Lektor Blomme takker
Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB 12/09/21 klokken 14:00
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Du overser den nemmeste vej til en sejr: at score flere mål end modstanderen...
Jeg skal ingenlunde ophøje mig til taktikkens svar på Cæsar; havde skæbnen imidlertid bestemt, at jeg skulle stå i spidsen for AaB i den kamp, ville mit oplæg næppe have bestået i, at spillerne skulle lægge ca. 3/4 af alt, hvad de havde i sig, spille i moderat til sløvt tempo samt at levere en defensiv med flere fejl end nødvendigt.
Jeg er overbevist om, at Cifuentes har lugtet lunten og fører os til en fin 1-0-sejr i en øvrigt halvdårlig kamp
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvad var det for en kamp på Viborg Stadion i 90'erne, hvor den mystiske og mytiske, hårfagre og ofte brølende Jacob og hans kammersjuk bl.a. væltede en vogn, der stod på gruset foran den proppede AaB-tribune og også på et tidspunkt ville inde "og danse med de motherfuckere"?
Ædruelighedens stemme
06.10.1995 (19:00): VIBORG - AaB 4-0 (0-0)
MÅLSCORERE 1-0 Steffen Højer (56) ; 2-0 Søren Frederiksen (65) ; 3-0 Risto Kallaste (85) ; 4-0 Steffen Højer (88)
VIBORG Stephen Lowe; Ralf Pedersen , Martin Nielsen, Dennis Hansen, Morten Jensen, Jesper Stüker, Jakob Glerup Nielsen (81. Leif Nielsen), Risto Kallaste (86. Jesper Schau), Thomas Poulsen, Søren Frederiksen, Steffen Højer
AaB Thomas Gill; Torben Boye (86. Søren Thorst), Ib Simonsen, Bjørn Kristensen, Calle Facius, Henrik Rasmussen, Thomas Thomasberg (86. Torben Hjermitslev), Jan Pedersen, Peter Rasmussen, Erik Bo Andersen, Jens Madsen (61. Jesper Grønkjær)
TILSKUERE 4.923
DOMMER Steen Pedersen
Var selv dernede kan jeg huske - man stod lang væk fra banen og kunne knap nok se noget.
MÅLSCORERE 1-0 Steffen Højer (56) ; 2-0 Søren Frederiksen (65) ; 3-0 Risto Kallaste (85) ; 4-0 Steffen Højer (88)
VIBORG Stephen Lowe; Ralf Pedersen , Martin Nielsen, Dennis Hansen, Morten Jensen, Jesper Stüker, Jakob Glerup Nielsen (81. Leif Nielsen), Risto Kallaste (86. Jesper Schau), Thomas Poulsen, Søren Frederiksen, Steffen Højer
AaB Thomas Gill; Torben Boye (86. Søren Thorst), Ib Simonsen, Bjørn Kristensen, Calle Facius, Henrik Rasmussen, Thomas Thomasberg (86. Torben Hjermitslev), Jan Pedersen, Peter Rasmussen, Erik Bo Andersen, Jens Madsen (61. Jesper Grønkjær)
TILSKUERE 4.923
DOMMER Steen Pedersen
Var selv dernede kan jeg huske - man stod lang væk fra banen og kunne knap nok se noget.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har stadig et ar på armen efter at være styrtet ned fra måltavlen i den kamp 
Janteloven eksisterer IKKE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Hmm, jeg husker det som en sejr. Men igen, de aways dengang har visse blackouts af uransagelige årsager...
Ædruelighedens stemme
-
RufusTheDog
“I er nogle dejlige unge mennesker” som Jakob ville have sagt. Kammersjukken følger stadigvæk AaB. Ægte Vejgaard-stil.R Rosenberg skrev: ↑11. sep 2021, 11:25Hvad var det for en kamp på Viborg Stadion i 90'erne, hvor den mystiske og mytiske, hårfagre og ofte brølende Jacob og hans kammersjuk bl.a. væltede en vogn, der stod på gruset foran den proppede AaB-tribune og også på et tidspunkt ville inde "og danse med de motherfuckere"?
Oliver Ross var ikke med for U19 i dag. Måske han er med i morgen?
-
R Rosenberg
- Allstar

Nemlig! Men vi var altså også nogle dejlige, unge mennesker dengang.RufusTheDog skrev: ↑11. sep 2021, 14:02“I er nogle dejlige unge mennesker” som Jakob ville have sagt. Kammersjukken følger stadigvæk AaB. Ægte Vejgaard-stil.R Rosenberg skrev: ↑11. sep 2021, 11:25Hvad var det for en kamp på Viborg Stadion i 90'erne, hvor den mystiske og mytiske, hårfagre og ofte brølende Jacob og hans kammersjuk bl.a. væltede en vogn, der stod på gruset foran den proppede AaB-tribune og også på et tidspunkt ville inde "og danse med de motherfuckere"?
Og Jakob? Dukkede op, brølede en periode, forsvandt igen.
Ædruelighedens stemme
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Truppen er udtaget, Trajkovski er med. Prica står over pga. influenza
Truppen:
1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 5 Daniel Granli, 6 Pedro Ferreira, 7 Aleksandar Trajkovski, 8 Iver Fossum, 9 Milan Makaric, 14 Malthe Højholt, 15 Anders Hagelskjær, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Louka Prip, 22 Andreas Hansen, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 35 Marcus Hannesbo og U/19 Ligaspiller Oliver Ross.
1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 5 Daniel Granli, 6 Pedro Ferreira, 7 Aleksandar Trajkovski, 8 Iver Fossum, 9 Milan Makaric, 14 Malthe Højholt, 15 Anders Hagelskjær, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Louka Prip, 22 Andreas Hansen, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 35 Marcus Hannesbo og U/19 Ligaspiller Oliver Ross.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
At Trajkovski allerede er udtaget må give nogle forventninger om noget kvalitet. Der var jo ingen, som havde gøet over, at han måtte vente en uges tid med debuten.
Men hvem er 19. manden ? Tænker at O. Ross forbliver i truppen. Med en godkendt pokalkamp og vel rendyrket angriber. Jeg tror Hannesbo bliver siet fra. Trajkovski og Børsting kan dække den del.
Iøvrigt må Rufo jo færdig med det skadespjat efter denne runde. Det er nu, at vi har brug for ham.
Og så genvalg til de startende:
AaB (3-5-2): Jacob Rinne, Mathias Ross, Rasmus Thelander, Daniel Granli, Kristoffer Pallesen, Malthe Højholt, Pedro Ferreira, Iver Fossum, Jakob Ahlmann, Louka Prip, Milan Makaric.
Men hvem er 19. manden ? Tænker at O. Ross forbliver i truppen. Med en godkendt pokalkamp og vel rendyrket angriber. Jeg tror Hannesbo bliver siet fra. Trajkovski og Børsting kan dække den del.
Iøvrigt må Rufo jo færdig med det skadespjat efter denne runde. Det er nu, at vi har brug for ham.
Og så genvalg til de startende:
AaB (3-5-2): Jacob Rinne, Mathias Ross, Rasmus Thelander, Daniel Granli, Kristoffer Pallesen, Malthe Højholt, Pedro Ferreira, Iver Fossum, Jakob Ahlmann, Louka Prip, Milan Makaric.
- FlæskeFrank
Jeg tror også, det er Hannesbo. Det har, desværre, ikke set godt ud i denne sæson. Hans teknik er ikke noget vildt og hans fart bliver ikke sat i scene.
Til gengæld er det mega fedt med Oliver Ross i truppen. Han bliver et fremtidigt storsalg.
Til gengæld er det mega fedt med Oliver Ross i truppen. Han bliver et fremtidigt storsalg.
Håber også vi bliver bedre til at få talenterne i spil fra de er 16-17 år så håber på en superliga debut imorgen når vi fører 0-2Prica22 skrev:Jeg tror også, det er Hannesbo. Det har, desværre, ikke set godt ud i denne sæson. Hans teknik er ikke noget vildt og hans fart bliver ikke sat i scene.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Hvad bliver jeres score-forudsætninger?
Jeg tror nok at det kommer til at være et passende 0-1 sejr til AaB med Ferreira som målscorer.
Jeg tror nok at det kommer til at være et passende 0-1 sejr til AaB med Ferreira som målscorer.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Frækt bud med hans første mål i en gældende kamp nogensinde...
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Min første Away mod Viborg siden pokalfinalen i år 2000, i Parken.
Tager afsted med en kammerat fordi det lader sig gøre, og ikke mindst fordi den fantastiske opbakning der har været på lægterne siden sommer det skal der støttes op om.
Håber og tror på en 3-1 sejr.
Thelander, Børsting og Fossum dukker op når det passer dem.
God kamp, og lad os vinde kunne være nogle super vigtige 3 point..... Imodsætning til alle de dårlige 3 point

Tager afsted med en kammerat fordi det lader sig gøre, og ikke mindst fordi den fantastiske opbakning der har været på lægterne siden sommer det skal der støttes op om.
Håber og tror på en 3-1 sejr.
Thelander, Børsting og Fossum dukker op når det passer dem.
God kamp, og lad os vinde kunne være nogle super vigtige 3 point..... Imodsætning til alle de dårlige 3 point
Kan ikke huske så meget at kampen. Mener den endte 2-2?R Rosenberg skrev: ↑11. sep 2021, 11:25Hvad var det for en kamp på Viborg Stadion i 90'erne, hvor den mystiske og mytiske, hårfagre og ofte brølende Jacob og hans kammersjuk bl.a. væltede en vogn, der stod på gruset foran den proppede AaB-tribune og også på et tidspunkt ville inde "og danse med de motherfuckere"?
Men kan godt huske episoden med Jacob