Det skifter bare præcist op til en pokalkamp
Pokalturneringen 2021/2022
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Re: Pokalturneringen 2021/2022
"Jeg tænker ikke på den ene som vores målmand til Superligaen og på den anden som vores pokalmålmand. Det er en vurdering fra uge til uge, og jeg vælger den, der er bedst, siger Martí Cifuenes.'
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Marti er en høflig og diplomatisk mand, der sjældent afviger meget fra kommunikationsafsnittet i lærebogen om anerkendende ledelse. Hans styrke er at han formår at undgå at få det til at lyde som alt for tykke floskler.KlaskmyggenNoah skrev: ↑22. sep 2021, 12:00"Jeg tænker ikke på den ene som vores målmand til Superligaen og på den anden som vores pokalmålmand. Det er en vurdering fra uge til uge, og jeg vælger den, der er bedst, siger Martí Cifuenes.'
Det skifter bare præcist op til en pokalkamp![]()
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Men lige præcis her bliver det vist alligevel for tyktPastorius skrev: ↑22. sep 2021, 12:05Marti er en høflig og diplomatisk mand, der sjældent afviger meget fra kommunikationsafsnittet i lærebogen om anerkendende ledelse. Hans styrke er at han formår at undgå at få det til at lyde som alt for tykke floskler.KlaskmyggenNoah skrev: ↑22. sep 2021, 12:00"Jeg tænker ikke på den ene som vores målmand til Superligaen og på den anden som vores pokalmålmand. Det er en vurdering fra uge til uge, og jeg vælger den, der er bedst, siger Martí Cifuenes.'
Nej, jeg læser det som om han forbeholder sig ret til ikke nødvendigvis at bruge Andreas Hansen i pokalen, når det spidser til.KlaskmyggenNoah skrev: ↑22. sep 2021, 12:12Men lige præcis her bliver det vist alligevel for tyktPastorius skrev: ↑22. sep 2021, 12:05Marti er en høflig og diplomatisk mand, der sjældent afviger meget fra kommunikationsafsnittet i lærebogen om anerkendende ledelse. Hans styrke er at han formår at undgå at få det til at lyde som alt for tykke floskler.KlaskmyggenNoah skrev: ↑22. sep 2021, 12:00"Jeg tænker ikke på den ene som vores målmand til Superligaen og på den anden som vores pokalmålmand. Det er en vurdering fra uge til uge, og jeg vælger den, der er bedst, siger Martí Cifuenes.'
![]()
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Så læser vi det forskelligt..Pastorius skrev: ↑22. sep 2021, 12:17Nej, jeg læser det som om han forbeholder sig ret til ikke nødvendigvis at bruge Andreas Hansen i pokalen, når det spidser til.KlaskmyggenNoah skrev: ↑22. sep 2021, 12:12Men lige præcis her bliver det vist alligevel for tyktPastorius skrev: ↑22. sep 2021, 12:05Marti er en høflig og diplomatisk mand, der sjældent afviger meget fra kommunikationsafsnittet i lærebogen om anerkendende ledelse. Hans styrke er at han formår at undgå at få det til at lyde som alt for tykke floskler.KlaskmyggenNoah skrev: ↑22. sep 2021, 12:00"Jeg tænker ikke på den ene som vores målmand til Superligaen og på den anden som vores pokalmålmand. Det er en vurdering fra uge til uge, og jeg vælger den, der er bedst, siger Martí Cifuenes.'
![]()
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Der er vel to ting i det.
1) Sålænge modstanderen ikke er FCK, så er det bedre at give kamp til Andreas Hansen og fri til Rinne,
2) Cifuentes vil ikke risikere at stå i pokalfinalen og få en sag om, at Andreas siger løftebrud, hvis Rinne sættes på mål.
Det er jo ikke anderledes end de andre udskiftninger - de får heller garanteret startplads. Men Cifuentes kunne måske godt have suppleret med, at som udgangspunkt i de indledende runder står Andreas Hansen. Men det havde jo ikke gjort nogen rigere.
1) Sålænge modstanderen ikke er FCK, så er det bedre at give kamp til Andreas Hansen og fri til Rinne,
2) Cifuentes vil ikke risikere at stå i pokalfinalen og få en sag om, at Andreas siger løftebrud, hvis Rinne sættes på mål.
Det er jo ikke anderledes end de andre udskiftninger - de får heller garanteret startplads. Men Cifuentes kunne måske godt have suppleret med, at som udgangspunkt i de indledende runder står Andreas Hansen. Men det havde jo ikke gjort nogen rigere.
- FlæskeFrank
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Der er selvfølgelig en grund til at han siger som han gør, men det er jo tydeligt at vi har en 1 og 2 målmand det ved Cifuentes, Andreas, Jens og du og jeg...og ingen grund til at pakke det ind, eller fluekneppe den udtalelse yderlig fra min side, syntes bare det trods alt lød lidt for politisk korrektFlæskeFrank skrev: ↑22. sep 2021, 12:22Der er vel to ting i det.
Hvornår er lodtrækning til næste runde? Ser ud til alle favoritterne vinder… hvem skal vi håbe på at trække i næste runde?
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Okay okay Nykøbing er foran 2-0Lyfe skrev:Hvornår er lodtrækning til næste runde? Ser ud til alle favoritterne vinder… hvem skal vi håbe på at trække i næste runde?

You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
RufusTheDog
- KongGulerod
- Landshold

Nykøbing FC er foran 2-0 mod FCK. Mathias Gehrt, som er blevet nævnt herinde et par gange, har spillet en rigtig god kamp indtil videre.
en god Lodtrækning er at vi ikke trækker puddelhundne fra HerningRufusTheDog skrev: ↑22. sep 2021, 18:26Lodtrækning på Brøndby Stadion, efter kampen mod Allerød i morgen.
AaB AaB AaB AaB
Ville være perfekt lodtrækning for begge hold! De ville få penge i klubkassen og alligevel tabe i næste rundebedstefar skrev:Aalborg Freja kunne være sjov at trække, det står 1-1 mellem dem og Lyseng i forlænget lige nu.
Freja vandt i straffe.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hvor længe mon fck og bif beholder deres trænere?

Så længe de ikke prøver at ta Marti, kan de fyre og ansætte alle dem de har lyst til.
Vanvittigt at FCK ryger ud 3-0 til et midterhold i førstedivision. Er ikke sikker på Thorup holder sæsonen ud efter den storm han mere eller mindre har sat sig selv i nu, og med tanke på at han ikke er PC's "mand". FCK har jo også tidligere fyret deres cheftræner selvom man har ligget nr. 1 i ligaen.
Men fedt med en pokaloverraskelse allerede (og som ikke involverer os). Og lad os så trække Freja i morgen
Men fedt med en pokaloverraskelse allerede (og som ikke involverer os). Og lad os så trække Freja i morgen