Ja, det var jeg også inde på i går. At Inge måske vælger "Den, der ler sidst, ler bedst", når han undlader at hente en midtbanespiller og Højholt så i stedet brager igennem.BoT skrev: ↑9. aug 2021, 12:58Oven på gårsdagens meget lovende præstationer fra Pedro og Højholt, tror jeg vi skal indstille os på, at Inges top-prioritet er en højrebenet offensiv-spiller. Til trods for baresis ellers troværdige meldinger. Jeg tror man er villig til at gå lidt på kompromis med her-og-nu-kvalitet for i stedet at skubbe på Malthes udvikling og i stedet bruge de formentlig begrænsede midler til offensiv forstærkning. Gerne en højrebenet til at supplere vores 4 venstrebenede offensivspillere.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Ædruelighedens stemme
Vi bliver dog bare nødt til da at acceptere enkelte dårlige præstationer. Sådan vil det være med en ung spiller.R Rosenberg skrev: ↑9. aug 2021, 13:28Ja, det var jeg også inde på i går. At Inge måske vælger "Den, der ler sidst, ler bedst", når han undlader at hente en midtbanespiller og Højholt så i stedet brager igennem.BoT skrev: ↑9. aug 2021, 12:58Oven på gårsdagens meget lovende præstationer fra Pedro og Højholt, tror jeg vi skal indstille os på, at Inges top-prioritet er en højrebenet offensiv-spiller. Til trods for baresis ellers troværdige meldinger. Jeg tror man er villig til at gå lidt på kompromis med her-og-nu-kvalitet for i stedet at skubbe på Malthes udvikling og i stedet bruge de formentlig begrænsede midler til offensiv forstærkning. Gerne en højrebenet til at supplere vores 4 venstrebenede offensivspillere.
Gid jeg kunne påstå, det var en joke, men nej, jeg havde i skyndingen glemt, at det allerede var kendt, hvor han skulle hen. My bad.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

Klart. Og så skal man jo også, som @Yankee skriver andetsteds lige slå koldt vand i blodet.BoT skrev: ↑9. aug 2021, 13:49Vi bliver dog bare nødt til da at acceptere enkelte dårlige præstationer. Sådan vil det være med en ung spiller.R Rosenberg skrev: ↑9. aug 2021, 13:28Ja, det var jeg også inde på i går. At Inge måske vælger "Den, der ler sidst, ler bedst", når han undlader at hente en midtbanespiller og Højholt så i stedet brager igennem.BoT skrev: ↑9. aug 2021, 12:58Oven på gårsdagens meget lovende præstationer fra Pedro og Højholt, tror jeg vi skal indstille os på, at Inges top-prioritet er en højrebenet offensiv-spiller. Til trods for baresis ellers troværdige meldinger. Jeg tror man er villig til at gå lidt på kompromis med her-og-nu-kvalitet for i stedet at skubbe på Malthes udvikling og i stedet bruge de formentlig begrænsede midler til offensiv forstærkning. Gerne en højrebenet til at supplere vores 4 venstrebenede offensivspillere.
Og jeg synes stadig, om Højholt blomstrer eller ej, at vi mangler ham dér på midtbanen, som med rutine og forudseenhed kan sætte kursen, sætte fart, tage fart, lægge de gode bolde.
Ham dér, som skulle have været Hiljemark.
Ædruelighedens stemme
Og jeg har også skrevet at man er ude efter en højrebenet offensiv og inden denne kamp at jeg synes jeg fik en fornemmelse af at det blev topprioriteret. Men lad os nu se. En kamp skaber ikke en sæson. Mest dejligt at PEDRO var retur.R Rosenberg skrev: ↑9. aug 2021, 13:28Ja, det var jeg også inde på i går. At Inge måske vælger "Den, der ler sidst, ler bedst", når han undlader at hente en midtbanespiller og Højholt så i stedet brager igennem.BoT skrev: ↑9. aug 2021, 12:58Oven på gårsdagens meget lovende præstationer fra Pedro og Højholt, tror jeg vi skal indstille os på, at Inges top-prioritet er en højrebenet offensiv-spiller. Til trods for baresis ellers troværdige meldinger. Jeg tror man er villig til at gå lidt på kompromis med her-og-nu-kvalitet for i stedet at skubbe på Malthes udvikling og i stedet bruge de formentlig begrænsede midler til offensiv forstærkning. Gerne en højrebenet til at supplere vores 4 venstrebenede offensivspillere.
Og så et dejligt interview med Rinne - rolig fyr, klar i budskabet og vil fandme gerne AaB. Forlæng med ham, gør ham til anfører om nødvendigt. Gør ham til en legende. Han er en kanon målmand og repræsentant for vores klub.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Han er vel også nød til at forlænge ?! Synes en skrev, at den sidste (første)målmand i AaB, som ikke vandt guld, var Niels-Christian Jørgensen. Han ønsker vel ikke at blive den næste...
- FlæskeFrank
hahaha send lige den pointe direkte til ham, så har han forlænget imorgen.FlæskeFrank skrev: ↑9. aug 2021, 15:59Han er vel også nød til at forlænge ?! Synes en skrev, at den sidste (første)målmand i AaB, som ikke vandt guld, var Niels-Christian Jørgensen. Han ønsker vel ikke at blive den næste...
Ingen ny Prica til AaB i denne omgang. Liam Prica har skrevet under med svenske Kalmar FF.
fair nok. Men der kommer uden tvivl en klar forstærkning til AaB.
og så lad os se om der ryger noget den anden vej og/eller hvad der sker med de kontrakter der udløber indenfor de næste 12 mdr.
Oprydningen er igang.
Det var da ærgerligt.
-
R Rosenberg
- Allstar

Mon Inge har styr på, hvor mange af Wæhlers 16-18 børn, der er drengebørn og spiller central forsvarer?
Ædruelighedens stemme
Hellas3 skrev: ↑9. aug 2021, 10:01Min kilde siger, at han kommer til DK i dag. Kommer også to gutter med spanske/portugisiske navn, hvor den ene har relation til et større agentbureau.
Så spændende om det kan være noget.
Er du i lufthavnen for at tage imod dem?
Jeg kom til at tænke på om vores højrebenede offensivspiller kunne være en afløser for Pallesen eller et alternativ.
Ikke fordi, at jeg vil bidrage til den generelle Pallesen kritik herinde (ikke at jeg selv er kæmpe fan), men i denne sæson har Pallesen jo nærmest været oppe omkring de andres felt i det meste af kampene og nærmest lagt som fløj mere end som back. Det er jo en trend som man ser andre steder i fodbold f.eks. hos Brentford som spillede 3-5-2 is sidste sæson, hvor venstre kant/wingback i praksis nærmest var angriber eller med Mæhle på landsholdet. På den måde ville det give meget god mening med en offensiv højre benet spiller og samtidig ville det ikke hæmme den offensive kabale vi har på holdet. Jeg kunne virkelig godt se ideen i det, at i styrkede holdet med noget speed i bredderetningen med en spiller der kan mere på egen hånd end Pallesen ifht. at komme forbi en mand og skabe chancer. Det ville jeg synes var et mega friskt move.
Ikke fordi, at jeg vil bidrage til den generelle Pallesen kritik herinde (ikke at jeg selv er kæmpe fan), men i denne sæson har Pallesen jo nærmest været oppe omkring de andres felt i det meste af kampene og nærmest lagt som fløj mere end som back. Det er jo en trend som man ser andre steder i fodbold f.eks. hos Brentford som spillede 3-5-2 is sidste sæson, hvor venstre kant/wingback i praksis nærmest var angriber eller med Mæhle på landsholdet. På den måde ville det give meget god mening med en offensiv højre benet spiller og samtidig ville det ikke hæmme den offensive kabale vi har på holdet. Jeg kunne virkelig godt se ideen i det, at i styrkede holdet med noget speed i bredderetningen med en spiller der kan mere på egen hånd end Pallesen ifht. at komme forbi en mand og skabe chancer. Det ville jeg synes var et mega friskt move.
RAUS RAUS SSE!
AGF henter en ung angriber i Australien. Det må da vække til omtanke hos den gode Tengstedt. Mon han kunne være interesseret i en retur til Aalborg snart? 
-
Bisgaard88
- Drenge

- Favoritspiller: Jeppe Curth
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Så den ged både vasket og barberet.baresi skrev: ↑9. aug 2021, 16:05hahaha send lige den pointe direkte til ham, så har han forlænget imorgen.FlæskeFrank skrev: ↑9. aug 2021, 15:59Han er vel også nød til at forlænge ?! Synes en skrev, at den sidste (første)målmand i AaB, som ikke vandt guld, var Niels-Christian Jørgensen. Han ønsker vel ikke at blive den næste...
Han har vist også tydeligt vist at hans relation til AaB ikke er andet end at han er fra byen. Han fik en 4 årig kontrakt og har været meget skadet.
Desuden har vi mange unge angribere der på sigt forhåbentligt skal slå igennem i AaB.
Den bro er brændt og vi skal holde os langt væk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.