Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 29. aug 2021, 21:00

Julgranen skrev:
29. aug 2021, 20:43
Buzz Killington skrev:
29. aug 2021, 20:12
Altså, hvis vi skal tro en bestemt bruger herinde, så er der op til flere personer i klubben helt tæt på der glædeligt deler ud med info bare man sms'er. Så Inge er tilsyneladende hullet som en si.
Der er jo et hav af personer, som kan være inde over når man henter en spiller.

-Ekstern hjælp med papirarbejdet.
-Lufthavnspersonale
-Advokater.
-Netværket der huser udenlandske spillere.
-Alt administrativt personale.
-Agenter og andre som Inge forhører sig hos.
-Spillertruppen
-Sponsorer som orienteres om udviklingen i AaB.
-Bestyrelsen

Selvfølgelig er det umuligt altid at holde noget indendøre - og det er ved at være lidt trættende med det "forumbetjent-show" du kører hver gang det drejer sig om kilder.
Lad nu folk vurdere selv, hvad de vil tage ind og tro på. Det er ikke sådan at forummet består af 97 % bebumsede teenagere, der ikke ejer skyggen af kritisk sans.
Jeg vil da håbe at det for alles vedkommende gælder, at man vurderer om den information man får er valid og at man sorterer i det. Personligt bringer jeg kun ting til torvs, som jeg oplever kommer fra troværdig kilde. Og ikke hvis det på nogen måde kan kompromittere nogen specifikt.

Personligt lytter jeg ikke specielt meget til nogen herinde, medmindre jeg kender dem personligt eller kan sætte ansigt på dem. Og der er også ting man hører, som aldrig når herind.
Jeg har været ret forsigtig og sober i mine indlæg. Jeg har heller ikke overtrådt retningslinjerne. Hvis du synes det er trættende at nogen drister sig til at stille et forsigtigt spørgsmålstegn ved troværdigheden af de påstande der bliver bragt, så står det dig da frit at finde en anden legeplads. Alternativt, kan du jo tage den i en pb hvis det ligger dig så meget på sinde hvad andre brugere skriver herinde.

Angående første del af dit indlæg, så er det stadig pudsigt at der er så mange involverede, men kun en der hører noget (det er tilsyneladende bare en sms væk)
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 29. aug 2021, 21:03

Forza skrev:
29. aug 2021, 20:43
Buzz Killington skrev:
29. aug 2021, 20:38
Forza skrev:
29. aug 2021, 20:24
Buzz Killington skrev:
29. aug 2021, 20:12
Stegosaurus skrev:
29. aug 2021, 19:35
Men da f…… vildt hvor lidt der slipper ud fra Hornevej nu om stunder!!!
Altså, hvis vi skal tro en bestemt bruger herinde, så er der op til flere personer i klubben helt tæt på der glædeligt deler ud med info bare man sms'er. Så Inge er tilsyneladende hullet som en si.
Den enkelte bruger har flere gange tidligere vist sig at have korrekt information.

Der er jo en del involveret i AaB’s transferjagt. Inge, folk ude i klubben, agenter og mellemmænd har givetvis informationer. Det er ikke kun Inge der sidder på et mørkt kontor og leger football manager.

At de ikke kommer ud i diverse medier er kun et sundt tegn, omend det selvfølgelig er mere spændende for os med rygter. Det betyder dog ikke at denne bruger ikke taler sandt.
Hvis man kommer med tilstrækkeligt med vage forudsigelser og antydninger, så kan man jo altid påstå at man fik ret. Det er også sådan clairvoyante arbejder.

Og du har da helt ret i at der er flere folk involveret. Derfor har vi også at gøre med et pudsigt kombination af at der intet slipper ud, men at en bruger hører alt (samtidig med at han aldrig bliver så konkret at man kan hænge ham op på hans svipsere).
Han har tidligere været ret konkret i sine udmeldinger - og haft ret.

Men det står dig naturligvis frit for ikke at tro på ham. Jeg sætter pris på hans indslag herinde.
Det billede kan jeg ikke genkende. Sidst den påstand kom frem trawlede jeg mig igennem samtlige af hans indlæg. Flere gange var han kommet med påstande der i værste tilfælde blev afvist fra officielt hånd bare timer efter de blev bragt.

Og det står dig naturligvis også frit om du vil tror på ham. Det behøver man vel ikke engang nævne?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 29. aug 2021, 21:07

Buzz Killington skrev:
29. aug 2021, 21:00
Jeg har været ret forsigtig og sober i mine indlæg. Jeg har heller ikke overtrådt retningslinjerne. Hvis du synes det er trættende at nogen drister sig til at stille et forsigtigt spørgsmålstegn ved troværdigheden af de påstande der bliver bragt, så står det dig da frit at finde en anden legeplads. Alternativt, kan du jo tage den i en pb hvis det ligger dig så meget på sinde hvad andre brugere skriver herinde.
Det er ellers gentagne gange den seneste tid du har fulgt baresi’s indlæg op med små subtile spydigheder.
Det var samme mønster sidste transfervindue.
Lad folk vurdere selv på den information der kommer frem herinde, det er det eneste jeg opfordrer til.
Der sidder da sikkert også andre herinde der tvivler på hans udsagn, men de har ikke behov for at stikke til ham efter hvert andet indlæg.

Hvis juntaen mener, at han bringer usandheder og/eller kompromitterer ansatte i AaB, så skrider de vel ind.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 29. aug 2021, 21:12

Julgranen skrev:
29. aug 2021, 21:07
Buzz Killington skrev:
29. aug 2021, 21:00
Det er ellers gentagne gange den seneste tid du har fulgt baresi’s indlæg op med små subtile spydigheder.
Det var samme mønster sidste transfervindue.
Lad folk vurdere selv på den information der kommer frem herinde, det er det eneste jeg opfordrer til.
Der sidder da sikkert også andre herinde der tvivler på hans udsagn, men de har ikke behov for at stikke til ham efter hvert andet indlæg.

Hvis juntaen mener, at han bringer usandheder og/eller kompromitterer ansatte i AaB, så skrider de vel ind.
Ikke sikker på hvilke spydigheder ud henviser til, men brug anmeldknappen hvis du mener det er over stregen. Mht. din opfordring, så tager jeg ikke imod. Det er ligeså relevant for transfertråden som alt andet transferrelevant. Men tak for samtalen. Fortsæt endelig i en pb hvis du har lyst. Ingen grund til at spamme forum til med personlige opfordringer.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Harry-kewell
Drenge
Drenge

Indlæg af Harry-kewell » 29. aug 2021, 21:16

For mit vedkommende er det Baresi som holder den tråd i live... Jeg æder det råt! Det gælder alle rygter.. Det er det som gør transfervinduets sidste dage så ekstremt spændende. Forventer ikke der bliver tid til at arbejde i morgen, for F5 knappen den skal smadres i bund hvert eneste sekund. Tak til alle jer der bidrager med rygter. Bliv endelig ved! :cheers: :aabfan:

raekkeettre
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lars Thomsen

Indlæg af raekkeettre » 29. aug 2021, 21:16

Sad lige at tænke, kunne en Kusk ikke ende på heden. De har bolden nok til at gøre ham rigtig farlig og de mangler en venstrefodet højrekant efter Dreyer salget.....

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 29. aug 2021, 21:25

raekkeettre skrev:
29. aug 2021, 21:16
Sad lige at tænke, kunne en Kusk ikke ende på heden. De har bolden nok til at gøre ham rigtig farlig og de mangler en venstrefodet højrekant efter Dreyer salget.....
Hvis han ikke kan spille sig på holdet i AaB tror du så han kan på det stærkeste hold i ligaen?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Stegosaurus
Allstar
Allstar

Indlæg af Stegosaurus » 29. aug 2021, 21:28

raekkeettre skrev:
Sov godt…

raekkeettre
Allstar
Allstar

Indlæg af raekkeettre » 29. aug 2021, 21:29

Forza skrev:
29. aug 2021, 21:25
raekkeettre skrev:
Hvis han ikke kan spille sig på holdet i AaB tror du så han kan på det stærkeste hold i ligaen?
Alle ved jo Kusk har kæmpe kvalitet når han spiller på et hold der spiller ham god. Det gør AaB ikke lige nu, vi har brug for en anden type. Men er det ikke set mange gange at gode spiller blomster op i bedre klubber end de kommer fra - Hvis de altså har vist niveau. Og det har Kusk jo. Nå men da var bare en tanke. Og nu tænker jeg at han måske hellere vil være reserve bag Isaksson, som kan svinge noget, end at være reserve i AaB.

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 29. aug 2021, 21:30

Forza skrev:
Han har ikke haft problemer med at spille sig på holdet i AaB. Han har startet 14 af de sidste 17 mulige kampe.

Ligesom alle andre spillere må han vige, når holdet vinder fodboldkampe.
Inge lød ikke til på nogen måde at ville af med ham.
Det er spekulation fra medierne, intet andet.

raekkeettre
Allstar
Allstar

Indlæg af raekkeettre » 29. aug 2021, 21:31

Stegosaurus skrev:
29. aug 2021, 21:28
raekkeettre skrev:
Sov godt…
Tak du, Ilm...;)

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold

Indlæg af bedstefar » 29. aug 2021, 21:32

raekkeettre skrev:
De har et af de mest spændende højrekant venstrefodet talenter her i dk, så det kommer ikke til at ske. Jeg tror ikke han smutter. Eneste jeg kan se er at han ryger til Vejle, hvis sousa bliver solgt.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 29. aug 2021, 21:33

Julgranen skrev:
29. aug 2021, 21:30
Forza skrev:
Han har ikke haft problemer med at spille sig på holdet i AaB. Han har startet 14 af de sidste 17 mulige kampe.

Ligesom alle andre spillere må han vige, når holdet vinder fodboldkampe.
Inge lød ikke til på nogen måde at ville af med ham.
Det er spekulation fra medierne, intet andet.
Sidst spillede vi en helt kamp uden han kom ind. Lige nu er han i hvert fald ikke blandt de 11 foretrukne.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 29. aug 2021, 21:35

raekkeettre skrev:
29. aug 2021, 21:29
Forza skrev:
raekkeettre skrev:
Alle ved jo Kusk har kæmpe kvalitet når han spiller på et hold der spiller ham god. Det gør AaB ikke lige nu, vi har brug for en anden type. Men er det ikke set mange gange at gode spiller blomster op i bedre klubber end de kommer fra - Hvis de altså har vist niveau. Og det har Kusk jo. Nå men da var bare en tanke. Og nu tænker jeg at han måske hellere vil være reserve bag Isaksson, som kan svinge noget, end at være reserve i AaB.
Det er helt sort snak for mig :)

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 29. aug 2021, 21:35

bedstefar skrev:
29. aug 2021, 21:32
raekkeettre skrev:
De har et af de mest spændende højrekant venstrefodet talenter her i dk, så det kommer ikke til at ske. Jeg tror ikke han smutter. Eneste jeg kan se er at han ryger til Vejle, hvis sousa bliver solgt.
Som sådan ikke et dårligt bud, men Kusk er virkelig ikke en modgangsspiller og kunne se ham pisse Peter Sørensen helt vildt af, med den til tider opgivende indstilling/udstråling.

raekkeettre
Allstar
Allstar

Indlæg af raekkeettre » 29. aug 2021, 21:37

Forza skrev:
29. aug 2021, 21:35
raekkeettre skrev:
29. aug 2021, 21:29
Forza skrev:
raekkeettre skrev:
Det er helt sort snak for mig :)
Forhelvede, satans til manglende rygter gør mig skør...

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 29. aug 2021, 21:38

Forza skrev:
29. aug 2021, 21:33
Sidst spillede vi en helt kamp uden han kom ind. Lige nu er han i hvert fald ikke blandt de 11 foretrukne.
Ja, han har været skadet under nogle kampe, som vi har spillet godt i.
Så får dét hold chancen, og mod FCN bliver det en kamp hvor træneren mestendels skifter store, stærke spillere ind for at holde FCN stangen.

Som Prip har spillet de sidste par kampe er det ikke utopi, at han får en pause.
Bortset fra et par gode dødbolde har han haft problemer.

degn
1. div
1. div
Geografisk sted: nordjylland

Indlæg af degn » 29. aug 2021, 21:51

raekkeettre skrev:
Jeg tænker nok nærmere Vendsyssel end Heden

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 29. aug 2021, 22:06

Breaking news.. Det var en strikkepind str 3 der blev brugt og det var fast masker. Jeg tror personligt at vi henter en der ihvertfald snakker norsk eller har en agent der er norsk jvf min utrolige observation i går..

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Indlæg af Moen » 29. aug 2021, 22:11

RicoBR02 skrev:
29. aug 2021, 22:06
Breaking news.. Det var en strikkepind str 3 der blev brugt og det var fast masker. Jeg tror personligt at vi henter en der ihvertfald snakker norsk eller har en agent der er norsk jvf min utrolige observation i går..
Hørte du bare Inge eller også hans selskab? Kunne vel godt være en svensker, selvom Inge snakkede norsk.

Låst