Kamptråd: Brøndby IF - AaB 26/09/21 klokken 18:00
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB 26/09/21 klokken 18:00
Sidder tilbage med en fornemmelse af, at Prip ikke skal starte næste gang, men hvem skal så??
Kusk??, ham tror jeg ikke på.
Trajkovski??, indtil videre har jeg svært ved at se hvad hans spidskompetencer er.
Tror bare vi må indse, at vi har mangler offensivt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kusk??, ham tror jeg ikke på.
Trajkovski??, indtil videre har jeg svært ved at se hvad hans spidskompetencer er.
Tror bare vi må indse, at vi har mangler offensivt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Enig vedr Prica. Rigtigt skidt det eneste 1/2 år.Hovedet skrev: ↑26. sep 2021, 20:09Enig. Det måtte ske på et tidspunkt. Og vi har også fået flere point, end vores spil har berettiget til - det lå i luften, at vi ville tabe denne kamp, og det var også rimeligt nok. Strukturelt lider vi under mangel på offensiv kvalitet og er for afhængig af dødbolde og Ivar Fossum, der vel er vores mest målfarlige spiller, skønt det ikke er hans rolle. De to nye østeuropæere kan vi selvfølgelig ikke sige alverden om, men de har ikke ligefrem terroriseret ligaen - og helt ærligt fremstår unge Prica decideret ringe og slet og ret ikke på Superliganiveau.
Lige præcis, når vores midtbanespillere ikke har nogen at spille bolden op til, så kommer vi bare til at stå og parere, og vores koncept om at spille bolden op nede fra kan ikke fungere uden link-up spilleren i front.Funky skrev: ↑26. sep 2021, 20:21Det er bare at håbe på, at Makaric er klar igen næste kamp. Ham har vi ingen gangbar plan B for.
Nordjyske uddeler også storroser til Granli. Det er stadig positivt, at vi har en solid bagkæde, som enten skal svigtes af midtbanen som ved 1-1 målet, eller blackouts som ved 2-1, før det går galt. Skidehamrende træls, vi rammes af begge dele i dag.
Højholt skal have, at han kom godt tilbage sidst i kampen.
Der er stadig masser af gods i holdet, men jeg gentager bare: I dag ser vi, hvorfor man hentede Makaric.
Det er vel heller ikke utænkeligt, at spillerne har fået lidt for høj puls over for første gang for alvor at være på udebane siden FCK ude.
Jeg håber vi starter med Makaric (hvis han er klar) og Trajkovski i front næste kamp, Louka trænger til tur på bænken og Prica er bare ikke god nok endnu, desværre.
At Tøfting siger det ikke har nogen betydning at Makaric må gå ud til fordel for Prica var helt slukket
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Vi har desværre ikke være særlig gode offensivt. Synes ikke IAO helt har fået den del løftet hos os. Forsvar og midtbanen er god, selvom den er meget tynd, til gengæld er der signet en masse offensive spillere de sidste 2 år, men vi står stadigvæk tilbage med en Fossum som klart vores bedste kort. Nu bliver det udstillet idag, men det har jo været lidt skidt hele året. Men lad os se, man kan jo håbe MC kan lave magi med det han har til rådighed.Mephisto2 skrev: ↑26. sep 2021, 20:35Enig vedr Prica. Rigtigt skidt det eneste 1/2 år.Hovedet skrev: ↑26. sep 2021, 20:09Enig. Det måtte ske på et tidspunkt. Og vi har også fået flere point, end vores spil har berettiget til - det lå i luften, at vi ville tabe denne kamp, og det var også rimeligt nok. Strukturelt lider vi under mangel på offensiv kvalitet og er for afhængig af dødbolde og Ivar Fossum, der vel er vores mest målfarlige spiller, skønt det ikke er hans rolle. De to nye østeuropæere kan vi selvfølgelig ikke sige alverden om, men de har ikke ligefrem terroriseret ligaen - og helt ærligt fremstår unge Prica decideret ringe og slet og ret ikke på Superliganiveau.
Tøffe er en elendig fodboldkommentator.troelsh skrev: ↑26. sep 2021, 20:37Lige præcis, når vores midtbanespillere ikke har nogen at spille bolden op til, så kommer vi bare til at stå og parere, og vores koncept om at spille bolden op nede fra kan ikke fungere uden link-up spilleren i front.Funky skrev: ↑26. sep 2021, 20:21Det er bare at håbe på, at Makaric er klar igen næste kamp. Ham har vi ingen gangbar plan B for.
Nordjyske uddeler også storroser til Granli. Det er stadig positivt, at vi har en solid bagkæde, som enten skal svigtes af midtbanen som ved 1-1 målet, eller blackouts som ved 2-1, før det går galt. Skidehamrende træls, vi rammes af begge dele i dag.
Højholt skal have, at han kom godt tilbage sidst i kampen.
Der er stadig masser af gods i holdet, men jeg gentager bare: I dag ser vi, hvorfor man hentede Makaric.
Det er vel heller ikke utænkeligt, at spillerne har fået lidt for høj puls over for første gang for alvor at være på udebane siden FCK ude.
Jeg håber vi starter med Makaric (hvis han er klar) og Trajkovski i front næste kamp, Louka trænger til tur på bænken og Prica er bare ikke god nok endnu, desværre.
At Tøfting siger det ikke har nogen betydning at Makaric må gå ud til fordel for Prica var helt slukket
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Han har været ringe hele vejen igennem med undtagelse af forårets kamp mod Lyngby, hvor han scorede to glimrende mål. Han er en ok afslutter, men for langsom, tung og for dårlig teknisk til at begå sig på højt niveau. Man skal kunne fremvise et højere niveau i den alder. Alene det hovedstød, han havde i pokalkampen mod Lyngby, leder tankerne hen på serie 4.Mephisto2 skrev: ↑26. sep 2021, 20:35Enig vedr Prica. Rigtigt skidt det eneste 1/2 år.Hovedet skrev: ↑26. sep 2021, 20:09Enig. Det måtte ske på et tidspunkt. Og vi har også fået flere point, end vores spil har berettiget til - det lå i luften, at vi ville tabe denne kamp, og det var også rimeligt nok. Strukturelt lider vi under mangel på offensiv kvalitet og er for afhængig af dødbolde og Ivar Fossum, der vel er vores mest målfarlige spiller, skønt det ikke er hans rolle. De to nye østeuropæere kan vi selvfølgelig ikke sige alverden om, men de har ikke ligefrem terroriseret ligaen - og helt ærligt fremstår unge Prica decideret ringe og slet og ret ikke på Superliganiveau.
Og ja, vi har et helt strukturelt program i offensiven, som vi har overkommet via en stærk defensiv og styrke på dødbolde, men det kan næppe bære os til en medalje.
Statistikkerne taler imod dig. Ikke siden 2015 har vi scoret så mange mål.raekkeettre skrev: ↑26. sep 2021, 20:41Vi har desværre ikke være særlig gode offensivt. Synes ikke IAO helt har fået den del løftet hos os.
Med tanke på at Cifuentes ikke har haft glæde af Lucas, så har han præsteret bedre med holdet offensivt end de øvrige trænere siden ‘15.
Skulle vi tabe en kampe så var brøndby den bedste for os... selvom jeg hader de fucking bistandsklienter meeen moralmæssigt osv så var det bedre og tabe denne kamp en end af de sidste par stykker eller de næste 2.
Måske var det sundt nok for os at få et nederlag og indse at træerne ikke vokser ind i himlen uden held og knofedt.
Forhåbenligt er makaric kun et slag og Prip må på bænken. MC har hørt meget i starten for at skifte ud og har nok været lidt nervøs for at ændre et vindende hold. Men det er tid til at starte med Kusk og så skal vi bare tilbage og have en sejr i næste kamp
Måske var det sundt nok for os at få et nederlag og indse at træerne ikke vokser ind i himlen uden held og knofedt.
Forhåbenligt er makaric kun et slag og Prip må på bænken. MC har hørt meget i starten for at skifte ud og har nok været lidt nervøs for at ændre et vindende hold. Men det er tid til at starte med Kusk og så skal vi bare tilbage og have en sejr i næste kamp
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Så desværre ikke kampen pga arbejde, men kan forstå at det var et fortjent nederlag. Ærgeligt, da holdet havde momentum og masser af selvtillid.
Men lad os nu lige trække luft ind. Vi ligger stadig nummer 3 og med en sejr på søndag mod Sønderjyske kan vi fastholde den placering henover landsholdspausen. Hvis jeg inden sæsonstart var blevet spået at AaB ville ligge på en 3. plads efter halvdelen af grundspillet færdiggjort, så ville jeg absolut ha taget imod det med kyshånd. Med 3 point mod Sønderjyske holder vi også snor i FCM og FCK, ja ja overoptimist, men alligevel. Og vi har en god margen ned til 7 pladsen..
Der er stadig plads til spillemæssige forbedringer, men indtil videre har det her efterår været en kæmpe succes
Men lad os nu lige trække luft ind. Vi ligger stadig nummer 3 og med en sejr på søndag mod Sønderjyske kan vi fastholde den placering henover landsholdspausen. Hvis jeg inden sæsonstart var blevet spået at AaB ville ligge på en 3. plads efter halvdelen af grundspillet færdiggjort, så ville jeg absolut ha taget imod det med kyshånd. Med 3 point mod Sønderjyske holder vi også snor i FCM og FCK, ja ja overoptimist, men alligevel. Og vi har en god margen ned til 7 pladsen..
Der er stadig plads til spillemæssige forbedringer, men indtil videre har det her efterår været en kæmpe succes
Så vi kom aldrig til at mange Makaric? og Prica var faldet godt ind i spillet? den kommentar der ældes ikke særlig godtMaglau skrev: ↑26. sep 2021, 18:23Tror aldrig vi kommer til at mangle Makaric.
Spændende med Prica synes han er faldet godt ind i starten
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Fortjent nok, at AaB ikke får noget med fra kampen. Der var såvel taktiske som spillemæssige mangler, og for en gangs skyld var man ikke dominerende i hovedspillet ved dødbolde, hvilket er holdets farligste våben. Torskedum advarsel til Feirrara, det kan blive dyrt mod SønderjyskE.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Ja, vi er PISSE gode på dødbolde. Men der er vist ikke mange andre end dig der siger vi ligefrem har været fantastiske i offensive i 2021. Men lige med dig orker jeg ikke rigtig at diskutere for agendaen er sat....Julgranen skrev: ↑26. sep 2021, 20:49Statistikkerne taler imod dig. Ikke siden 2015 har vi scoret så mange mål.raekkeettre skrev: ↑26. sep 2021, 20:41Vi har desværre ikke være særlig gode offensivt. Synes ikke IAO helt har fået den del løftet hos os.
Med tanke på at Cifuentes ikke har haft glæde af Lucas, så har han præsteret bedre med holdet offensivt end de øvrige trænere siden ‘15.
Jeg synes faktisk ikke, der er grund til at være for kritisk overfor Prica. Han er bare ikke type-castet til denne kamp, og så skal vi også huske, at vi netop talte om, at der også blev begået mord ustraffet på Makaric i kampene. Og det er ved at være et tema i alle kampe, synes jeg. Har dommerne besluttet sig for at give forsvarsspillerne meget mere license to kill?
Skuespillerne fra FCM, agf får da masser af frispark på ting der ikke er der. Samme gjorde Victor Fisher før i tiden.. hvorfor det lige er tilladt at smadre løs på Makaric er mig en gåde..Funky skrev: ↑26. sep 2021, 21:19Jeg synes faktisk ikke, der er grund til at være for kritisk overfor Prica. Han er bare ikke type-castet til denne kamp, og så skal vi også huske, at vi netop talte om, at der også blev begået mord ustraffet på Makaric i kampene. Og det er ved at være et tema i alle kampe, synes jeg. Har dommerne besluttet sig for at give forsvarsspillerne meget mere license to kill?
Som jeg skrev tidligere så er der selvfølgelig uomtvistelig at vi ikke har tabt med Makaric og at Prica var elendig.gravballe skrev: ↑26. sep 2021, 20:55Så vi kom aldrig til at mange Makaric? og Prica var faldet godt ind i spillet? den kommentar der ældes ikke særlig godtMaglau skrev: ↑26. sep 2021, 18:23Tror aldrig vi kommer til at mangle Makaric.
Spændende med Prica synes han er faldet godt ind i starten![]()
Men pricas elendighed gør ikke Makaric bedre og tvivler på vi havde fået mere ud af kampen med ham.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Hvilken kamp synes du Prica har været god i?Funky skrev: ↑26. sep 2021, 21:19Jeg synes faktisk ikke, der er grund til at være for kritisk overfor Prica. Han er bare ikke type-castet til denne kamp, og så skal vi også huske, at vi netop talte om, at der også blev begået mord ustraffet på Makaric i kampene. Og det er ved at være et tema i alle kampe, synes jeg. Har dommerne besluttet sig for at give forsvarsspillerne meget mere license to kill?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Det kan man jo altid sige. Makaric har bare mere drøjde, ro og færdigheder til at være den linkup spiller, vi tydeligvis manglede. Det er vel en rimelig objektiv betragtning. Prica fik slet ikke det spil, han kan shine i. Og det var til at forudse. Jeg er sikker på, trænerteamet har haft en idé med at sætte Prica ind, det må bare have inkluderet planer for noget spil, vi aldrig fik at se.Maglau skrev: ↑26. sep 2021, 21:27Som jeg skrev tidligere så er der selvfølgelig uomtvistelig at vi ikke har tabt med Makaric og at Prica var elendig.gravballe skrev: ↑26. sep 2021, 20:55Så vi kom aldrig til at mange Makaric? og Prica var faldet godt ind i spillet? den kommentar der ældes ikke særlig godtMaglau skrev: ↑26. sep 2021, 18:23Tror aldrig vi kommer til at mangle Makaric.
Spændende med Prica synes han er faldet godt ind i starten![]()
Men pricas elendighed gør ikke Makaric bedre og tvivler på vi havde fået mere ud af kampen med ham.
Ja jeg husker da en kamp, hvor knægten scorede to fine kasser…Lyfe skrev: ↑26. sep 2021, 21:41Hvilken kamp synes du Prica har været god i?Funky skrev: ↑26. sep 2021, 21:19Jeg synes faktisk ikke, der er grund til at være for kritisk overfor Prica. Han er bare ikke type-castet til denne kamp, og så skal vi også huske, at vi netop talte om, at der også blev begået mord ustraffet på Makaric i kampene. Og det er ved at være et tema i alle kampe, synes jeg. Har dommerne besluttet sig for at give forsvarsspillerne meget mere license to kill?
Jeg tænker nu, at offensiven også tæller det benhårde arbejde med at blive bedre til de offensive dødbolde.raekkeettre skrev: ↑26. sep 2021, 21:17Ja, vi er PISSE gode på dødbolde. Men der er vist ikke mange andre end dig der siger vi ligefrem har været fantastiske i offensive i 2021. Men lige med dig orker jeg ikke rigtig at diskutere for agendaen er sat....
Eller tæller alle mål ikke?
Agendaen?
Jeg kan bare konstatere, at vi igennem 2021 har scoret masser af mål, set til de øvrige år siden mesterskabet.
Der er da i den grad grund til at være kritisk over for Prica - ikke så meget på hans samlede slutprodukt pt, da han er ung - men på det talent man håber, han vil udvikle, og det er meget svært at få øje på. Han har ingen fart, mangler spilforståelse og viser ikke særlig god teknik. I stedet forsøger han tit det meget svære eller spektakulære - det virker nærmest umodent. Han er købt som udviklingsspiller, men så skal der saftsusme også være noget at udvikle på - ellers skal vi satse på en anden.Funky skrev: ↑26. sep 2021, 21:44Ja jeg husker da en kamp, hvor knægten scorede to fine kasser…Lyfe skrev: ↑26. sep 2021, 21:41Hvilken kamp synes du Prica har været god i?Funky skrev: ↑26. sep 2021, 21:19Jeg synes faktisk ikke, der er grund til at være for kritisk overfor Prica. Han er bare ikke type-castet til denne kamp, og så skal vi også huske, at vi netop talte om, at der også blev begået mord ustraffet på Makaric i kampene. Og det er ved at være et tema i alle kampe, synes jeg. Har dommerne besluttet sig for at give forsvarsspillerne meget mere license to kill?