Prøv at gennemse de sidste 15 min mod GF så, de har et hav af chancer, som selv Pohl ville sparke ind. Jeg skriver jo også, at FCK-kampen er en af dem vi kan være stolte af, og vi burde have vundet, men når vi ikke gør, er det vel også naturligt, at være utilfreds.Julgranen skrev: ↑26. aug 2021, 13:16Igen synes jeg du rammer helt ved siden af.Brodernumsi skrev: ↑26. aug 2021, 13:01Vi har slået de to hold, der er i størst krise, og i begge kampe, er vi heldige de ikke udligner, jeg føler mig ikke så tryg endnu. De to resultater vi kan være mest stolte af, er uafgjort ude mod Randers og FCK, og selv der, er det jo ikke fantastisk.
Bortset fra 75 minutter mod GF, så synes jeg ikke spillet flyder. Vi skal klart finde tilbage til de 75 min, for at slå FCN.
AGF var da ikke i nærheden af at udligne. De havde i det hele taget meget svært ved at skabe chancer mod os, hvis vi ser bort fra da kampen var afgjort og de begyndte at bombardere vores felt. Det samme gjaldt Vejle, som heller ikke havde det store. Vi skabte selv chancer til en 4-5 mål.
Randers har vundet 4 af 6 kampe, det samme har FCK. Begge har holdt ret meget tæt bagude - vi har scoret mod begge.
Vi var endda uheldige med ikke at slå FCK, med to brændte kæmpechancer i overtiden.
Vi er blevet rigtigt gode til at forsvare os, og skal så bare til at skabe lidt mere i den anden ende. At vi er et bedre og mere komplet hold end sidste år, selv uden Hiljemark og Lucas, er der ingen tvivl om. Træneren har gjort et godt stykke arbejde, og tingene hænger bedre sammen for os. Selv i de dårlige perioder indkasserer vi sjældent.
Jeg forstår ikke behovet for at tale vores præstationer ned - det er da en mere end godkendt sæsonstart, særligt ovenpå at det halve af debatsiden mente at træneren var udsat og vi skulle spille om nedrykning.
Jeg har ikke et behov for at tale vores præstationer ned, ligesom jeg ikke har et behov for at tale dem op. Tingene er blevet bedre på banen, men det havde også været trist hvis det var gået den anden vej. Jeg kigger på, om vi spiller til top-6, og det synes jeg ikke vi gør endnu.