Kamptråd: Randers FC - AaB 22/08/21 klokken 14:00
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 22/08/21 klokken 14:00
Ét point i en ringe kamp er vel i og for sig godkendt, spillemæssigt har vi meget at gå på. På en dag hvor Prip og Kusk er stemplet ud har vi stort set intet offensivt
Hvor er Kusk så elendig til at sparke hjørnespark..!
Det blev heller ikke denne gang at AaB vandt 3 kampe i træk, hvor er det underligt at man ikke kan det.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det var en åndsvagt straffe at give dem, men kampen var ret lige. Randers marginalt bedre, men ikke specielt meget farligere.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Fantastiske først 30 min - men derefter skete der et eller andet mærkeligt med holdet.
Ross og Thelander og Rinne gjorde det godt hele kampen resten mmmhhhhh
Ross og Thelander og Rinne gjorde det godt hele kampen resten mmmhhhhh
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
1 point på en dag hvor vi spiller dårligt er vel fint.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

slag eller forsøg på slag, er til direkte rødt. Det er underordnet om der rammes eller ej.
God start på kampen og desværre en hurtig udligning. Derefter virkede Randers til at have et lille overtag. Det er fint at få 1-1 ude mod et meget velkørende Randers hold.
God start på kampen og desværre en hurtig udligning. Derefter virkede Randers til at have et lille overtag. Det er fint at få 1-1 ude mod et meget velkørende Randers hold.
Temmelig ringe anden halvleg, igen, ovenpå en meget jævnbyrdig første. Randers virker til at have langt mere energi og overskud til trods for at have spillet i midtugen, men viser også bare hvor fasttømret og afstemt deres stamme er overfor vores. Milan scorede på den eneste reelle målchance vi fik, og vi skal være meget tilfredse med det ene point.
-
andreasaab89
- Allstar

Men MC har lidt de samme udfordringer som friis: hvordan får
Vi balanceret 3 forsvarer og aggressivt pres med også at kunne få dygtige boldspillere i scene etc
Vi balanceret 3 forsvarer og aggressivt pres med også at kunne få dygtige boldspillere i scene etc
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Lige præcis. Randers kunne nappe 1.pladsen, de er godt kørende, og på hjemmebane. 1 point er nøgternt set helt okay, på en dag hvor vi også får lidt modgang på skader.
Vi får gang i Makaric, og ser nok en gang, at Fossum er bedst på en offensiv position.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Ross var ok defensivt, men er en stor hæmsko i det fremadrettede spil. Hagelskjær og Granli var bedre.
You pay for this?
-
R Rosenberg
- Allstar

Stærk første halvleg, ringe anden. Som om fysikken er vag. Interessant, at kommentatorer fortæller, at Cifuentes også er overrasket over, at de ikke er i bedre fysisk form, så det er nok et fokusområde.
OK resultat isoleret set, men det er skræmmende, at vi nærmest ikke kan sætte 2 afleveringer sammen de første 35 min af anden halvleg.
Herligt med hul på Makaric' byld.
Hagelskær ser ret spændende ud. Boldspiller.
I øvrigt er der straffe til Thelander samt udsmidning af Carlgren, uanset kraften i puf/slag. Han slår ud efter ham - punktum. Men Redder kan bare ikke lide AaB.
OK resultat isoleret set, men det er skræmmende, at vi nærmest ikke kan sætte 2 afleveringer sammen de første 35 min af anden halvleg.
I øvrigt er der straffe til Thelander samt udsmidning af Carlgren, uanset kraften i puf/slag. Han slår ud efter ham - punktum. Men Redder kan bare ikke lide AaB.
Ædruelighedens stemme
Godkendt resultat mod en svær modstander man ikke kan skabe mange chancer mod, desværre et klodset straffespark af Højholt.
Indskiftningen af Kusk i stedet for Højholt betød desværre de dominerede midtbanen totalt i 2. halveg.
Indskiftningen af Kusk i stedet for Højholt betød desværre de dominerede midtbanen totalt i 2. halveg.
Jævnt kedelig og rodet anden halvleg, hvor ingen af holdene havde det fornødne overskud til at kunne skabe et overtag. 1 point er bestemt godkendt. Hagelskjær med et meget lovende indhop.
Endnu en elendig 2. Halvleg... Vi skal åbenbart være bange for at score først og holde pauser. I sidste ende 1 halvheldigt point hvor alt for mange ikke spillede op til deres topniveau. Eneste spillere der holdt niveau var Pedro og Markovic. Prips dårligste kamp, Kusk usynlig og et centerforsvar der i perioder sejlede. MOM publikum.
Og hvis der er en eller anden, der kan forklare hvad ideen egentlig er med, at vi spiller så meget på tværs i bagkæden med utallige tilbagelægninger til målmanden, ville jeg blive glad.. Jeg er med på, at hvad man end forsøger at opnå ikke lykkedes i dag, men hvad er det egentlig man prøver på??
Og hvis der er en eller anden, der kan forklare hvad ideen egentlig er med, at vi spiller så meget på tværs i bagkæden med utallige tilbagelægninger til målmanden, ville jeg blive glad.. Jeg er med på, at hvad man end forsøger at opnå ikke lykkedes i dag, men hvad er det egentlig man prøver på??
Uafgjort kan bruges og vi må også være ærlige at sige, at det ikke var en præstation til mere. Vi starter rigtig godt og kommer fortjent foran, men herfra overtager Randers kampen og har overtaget kampen ud.
Præstationen bekræfter mig blot i, at vi stadig har problemer med vores spil med bolden. Vi har set gode ud nu i to kampe, men det har også været mod to hold i krise som har haft problemer med deres organisation. I dag møder vi et velorganiseret hold der også kan spille med i duellerne, og så ender kampen med at blive en rodet omgang, og vi formår sjældent at sætte noget spil sammen nedefra. Vi ender derfor rigtig ofte med at sende bolden tilbage til Rinne som slår en lang bold, og her fik Randers altså held med at vinde duellerne, især i 2. halvleg.
Jeg tror stadig at en stærk signing til den centrale midtbane kan flytte meget for os.
Defensivt har vi til gengæld fint styr på tingene i de fleste kampe, dejligt.
MOM: Pedro
Præstationen bekræfter mig blot i, at vi stadig har problemer med vores spil med bolden. Vi har set gode ud nu i to kampe, men det har også været mod to hold i krise som har haft problemer med deres organisation. I dag møder vi et velorganiseret hold der også kan spille med i duellerne, og så ender kampen med at blive en rodet omgang, og vi formår sjældent at sætte noget spil sammen nedefra. Vi ender derfor rigtig ofte med at sende bolden tilbage til Rinne som slår en lang bold, og her fik Randers altså held med at vinde duellerne, især i 2. halvleg.
Jeg tror stadig at en stærk signing til den centrale midtbane kan flytte meget for os.
Defensivt har vi til gengæld fint styr på tingene i de fleste kampe, dejligt.
MOM: Pedro
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg syntes der er grund til behersket optimisme. 1 point på udebane mod et øjeblikkeligt tophold på en spillemæssig dårlig dag er, i mine øjne, absolut godkendt.
Vi kan ikke forvente at spille modstanderne med under tæppet hver gang. Med tilgang af en offensiv forstærkning syntes jeg det ser lyst ud. Defensivt er vi glimrende og jeg tror alle hold syntes vi er svære at slå.
Vi kan ikke forvente at spille modstanderne med under tæppet hver gang. Med tilgang af en offensiv forstærkning syntes jeg det ser lyst ud. Defensivt er vi glimrende og jeg tror alle hold syntes vi er svære at slå.
...
Fremragende kamp af Pedro igen i dag!
Jeg er helt enig.R Rosenberg skrev: ↑22. aug 2021, 16:12Stærk første halvleg, ringe anden. Som om fysikken er vag. Interessant, at kommentatorer fortæller, at Cifuentes også er overrasket over, at de ikke er i bedre fysisk form, så det er nok et fokusområde.
Jeg tror dog ikke at Redder har noget imod AaB. Til gengæld har han meget travlt med at ingen skal skyde ham i skoene, at han holder med klubben fra den by han bor i.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.