Vi kan desværre ikke spille presspil mod et hold, der knuser os i fysik, tempo og boldomgang. Men fair nok, at vi trods alt forsøger, alternativet havde nok været værre.
Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021
-
OmkringAarhus
- 2. div

- Favoritspiller: Larsen
Re: Kamptråd: AaB-FCM, 24.07.2021
Man behøver ikke se resten af kampen for at vide hvordan det her ender. 70 minutter og jeg er i tvivl om Løssl er blevet testet en eneste gang, eller om FCM overhovedet har fået sved på panden. Skuffende ovenpå en ellers god kampbi Parken 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Under friis tilspillede vi os i det mindste nogle målchancer, det gør vi overhovedet ikke nu, det er røvsygt at se påJulgranen skrev: ↑24. jul 2021, 19:16Har du læst dit eget indlæg?Buzz Killington skrev: ↑24. jul 2021, 19:15Er der nogen hjemme!? WTF. Hvorfor snakker du om Friis?!
AaB - the Nordic gateway to Europe
De er jo nødt til at prøve, i forhold til 1. halvleg, hvor man bare tabte alle dueller.
Ja, pengelogikken alene tilsiger, at man kan tabe til FCM, men det er sgu skuffende at tabe på denne måde. Kan godt være, jeg er fodboldblind, men jeg har svært ved at se, hvilke delmål for kampen man kan sætte flueben ud for. Hvad er man lykkedes med?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Altså fCM er et tophold og bedre end os .
Mwn vi skaber INtEt..
Idag er taktikken heller ikke god nok
mC og fossum var / er helt slukkede på den centrale og sindssygt langsomme
Pedro skal fandme være dårlig pt.
4 bagi har cifuentes vist ii vundet med endnu hvorfor så mod fcm
Prip til venstre duer ikke
Ross tja
Presspillet virker ikke
Højholdt viser spændende ting at bygge på synes jeg dog.
Men Idag fejled der også fra bænkens side selvom fcm er bedre
Mwn vi skaber INtEt..
Idag er taktikken heller ikke god nok
mC og fossum var / er helt slukkede på den centrale og sindssygt langsomme
Pedro skal fandme være dårlig pt.
4 bagi har cifuentes vist ii vundet med endnu hvorfor så mod fcm
Prip til venstre duer ikke
Ross tja
Presspillet virker ikke
Højholdt viser spændende ting at bygge på synes jeg dog.
Men Idag fejled der også fra bænkens side selvom fcm er bedre
Hukommelsen er ikke, hvad den har været.Brent skrev: ↑24. jul 2021, 19:36Under friis tilspillede vi os i det mindste nogle målchancer, det gør vi overhovedet ikke nu, det er røvsygt at se påJulgranen skrev: ↑24. jul 2021, 19:16Har du læst dit eget indlæg?Buzz Killington skrev: ↑24. jul 2021, 19:15Er der nogen hjemme!? WTF. Hvorfor snakker du om Friis?!
Den her kamp er absolut ikke nogen stor oplevelse, men det er nu ikke unikt for Cifuentes. Vi har spillet snesevis af den her type kampe de sidste 7 år.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Så, nu sætter vi serbisk power på banen. Kan vi stjæle os til et enkelt, ufortjent point?
Hold nu helt kæft vagterne er aggressive i aften. Det der med dialog er da godt nok røget fløjten. 
10 minutter plus det løse før drømmen er død, og en uge i lorteland venter.
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Det er IKKE FCM vi pt skal måle os med - der er ikke 1 der af vores spillere der kan gå i FCM's start 11 ikke engang rinne - men taktikken er totalt fejlslagen og det er skræmmende at vores træner igen vælger en formation der er prøvet mange gange, som vi ikke magter
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Dejligt Børsting
Men fossum kan jo ik takle en dame spiller altså
Men fossum kan jo ik takle en dame spiller altså
Nej han virker godtnok ualmindeligt nærkampsvag.
DEJLIGT MAKARIC
DER SIDDER ET PAR GODE ARME PÅ HAM
DER SIDDER ET PAR GODE ARME PÅ HAM
Ja det var ikke særligt seriøstMartin Bak skrev: ↑24. jul 2021, 19:31Ved ikke hvad der er mest naivt - AaBs tilgang til denne kamp eller fans herinde der i ramme alvor i optakt til kampen skriver , at det er pinligt hvis vi ikke vinder denne kamp - hallo? Det er samme spillere stort set vi stiller med idag, so. I sidste sæson stod bag nogle af de mest rædderlige AaB kampe i nyere tid - hvordan kan man dog forvente , at disse spillere skal kunne true fcm?
AaB AaB AaB AaB
De er i hvert fald sture.
Jeg er ret sikker på, at vores træner vælger en 4-backkæde, fordi Granli er syg. Det må være vurderingen, at Hagelskjær pt. ikke er indspillet/god nok til at gå ind i startopstillingen.
Det falder så tilbage på IAO, hvis det er tilfældet.
Det falder så tilbage på IAO, hvis det er tilfældet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Selvfølgelig skal vi måle os med FCM, vi spiller i samme liga, deres hold er ikke bedre end FCKs.Martin Bak skrev: ↑24. jul 2021, 19:45Det er IKKE FCM vi pt skal måle os med - der er ikke 1 der af vores spillere der kan gå i FCM's start 11 ikke engang rinne - men taktikken er totalt fejlslagen og det er skræmmende at vores træner igen vælger en formation der er prøvet mange gange, som vi ikke magter
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Well, set i bakspejlet havde det nok været bedre at tage den chance.