Den blir du nødt til at skære ud i pap for mig... Hvem og hvordan?NIN skrev: ↑30. aug 2021, 19:21Det power stunt kostede FCM 21 millionerMephisto2 skrev: ↑30. aug 2021, 19:05Personligt ville jeg gøre det. Men håber ikke, IAO mfl gør…..NIN skrev: ↑30. aug 2021, 19:01Du tror simpelthen, at en sportsdirektør og cheftræner sætter sig ned og tænker: Ha! Nu graver vi lige dybt i den nordjyske tegnebog og viser AGF, at transferpendulet svinger begge veje, og vi også kan hente en af deres tidligere profiler. Skide være med om han passer ind i vores spilkoncept eller planer, vi kan sidde og klukgrine i morgen og de næste par dage. Det er alle pengene værd.Legum Magister skrev: ↑30. aug 2021, 18:39Aleksandar Trajkovski er jeg lidt loren ved, han har fået meget lidt spilletid siden skiftet til Mallorca, mens han trods alt fik pænt med spilletid for Palermo, både i Serie A og efter nedrykningen i Serie B. Det er da muligt, at han med fast spilletid i Superligaen kan blive en profil; men det forekommer at være lidt af en satsning.
Bundu virker lidt som en "penistransfer", hvor det at pisse territoriet af/pisse på AGF synes vigtigere; end det rent sportslige. Bundu har intet vist siden han forlod AGF, og er lidt en one-trick-pony, der lever på sin hurtighed, samtidigt havde han allerede i AGF et ry som værende en ustabil humørspiller. Som andre har være inde på, er det også et spørgsmål, hvorvidt han vil kunne passe ind i Cifuentes system.
I det mindste ser der da ud til at ske noget.![]()
![]()
![]()
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Tror, det er en Jonas Borring-referencePollack2 skrev: ↑30. aug 2021, 22:00Den blir du nødt til at skære ud i pap for mig... Hvem og hvordan?NIN skrev: ↑30. aug 2021, 19:21Det power stunt kostede FCM 21 millionerMephisto2 skrev: ↑30. aug 2021, 19:05Personligt ville jeg gøre det. Men håber ikke, IAO mfl gør…..NIN skrev: ↑30. aug 2021, 19:01Du tror simpelthen, at en sportsdirektør og cheftræner sætter sig ned og tænker: Ha! Nu graver vi lige dybt i den nordjyske tegnebog og viser AGF, at transferpendulet svinger begge veje, og vi også kan hente en af deres tidligere profiler. Skide være med om han passer ind i vores spilkoncept eller planer, vi kan sidde og klukgrine i morgen og de næste par dage. Det er alle pengene værd.Legum Magister skrev: ↑30. aug 2021, 18:39Aleksandar Trajkovski er jeg lidt loren ved, han har fået meget lidt spilletid siden skiftet til Mallorca, mens han trods alt fik pænt med spilletid for Palermo, både i Serie A og efter nedrykningen i Serie B. Det er da muligt, at han med fast spilletid i Superligaen kan blive en profil; men det forekommer at være lidt af en satsning.
Bundu virker lidt som en "penistransfer", hvor det at pisse territoriet af/pisse på AGF synes vigtigere; end det rent sportslige. Bundu har intet vist siden han forlod AGF, og er lidt en one-trick-pony, der lever på sin hurtighed, samtidigt havde han allerede i AGF et ry som værende en ustabil humørspiller. Som andre har være inde på, er det også et spørgsmål, hvorvidt han vil kunne passe ind i Cifuentes system.
I det mindste ser der da ud til at ske noget.![]()
![]()
![]()
På flashscore står vores nordmakedonske ven som AaB spiller 
AaB - nu, i morgen & altid! 
På FlashScore står Trajkovski som værende AaB-spiller nu
De aner ikke mere end vi ved. Det kan vi ikke bruge til noget.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvis vi lejer Trajkovski, håber jeg da virkelig det er en købsoption. Det giver absolut ingen mening for mig at have en spiller på leje, der kan vise sig at gøre det sindssygt godt, for bare at sende ham videre efter et år.
Det er så noget man kan gøre ligesom i 2010(?!) Hvor lokummet virkelig brænder, og vi er ved at rykke ned.
Det er så noget man kan gøre ligesom i 2010(?!) Hvor lokummet virkelig brænder, og vi er ved at rykke ned.
-
PonySlaystation
- Superliga

Som andre også har pointeret så kan det godt give mening, hvis han er tiltænkt som midlertidig erstatning for Lucas. Men jeg er da helt enig i at en købsoption er at foretrække.9000AA skrev: ↑30. aug 2021, 23:51Hvis vi lejer Trajkovski, håber jeg da virkelig det er en købsoption. Det giver absolut ingen mening for mig at have en spiller på leje, der kan vise sig at gøre det sindssygt godt, for bare at sende ham videre efter et år.
En lejeaftale med købsoption synes jeg lyder helt perfekt ift Trajkovski. Forhåbentligt får vi Lucas tilbage i slutningen af denne sæson, Fossum er senest solgt videre næste sommer - så kan vi vurdere på Trajkovski om han er værd at satse på i løbet af sæsonen og indløse købsiptionen.
Og når det “ kun” er et lejemål i første omgang, så kan vi bruge vores sikkert begrænsede transfermidler på at finde den centrale midt som holdet meget gerne skal tilføjes.
Ud: Kakeeto ( gerne salg hvis muligt )
Gedsted ( Pallesen er førstevalg, Børsting andetvalg. Ud på sæsonlån til 1. el 2. divisionsklub )
Ind: Trajkovski
Et stk central midt. Evt Fredrik Ulvestad
Kan ovenstående lykkes, så vil jeg vove den påstand at vi har et hold som kan gå i top-4, måske endda i medaljerne
Og når det “ kun” er et lejemål i første omgang, så kan vi bruge vores sikkert begrænsede transfermidler på at finde den centrale midt som holdet meget gerne skal tilføjes.
Gedsted ( Pallesen er førstevalg, Børsting andetvalg. Ud på sæsonlån til 1. el 2. divisionsklub )
Kan ovenstående lykkes, så vil jeg vove den påstand at vi har et hold som kan gå i top-4, måske endda i medaljerne
Enig i det hele.FlemmingG skrev: ↑31. aug 2021, 00:38En lejeaftale med købsoption synes jeg lyder helt perfekt ift Trajkovski. Forhåbentligt får vi Lucas tilbage i slutningen af denne sæson, Fossum er senest solgt videre næste sommer - så kan vi vurdere på Trajkovski om han er værd at satse på i løbet af sæsonen og indløse købsiptionen.
Men mon ikke også Magnus gerne vil ud og spille fast i en anden klub snart?
Jo, det tror jeg du har ret i. Men hvis både Magnus og Kakeeto ryger, så bør man absolut også afsøge markedet for et alternativ til 6’er positionen. Pedro vil få karantænedage og lige pt er netop Magnus og længere ude Kakeeto de eneste i truppen der kan dække den position. I den ideelle verden ville vi få de to skibet afsted og fundet en ung og dygtig spiller til at supplere Pedro.. men det er nok trods alt for meget at håbe på i det her transfervindueGaarde6 skrev: ↑31. aug 2021, 02:13Enig i det hele.FlemmingG skrev: ↑31. aug 2021, 00:38En lejeaftale med købsoption synes jeg lyder helt perfekt ift Trajkovski. Forhåbentligt får vi Lucas tilbage i slutningen af denne sæson, Fossum er senest solgt videre næste sommer - så kan vi vurdere på Trajkovski om han er værd at satse på i løbet af sæsonen og indløse købsiptionen.
Men mon ikke også Magnus gerne vil ud og spille fast i en anden klub snart?
Spanske medier skriver at Trajkovski er tæt på AaB, at det nu er op til ham selv - intet er underskrevet endnu.
Hvis ikke der kommer et tilbud om et lån, inden vinduet lukker vil Mallorca formentlig blive enig med ham om at lade ham gå på fri.
De har brug for den plads han optager i truppen.
Så selv hvis vi “bare” låner ham får vi formentlig en meget fordelagtig aftale med købsoption.
Hvis ikke der kommer et tilbud om et lån, inden vinduet lukker vil Mallorca formentlig blive enig med ham om at lade ham gå på fri.
De har brug for den plads han optager i truppen.
Så selv hvis vi “bare” låner ham får vi formentlig en meget fordelagtig aftale med købsoption.
Hvornår er det begrebet lotto kupon bliver brugt, jeg syntes et eller andet sted at hvis vi lander ham trajkovski er det tæt på en lotto kupon, har aldrig hørt om ham, det betyder ikke han ikke er god, men derimod bundo kender man til og han kender også superligaen, måske er det bare mig der er skeptisk
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
Trajkovski har et cv med massere af kampe i serie A, La liga og en den belgiske liga, altså ligaer det er meget stærkere end den danske.Bundgaard skrev: ↑31. aug 2021, 06:40Hvornår er det begrebet lotto kupon bliver brugt, jeg syntes et eller andet sted at hvis vi lander ham trajkovski er det tæt på en lotto kupon, har aldrig hørt om ham, det betyder ikke han ikke er god, men derimod bundo kender man til og han kender også superligaen, måske er det bare mig der er skeptisk
Det er jo mere end man kan sige om Bundu, der indtil videre har floppet i andre klubber end agf, finder han nogensinde det niveau igen?
Pointen er Bundu måske i virkeligheden er en større lottokupon end Trajkovski, selvom vi kender Bundu bedre.
Lottokupon bliver brugt når det ikke er Mbappe der bliver hentet…Bundgaard skrev: ↑31. aug 2021, 06:40Hvornår er det begrebet lotto kupon bliver brugt, jeg syntes et eller andet sted at hvis vi lander ham trajkovski er det tæt på en lotto kupon, har aldrig hørt om ham, det betyder ikke han ikke er god, men derimod bundo kender man til og han kender også superligaen, måske er det bare mig der er skeptisk
Lottokupon er det mest tåbelig udtryk der findes… Pedro fik samme titel da han blev hentet da 99% er brugerne herinde ikke kendte noget til ham!
Trajkovski er ikke en “lottokupon”. Han har spillet i Palermo og Mallorca og var med til EM for 2 måneder siden.
Så har man altså er niveau der kan bidrage til højere niveau for AaB!
Præcis. Og hvis man betegner alle vi ikke kender som lottokuponer så kommer vi godt nok ikke langt på transfermarkedet.hje1980 skrev: ↑31. aug 2021, 07:18Lottokupon bliver brugt når det ikke er Mbappe der bliver hentet…Bundgaard skrev: ↑31. aug 2021, 06:40Hvornår er det begrebet lotto kupon bliver brugt, jeg syntes et eller andet sted at hvis vi lander ham trajkovski er det tæt på en lotto kupon, har aldrig hørt om ham, det betyder ikke han ikke er god, men derimod bundo kender man til og han kender også superligaen, måske er det bare mig der er skeptisk
Lottokupon er det mest tåbelig udtryk der findes… Pedro fik samme titel da han blev hentet da 99% er brugerne herinde ikke kendte noget til ham!
Trajkovski er ikke en “lottokupon”. Han har spillet i Palermo og Mallorca og var med til EM for 2 måneder siden.
------------------------------------------------
Fuldstændig enig - jeg vil faktisk gå så langt som til sige han er mere berrettiget til at mene det om os.Forza skrev: ↑31. aug 2021, 07:22Præcis. Og hvis man betegner alle vi ikke kender som lottokuponer så kommer vi godt nok ikke langt på transfermarkedet.hje1980 skrev: ↑31. aug 2021, 07:18Lottokupon bliver brugt når det ikke er Mbappe der bliver hentet…Bundgaard skrev: ↑31. aug 2021, 06:40Hvornår er det begrebet lotto kupon bliver brugt, jeg syntes et eller andet sted at hvis vi lander ham trajkovski er det tæt på en lotto kupon, har aldrig hørt om ham, det betyder ikke han ikke er god, men derimod bundo kender man til og han kender også superligaen, måske er det bare mig der er skeptisk
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Jeg springer også på den vogn som siger, at det nok er mere chancebetonet at hente Bundu. Han har præsteret i én sæson hos AGF, og selv da husker jeg ham egentlig ikke som liga-dominerende.
Patrick Olsen har præsteret én sæson i AaB. Man vurderede angiveligt, at han havde overpræsteret, og solgte ham beredvilligt. Jeg håber da, man har samme vurderingsgrundlag for Bundu.
Patrick Olsen har præsteret én sæson i AaB. Man vurderede angiveligt, at han havde overpræsteret, og solgte ham beredvilligt. Jeg håber da, man har samme vurderingsgrundlag for Bundu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg mener Bundu er så stor en lottokupon, at jeg ikke håber den sker. Trajkovski er jeg derimod meget lun på.Funky skrev: ↑31. aug 2021, 07:50Jeg springer også på den vogn som siger, at det nok er mere chancebetonet at hente Bundu. Han har præsteret i én sæson hos AGF, og selv da husker jeg ham egentlig ikke som liga-dominerende.
Jeg savner Winsnes