Nu mente jeg mere officielt. Men tak for svar uanset.baresi skrev: ↑13. aug 2021, 14:19ud fra alt hvad jeg hører og lytter mig til så er man klart ude efter en stor profil. man søger på absolut bedste mulige AaB hylde.Buzz Killington skrev: ↑13. aug 2021, 14:04Hvor har du (eller en anden der ikke har blokeret mig) hørt at der er tale om en decideret profil? Er det nogenlunde ordret?Pastorius skrev: ↑13. aug 2021, 11:08Hvorfor? Inge har tydeligt sagt at vi går efter at tilknytte én profil inden vinduet lukker, men der kommer kun flere hvis vi også kommer af med nogle.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Mit gæt er, at Inge går og venter på afklaring fra spillere som Ulvestad, Haye og evt. Wikheim,men de har nok rigeligt med bejlere.baresi skrev: ↑13. aug 2021, 14:28håber jeg ikke er i nogens interesse :-) Men hylden for AaB kan også være høj, har vi set før. pointen er vel at når vi endnu ikke har tegnet en eller anden ligegyldig spiller ind, må vi være tålmodige og håbe at Inge lykkes med projektet denne sommer. For ambitionerne fejler vist ikke noget ift. kvalitet. Jeg er i hvert tilfælde spændt.hje1980 skrev: ↑13. aug 2021, 14:26Så en lejeaftale med Inter vedr. Christian Eriksen...baresi skrev: ↑13. aug 2021, 14:19ud fra alt hvad jeg hører og lytter mig til så er man klart ude efter en stor profil. man søger på absolut bedste mulige AaB hylde.Buzz Killington skrev: ↑13. aug 2021, 14:04Hvor har du (eller en anden der ikke har blokeret mig) hørt at der er tale om en decideret profil? Er det nogenlunde ordret?
Inge siger lidt om det her: https://youtu.be/7lB_otGM588?t=164baresi skrev: ↑13. aug 2021, 14:19ud fra alt hvad jeg hører og lytter mig til så er man klart ude efter en stor profil. man søger på absolut bedste mulige AaB hylde.Buzz Killington skrev: ↑13. aug 2021, 14:04Hvor har du (eller en anden der ikke har blokeret mig) hørt at der er tale om en decideret profil? Er det nogenlunde ordret?Pastorius skrev: ↑13. aug 2021, 11:08Hvorfor? Inge har tydeligt sagt at vi går efter at tilknytte én profil inden vinduet lukker, men der kommer kun flere hvis vi også kommer af med nogle.
På sædvanlig vis underspiller han. "Vi håber vi finder én der kan gå direkte ind i startopstillingen".
Så det er i hvert fald målet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
nåå hahahahaha jeg lægger mig fladt ned. :-)Buzz Killington skrev: ↑13. aug 2021, 14:35Nu mente jeg mere officielt. Men tak for svar uanset.baresi skrev: ↑13. aug 2021, 14:19ud fra alt hvad jeg hører og lytter mig til så er man klart ude efter en stor profil. man søger på absolut bedste mulige AaB hylde.Buzz Killington skrev: ↑13. aug 2021, 14:04Hvor har du (eller en anden der ikke har blokeret mig) hørt at der er tale om en decideret profil? Er det nogenlunde ordret?Pastorius skrev: ↑13. aug 2021, 11:08Hvorfor? Inge har tydeligt sagt at vi går efter at tilknytte én profil inden vinduet lukker, men der kommer kun flere hvis vi også kommer af med nogle.
Man kan jo godt have en ambition om, at hvis man kan signe en klar forstærkning til den cenrale midt, vil man gøre det. Men det kan så vise sig at være umuligt, og derfor ender man med at satse på dem, man har. Og det giver mening. For jeg mener, vi udelukkende skal hente spillere ind, hvis de er klare forstærkninger - og da det både er dyrt og svært, anerkender jeg, at det kan ende med ingenting.
Jeg er til dels enig.BoT skrev: ↑13. aug 2021, 15:19Man kan jo godt have en ambition om, at hvis man kan signe en klar forstærkning til den cenrale midt, vil man gøre det. Men det kan så vise sig at være umuligt, og derfor ender man med at satse på dem, man har. Og det giver mening. For jeg mener, vi udelukkende skal hente spillere ind, hvis de er klare forstærkninger - og da det både er dyrt og svært, anerkender jeg, at det kan ende med ingenting.
Jeg forstår godt hvis fristelsen for Inge og Bælum ift egen trup bliver for stor; Pedro genfinder et niveau, Fossum viser sig som en ren åbenbaring og Højholt presser på som up and comming stjerne. Men tør man satse på, at det kan ske over en hel sæson? Jeg ville ikke. Især ikke hvis de næste i rækken hedder Magnus Christensen og Robert Kakeeto.
Derfor ville jeg også gøre alt for at finde en ekstra spiller til pladsen der kan være den dybdeliggende playmaker vores hold sådan skriger efter
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Du rammer spon on med det store problem AaB og som skal løses over tid.jonas386 skrev: ↑13. aug 2021, 19:20Jeg er til dels enig.BoT skrev: ↑13. aug 2021, 15:19Man kan jo godt have en ambition om, at hvis man kan signe en klar forstærkning til den cenrale midt, vil man gøre det. Men det kan så vise sig at være umuligt, og derfor ender man med at satse på dem, man har. Og det giver mening. For jeg mener, vi udelukkende skal hente spillere ind, hvis de er klare forstærkninger - og da det både er dyrt og svært, anerkender jeg, at det kan ende med ingenting.
Jeg forstår godt hvis fristelsen for Inge og Bælum ift egen trup bliver for stor; Pedro genfinder et niveau, Fossum viser sig som en ren åbenbaring og Højholt presser på som up and comming stjerne. Men tør man satse på, at det kan ske over en hel sæson? Jeg ville ikke. Især ikke hvis de næste i rækken hedder Magnus Christensen og Robert Kakeeto.
Derfor ville jeg også gøre alt for at finde en ekstra spiller til pladsen der kan være den dybdeliggende playmaker vores hold sådan skriger efter
At man har spillere som Magnus og Kekeeto. AaB har ikke økonomi til at erstatte dem med kvalitet inden de er væk. I hvert fald ikke alle middelmådige spillere - så det skal gøres over 2-3 år.
Men forventer man finder noget mere til offensiven. Så må tilgængelighed, position og pris afgøre hvad man gør.
Offensiv midt eller højre kant/wing… men bliver spændende sidste par uger…
Det er bare det der med håb, at det er bedre at vide og det er der AaB har fejlet i mange år. Det har handlet om at håbe på de andre fejler og, at det falder sammen med at vi selv lykkes. Og her handler det så om håb mht. nogle spilleres præstation. AaB bør se mere på hvad de skal lykke med at gøre end at håbe.jonas386 skrev: ↑13. aug 2021, 19:20Jeg er til dels enig.BoT skrev: ↑13. aug 2021, 15:19Man kan jo godt have en ambition om, at hvis man kan signe en klar forstærkning til den cenrale midt, vil man gøre det. Men det kan så vise sig at være umuligt, og derfor ender man med at satse på dem, man har. Og det giver mening. For jeg mener, vi udelukkende skal hente spillere ind, hvis de er klare forstærkninger - og da det både er dyrt og svært, anerkender jeg, at det kan ende med ingenting.
Jeg gennemgik f.eks. et større vægttab for nogle år siden og det skete ikke fordi jeg håbede på det. Det skete ikke fordi jeg håbede på det, men fordi jeg trænede og spiste efter det i lang tid så da jeg nåede målet var det ikke en overraskelse på niveau med AaBs egen overraskelse når vi har vundet guld. Ved godt, at det er meget forsimplet, men det der er en stor forskel på at håbe at lykkes med noget og at vide man med nogenlunde sandynlighed lykkes med noget. Så er jeg med på, at der er økonomi som parameter, men jeg er altså træt af at tingene baseres på håb om at Malthe, Magnus eller hved han nu hedder måske slår igennem. Nu ved jeg godt, at der nok også var noget ordvalg i det, men det er skræmmende nok sådan jeg tit oplever AaB. At det mere er håb end tro på egne evner.
RAUS RAUS SSE!
Patrick Egelund, det unge stortalent som blev løst fra sin kontrakt i Esbjerg - og som enkelte havde snakket om som forstærkning/ god trupspiller hos os - er netop skiftet til Fredericia. Enten er der nogle superligaklubber som har sovet i timen eller også er talentet måske alligevel ikke så stort igen
Er det stadig hockeystaven, Rishøj kaster i fjæset på sine ofre?Pastorius skrev: ↑13. aug 2021, 14:40Inge siger lidt om det her: https://youtu.be/7lB_otGM588?t=164baresi skrev: ↑13. aug 2021, 14:19ud fra alt hvad jeg hører og lytter mig til så er man klart ude efter en stor profil. man søger på absolut bedste mulige AaB hylde.Buzz Killington skrev: ↑13. aug 2021, 14:04Hvor har du (eller en anden der ikke har blokeret mig) hørt at der er tale om en decideret profil? Er det nogenlunde ordret?Pastorius skrev: ↑13. aug 2021, 11:08Hvorfor? Inge har tydeligt sagt at vi går efter at tilknytte én profil inden vinduet lukker, men der kommer kun flere hvis vi også kommer af med nogle.
På sædvanlig vis underspiller han. "Vi håber vi finder én der kan gå direkte ind i startopstillingen".
Så det er i hvert fald målet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Rishøj skal i øvrigt have ros for at lave bedre interviews med trænere og spillere end de etablerede tv-kanaler. Endda noget bedre, til tider.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Enig - selv ifht. et af de bedre medier som Mediano, som ser sig blinde på en påstået strategisk retning der ikke findes/eksekveres.
Rishøj kan godt være noget jubeloptimistisk på de sociale medier, men hans videoindhold er vidende om AaB.
RAUS RAUS SSE!
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... anespiller
Det er altså en position, hvor de allerede har forstærket sig med Tibbling.. Spændene om man har fisket i samme sø som os..
Det er altså en position, hvor de allerede har forstærket sig med Tibbling.. Spændene om man har fisket i samme sø som os..
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Eller om de fisker i vores søRunschen skrev:https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... anespiller

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
R Rosenberg
- Allstar

Der står "af høj kvalitet". Så udelukker det vist vores sø.9520AaB skrev: ↑14. aug 2021, 10:41Eller om de fisker i vores søRunschen skrev:https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... anespiller
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg havde oprigtigt og ærligt aldrig nogensinde i min vildeste fantasi eller største bodegakoger kunnet få den tanke, at det skulle være mere interessant at spille i Randers end i AaB.Runschen skrev: ↑14. aug 2021, 10:28https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... anespiller
Men det er det jo ret beset nu. Shit, hvor har man gjort os til et middelmådigt foretagende over de sidste 7 år.
Ædruelighedens stemme
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ad de to forrige indlæg: er der ikke en generel "øv det træls nu, det var det ikke engang" - tråd til den slags? Tænker det ville være mere oplagt.R Rosenberg skrev: ↑14. aug 2021, 12:16Jeg havde oprigtigt og ærligt aldrig nogensinde i min vildeste fantasi eller største bodegakoger kunnet få den tanke, at det skulle være mere interessant at spille i Randers end i AaB.Runschen skrev: ↑14. aug 2021, 10:28https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... anespiller
Men det er det jo ret beset nu. Shit, hvor har man gjort os til et middelmådigt foretagende over de sidste 7 år.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Tibbling spiller venstre kant i Randers.R Rosenberg skrev: ↑14. aug 2021, 12:16Jeg havde oprigtigt og ærligt aldrig nogensinde i min vildeste fantasi eller største bodegakoger kunnet få den tanke, at det skulle være mere interessant at spille i Randers end i AaB.Runschen skrev: ↑14. aug 2021, 10:28https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... anespiller
Europa gruppespil gør en verden til forskel, og forskellen mellem AaB og Randers er minimal rent sportsligt.
Som klub er AaB da større og fanbasen er langt bedre.
Men de rider på en bølge i Randers pt.
Tror sq ikke vi skal lade os forblænde af det.
Sidste år hentede vi Hiljemark. Lad os nu se hvem faen de mener, er af så god kvalitet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg er ikke forblændet, men faktum er blot, at den forhenværende lillebror har fundet noget stabilt og systematisk over de seneste par sæsoner, mens AaB har sejlet rundt i grå materie de seneste syv år.Kristian skrev: ↑14. aug 2021, 14:53Tibbling spiller venstre kant i Randers.R Rosenberg skrev: ↑14. aug 2021, 12:16Jeg havde oprigtigt og ærligt aldrig nogensinde i min vildeste fantasi eller største bodegakoger kunnet få den tanke, at det skulle være mere interessant at spille i Randers end i AaB.Runschen skrev: ↑14. aug 2021, 10:28https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... anespiller
Europa gruppespil gør en verden til forskel, og forskellen mellem AaB og Randers er minimal rent sportsligt.
Som klub er AaB da større og fanbasen er langt bedre.
Men de rider på en bølge i Randers pt.
Tror sq ikke vi skal lade os forblænde af det.
Sidste år hentede vi Hiljemark. Lad os nu se hvem faen de mener, er af så god kvalitet.
Så det handlede egentlig ikke så meget om Randers, men mere om vores deroute, og at det også er stærkt medvirkende til, at det nok er svært at score de helt store navne på transfermarkedet.
Ædruelighedens stemme
Jeg er sådan set ikke uenig, Rosenberg, men man må også give, at det ikke er alverden der skulle have været anderledes før de sidste par sæsoner som helhed havde set meget mere interessant ud.
Medaljer og europæisk efter den fine 2015/16 sæson, en pokal og europæisk kvalifikation efter 19/20 sæsonen, eller et enkelt mål mere i 2018 sæsonen (mener jeg), der ville have sendt os i mesterskabslutspil i en sæson hvor Sønderjyske tog sølv, hvilket lige så godt kunne have været os i den sæson.
Det er næppe tilfældigt, at det ikke gik sådan, og det er måske et symptom, at vi ofte har været lige ved og næsten at gøre en sæson rigtig interessant, men alligevel endt med noget man helst bare vil glemme. Men der er minimum tre sæsoner der isoleret set kunne være set som sæsoner, hvis små ting havde været anderledes
Medaljer og europæisk efter den fine 2015/16 sæson, en pokal og europæisk kvalifikation efter 19/20 sæsonen, eller et enkelt mål mere i 2018 sæsonen (mener jeg), der ville have sendt os i mesterskabslutspil i en sæson hvor Sønderjyske tog sølv, hvilket lige så godt kunne have været os i den sæson.
Det er næppe tilfældigt, at det ikke gik sådan, og det er måske et symptom, at vi ofte har været lige ved og næsten at gøre en sæson rigtig interessant, men alligevel endt med noget man helst bare vil glemme. Men der er minimum tre sæsoner der isoleret set kunne være set som sæsoner, hvis små ting havde været anderledes
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE