtager bolden og tænker hurtigt. Mange af assistene kommer i anden berøring.
Det er bare irriterende, at vi konsekvent skal lappe huller på den skide midtbane, og maksimalt har en klassespiller på positionen af gangen. Drømmen er, at Fossum viser sig som en meget mere risikobetonet spiller med den rigtige 6'er ved siden af sig, og begynder at tage mere ansvar i det etablerede angrebsspil. Han har teknikken, overblikket og motoren til at spille den rolle perfekt - men han gør det ikke, og jeg begriber ikke hvorfor han ikke fylder mere i løbet af en kamp.Julgranen skrev: ↑20. jul 2021, 18:47Nej, han har dækket flere pladser i offensiven - så det er jo som offensivspiller, hvor han primært har spillet 8’er + venstre kant. Men det var som spillende 6’er han kom på turneringens hold ved en U17-slutrunde.jonas386 skrev: ↑20. jul 2021, 18:27Når du siger rykket ned, er det så fra at være 8'er, eller er det fra at være angriber/offensivspiller?
Jeg synes han ser ud til at være en udmærket fodboldspiller. Fint overblik og god teknik. Det er et stort plus, at han kan finde ud af at modtage bolden, som jeg blandt andet synes er en af Magnus' mangler.
Men der er selvfølgelig ret stor forskel på, om Cifuentes ser ham ved siden af Pedro (antaget at han finder et højere niveau igen), eller om det er planen, at han skal spille ved siden af Fossum og konkurrere med MC/Pedro om den anden plads. Det sidste kunne måske også indikere at Fossum ikke er på vej ud af vagten lige med det første.
Jeg tvivler på at han skal erstatte Fossum, som nok ikke er på vej ud alligevel.
Magnus har kontraktudløb om et år, og spørgsmålet er om Pedro ikke er tilpas i Danmark?
Der ligger også et par videoer hvor Haye slår blændende lange pasninger fra midt på egen banehalvdel og spiller medspillere fri, hvilket ingen af de to ovennævnte evner.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Update!bøllemis skrev: ↑16. jul 2021, 09:28Af omveje har jeg hørt at nogle af spilllerne har foreslået til Inge at hente Mads Albæk fra Sønderjyske. Angiveligt vil han og familien væk fra Sønderjyske.
En meget erfaren spiller, med lederegenskaber og uden tvivl er bedre en hvad vores midtbane ellers byder på![]()
Angiveligt skulle Albæks agent Danny Olsen, have sent en føler til Inge omkring muligheden for skifte
JA DAAAAAAAAA!!!!
Ved godt det er farligt at holde det op mod en spiller man ikke engang kender. Men synes godt nok ikke Albæk smager lige så godt som ham hollænderen.bøllemis skrev: ↑20. jul 2021, 21:49Update!bøllemis skrev: ↑16. jul 2021, 09:28Af omveje har jeg hørt at nogle af spilllerne har foreslået til Inge at hente Mads Albæk fra Sønderjyske. Angiveligt vil han og familien væk fra Sønderjyske.
En meget erfaren spiller, med lederegenskaber og uden tvivl er bedre en hvad vores midtbane ellers byder på![]()
Angiveligt skulle Albæks agent Danny Olsen, have sent en føler til Inge omkring muligheden for skifte![]()
Og det siger jeg ikke fordi det er en udlænding. Synes bare vi skal bruge mere fart inde centralt. Noget vi slet ikke har nu og heller ikke får i Albæk
Er nu heller ik sååå Albæk fan, men måske han kan bidrageGaarde6 skrev: ↑20. jul 2021, 22:17Ved godt det er farligt at holde det op mod en spiller man ikke engang kender. Men synes godt nok ikke Albæk smager lige så godt som ham hollænderen.bøllemis skrev: ↑20. jul 2021, 21:49Update!bøllemis skrev: ↑16. jul 2021, 09:28Af omveje har jeg hørt at nogle af spilllerne har foreslået til Inge at hente Mads Albæk fra Sønderjyske. Angiveligt vil han og familien væk fra Sønderjyske.
Angiveligt skulle Albæks agent Danny Olsen, have sent en føler til Inge omkring muligheden for skifte![]()
Og det siger jeg ikke fordi det er en udlænding. Synes bare vi skal bruge mere fart inde centralt. Noget vi slet ikke har nu og heller ikke får i Albæk
Mon der er nogle der har overværet træningen og set Makaric in action??
-
R Rosenberg
- Allstar

Var det ikke noget med, at han er gået hen og er blevet lidt kvabset henover sommeren og derfor har et par ugers efterslæb?Mr Gold skrev: ↑20. jul 2021, 22:29Er nu heller ik sååå Albæk fan, men måske han kan bidrageGaarde6 skrev: ↑20. jul 2021, 22:17Ved godt det er farligt at holde det op mod en spiller man ikke engang kender. Men synes godt nok ikke Albæk smager lige så godt som ham hollænderen.bøllemis skrev: ↑20. jul 2021, 21:49Update!bøllemis skrev: ↑16. jul 2021, 09:28Af omveje har jeg hørt at nogle af spilllerne har foreslået til Inge at hente Mads Albæk fra Sønderjyske. Angiveligt vil han og familien væk fra Sønderjyske.
Ædruelighedens stemme
Så lader det til at der sker noget.
Thom Haye er i Danmark for at forhandle med en dansk subtop-klub.
Han var jagtet af FCN i 2019, men man kan da håbe på at det er os.
Thom Haye er i Danmark for at forhandle med en dansk subtop-klub.
Han var jagtet af FCN i 2019, men man kan da håbe på at det er os.
Jo det var det vist, nu må han have noget ordentlig kost så han kan bombe kasser :-)R Rosenberg skrev: ↑21. jul 2021, 01:02Var det ikke noget med, at han er gået hen og er blevet lidt kvabset henover sommeren og derfor har et par ugers efterslæb?Mr Gold skrev: ↑20. jul 2021, 22:29Er nu heller ik sååå Albæk fan, men måske han kan bidrageGaarde6 skrev: ↑20. jul 2021, 22:17Ved godt det er farligt at holde det op mod en spiller man ikke engang kender. Men synes godt nok ikke Albæk smager lige så godt som ham hollænderen.bøllemis skrev: ↑20. jul 2021, 21:49Update!bøllemis skrev: ↑16. jul 2021, 09:28Af omveje har jeg hørt at nogle af spilllerne har foreslået til Inge at hente Mads Albæk fra Sønderjyske. Angiveligt vil han og familien væk fra Sønderjyske.
-
Dennisjuul
- Lilleput

- Favoritspiller: Strandli
Hvor står det?
Var lige forbi Bredas hjemmeside. Og på trods af jeg ikke forstår hollandsk. Så kan man alligevel godt tyde nogle af ordene. Der er ihvertfald ingen tvivl om at Haye er deres klart bedste spiller, hvis man skal tro deres fans.
Dog tror jeg de har blandet lidt rundt på navne. Nogle stykker af dem skriver at FCM var interesseret i ham i 2019. Men det var vel FCN ik?
Dog tror jeg de har blandet lidt rundt på navne. Nogle stykker af dem skriver at FCM var interesseret i ham i 2019. Men det var vel FCN ik?
Den lokale sprøjte skriver det. Han har haft et Instagram-opslag i går, hvor han var i Danmark. Det skyndte han sig at fjerne.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Den der venstre kant synes jeg ikke man ser så meget til i videoen, der modtager han rigtig mange gange bolden i højre side og er farlig. Så hvis han har spillet meget venstre kant, så ser det ud til at han ikke er specielt farlig fra den position.Julgranen skrev: ↑20. jul 2021, 18:47Nej, han har dækket flere pladser i offensiven - så det er jo som offensivspiller, hvor han primært har spillet 8’er + venstre kant. Men det var som spillende 6’er han kom på turneringens hold ved en U17-slutrunde.jonas386 skrev: ↑20. jul 2021, 18:27Når du siger rykket ned, er det så fra at være 8'er, eller er det fra at være angriber/offensivspiller?
Jeg synes han ser ud til at være en udmærket fodboldspiller. Fint overblik og god teknik. Det er et stort plus, at han kan finde ud af at modtage bolden, som jeg blandt andet synes er en af Magnus' mangler.
Men der er selvfølgelig ret stor forskel på, om Cifuentes ser ham ved siden af Pedro (antaget at han finder et højere niveau igen), eller om det er planen, at han skal spille ved siden af Fossum og konkurrere med MC/Pedro om den anden plads. Det sidste kunne måske også indikere at Fossum ikke er på vej ud af vagten lige med det første.
Jeg tvivler på at han skal erstatte Fossum, som nok ikke er på vej ud alligevel.
Magnus har kontraktudløb om et år, og spørgsmålet er om Pedro ikke er tilpas i Danmark?
Der ligger også et par videoer hvor Haye slår blændende lange pasninger fra midt på egen banehalvdel og spiller medspillere fri, hvilket ingen af de to ovennævnte evner.
-
Dennisjuul
- Lilleput

- Favoritspiller: Strandli
Hvis vi får ham, så gerne et par forlængelser af Fossum og Rinne, så ville det være et godt vindue!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Flemming Pedersen kaldte de rygter for "løgn", så lad os håbe det antyder at FCN heller ikke er med i kampen denne gang.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Enig.Gaarde6 skrev: ↑20. jul 2021, 22:17Ved godt det er farligt at holde det op mod en spiller man ikke engang kender. Men synes godt nok ikke Albæk smager lige så godt som ham hollænderen.bøllemis skrev: ↑20. jul 2021, 21:49Update!bøllemis skrev: ↑16. jul 2021, 09:28Af omveje har jeg hørt at nogle af spilllerne har foreslået til Inge at hente Mads Albæk fra Sønderjyske. Angiveligt vil han og familien væk fra Sønderjyske.
Om hollænderen er god nok aner jeg ikke, men ift. spillertype, så er det mere ham vi mangler end Albæk. Som andre har været inde på, så kunne vi virkelig godt bruge Kasper Risgaard anno 2013-2015, og han ligner at have lidt af de samme vendinger med bolden samt offensive kvaliteter fra 8'er positionen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Og i morgen står vi alle med en lang næse, når Randers eller Haderslev har signet ham - fordi "de har gang i et mere spændende projekt"
Ædruelighedens stemme
Jeg har mere svært ved at bedømme hans niveau. Er han virkelig god nok til at være en af de første på holdkortet ved os eller kunne flytte os væsentligt?R Rosenberg skrev: ↑21. jul 2021, 10:27Og i morgen står vi alle med en lang næse, når Randers eller Haderslev har signet ham - fordi "de har gang i et mere spændende projekt"![]()
![]()
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona