Er udeafsnittet åbent???? Hvordan kan jeg have overset det...
Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00
Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00
Kalder den her vi tager en stor sejr med 1-4 på overlegen spil og den kunne have endt 8-2 men vi havde to på stolpen… bet365 i kommer til at gå konkurs på den her!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Det er også for ringe!
Hvis det viser sig, at ikke samtlige af de billetter, der har været reserveret til fanbusserne bliver brugt, vil de blive sat til salg senest til eftermiddag.
Hvad tænker i, får vi Makaric at se fra start i morgen?

Jeg tror det ikke. Han imponerede ikke just i sit indhop så med mindre han har flyttet sig en del til træning, så tænker jeg at Marti går med de mere kendte konstellationer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nu fik han jo ikke oceaner af tid på banen og kom ind på et svært tidspunkt. Makaric spiller vel, hvis han har gjort det godt til træning. I det billede tæller et mindre indhop mod FCM ikke særlig meget.
Det tæller noget i forhold til hvor meget han er blevet spillet ind på holdet. Så som jeg skrev, skal han have flyttet sig en del til træning, for han gik ikke ret godt med i spillet da han kom ind senest.Mikki89 skrev: ↑31. jul 2021, 16:03Nu fik han jo ikke oceaner af tid på banen og kom ind på et svært tidspunkt. Makaric spiller vel, hvis han har gjort det godt til træning. I det billede tæller et mindre indhop mod FCM ikke særlig meget.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Man har vel for Søren købt ham, fordi han skulle være dygtig. Vi har rigeligt med spillere på bænken eller lazarettet.Hanga skrev: ↑31. jul 2021, 16:41Det tæller noget i forhold til hvor meget han er blevet spillet ind på holdet. Så som jeg skrev, skal han have flyttet sig en del til træning, for han gik ikke ret godt med i spillet da han kom ind senest.Mikki89 skrev: ↑31. jul 2021, 16:03Nu fik han jo ikke oceaner af tid på banen og kom ind på et svært tidspunkt. Makaric spiller vel, hvis han har gjort det godt til træning. I det billede tæller et mindre indhop mod FCM ikke særlig meget.
Jojo men det er helt naturligt at spillere der kommer udefra, især fra en noget anden fodboldkultur, skal bruge en lille periode på at spille sig ind. Men altså, det er jo bare mit budMephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 16:45Man har vel for Søren købt ham, fordi han skulle være dygtig. Vi har rigeligt med spillere på bænken eller lazarettet.Hanga skrev: ↑31. jul 2021, 16:41Det tæller noget i forhold til hvor meget han er blevet spillet ind på holdet. Så som jeg skrev, skal han have flyttet sig en del til træning, for han gik ikke ret godt med i spillet da han kom ind senest.Mikki89 skrev: ↑31. jul 2021, 16:03Nu fik han jo ikke oceaner af tid på banen og kom ind på et svært tidspunkt. Makaric spiller vel, hvis han har gjort det godt til træning. I det billede tæller et mindre indhop mod FCM ikke særlig meget.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Stop nu. Han kommer fra lang ferie og kender ikke holdet. Det er helt legitimt, at en spiller i den situation ikke spiller fra dag ét, og det ved du også godt.Mephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 16:45Man har vel for Søren købt ham, fordi han skulle være dygtig. Vi har rigeligt med spillere på bænken eller lazarettet.Hanga skrev: ↑31. jul 2021, 16:41Det tæller noget i forhold til hvor meget han er blevet spillet ind på holdet. Så som jeg skrev, skal han have flyttet sig en del til træning, for han gik ikke ret godt med i spillet da han kom ind senest.Mikki89 skrev: ↑31. jul 2021, 16:03Nu fik han jo ikke oceaner af tid på banen og kom ind på et svært tidspunkt. Makaric spiller vel, hvis han har gjort det godt til træning. I det billede tæller et mindre indhop mod FCM ikke særlig meget.
Åh Gud, hvor jeg savner Lynge!
Jeg håber sgu vi får ham at se fra start i morgen, også selvom form og relationer ikke er 100 % endnu. Vi har brug for en angriber med minimum 10 mål i støvlerne for at komme i top 6. Kom så Makaric!R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2021, 16:58Stop nu. Han kommer fra lang ferie og kender ikke holdet. Det er helt legitimt, at en spiller i den situation ikke spiller fra dag ét, og det ved du også godt.Mephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 16:45Man har vel for Søren købt ham, fordi han skulle være dygtig. Vi har rigeligt med spillere på bænken eller lazarettet.Hanga skrev: ↑31. jul 2021, 16:41Det tæller noget i forhold til hvor meget han er blevet spillet ind på holdet. Så som jeg skrev, skal han have flyttet sig en del til træning, for han gik ikke ret godt med i spillet da han kom ind senest.Mikki89 skrev: ↑31. jul 2021, 16:03Nu fik han jo ikke oceaner af tid på banen og kom ind på et svært tidspunkt. Makaric spiller vel, hvis han har gjort det godt til træning. I det billede tæller et mindre indhop mod FCM ikke særlig meget.
Er bare så træt af spillere, hvor vi skal høre undskyldninger for, de ikke kan spille. Så er de uheldige, så er de nye, så er de gamle, så er unge osv osv.R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2021, 16:58Stop nu. Han kommer fra lang ferie og kender ikke holdet. Det er helt legitimt, at en spiller i den situation ikke spiller fra dag ét, og det ved du også godt.Mephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 16:45Man har vel for Søren købt ham, fordi han skulle være dygtig. Vi har rigeligt med spillere på bænken eller lazarettet.Hanga skrev: ↑31. jul 2021, 16:41Det tæller noget i forhold til hvor meget han er blevet spillet ind på holdet. Så som jeg skrev, skal han have flyttet sig en del til træning, for han gik ikke ret godt med i spillet da han kom ind senest.Mikki89 skrev: ↑31. jul 2021, 16:03Nu fik han jo ikke oceaner af tid på banen og kom ind på et svært tidspunkt. Makaric spiller vel, hvis han har gjort det godt til træning. I det billede tæller et mindre indhop mod FCM ikke særlig meget.
Man vinder ikke kampe ved at have en god “tribune”.
-
R Rosenberg
- Allstar

Men det der er jo helt normalt med en ny spiller, der kommer fra 4 ugers ferie. Det sker i alle klubber i hele verden.Mephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 17:51Er bare så træt af spillere, hvor vi skal høre undskyldninger for, de ikke kan spille. Så er de uheldige, så er de nye, så er de gamle, så er unge osv osv.R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2021, 16:58Stop nu. Han kommer fra lang ferie og kender ikke holdet. Det er helt legitimt, at en spiller i den situation ikke spiller fra dag ét, og det ved du også godt.Mephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 16:45Man har vel for Søren købt ham, fordi han skulle være dygtig. Vi har rigeligt med spillere på bænken eller lazarettet.Hanga skrev: ↑31. jul 2021, 16:41Det tæller noget i forhold til hvor meget han er blevet spillet ind på holdet. Så som jeg skrev, skal han have flyttet sig en del til træning, for han gik ikke ret godt med i spillet da han kom ind senest.
Hvilke andre klubber i SL har købt spillere denne sommer, som ikke er klar?R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2021, 18:12Men det der er jo helt normalt med en ny spiller, der kommer fra 4 ugers ferie. Det sker i alle klubber i hele verden.Mephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 17:51Er bare så træt af spillere, hvor vi skal høre undskyldninger for, de ikke kan spille. Så er de uheldige, så er de nye, så er de gamle, så er unge osv osv.R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2021, 16:58Stop nu. Han kommer fra lang ferie og kender ikke holdet. Det er helt legitimt, at en spiller i den situation ikke spiller fra dag ét, og det ved du også godt.Mephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 16:45Man har vel for Søren købt ham, fordi han skulle være dygtig. Vi har rigeligt med spillere på bænken eller lazarettet.
Ham den polske angriber AGF har købt, ligner da i høj grad en spiller som ville have bedst af at blive kørt stille og rolig ind på holdet. Han har været seriøs ringe. Så det er i hvert fald en som ikke virker klarMephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 18:31Hvilke andre klubber i SL har købt spillere denne sommer, som ikke er klar?R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2021, 18:12Men det der er jo helt normalt med en ny spiller, der kommer fra 4 ugers ferie. Det sker i alle klubber i hele verden.Mephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 17:51Er bare så træt af spillere, hvor vi skal høre undskyldninger for, de ikke kan spille. Så er de uheldige, så er de nye, så er de gamle, så er unge osv osv.R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2021, 16:58Stop nu. Han kommer fra lang ferie og kender ikke holdet. Det er helt legitimt, at en spiller i den situation ikke spiller fra dag ét, og det ved du også godt.
-
R Rosenberg
- Allstar

Som kommer lige fra 4 ugers ferie? Mig bekendt ingen.Mephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 18:31Hvilke andre klubber i SL har købt spillere denne sommer, som ikke er klar?R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2021, 18:12Men det der er jo helt normalt med en ny spiller, der kommer fra 4 ugers ferie. Det sker i alle klubber i hele verden.Mephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 17:51Er bare så træt af spillere, hvor vi skal høre undskyldninger for, de ikke kan spille. Så er de uheldige, så er de nye, så er de gamle, så er unge osv osv.R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2021, 16:58Stop nu. Han kommer fra lang ferie og kender ikke holdet. Det er helt legitimt, at en spiller i den situation ikke spiller fra dag ét, og det ved du også godt.
Ham den polske angriber AGF har købt, ligner da i høj grad en spiller som ville have bedst af at blive kørt stille og rolig ind på holdet. Han har været seriøs ringe. Så det er i hvert fald en som ikke virker klarMephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 18:31Hvilke andre klubber i SL har købt spillere denne sommer, som ikke er klar?R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2021, 18:12Men det der er jo helt normalt med en ny spiller, der kommer fra 4 ugers ferie. Det sker i alle klubber i hele verden.Mephisto2 skrev: ↑31. jul 2021, 17:51Er bare så træt af spillere, hvor vi skal høre undskyldninger for, de ikke kan spille. Så er de uheldige, så er de nye, så er de gamle, så er unge osv osv.R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2021, 16:58Stop nu. Han kommer fra lang ferie og kender ikke holdet. Det er helt legitimt, at en spiller i den situation ikke spiller fra dag ét, og det ved du også godt.
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Silkeborg har hentet Gustav Marcussen, men han må se med fra tribunen. Det må den gamle AaB-angriber Nicklas Helenius i øvrigt også.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Den forventede trup
Hvor det vel er ligeså forventelig, at Kakeeto ryger ud som 19. mand, hvis ingen af de andre pludselig bliver syge.
Ellers er det vel værd at bemærke, at hvis man skal se kampen i tv, så er det ikke på Eurosport, som Superstats har stående, men Canal9.
Håber vi vender tilbage til 3-5-2 eller 3-4-3.
Silkeborg er vel nok på højde med FCN mht. klart spillesystem, hvor de kan sætte en nobody ind på en plads og gøre ham systemklar på meget kort tid. Så jeg forventer ingen svare led hos dem, men vi skal være bedre end dem.
1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 5 Daniel Granli, 6 Pedro Ferreira, 8 Iver Fossum, 9 Milan Makaric, 11 Tim Prica, 14 Malthe Højholt, 15 Anders Hagelskjær, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Louka Prip, 22 Andreas Hansen, 23 Robert Kakeeto, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander og 35 Marcus Hannesbo
Hvor det vel er ligeså forventelig, at Kakeeto ryger ud som 19. mand, hvis ingen af de andre pludselig bliver syge.
Ellers er det vel værd at bemærke, at hvis man skal se kampen i tv, så er det ikke på Eurosport, som Superstats har stående, men Canal9.
Håber vi vender tilbage til 3-5-2 eller 3-4-3.
Silkeborg er vel nok på højde med FCN mht. klart spillesystem, hvor de kan sætte en nobody ind på en plads og gøre ham systemklar på meget kort tid. Så jeg forventer ingen svare led hos dem, men vi skal være bedre end dem.
- FlæskeFrank