Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Pollack2
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Pollack2 » 30. aug 2021, 22:00

NIN skrev:
30. aug 2021, 19:21
Mephisto2 skrev:
30. aug 2021, 19:05
NIN skrev:
30. aug 2021, 19:01
Legum Magister skrev:
30. aug 2021, 18:39
Aleksandar Trajkovski er jeg lidt loren ved, han har fået meget lidt spilletid siden skiftet til Mallorca, mens han trods alt fik pænt med spilletid for Palermo, både i Serie A og efter nedrykningen i Serie B. Det er da muligt, at han med fast spilletid i Superligaen kan blive en profil; men det forekommer at være lidt af en satsning.

Bundu virker lidt som en "penistransfer", hvor det at pisse territoriet af/pisse på AGF synes vigtigere; end det rent sportslige. Bundu har intet vist siden han forlod AGF, og er lidt en one-trick-pony, der lever på sin hurtighed, samtidigt havde han allerede i AGF et ry som værende en ustabil humørspiller. Som andre har være inde på, er det også et spørgsmål, hvorvidt han vil kunne passe ind i Cifuentes system.

I det mindste ser der da ud til at ske noget. :)
Du tror simpelthen, at en sportsdirektør og cheftræner sætter sig ned og tænker: Ha! Nu graver vi lige dybt i den nordjyske tegnebog og viser AGF, at transferpendulet svinger begge veje, og vi også kan hente en af deres tidligere profiler. Skide være med om han passer ind i vores spilkoncept eller planer, vi kan sidde og klukgrine i morgen og de næste par dage. Det er alle pengene værd.
Personligt ville jeg gøre det. Men håber ikke, IAO mfl gør….. ;-)
Det power stunt kostede FCM 21 millioner ;)
Den blir du nødt til at skære ud i pap for mig... Hvem og hvordan?

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 30. aug 2021, 22:02

Pollack2 skrev:
30. aug 2021, 22:00
NIN skrev:
30. aug 2021, 19:21
Mephisto2 skrev:
30. aug 2021, 19:05
NIN skrev:
30. aug 2021, 19:01
Legum Magister skrev:
30. aug 2021, 18:39
Aleksandar Trajkovski er jeg lidt loren ved, han har fået meget lidt spilletid siden skiftet til Mallorca, mens han trods alt fik pænt med spilletid for Palermo, både i Serie A og efter nedrykningen i Serie B. Det er da muligt, at han med fast spilletid i Superligaen kan blive en profil; men det forekommer at være lidt af en satsning.

Bundu virker lidt som en "penistransfer", hvor det at pisse territoriet af/pisse på AGF synes vigtigere; end det rent sportslige. Bundu har intet vist siden han forlod AGF, og er lidt en one-trick-pony, der lever på sin hurtighed, samtidigt havde han allerede i AGF et ry som værende en ustabil humørspiller. Som andre har være inde på, er det også et spørgsmål, hvorvidt han vil kunne passe ind i Cifuentes system.

I det mindste ser der da ud til at ske noget. :)
Du tror simpelthen, at en sportsdirektør og cheftræner sætter sig ned og tænker: Ha! Nu graver vi lige dybt i den nordjyske tegnebog og viser AGF, at transferpendulet svinger begge veje, og vi også kan hente en af deres tidligere profiler. Skide være med om han passer ind i vores spilkoncept eller planer, vi kan sidde og klukgrine i morgen og de næste par dage. Det er alle pengene værd.
Personligt ville jeg gøre det. Men håber ikke, IAO mfl gør….. ;-)
Det power stunt kostede FCM 21 millioner ;)
Den blir du nødt til at skære ud i pap for mig... Hvem og hvordan?
Tror, det er en Jonas Borring-reference

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 30. aug 2021, 22:07

Sauer skrev:
30. aug 2021, 22:02
Det største overbid i mands minde… og konen (som Keller løb med), var tandlæge…

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 30. aug 2021, 22:17

Julgranen skrev:
30. aug 2021, 22:07
Sauer skrev:
30. aug 2021, 22:02
Det største overbid i mands minde… og konen (som Keller løb med), var tandlæge…
Hæ hæ, kan godt huske vi stod og råbte, "Jonas Borring, dine tænder er offside!"

jayC
Landshold
Landshold

Indlæg af jayC » 30. aug 2021, 22:34

På flashscore står vores nordmakedonske ven som AaB spiller :)
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Peroni21
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Spalvis

Indlæg af Peroni21 » 30. aug 2021, 22:35

På FlashScore står Trajkovski som værende AaB-spiller nu

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 30. aug 2021, 22:45

Peroni21 skrev:
30. aug 2021, 22:35
På FlashScore står Trajkovski som værende AaB-spiller nu
De aner ikke mere end vi ved. Det kan vi ikke bruge til noget.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

9000AA
Superliga
Superliga

Indlæg af 9000AA » 30. aug 2021, 23:51

Hvis vi lejer Trajkovski, håber jeg da virkelig det er en købsoption. Det giver absolut ingen mening for mig at have en spiller på leje, der kan vise sig at gøre det sindssygt godt, for bare at sende ham videre efter et år.
Det er så noget man kan gøre ligesom i 2010(?!) Hvor lokummet virkelig brænder, og vi er ved at rykke ned.

PonySlaystation
Superliga
Superliga

Indlæg af PonySlaystation » 31. aug 2021, 00:04

9000AA skrev:
30. aug 2021, 23:51
Hvis vi lejer Trajkovski, håber jeg da virkelig det er en købsoption. Det giver absolut ingen mening for mig at have en spiller på leje, der kan vise sig at gøre det sindssygt godt, for bare at sende ham videre efter et år.
Det er så noget man kan gøre ligesom i 2010(?!) Hvor lokummet virkelig brænder, og vi er ved at rykke ned.
Som andre også har pointeret så kan det godt give mening, hvis han er tiltænkt som midlertidig erstatning for Lucas. Men jeg er da helt enig i at en købsoption er at foretrække.

FlemmingG
Landshold
Landshold

Indlæg af FlemmingG » 31. aug 2021, 00:38

En lejeaftale med købsoption synes jeg lyder helt perfekt ift Trajkovski. Forhåbentligt får vi Lucas tilbage i slutningen af denne sæson, Fossum er senest solgt videre næste sommer - så kan vi vurdere på Trajkovski om han er værd at satse på i løbet af sæsonen og indløse købsiptionen.
Og når det “ kun” er et lejemål i første omgang, så kan vi bruge vores sikkert begrænsede transfermidler på at finde den centrale midt som holdet meget gerne skal tilføjes.
Ud: Kakeeto ( gerne salg hvis muligt )
Gedsted ( Pallesen er førstevalg, Børsting andetvalg. Ud på sæsonlån til 1. el 2. divisionsklub )

Ind: Trajkovski
Et stk central midt. Evt Fredrik Ulvestad

Kan ovenstående lykkes, så vil jeg vove den påstand at vi har et hold som kan gå i top-4, måske endda i medaljerne

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 31. aug 2021, 02:13

FlemmingG skrev:
31. aug 2021, 00:38
En lejeaftale med købsoption synes jeg lyder helt perfekt ift Trajkovski. Forhåbentligt får vi Lucas tilbage i slutningen af denne sæson, Fossum er senest solgt videre næste sommer - så kan vi vurdere på Trajkovski om han er værd at satse på i løbet af sæsonen og indløse købsiptionen.
Og når det “ kun” er et lejemål i første omgang, så kan vi bruge vores sikkert begrænsede transfermidler på at finde den centrale midt som holdet meget gerne skal tilføjes.
Gedsted ( Pallesen er førstevalg, Børsting andetvalg. Ud på sæsonlån til 1. el 2. divisionsklub )

Kan ovenstående lykkes, så vil jeg vove den påstand at vi har et hold som kan gå i top-4, måske endda i medaljerne
Enig i det hele.
Men mon ikke også Magnus gerne vil ud og spille fast i en anden klub snart?

FlemmingG
Landshold
Landshold

Indlæg af FlemmingG » 31. aug 2021, 02:34

Gaarde6 skrev:
31. aug 2021, 02:13
FlemmingG skrev:
31. aug 2021, 00:38

Enig i det hele.
Men mon ikke også Magnus gerne vil ud og spille fast i en anden klub snart?
Jo, det tror jeg du har ret i. Men hvis både Magnus og Kakeeto ryger, så bør man absolut også afsøge markedet for et alternativ til 6’er positionen. Pedro vil få karantænedage og lige pt er netop Magnus og længere ude Kakeeto de eneste i truppen der kan dække den position. I den ideelle verden ville vi få de to skibet afsted og fundet en ung og dygtig spiller til at supplere Pedro.. men det er nok trods alt for meget at håbe på i det her transfervindue

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 31. aug 2021, 05:15

Spanske medier skriver at Trajkovski er tæt på AaB, at det nu er op til ham selv - intet er underskrevet endnu.

Hvis ikke der kommer et tilbud om et lån, inden vinduet lukker vil Mallorca formentlig blive enig med ham om at lade ham gå på fri.
De har brug for den plads han optager i truppen.

Så selv hvis vi “bare” låner ham får vi formentlig en meget fordelagtig aftale med købsoption.

Bundgaard
1. div
1. div
Geografisk sted: 9670

Indlæg af Bundgaard » 31. aug 2021, 06:40

Hvornår er det begrebet lotto kupon bliver brugt, jeg syntes et eller andet sted at hvis vi lander ham trajkovski er det tæt på en lotto kupon, har aldrig hørt om ham, det betyder ikke han ikke er god, men derimod bundo kender man til og han kender også superligaen, måske er det bare mig der er skeptisk
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 31. aug 2021, 07:14

Bundgaard skrev:
31. aug 2021, 06:40
Hvornår er det begrebet lotto kupon bliver brugt, jeg syntes et eller andet sted at hvis vi lander ham trajkovski er det tæt på en lotto kupon, har aldrig hørt om ham, det betyder ikke han ikke er god, men derimod bundo kender man til og han kender også superligaen, måske er det bare mig der er skeptisk
Trajkovski har et cv med massere af kampe i serie A, La liga og en den belgiske liga, altså ligaer det er meget stærkere end den danske.
Det er jo mere end man kan sige om Bundu, der indtil videre har floppet i andre klubber end agf, finder han nogensinde det niveau igen?
Pointen er Bundu måske i virkeligheden er en større lottokupon end Trajkovski, selvom vi kender Bundu bedre.

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 31. aug 2021, 07:18

Bundgaard skrev:
Lottokupon bliver brugt når det ikke er Mbappe der bliver hentet…

Lottokupon er det mest tåbelig udtryk der findes… Pedro fik samme titel da han blev hentet da 99% er brugerne herinde ikke kendte noget til ham!

Trajkovski er ikke en “lottokupon”. Han har spillet i Palermo og Mallorca og var med til EM for 2 måneder siden.
Så har man altså er niveau der kan bidrage til højere niveau for AaB!

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 31. aug 2021, 07:22

hje1980 skrev:
31. aug 2021, 07:18
Bundgaard skrev:

Lottokupon er det mest tåbelig udtryk der findes… Pedro fik samme titel da han blev hentet da 99% er brugerne herinde ikke kendte noget til ham!

Trajkovski er ikke en “lottokupon”. Han har spillet i Palermo og Mallorca og var med til EM for 2 måneder siden.
Præcis. Og hvis man betegner alle vi ikke kender som lottokuponer så kommer vi godt nok ikke langt på transfermarkedet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 31. aug 2021, 07:29

Forza skrev:
31. aug 2021, 07:22
hje1980 skrev:
31. aug 2021, 07:18
Bundgaard skrev:

Præcis. Og hvis man betegner alle vi ikke kender som lottokuponer så kommer vi godt nok ikke langt på transfermarkedet.
Fuldstændig enig - jeg vil faktisk gå så langt som til sige han er mere berrettiget til at mene det om os.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 31. aug 2021, 07:50

Jeg springer også på den vogn som siger, at det nok er mere chancebetonet at hente Bundu. Han har præsteret i én sæson hos AGF, og selv da husker jeg ham egentlig ikke som liga-dominerende.

Patrick Olsen har præsteret én sæson i AaB. Man vurderede angiveligt, at han havde overpræsteret, og solgte ham beredvilligt. Jeg håber da, man har samme vurderingsgrundlag for Bundu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 31. aug 2021, 07:55

Funky skrev:
31. aug 2021, 07:50
Jeg springer også på den vogn som siger, at det nok er mere chancebetonet at hente Bundu. Han har præsteret i én sæson hos AGF, og selv da husker jeg ham egentlig ikke som liga-dominerende.

Patrick Olsen har præsteret én sæson i AaB. Man vurderede angiveligt, at han havde overpræsteret, og solgte ham beredvilligt. Jeg håber da, man har samme vurderingsgrundlag for Bundu.
Jeg mener Bundu er så stor en lottokupon, at jeg ikke håber den sker. Trajkovski er jeg derimod meget lun på.
Jeg savner Winsnes

Låst