Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00
Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00
Her var det eksempelvis ringe der ikke faldt et gult kort til den SIF’er der blev rundet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
AaB forhandlede jo en ny kontrakt i forbindelse med skiftet til assistent. Her fik han en unormalt “lang” kontrakt som assistent på 3 år og dermed et år mere end hans spillerkontrakt.AnyFellow skrev: ↑1. aug 2021, 15:27Om han er bedst betalt skal jeg ikke kunne sige, men jeg tvivler på han har beholdt sin løn iht. kontrakten.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:23Men han var jo allerede på kontrakt med flere år tilbage. Han stoppede fra den ene dag til den anden. Så hurtigt agerer forsikringsselskaber altså ikke. Jeg mener slet ikke det er en tosset kommentar at han må være en af de bedst betalte, selv hvis han er gået ned i løn.AnyFellow skrev: ↑1. aug 2021, 15:18Jeg tænker mere hvilket incitament AaB skulle have til at give ham en høj løn? Jeg går ud fra der er noget forsikringshalløj inde over.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:16Hvilket incitament har Hiljemark da til at gå drastisk ned i løn?
Mit bud er at man stadig betaler ham det samme samlede beløb, men nu fordelt over 4 år i stedet for 3. Altså er han gået ned i løn men tjener stadig en høj løn.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Øh, tænke sig om? Jeg kvalificerer det jeg skriver. Men du må da godt svare. Hvilket incitament har Hilje til at gå markant ned i løn?gravballe skrev: ↑1. aug 2021, 15:26Det er altså tilladt at tænke sig lidt om. Hilje får nok det man kan forvente man får som assistent. Det er fuldkommen tpbelkgt at begynde at snakke om han har beholdt sin gamle løn. Eller en del af den. At man opsiger den gamle kontrakt og giver ham en ny imens forsikrings sagen køre er der næppe noget i.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:23Men han var jo allerede på kontrakt med flere år tilbage. Han stoppede fra den ene dag til den anden. Så hurtigt agerer forsikringsselskaber altså ikke. Jeg mener slet ikke det er en tosset kommentar at han må være en af de bedst betalte, selv hvis han er gået ned i løn.AnyFellow skrev: ↑1. aug 2021, 15:18Jeg tænker mere hvilket incitament AaB skulle have til at give ham en høj løn? Jeg går ud fra der er noget forsikringshalløj inde over.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:16Hvilket incitament har Hiljemark da til at gå drastisk ned i løn?
Kender man debat siden korrekt så var det ikke længe inden det er en sandhed at Hilje får 3m om året for at lege assistent
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Nu er det jo ikke sikkert de bare kunne rive den forrige kontrakt over kvit og frit. Og desuden er det vel nærmere Inge og ikke Bælum der ansatte ham.Uldahl skrev: ↑1. aug 2021, 15:29Ny stilling som funktionær, og en træner uddannelse. Bælum er da ikke så dum at en ny assistent skal være lønførende som en topspiller.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:16Hvilket incitament har Hiljemark da til at gå drastisk ned i løn?
Det bliver ikke ved med at gå. Vi bliver domineret.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Vi havde momentum, udskiftning af Prica gjorde ikke noget godt. Det er indtil videre den falske Kusk igen i dag.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Skal vi se, om ham Milan fungerer på kunstgræs?
Jamen 0-0 mod Silkeborg er da os fint. Og så kan os med sæsonkort faktisk få plads på stadion på søndag.

- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Spænende hvordan Milan skal komme i form, hvis han ikke skal have spilletid.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg har det meget svært ved antagelsen om at Hiljemark frivilligt går markant ned i løn når han ikke behøver. Det er i mine øjne komplet implaussibelt at han får løn som Wurtz med det udgangspunkt. Med mindre han har verdens dårligste agent, eller såfremt der var nogle skjulte variabler i den oprindelige kontrakt pga. hans skade.Kunji skrev: ↑1. aug 2021, 15:26Nu var hele deres pointe, at han ikke var gået ned i løn. Det er han.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:23Men han var jo allerede på kontrakt med flere år tilbage. Han stoppede fra den ene dag til den anden. Så hurtigt agerer forsikringsselskaber altså ikke. Jeg mener slet ikke det er en tosset kommentar at han må være en af de bedst betalte, selv hvis han er gået ned i løn.AnyFellow skrev: ↑1. aug 2021, 15:18Jeg tænker mere hvilket incitament AaB skulle have til at give ham en høj løn? Jeg går ud fra der er noget forsikringshalløj inde over.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:16Hvilket incitament har Hiljemark da til at gå drastisk ned i løn?
Han har tegnet en ny kontrakt, og Inge har udtalt, at stoppet giver luft i budgettet, så er han nok ikke kun gået lidt ned i løn.
Forsigtigt bud: han får formentlig tæt på det samme som Würtz eftersom de har samme erfaring og besidder samme rolle.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Marti læser med
jeg elsker det serbiske fjæs. Han ligner bare en der slår ihjel for mål
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Fuck year - kom så Milan M
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Fantastisk godt første kvarter af anden halvleg... Vi må desværre sige at momentum skiftede med udskiftningerne....
Tyndt gult kort til Børsting nu, for noget som en SIF’er ville være sluppet for i den anden ende af banen.
Ud med Højholt, inf med Makaric. Interessant.
Ud med Højholt, inf med Makaric. Interessant.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Ok.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:33Jeg har det meget svært ved antagelsen om at Hiljemark frivilligt går markant ned i løn når han ikke behøver. Det er i mine øjne komplet implaussibelt at han får løn som Wurtz med det udgangspunkt. Med mindre han har verdens dårligste agent, eller såfremt der var nogle skjulte variabler i den oprindelige kontrakt pga. hans skade.Kunji skrev: ↑1. aug 2021, 15:26Nu var hele deres pointe, at han ikke var gået ned i løn. Det er han.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:23Men han var jo allerede på kontrakt med flere år tilbage. Han stoppede fra den ene dag til den anden. Så hurtigt agerer forsikringsselskaber altså ikke. Jeg mener slet ikke det er en tosset kommentar at han må være en af de bedst betalte, selv hvis han er gået ned i løn.AnyFellow skrev: ↑1. aug 2021, 15:18Jeg tænker mere hvilket incitament AaB skulle have til at give ham en høj løn? Jeg går ud fra der er noget forsikringshalløj inde over.Buzz Killington skrev: ↑1. aug 2021, 15:16Hvilket incitament har Hiljemark da til at gå drastisk ned i løn?
Han har tegnet en ny kontrakt, og Inge har udtalt, at stoppet giver luft i budgettet, så er han nok ikke kun gået lidt ned i løn.
Forsigtigt bud: han får formentlig tæt på det samme som Würtz eftersom de har samme erfaring og besidder samme rolle.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.