Kamptråd: Randers FC - AaB 22/08/21 klokken 14:00
Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 22/08/21 klokken 14:00
Ærgerligt for Børsting at han må gå ud, men det har ikke været en god kamp fra ham og det passer mig fint at få Ahlmann ind.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Enig. Både her og i Vejle var Børstings dårlige teknik skyld i dårlige indlæg og missede chancer.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det har ikke været Ahlmanns sæson indtil videre
Ahlmann burde vide bedre; Redder elsker at stange kort ud for sådan nogle tacklinger, selv om jeg egentlig ikke synes, den var til gult.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ferreira er simpelthen en fornøjelse igen, igen.
Jeg mangler stadig at se Prip i denne kamp. Jeg tror, han vil ha' godt af, hvis Kusk kan komme på banen, så vi har en lignende trussel i den anden side. Selvom jeg egentlig synes, at Højholt har været okay igen i dag - det dumme straffespark undtaget.
Jeg mangler stadig at se Prip i denne kamp. Jeg tror, han vil ha' godt af, hvis Kusk kan komme på banen, så vi har en lignende trussel i den anden side. Selvom jeg egentlig synes, at Højholt har været okay igen i dag - det dumme straffespark undtaget.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Er ikke vild med det nu - synes Randers har minimal momentum lige nu
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Igen alt for meget bagud og sidelæns i vores opbyggende spil.
Hey AaB!
En 1. halvleg der startede rigtig godt men som udviklede sig i den forkerte retning. Vi er der igen 100% i dueller og lykkes med vores presspil det meste af tiden, mens vi som så ofte før kæmper mere med vores eget spil på bolden. Pedro har rigtig godt fat inde på midtbanen og det har hjulpet os meget, hvorimod Højholt ikke har holdt niveau fra de forrige to kampe, kronet med det dumme straffespark.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Randers står bedre på banen end vores to foregående modstandere og derfor har vi endnu ikke haft nøglen til at komme frem.
Håber at se kusk i 2 halvleg.
AaB - BIF 13/4 2014
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
1. halvleg på det jævne, vi står fint på banen og giver ikke meget væk men skaber heller ikke selv det store. Synes stadigvæk at vi sparker alt for mange lange bolde hvilket er lige det FC Randers ønsker da de er stærke i luftspillet. Det tekniske niveau lader meget tilbage at ønske og i en fysisk kamp som denne hvor kæderne står tæt forsvinder en spiller som Prip
En fin første halvleg. Vi lykkes med at holde Randers væk fra de store chancer og Pedro er endnu engang fabelagtig på midten. Han kommer i vejen for så meget. Makaric med et rigtig angriber mål inde i boksen herligt at se.
Højholdt med en lidt skidt kamp mangler fart i sine vendinger og så halter fysikken også lidt.
Endnu engang er det helt store problem at spillet på den sidste tredjedel af banen bliver for langsomt og omstændigt.
Højholdt med en lidt skidt kamp mangler fart i sine vendinger og så halter fysikken også lidt.
Endnu engang er det helt store problem at spillet på den sidste tredjedel af banen bliver for langsomt og omstændigt.
Højholt har spillet sig lidt op, men det er ikke mange chancer vi skaber i dag. Er enig i, at Prip har været usynlig, men spørgsmålet er om vi tør skifte Kusk ind for Højholt. Randers er et velorganiseret mandskab, og kommer vi først under pres ser vi altså lidt shaky ud i de bagerste rækker. Det ligner jo almindelig panik når Randers har dødbolde... Tør næsten ikke skrive det, men måske vil Magnus være et bedre valg 
Ikke den store overraskelse at vi ville få problemer med at sætte spillet når vi igen møder en modstander der kan finde ud af at lukke af defensivt. De to seneste kampe har ikke ændret på at vi har mangler på den midtbane.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
svenderikpoulsen
- 2. div

- Favoritspiller: Ahlmann
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Øv. Er ærlig talt stadig i tvivl om hvad jeg tænker om Hagelskjærs niveau.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Kusk også ind.
------------------------------------------------
En lige 1. Halveg uden de store chancer, dog med et lille plus til os.
Det er ikke tilfældigt Randers ligger nr.1 lige nu, de er virkelig solide defensivt
Det er ikke tilfældigt Randers ligger nr.1 lige nu, de er virkelig solide defensivt