Spændende. Han må også have et potentiale hvis man henter ham ind på den position. Vi mangler jo ikke ligefrem talenter på den position med Prica, Ross, Børsting og Ano.Prica22 skrev: ↑4. aug 2021, 15:23Angriber. Jeg har ikke set ham spille, men har en kammerat, der så kampene på træningslejr. Jeg fik denne melding: "han er et bæst". Folk skulle være ret positive over ham.Forza skrev: ↑4. aug 2021, 15:12Har du set ham spille? Kender vi noget til position/evner? Og er niveauet til ungdomsbold til at starte med eller højere endnu?Prica22 skrev: ↑4. aug 2021, 14:39Det må han også godt. Man må have 2-3 førsteårs seniorspillere med. Spændende, om han bliver signet.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:38Nå, så er jeg måske galt på den.Prica22 skrev: ↑4. aug 2021, 14:34Som jeg hører det, er han 02'er. Han er dermed "for gammel", men kan stadig spille U19-fodbold. Han hedder i øvrigt Ben og scorede også mod FCM.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:30Den britiske/canadiske prøvespiller er 18, selvom nogen har påstået, at han er for gammel til u19.
Han ser spændende ud.
Der kommer en artikel i aften om ham på Nordjyske.
Jeg så bare alderen 18 år og tænkte, at så kan han sagtens spille u19. Især når han først bliver 19 i december.
Jeg kender tydeligvis ikke reglerne, men han ser nu stadig spændende nok ud.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Eller e.g. i stedet for fx/f.eks.Buzz Killington skrev: ↑4. aug 2021, 11:20OT/Kæphest: "patetisk" fungere også som direkte låneord på dansk. Desværre, for jeg hader den også. Altså, du har allerede "ynkelig"!. Lidt som når folk skriver "performe", i stedet for "præstere", eller "infantil" i stedet for "barnlig", bare for at give den lidt unødvendig tophat og monokel.jonas386 skrev: ↑4. aug 2021, 11:11Det er da ikke "patetisk" (hvilket i øvrigt betyder noget andet på dansk end engelsk), at påpege at manden har taget en livsstil til sig, som bare ikke rigtigt gør sig i Aalborg og at han har været meget vokal om, at København er blevet hans by.NIN skrev: ↑4. aug 2021, 11:04
Det eneste der klinge hult er de patetiske angreb på mandens valg af tøj -og livsstil. Om han er såkaldt hipster, eller vader Strøget tyndt i et par cowboybukser fra Tøjeksperten og træsko uden hæl, så har det da intet med mandens fodboldmæssige kvalifikationer eller ambitioner at gøre. Men giver det dig akut rejsning at påpege, at hans stil diskvalificere ham og gør ham til et dårligere menneske og fodboldspiller, så fred være med det. Alle har sine lyster.
Skal Thomsen til Nordjylland (hvad jeg personligt ikke håber på) så er det forhåbentlig hans kvaliteter indenfor kridtstregerne der afgør det og ikke hvor han køber sin kaffe eller tøj.
Hvad skulle hans motivation være for at spille fodbold i AaB? Han har åbenlyst ikke haft særligt mange ambitioner på karrierens vegne de sidste 4-5 år, og han er heller ikke blevet en bedre fodboldspiller i den periode. Tværtimod.
Det er ikke særlig kontroversielt at kæde den deroute og ligegyldighed sammen med, at han har været fint tilfreds med at hæve sin fine løn, og bruge rollen som FCK spiller til at åbne nogle døre i kulturlivet.
Hvis Thomsen stadig havde sulten, så ville han nok have gjort en faktisk indsats på at komme igang op til sæsonen.
Ædruelighedens stemme
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Vrøvl. Det er bredt accepteret på dansk.jonas386 skrev: ↑4. aug 2021, 11:11Det er da ikke "patetisk" (hvilket i øvrigt betyder noget andet på dansk end engelsk), at påpege at manden har taget en livsstil til sig, som bare ikke rigtigt gør sig i Aalborg og at han har været meget vokal om, at København er blevet hans by.NIN skrev: ↑4. aug 2021, 11:04
Det eneste der klinge hult er de patetiske angreb på mandens valg af tøj -og livsstil. Om han er såkaldt hipster, eller vader Strøget tyndt i et par cowboybukser fra Tøjeksperten og træsko uden hæl, så har det da intet med mandens fodboldmæssige kvalifikationer eller ambitioner at gøre. Men giver det dig akut rejsning at påpege, at hans stil diskvalificere ham og gør ham til et dårligere menneske og fodboldspiller, så fred være med det. Alle har sine lyster.
Skal Thomsen til Nordjylland (hvad jeg personligt ikke håber på) så er det forhåbentlig hans kvaliteter indenfor kridtstregerne der afgør det og ikke hvor han køber sin kaffe eller tøj.
Hvad skulle hans motivation være for at spille fodbold i AaB? Han har åbenlyst ikke haft særligt mange ambitioner på karrierens vegne de sidste 4-5 år, og han er heller ikke blevet en bedre fodboldspiller i den periode. Tværtimod.
Det er ikke særlig kontroversielt at kæde den deroute og ligegyldighed sammen med, at han har været fint tilfreds med at hæve sin fine løn, og bruge rollen som FCK spiller til at åbne nogle døre i kulturlivet.
Hvis Thomsen stadig havde sulten, så ville han nok have gjort en faktisk indsats på at komme igang op til sæsonen.
Du kan fable om Thomsens personlige til -og fravalg ud i tøj og livsstil herfra og til dine trusser er færdig med at dryppe. Det har ikke og vil aldrig have noget som helst med hans fodboldmæssige kvaliteter eller sult at gøre. Det er blot i mangel på bedre, at det skal smides oven i puljen. Var der nu tale om en homoseksuel fodboldspiller og hans tøjstil og frisure mv. afspejlede dette, så havde han heller ikke noget at gøre i "Nordens Paris"? Vi kan sagtens diskutere kvaliteter og sult på fodboldbanen og vores behov for endnu engang at hente en fortabt søn hjem, men lad være med at skrive dig høj på hans tøjstil og kulturen måske har budt på mere i hovedstaden end en Poul Krebs koncert i Kildeparken.
-
R Rosenberg
- Allstar

I øvrigt en fin afskibningsstrategi, de har kørende i Esbjerg. Niv spillerne lidt i patterne og tilbyd dem at ophæve kontrakten uden kompensation.
Det burde man implementere på Hornevej ved dem, der ikke vil lade sig sælge.
Ædruelighedens stemme
Jeg skriver ikke om hans tøjvalg, men hans generelle livsstil som "levemand". Der er ikke noget for mig der indikerer at Thomsen har nogle videre fodboldmæssige ambitioner, men at det er en karrierevej hvor han kan tjene penge til at gøre nogle andre ting han sætter pris på. Lidt ligesom Alexander Scholz. Det er der ikke noget galt med, men det er bare ikke en type spiller jeg synes vi mangler. Og så er Thomsen ikke ligefrem Brian LaudrupNIN skrev: ↑4. aug 2021, 16:21Vrøvl. Det er bredt accepteret på dansk.jonas386 skrev: ↑4. aug 2021, 11:11Det er da ikke "patetisk" (hvilket i øvrigt betyder noget andet på dansk end engelsk), at påpege at manden har taget en livsstil til sig, som bare ikke rigtigt gør sig i Aalborg og at han har været meget vokal om, at København er blevet hans by.NIN skrev: ↑4. aug 2021, 11:04
Du kan fable om Thomsens personlige til -og fravalg ud i tøj og livsstil herfra og til dine trusser er færdig med at dryppe. Det har ikke og vil aldrig have noget som helst med hans fodboldmæssige kvaliteter eller sult at gøre. Det er blot i mangel på bedre, at det skal smides oven i puljen. Var der nu tale om en homoseksuel fodboldspiller og hans tøjstil og frisure mv. afspejlede dette, så havde han heller ikke noget at gøre i "Nordens Paris"? Vi kan sagtens diskutere kvaliteter og sult på fodboldbanen og vores behov for endnu engang at hente en fortabt søn hjem, men lad være med at skrive dig høj på hans tøjstil og kulturen måske har budt på mere i hovedstaden end en Poul Krebs koncert i Kildeparken.
Jeg tror ærlig talt at det vil være meget bedre for Thomsens karriere hvis han kan spille fodbold et sted hvor omgivelserne også inviterer til at, han kan være feinschmecker på andre områder. Tokyo/Japan er i den henseende spændende, og USA kunne måske være en anden mulighed, men Aalborg tilbyder ikke rigtigt det han søger uden for banen forestiller jeg mig.
Hvis han var hundesulten efter at spille fodbold, vinde kampe og gøre en forskel, så kunne han da være en mulighed, men det er bare slet ikke mit indtryk. Hvad er der så tilbage?
Prøv læs hans afskedshilsen til FCK. Han har været mere end lykkelig for at kunne sidde på bænken de sidste 4 år.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
I.e., som jeg selv nævnte.R Rosenberg skrev: ↑4. aug 2021, 15:59Eller e.g. i stedet for fx/f.eks.Buzz Killington skrev: ↑4. aug 2021, 11:20OT/Kæphest: "patetisk" fungere også som direkte låneord på dansk. Desværre, for jeg hader den også. Altså, du har allerede "ynkelig"!. Lidt som når folk skriver "performe", i stedet for "præstere", eller "infantil" i stedet for "barnlig", bare for at give den lidt unødvendig tophat og monokel.jonas386 skrev: ↑4. aug 2021, 11:11Det er da ikke "patetisk" (hvilket i øvrigt betyder noget andet på dansk end engelsk), at påpege at manden har taget en livsstil til sig, som bare ikke rigtigt gør sig i Aalborg og at han har været meget vokal om, at København er blevet hans by.NIN skrev: ↑4. aug 2021, 11:04
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Egelund har lige fået ophævet hans kontrakt, stort talent til kanten, ham gad jeg godt vi hentede på en fri transfer. Galehus der smider guld på gaden, og lader de bedste talenter smutte gratis.R Rosenberg skrev: ↑4. aug 2021, 16:27I øvrigt en fin afskibningsstrategi, de har kørende i Esbjerg. Niv spillerne lidt i patterne og tilbyd dem at ophæve kontrakten uden kompensation.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Og det var det samme jeg videreformidlede. At U-19 trænerne så en spændende spiller, men at han var “for gammel”.Prica22 skrev:Angriber. Jeg har ikke set ham spille, men har en kammerat, der så kampene på træningslejr. Jeg fik denne melding: "han er et bæst". Folk skulle være ret positive over ham.Forza skrev: ↑4. aug 2021, 15:12Har du set ham spille? Kender vi noget til position/evner? Og er niveauet til ungdomsbold til at starte med eller højere endnu?Prica22 skrev: ↑4. aug 2021, 14:39Det må han også godt. Man må have 2-3 førsteårs seniorspillere med. Spændende, om han bliver signet.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:38Nå, så er jeg måske galt på den.Prica22 skrev: ↑4. aug 2021, 14:34Som jeg hører det, er han 02'er. Han er dermed "for gammel", men kan stadig spille U19-fodbold. Han hedder i øvrigt Ben og scorede også mod FCM.Erasmus Montanus skrev: ↑4. aug 2021, 14:30Den britiske/canadiske prøvespiller er 18, selvom nogen har påstået, at han er for gammel til u19.
Han ser spændende ud.
Der kommer en artikel i aften om ham på Nordjyske.
Jeg så bare alderen 18 år og tænkte, at så kan han sagtens spille u19. Især når han først bliver 19 i december.
Jeg kender tydeligvis ikke reglerne, men han ser nu stadig spændende nok ud.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
DenGamleMand
- 1. div

Shit, du konkluderer meget ud fra mandens Instagram. Bevares, den er fesen og der måske gået lidt for meget Viktor Fischer i den, meeeeeen....jonas386 skrev: ↑4. aug 2021, 16:32Jeg skriver ikke om hans tøjvalg, men hans generelle livsstil som "levemand". Der er ikke noget for mig der indikerer at Thomsen har nogle videre fodboldmæssige ambitioner, men at det er en karrierevej hvor han kan tjene penge til at gøre nogle andre ting han sætter pris på. Lidt ligesom Alexander Scholz. Det er der ikke noget galt med, men det er bare ikke en type spiller jeg synes vi mangler. Og så er Thomsen ikke ligefrem Brian LaudrupNIN skrev: ↑4. aug 2021, 16:21Vrøvl. Det er bredt accepteret på dansk.jonas386 skrev: ↑4. aug 2021, 11:11Det er da ikke "patetisk" (hvilket i øvrigt betyder noget andet på dansk end engelsk), at påpege at manden har taget en livsstil til sig, som bare ikke rigtigt gør sig i Aalborg og at han har været meget vokal om, at København er blevet hans by.NIN skrev: ↑4. aug 2021, 11:04
Jeg tror ærlig talt at det vil være meget bedre for Thomsens karriere hvis han kan spille fodbold et sted hvor omgivelserne også inviterer til at, han kan være feinschmecker på andre områder. Tokyo/Japan er i den henseende spændende, og USA kunne måske være en anden mulighed, men Aalborg tilbyder ikke rigtigt det han søger uden for banen forestiller jeg mig.
Hvis han var hundesulten efter at spille fodbold, vinde kampe og gøre en forskel, så kunne han da være en mulighed, men det er bare slet ikke mit indtryk. Hvad er der så tilbage?
Prøv læs hans afskedshilsen til FCK. Han har været mere end lykkelig for at kunne sidde på bænken de sidste 4 år.
Man kan faktisk godt være glad for sin tidligere arbejdsplads selvom tingene måske ikke gik som håbet.
Og nej, jeg ønsker heller ikke Thomsen tilbage.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Haha what, canadieren hedder åbenbart Aribim Pepple og ikke Ben. Og canadieren er åbenbart også englænder. Herligt.
Ham Ben du har hørt om, mon ikke det er Benji Ashtar der er kommet til u19 holdet?
https://www.forsythnews.com/sports/denm ... e-country/
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Og har åbenbart boet i UK i mange år. Var også til prøvetræning i flere store britiske klubber, før han så endte i Spanien på Getafes u19-hold.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Nope, det er ikke ham. Men jeg aner simpelthen ikke hvordan det er blevet til Ben. Det må være et mellemnavn, kaldenavn eller Bim, der er hørt forkert.Hanga skrev: ↑4. aug 2021, 16:55Ham Ben du har hørt om, mon ikke det er Benji Ashtar der er kommet til u19 holdet?
https://www.forsythnews.com/sports/denm ... e-country/
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Synes egentlig der ser spændende ud men ligner en IAO lotto kupon transfer men fint for mig med nogle af dem så længe det er småpenge og der også kommer kvalitet udover lotto kuponerneErasmus Montanus skrev:Lidt vdeo:
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Ja, det er de prøvetræninger altid, men en gang i mellem kan man være heldig og finde en diamant. Det er fint med 14 dage. Der bør de kunne spotte om potentialet er værd at gå efter.
------------------------------------------------
Kan vi ikke komme lidt videre end lottokupon? Han er 18 år.
Det er da en glimrende idé at tage spillere ind med potentiale, hvis der er noget at bygge på.
Pebble ser meget spændende ud. Stærk og pænt hurtig samt et fint højreben.
Det er sådanne spillere jeg vil se i AaB, og netop en type, som vi potentielt kan tjene kassen på.
Det er sådanne spillere jeg vil se i AaB, og netop en type, som vi potentielt kan tjene kassen på.
Jeg mente det ikke som negativt men som noget billigt uden garanti men mulighed for at blive en stor succes. For at kunne få store salg kræver det jo netop at vi rammer 16-18 årige der folder sig ud og slår igennem. Men køber man “billige” 18 årige så bliver ikke alle en succes og det er et gamle der er værd og tage så længe man også køber kvalitetJulgranen skrev:Kan vi ikke komme lidt videre end lottokupon? Han er 18 år.
Det er da en glimrende idé at tage spillere ind med potentiale, hvis der er noget at bygge på.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Er han canadier eller englænder? Jeg faldt tilfældigvis over en kvinde på instagram, som i dag har lagt ud, at hun også skifter til AaB dameholdet fra Slavia Prag, og hun er tilfældigvis fra Canada. Jeg aner ikke om der er en sammenhæng, men Canada+Canada giver trods alt 2
Hendes instagram er amandinepierrelouis til de nysgerrige.
Hendes instagram er amandinepierrelouis til de nysgerrige.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12