På et FCK-hold der ikke fungerede. Han har mange af de ting vi mangler i AaB. Fart, afslutninger osv.Dennis Nielsen skrev: ↑30. aug 2021, 13:37Personlig giver det kun mening, hvis det er en transfer. Vi så i fck, at en spiller med begrænset selvtillid og form, ikke slog til. Der kan argumenteres for, at det vil være nemmere i AaB, men vi skal helst undgå at få en spiller på ret køl, for så at miste spilleren igen efter et år på leje
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Han er vurderet til ca 15 mill på transfermarkt, og vi bevæger os selvfølgelig ikke op i det prisleje. Spørgsmålet er hvad Anderlecht ville kræve for en spiller, der A) har floppet hos dem og B) har floppet i sit udlån.Forza skrev: ↑30. aug 2021, 13:41Lang kontrakt tilbage. Efter et dyrt køb. Han får næppe en fri transfer.Dennis Nielsen skrev: ↑30. aug 2021, 13:37Personlig giver det kun mening, hvis det er en transfer. Vi så i fck, at en spiller med begrænset selvtillid og form, ikke slog til. Der kan argumenteres for, at det vil være nemmere i AaB, men vi skal helst undgå at få en spiller på ret køl, for så at miste spilleren igen efter et år på leje
Synes også det var mærkeligt dengang, men skal man forsvare det lidt passer han nok bedre med hvad Friis ville. Der var godt med enerig på den midtbane med ham og Børsting. Knap så meget teknik. Han spillede knap 1000 af sine 2400 minutter i 19/20 sæsonen. Den kontrakt er underskrevet to måneder før Friis måtte træde tilbage pga. datteren.Gnu skrev: ↑30. aug 2021, 13:42Man kan så undre sig over, hvor meget Inge havde kigget i den hjemmebrændte, da han forlængede med Kakeeto for under et år siden.Eksil skrev: ↑30. aug 2021, 13:20Fik at vide, at det var idioti at ønske Kateeto videre i systemet, men åbenbart ikke.
"Derudover bekræfter Inge André Olsen, at en spiller som Robert Kakeeto kan være på vej væk. Midtbanespilleren har ikke spillet en eneste kamp for AaB i denne sæson."
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... staerkning
Sanneh er et godt eksempel.Dennis Nielsen skrev: ↑30. aug 2021, 13:45Han er vurderet til ca 15 mill på transfermarkt, og vi bevæger os selvfølgelig ikke op i det prisleje. Spørgsmålet er hvad Anderlecht ville kræve for en spiller, der A) har floppet hos dem og B) har floppet i sit udlån.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Så bliver det lige pludselig spiseligt. I så fald vil pakken jo være helt perfekt og ligge i samme leje som en Makaric transfermæssigt. Jeg formoder dog, at løn og sign on vil være et niveau eller to over.Julgranen skrev: ↑30. aug 2021, 13:48Sanneh er et godt eksempel.Dennis Nielsen skrev: ↑30. aug 2021, 13:45Han er vurderet til ca 15 mill på transfermarkt, og vi bevæger os selvfølgelig ikke op i det prisleje. Spørgsmålet er hvad Anderlecht ville kræve for en spiller, der A) har floppet hos dem og B) har floppet i sit udlån.
Selvfølgelig er det peanuts, men så kunne man ligeså godt have givet et talent chancen, i stedet for en alle kan se aldrig bliver kontinuerlig superligaspiller. Oh well, ville være fint at få alt det tynde øl hældt ud.Forza skrev: ↑30. aug 2021, 13:43Det er peanuts den mand får i løn. Han fylder ganske vist en plads i truppen men er bidrager med stemning og personlighed derude. Han kan trods alt til nøds tage en 6’er rolle.Martino skrev: ↑30. aug 2021, 13:37Men snart fem år for sent, hvis vi endelig skiller os af med Kakeeto - han får imo svært ved bare at komme på hold i Hobro, Vendsyssel og Jammerbugt. Forstår ikke hvorfor han blev forlænget.Julgranen skrev: ↑30. aug 2021, 13:24Krisestemning hos Funky :-)Eksil skrev: ↑30. aug 2021, 13:20Fik at vide, at det var idioti at ønske Kateeto videre i systemet, men åbenbart ikke.
"Derudover bekræfter Inge André Olsen, at en spiller som Robert Kakeeto kan være på vej væk. Midtbanespilleren har ikke spillet en eneste kamp for AaB i denne sæson."
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... staerkning
Spøg til side, nok for det bedste. Så mangler de bare lige den marginalt bedre nummer 16.
Jeg forstår heller ikke forlængelsen i sin tid - men det er ikke særlig vigtigt. Der er langt større prioriteter i hvert transfervindue end at komme af med ham.
Jeg savner Winsnes
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Bare en random twit der ophøjer egne spekulationer til sandhed.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Nu har jeg lige set videoer med Bundu, og han sparker godt med begge ben. Altid en fordel.
Hans fart, flair, driblinger samt afslutninger kan vi sagtens bruge. Jeg er mere usikker på om han passer ind i spillestilen.
Hvis vi køber Bundu, så er jeg mere positiv. En lejeaftale er sgu ikke optimalt.
Hans fart, flair, driblinger samt afslutninger kan vi sagtens bruge. Jeg er mere usikker på om han passer ind i spillestilen.
Hvis vi køber Bundu, så er jeg mere positiv. En lejeaftale er sgu ikke optimalt.
Gider Bundu løbe hjem? - eller står han bare over midten og glaner
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Jeg er ikke opdateret her. Kan du uddybe?Julgranen skrev: ↑30. aug 2021, 13:48Sanneh er et godt eksempel.Dennis Nielsen skrev: ↑30. aug 2021, 13:45Han er vurderet til ca 15 mill på transfermarkt, og vi bevæger os selvfølgelig ikke op i det prisleje. Spørgsmålet er hvad Anderlecht ville kræve for en spiller, der A) har floppet hos dem og B) har floppet i sit udlån.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ironisk.Buzz Killington skrev: ↑30. aug 2021, 13:53Bare en random twit der ophøjer egne spekulationer til sandhed.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Buzz Killington
- Allstar

Åh, den forstår jeg vist ikke. Gider du uddybe?Kunji skrev: ↑30. aug 2021, 13:58Ironisk.Buzz Killington skrev: ↑30. aug 2021, 13:53Bare en random twit der ophøjer egne spekulationer til sandhed.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Jeg forstår den som en henvisning til alle dem herinde, der gør præcis det samme, altså ophøjer egne spekulationer til sandhed. Men jeg kan jo have misforstået noget….Buzz Killington skrev: ↑30. aug 2021, 14:00Åh, den forstår jeg vist ikke. Gider du uddybe?Kunji skrev: ↑30. aug 2021, 13:58Ironisk.Buzz Killington skrev: ↑30. aug 2021, 13:53Bare en random twit der ophøjer egne spekulationer til sandhed.
You pay for this?
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Fromthecradle skrev: ↑30. aug 2021, 14:04Jeg forstår den som en henvisning til alle dem herinde, der gør præcis det samme, altså ophøjer egne spekulationer til sandhed. Men jeg kan jo have misforstået noget….Buzz Killington skrev: ↑30. aug 2021, 14:00Åh, den forstår jeg vist ikke. Gider du uddybe?Kunji skrev: ↑30. aug 2021, 13:58Ironisk.Buzz Killington skrev: ↑30. aug 2021, 13:53Bare en random twit der ophøjer egne spekulationer til sandhed.
Enig, de eneste Tweets man kan stole på er vel dem fra AaB, IAO, Mati eller spilleren selv
-
DenGamleMand
- 1. div

Bundu kunne være fucking fedt! Kan man få ham (uden at smadre økonomien) skal man bare gøre det - uden tøven.Julgranen skrev: ↑30. aug 2021, 13:43På et FCK-hold der ikke fungerede. Han har mange af de ting vi mangler i AaB. Fart, afslutninger osv.Dennis Nielsen skrev: ↑30. aug 2021, 13:37Personlig giver det kun mening, hvis det er en transfer. Vi så i fck, at en spiller med begrænset selvtillid og form, ikke slog til. Der kan argumenteres for, at det vil være nemmere i AaB, men vi skal helst undgå at få en spiller på ret køl, for så at miste spilleren igen efter et år på leje
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Nordjyske melder at Trajkovski er aktuel på leje
Noget nærmer sig med Nordmakedoneren...
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... sknap_plus
Men det er åbenbart kun leje? Forhåbentligt med forkøbsret.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... sknap_plus
Men det er åbenbart kun leje? Forhåbentligt med forkøbsret.
- Buzz Killington
- Allstar

Jeg tror desværre det var mere indebrændt ment end som så. Men uagtet, det er en twitterprofil der har eksisteret i få måneder der generelt bare affyrer rygter i medierne uden kildeangivelser, for så efterfølgende at tage kreditten for dem. Hvis Kunji kan spotte ironien i at kalde dem ud for hvad de er, så er det alligevel flot gået.Fromthecradle skrev: ↑30. aug 2021, 14:04Jeg forstår den som en henvisning til alle dem herinde, der gør præcis det samme, altså ophøjer egne spekulationer til sandhed. Men jeg kan jo have misforstået noget….Buzz Killington skrev: ↑30. aug 2021, 14:00Åh, den forstår jeg vist ikke. Gider du uddybe?Kunji skrev: ↑30. aug 2021, 13:58Ironisk.Buzz Killington skrev: ↑30. aug 2021, 13:53Bare en random twit der ophøjer egne spekulationer til sandhed.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
jokes on you AGF hvis vi henter ham 
AaB AaB AaB AaB