Det var til et gult kort nr 2.alithebeast skrev: ↑8. aug 2021, 18:19Jeg ville da også være rasende, men med din linje der er i dag, hvor man ikke kan se på dommerne uden at få et kort, så er det vel et kort mere?Forza skrev: ↑8. aug 2021, 18:16Ej, det ville være overkill. Ville blive rasende hvis det havde været en AaB’er der røg sådan.
Man latterlig tøse attitude. Han fortjener det gule.
Kamptråd: AaB - AGF 08/08/21 klokken 18:00
Re: Kamptråd: AaB - AGF 08/08/21 klokken 18:00
Nu hvor man ser hvor mange tomme sæder der er, håber jeg at man næste gang der er gratis bold, at man så siger det er først til mølle på dagen. Sæsonkortholdere skal selvfølgelig være låst så de er sikret en plads. Og hvis der så er nogen der går forgæves er det bare ærgerligt.
Alle billetter er jo væk, men der er stadig rigtig mange der ikke bliver brugt. Det er jo helt tåbeligt.
Alle billetter er jo væk, men der er stadig rigtig mange der ikke bliver brugt. Det er jo helt tåbeligt.
Han beder jo nærmest om det. Går direkte over til linjedommeren og begynder at brokke sig der i stedet.Forza skrev: ↑8. aug 2021, 18:18Nej. Og det er satme også dumt at begynde at give dommeren chancen for at give det andet gule lige efter.jonas386 skrev: ↑8. aug 2021, 18:17Jeg er enig. Men det gule kort er jo ikke et frikort til at skabe sig indtil spillet går i gang igenForza skrev: ↑8. aug 2021, 18:16Ej, det ville være overkill. Ville blive rasende hvis det havde været en AaB’er der røg sådan.
Jeg synes det er fint han ikke bliver smidt ud, men på den anden side synes jeg ikke AGF kunne have brokket sig, hvis det var tilfældet
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Der er simpelthen for mange idioter der kun tænker på sig selv. Det er ufatteligt at der er folk der ikke fik en billet med alle de tomme pladser.9000AA skrev: ↑8. aug 2021, 18:22Nu hvor man ser hvor mange tomme sæder der er, håber jeg at man næste gang der er gratis bold, at man så siger det er først til mølle på dagen. Sæsonkortholdere skal selvfølgelig være låst så de er sikret en plads. Og hvis der så er nogen der går forgæves er det bare ærgerligt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Meget lige, men også rodet og fysisk åbning på kampen. Ikke meget spil hverken vi eller AGF har fået sat sammen. AGF med de eneste chancer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Syntes godt nok det ser skaky ud og ikke nogen store chancer til os.. Puha
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Jeg havde da også have været rasende hvis en AaB'er blev smidt ud for sådan en situation. Men da ikke på dommeren, men på spilleren der ikke har styr på sit temperament. Ingen tvivl om at AGF burde være 10 mand på banen nu, som jeg ser det.jonas386 skrev: ↑8. aug 2021, 18:23Han beder jo nærmest om det. Går direkte over til linjedommeren og begynder at brokke sig der i stedet.Forza skrev: ↑8. aug 2021, 18:18Nej. Og det er satme også dumt at begynde at give dommeren chancen for at give det andet gule lige efter.jonas386 skrev: ↑8. aug 2021, 18:17Jeg er enig. Men det gule kort er jo ikke et frikort til at skabe sig indtil spillet går i gang igenForza skrev: ↑8. aug 2021, 18:16Ej, det ville være overkill. Ville blive rasende hvis det havde været en AaB’er der røg sådan.
Jeg synes det er fint han ikke bliver smidt ud, men på den anden side synes jeg ikke AGF kunne have brokket sig, hvis det var tilfældet
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Helt enig. Som en anden skrev burde der være et depositum på ja 50-100,- som man så får refunderet hvis ikke man indløser sin billet. Så ville man også gøre mere for at få afsat sin billet til anden side.Forza skrev: ↑8. aug 2021, 18:25Der er simpelthen for mange idioter der kun tænker på sig selv. Det er ufatteligt at der er folk der ikke fik en billet med alle de tomme pladser.9000AA skrev: ↑8. aug 2021, 18:22Nu hvor man ser hvor mange tomme sæder der er, håber jeg at man næste gang der er gratis bold, at man så siger det er først til mølle på dagen. Sæsonkortholdere skal selvfølgelig være låst så de er sikret en plads. Og hvis der så er nogen der går forgæves er det bare ærgerligt.
Würtz synes det går "ganske udmærket", men der er snart spillet en halv time, og vi har ikke været i nærheden af at lave en chance. Jeg sidder med fornemmelsen af, at kommer der en scoring, så er det i den forkerte ende.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Tror gameplanen er at vente til, at ÅGF bliver reduceret til 10 eller 9 mand, og så slår vi til
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
jjajajajajjjaaj
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Sådan Fossum!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg er vild med vores serber. Og hold kæft, det er stærkt lavet af Højholt - eller er det Fossum, der starter den?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Et godt indlæg af Milan der bliver misbrugt først
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi kan stadig ikke spille os igennem til en skid. Samme problem som i alle de andre kampe. For omstændighed opbygning og manglende evner til at spille igennem eller lave gennembrud.
... Var det indlæg jeg var i gang med at skrive.
Sådan Fossum! MVP
... Var det indlæg jeg var i gang med at skrive.
Sådan Fossum! MVP
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Klasse! Det var lige det vi havde brug for! Og klasse indlæg fra Makaric.
------------------------------------------------
JAAA !!! Og det er derfor, at jeg er ambivalent om salg af en ellers ofte anonym Fossum. Han er stadig kampafgørende. Stærkt forarbejde af Makaric 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Kan du ikke lige fornemme, at GF scorer igen
Fin aktion af serberen. Nåede lige at irritere mig over, at han endte på kanten i den situation, men fremragende indlæg. Fint pølet af Børsting og Fossum dukker op i feltet som han skal
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Lækkert indlæg af Makaric. Og lækker afslutning af Fossum. Rigtig mange, også angribere i Superligaen, havde lukket øjnene og trykket af med et hug ind i nærmeste modstander.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV