Jeg har virkelig heller ikke en ide om hans niveau. Men mon ikke der er en del data og lignende der understøtter hvis det vitterligt er os der forhandler med ham.Lyfe skrev: ↑21. jul 2021, 10:37Jeg har mere svært ved at bedømme hans niveau. Er han virkelig god nok til at være en af de første på holdkortet ved os eller kunne flytte os væsentligt?R Rosenberg skrev: ↑21. jul 2021, 10:27Og i morgen står vi alle med en lang næse, når Randers eller Haderslev har signet ham - fordi "de har gang i et mere spændende projekt"![]()
![]()
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Breda fan spørger en dansk journalist ind til AaB og Haye
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Der kan jo godt være noget om det, men det kan også være at hans Google bare indeholder resultater fra vores diskussionen herinde hvor det er der han har hørt om det.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Buzz Killington skrev: ↑21. jul 2021, 10:50Der kan jo godt være noget om det, men det kan også være at hans Google bare indeholder resultater fra vores diskussionen herinde hvor det er der han har hørt om det.
Jeg er på Hornevej for at overvære træningen i dag og kan allerede berette om, at Inge har talt i telefon uafbrudt siden vi kom. Spændende om der noget om ham hollænderen.
Noget tyder på at Haye skal væk fra Breda. De har lige offentliggjort Danny Bakker, men om det er en direkte erstatning skal jeg ikke kloge mig på.Buzz Killington skrev: ↑21. jul 2021, 10:50Der kan jo godt være noget om det, men det kan også være at hans Google bare indeholder resultater fra vores diskussionen herinde hvor det er der han har hørt om det.
-
R Rosenberg
- Allstar

De slog i hvert fald billeder op i går hvor han trænede.
En skriver på twitter at han netop har spurgt Inge om Haye? Hvortil han har svaret at det ikke er os der er interesseret.
------------------------------------------------
Hollænderen der skrev det på Twitter, har skrevet til mig at AaB er et rygte. Altså er hans kilde nok ikke en agent eller lign.
Og en AaB’er skriver på Twitter at Inge benægter rygtet.
Og en AaB’er skriver på Twitter at Inge benægter rygtet.
Så kan vi nok godt droppe at forfølge den sag yderligere. Inge plejer at være meget ærlig i sin kommunikation om mht. Nye spillere. Ærgerligt, han så spændende ud.
Netop min tanke. Men denne her melding kan jeg godt lide.
https://twitter.com/jlajakob/status/141 ... 47202?s=21
Også set på Twitter :
Inge siger, at AaB har 3 bud ude pt. til eksotiske lande.
Inge siger, at AaB har 3 bud ude pt. til eksotiske lande.
Det kommer selvfølgelig an på, hvad man mener med eksotisk. Personligt foretrækker jeg en spiller fra det europæiske kontinent.Prica22 skrev: ↑21. jul 2021, 11:37Netop min tanke. Men denne her melding kan jeg godt lide.
Jeg tænker også at lande som Spanien og Portugal er eksotiske i den sammenhæng. Jeg kunne godt tænke mig lidt fra andre kontinenter ihvertfald.Mikki89 skrev: ↑21. jul 2021, 11:47Det kommer selvfølgelig an på, hvad man mener med eksotisk. Personligt foretrækker jeg en spiller fra det europæiske kontinent.Prica22 skrev: ↑21. jul 2021, 11:37Netop min tanke. Men denne her melding kan jeg godt lide.
Jeg spiller golf med Victors far - kunne være jeg lige skulle spørge ind
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Joe, og så går debatsiden i selvsving, uden at vide om AaB overhovedet har været seriøst interesserede i ham.R Rosenberg skrev: ↑21. jul 2021, 10:27Og i morgen står vi alle med en lang næse, når Randers eller Haderslev har signet ham - fordi "de har gang i et mere spændende projekt"![]()
![]()
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er mig, der er citeret på Twitter. Inge sagde specifikt, at det var Tjekkiet, Argentina og England. Ved ikke om det er bullshit.
Som udgangspunkt synes jeg også, at det kunne være spændende med spillere fra forskellige kontinenter, men sporerne fra Flores casen skræmmer en smule. Det skal ihvertfald være en mere robust spiller rent mentalt.Prica22 skrev: ↑21. jul 2021, 11:49Jeg tænker også at lande som Spanien og Portugal er eksotiske i den sammenhæng. Jeg kunne godt tænke mig lidt fra andre kontinenter ihvertfald.Mikki89 skrev: ↑21. jul 2021, 11:47Det kommer selvfølgelig an på, hvad man mener med eksotisk. Personligt foretrækker jeg en spiller fra det europæiske kontinent.Prica22 skrev: ↑21. jul 2021, 11:37Netop min tanke. Men denne her melding kan jeg godt lide.