Det er jo så tåbeligt. Børsting holder jo ikke en hel kamp med alle hans skavanker, og jeg har bare ikke særlig stor tillid til Hannesbo.
Kamptråd: AaB - OB 17/09/21 klokken 19:00
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: Kamptråd: AaB - OB 17/09/21 klokken 19:00
Det er ikke vindende spil, som vi viser. Men forrygende resultater.
Trajkovski ser god ud.
Trajkovski ser god ud.
- FlæskeFrank
Plejer Børsting at være specielt skadesplaget? Og hvor mange tilskuere var der i øvrigt?
Nu så jeg ikke kampen, men fedt, at vi vinder igen. Vild stime; 3 sejre i træk og flottere endnu: 6 kampe med 5 sejre og 1 uafgjort. Jeg havde troet, at skæbnen ville indhente os i aften, og at vi skulle betale tilbage på småheldige eller dog knebne sejre over Viborg og FCN.
Vi har jo udviklet os til det danske landshold med et hav af forskellige målscorere, om end jeg sidder tilbage med en bekymring over, at vores angribere nærmest aldrig scorer.
Synes Trajkovski kom ind på det rigtige tidspunkt. Det var tydeligt at se hans erfaring. Han var god til at holde gang i bolden når det var nødvendigt, og god til at tage tempoet ud når det skulle til. Jeg håber at han og Kusk starter sammen mod Lyngby. Det kunne være sjovt.
Ellers endnu en stærk præstation af de tre bagerste og i dag krydret med to mål. Defensiver vinder heldigvis mesterskaber, men det kunne alligevel være rart hvis vi også fik nogle mål fra vores offensive folk.
Ellers endnu en stærk præstation af de tre bagerste og i dag krydret med to mål. Defensiver vinder heldigvis mesterskaber, men det kunne alligevel være rart hvis vi også fik nogle mål fra vores offensive folk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ifølge OB-træneren var de bedst på bolden og lukkede os ned centralt. Det sidste kan jeg måske godt genkende. Men han lyder som om, det var helt uforståeligt, at de ikke vandt, med al den spildominans de havde.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Flot 2. halvleg fra os. OBs træner står på tv og mener, de spillede bedre fodbold end os. Det har jeg ærlig talt svært ved at se.
Mega Super Duper Dejlige Bedårende Fin Flot Fristende Fantastiske Sejr!
Jeg synes bare at for de meste af kampen var vi for langsome til at få bolden rullede ind i OB's territorium og at vi var lidt for tyndt på kanterne.
Men det er noget som Spanske Marti kan godt få drenge til at arbejde på!
Ellers skal jeg giv' endnu til stor ros til drenge på Vesttribunen for den flotte opbakning en gang til!
Sejr og så videre!
(P.S, Hvor er det irriterende af Ahlmann at han for det kort
)
Jeg synes bare at for de meste af kampen var vi for langsome til at få bolden rullede ind i OB's territorium og at vi var lidt for tyndt på kanterne.
Men det er noget som Spanske Marti kan godt få drenge til at arbejde på!
Ellers skal jeg giv' endnu til stor ros til drenge på Vesttribunen for den flotte opbakning en gang til!
Sejr og så videre!
(P.S, Hvor er det irriterende af Ahlmann at han for det kort
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis det skyldes outfittet, så skulle vi for længe siden have skrevet med Macron.
- FlæskeFrank
En sejr, der er et tophold værdig.
En bedre anden halvleg, hvor Malte løfter sig 8g vi ser, at Trajkovski godt kan blive en gevinst. Træls med de gule kort til Ferreira og Ahlmann. Nu har de vel begge karantæne til Brøndby kampen?
En bedre anden halvleg, hvor Malte løfter sig 8g vi ser, at Trajkovski godt kan blive en gevinst. Træls med de gule kort til Ferreira og Ahlmann. Nu har de vel begge karantæne til Brøndby kampen?
Jeg vil give ham, at de satte nogle skarpe kontraer sammen, og de kunne såmænd sagtens have scoret først, og scoret et par mål. Men de lavede ikke andet end at stå lavt, lokke midtbanen i fælder (særligt i 1. halvleg), og køre kontraer. De kunne ikke ændre stil da de kom bagud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Han har døjet med anklen siden silkeborg kampen, og det er derfor han ikke har spillet fuld tid siden.Hovedet skrev: ↑17. sep 2021, 21:13Plejer Børsting at være specielt skadesplaget? Og hvor mange tilskuere var der i øvrigt?
Nu så jeg ikke kampen, men fedt, at vi vinder igen. Vild stime; 3 sejre i træk og flottere endnu: 6 kampe med 5 sejre og 1 uafgjort. Jeg havde troet, at skæbnen ville indhente os i aften, og at vi skulle betale tilbage på småheldige eller dog knebne sejre over Viborg og FCN.
Vi har jo udviklet os til det danske landshold med et hav af forskellige målscorere, om end jeg sidder tilbage med en bekymring over, at vores angribere nærmest aldrig scorer.
Ikke meget ros til træneren herinde, men der er nok også en del der skal sluge lidt kameler, før de kan få det ned på skrift.
Så vil jeg da være den første:
Tak Cifuentes! For at skabe et hold der også kan vinde kampe i grundspillet.
Og kæmpe ros også til en kogende Vesttribune i dag. Bedste hjemmekamp i årevis på stemningsfronten!
edit: Sjovt som en nøgtern konstatering skal afføde et rapporteret indlæg. Der er jo intet usandt i det jeg skriver.
Så vil jeg da være den første:
Tak Cifuentes! For at skabe et hold der også kan vinde kampe i grundspillet.
Og kæmpe ros også til en kogende Vesttribune i dag. Bedste hjemmekamp i årevis på stemningsfronten!
edit: Sjovt som en nøgtern konstatering skal afføde et rapporteret indlæg. Der er jo intet usandt i det jeg skriver.
-
DenGamleMand
- 1. div

Hvor er vores fanscene bare i en vanvittigt udvikling! Hold kæft, hvor er det fedt at opleve!
Tre point!!!
Tre point!!!
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Dejligt at se en kamp vundet selvom spillet ikke var flydende og helt overbevisende. Det skal vi også kunne. 3 point på baggrund af en god holdindsats og godt iscenesatte dødbolde. Absolut godkendt. Ros til Würtz herfra. Rinne var igen kampafgørende - dejligt at se.

AaB fan since 1991 
Enig! Der er så meget potentiale heroppe - og det forløses stille og roligt.DenGamleMand skrev: ↑17. sep 2021, 21:44Hvor er vores fanscene bare i en vanvittigt udvikling! Hold kæft, hvor er det fedt at opleve!
Tre point!!!
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Fantastisk stemning på stadion, og glædeligt at se, hvor mange unge, der havde valgt at starte weekendens tour de force med en fodboldkamp i rødt og hvidt.
Ikke den kønneste kamp at overvære; men der var pænt med chancer i en fight, hvor holdene egentlig matchede hinanden ganske godt.
Lidt frustrerende med de mange unødvendige advarsler.
Hagelskjær er altså en intelligent forsvarsspiller, og Trajkovski ser spændende ud.
Efter et par udekampe med pænt med AaB fans på lægterne, venter nu en kamp mod BIF, hvor kun de frygtesløse, eller de med privat vagtværn og en god sundhedsforsikring kan forventes at møde op. Det bliver endnu en prøve på, hvor langt holdet egentlig er nået.
Ikke den kønneste kamp at overvære; men der var pænt med chancer i en fight, hvor holdene egentlig matchede hinanden ganske godt.
Lidt frustrerende med de mange unødvendige advarsler.
Hagelskjær er altså en intelligent forsvarsspiller, og Trajkovski ser spændende ud.
Efter et par udekampe med pænt med AaB fans på lægterne, venter nu en kamp mod BIF, hvor kun de frygtesløse, eller de med privat vagtværn og en god sundhedsforsikring kan forventes at møde op. Det bliver endnu en prøve på, hvor langt holdet egentlig er nået.
Som vel til dels kan tilskrives en rystende ringe dommerpræstation.
Fantastisk stemning fra Vesttribunen i dag
Jeg er især vild med den udvikling vi ser ifht opspillet. Vi er mange fans herinde alene, der frygtede en entydige fokus på genpres som nøglen til succes.
Cifuentes har ligesom sine forgængere ikke lukket mange mål ind, og genpresset har også set fornuftigt ud. Nu ser det sgu ud til, han endelig har knækket vores allerstørste problem de sidste år; opspillet nedefra. Det var forrygende i dag. Stor kvalitet hele vejen rundt. Tålmodighed og kloge beslutninger. Højholt og Pedro bevæger sig godt, og Fossum gør det også langt bedre end set tidligere i rollen i mellemrummet foran dem. Bravo, og bliv nu ved!
Og så lige håret i suppen: Hvad fanden laver Jens Maae i situtionen med Pedro og Max Fenger? Pedro kommer lidt vilt ind i duellen, men er først på bolden, hvorefter Fenger ramler ind i ham. Han dømmer frispark til AaB(?) Begge holds spillere stimler sammen, uden nogen for alvor er i totterne på hinanden. Så laver han sin dom om, dømmer frispark til OB, gult kort til Pedro + gult til Thelander og Tverskov. Muligvis får han en besked fra VAR-vognen, men det må/skal de jo ikke blande sig i. Det er total håbløst dommerarbejde!
Jeg er især vild med den udvikling vi ser ifht opspillet. Vi er mange fans herinde alene, der frygtede en entydige fokus på genpres som nøglen til succes.
Cifuentes har ligesom sine forgængere ikke lukket mange mål ind, og genpresset har også set fornuftigt ud. Nu ser det sgu ud til, han endelig har knækket vores allerstørste problem de sidste år; opspillet nedefra. Det var forrygende i dag. Stor kvalitet hele vejen rundt. Tålmodighed og kloge beslutninger. Højholt og Pedro bevæger sig godt, og Fossum gør det også langt bedre end set tidligere i rollen i mellemrummet foran dem. Bravo, og bliv nu ved!
Og så lige håret i suppen: Hvad fanden laver Jens Maae i situtionen med Pedro og Max Fenger? Pedro kommer lidt vilt ind i duellen, men er først på bolden, hvorefter Fenger ramler ind i ham. Han dømmer frispark til AaB(?) Begge holds spillere stimler sammen, uden nogen for alvor er i totterne på hinanden. Så laver han sin dom om, dømmer frispark til OB, gult kort til Pedro + gult til Thelander og Tverskov. Muligvis får han en besked fra VAR-vognen, men det må/skal de jo ikke blande sig i. Det er total håbløst dommerarbejde!
Visse trænere har det med at overvurdere egen præstation, sikkert bevidst for ikke at skabe dårligere stemning end højest nødvendigt blandt truppen og fans.
I den henseende synes jeg det er forfriskende med trænere som Flemming Pedersen, Niels Frederiksen og ja vores egen der plejer at være rimelig ærlige omkring præstationen.
Jeg synes vi var dominerende, og trykkede dem i bund store dele af kampen, men de fik nogle farlige omstillinger der kunne have kostet på en dårlig dag.
De var klasse - igen. Viaplay kunne jo knapt gennemføre postmatch-interviewene, fordi ingen kunne høre hvad der blev sagt.DenGamleMand skrev: ↑17. sep 2021, 21:44Hvor er vores fanscene bare i en vanvittigt udvikling! Hold kæft, hvor er det fedt at opleve!
Tre point!!!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert