Kasper skrev: ↑22. sep 2021, 11:14Jeg har fyret Inge og Marti på grund af Pallesen.Køllen I Møllen skrev: ↑22. sep 2021, 10:07Inden denne sæson tippede jeg AaB som en del af nedrykningskampen. Jeg mente også at Pallesen var verdens dårligste fodboldspiller.
Nogle gange må man bare erkende at man ikke er ligeså skideklog som man selv går og tror.
Superligaen 2021/2022
Re: Superligaen 2021/2022
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er vi mange, der har erkendt for mange år sidenKøllen I Møllen skrev: ↑22. sep 2021, 10:07Nogle gange må jeg bare erkende at jeg ikke er ligeså skideklog som jeg selv går og tror.
Ædruelighedens stemme
Fantastisk initiativ af begge SLO'er! 
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
så skal døren til kontoret lukkes i morgen kl. 15.00, så man kan få billetter...
- FlæskeFrank
Sikke noget tis!!! Lige præcis kl. 15 kan jeg ikke komme på nettet. Gad vide hvor hurtigt der mon bliver udsolgt?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
BUM! Så jar jeg fået 1 billet til kampen!
Ses derover i fjendens territorium
Ses derover i fjendens territorium
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Billetsystemet siger, at der er ledige pladser, men jeg kan ikke booke :-(
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Ågf krakelerer på Heden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Med halvdelen af grundspillet ovre ligner Vejle Boldklub en stensikker nedrykker, den anden nedrykningsplads ligner en kamp ml. Sønderjyske og Viborg FF.
Jeg tror også at FCN kan blive fedtet ind i bundkampen da de har problemer i såvel forsvar som angreb
Jeg tror også at FCN kan blive fedtet ind i bundkampen da de har problemer i såvel forsvar som angreb
- Køllen I Møllen
- Allstar

Aalborg frederikshavner skrev: ↑3. okt 2021, 21:31Med halvdelen af grundspillet ovre ligner Vejle Boldklub en stensikker nedrykker, den anden nedrykningsplads ligner en kamp ml. Sønderjyske og Viborg FF.
Af det jeg har set er Viborg mindst 2-3 niveauer over Sdrjydske. Tror ikke fcn ender dernede men fodbold er et uforudsigeligt spil.
Janteloven eksisterer IKKE!
Nu skal der ikke gå Århus i den. Men hold kæft hvor er de 3 øverste pladser billigt til salg i år.
Uden at have set kampen i aften mod Viborg, sejler de et jo fuldstændig rundt for København. Hvis vi virkelig vil det her, kan jeg sagtens se os spille med om medaljer. Der er vel ingen hold i år der virkelig har fået ordentligt fat i ligaen - udover Herning som heller ikke virker super stabile.
Uden at have set kampen i aften mod Viborg, sejler de et jo fuldstændig rundt for København. Hvis vi virkelig vil det her, kan jeg sagtens se os spille med om medaljer. Der er vel ingen hold i år der virkelig har fået ordentligt fat i ligaen - udover Herning som heller ikke virker super stabile.
FCM holder praktisk talt samme snit som sidst de blev mestre, hvor de smadrede alt, og FCK snitter 2 point pr. kamp. Det er altså ikke billigt til salg.9000AA skrev: ↑3. okt 2021, 22:36Nu skal der ikke gå Århus i den. Men hold kæft hvor er de 3 øverste pladser billigt til salg i år.
Men AGF og Brøndby ser ikke ud til at være kommet i gang endnu, så 3. pladsen er absolut en mulighed. Endnu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Herning tror jeg heller ikke vi kommer i nærheden af. Men København er måske foran os i ligaen, men når man tager deres kampe i betragtning, synes jeg at vi er foran dem. Synes de har set ret shaky ud hele sæsonen.Kunji skrev: ↑3. okt 2021, 22:50FCM holder praktisk talt samme snit som sidst de blev mestre, hvor de smadrede alt, og FCK snitter 2 point pr. kamp. Det er altså ikke billigt til salg.9000AA skrev: ↑3. okt 2021, 22:36Nu skal der ikke gå Århus i den. Men hold kæft hvor er de 3 øverste pladser billigt til salg i år.
Men AGF og Brøndby ser ikke ud til at være kommet i gang endnu, så 3. pladsen er absolut en mulighed. Endnu.
-
Lyngehoevdingen
- 1. div

- Favoritspiller: Milan Timko
Men det har du ikke ret i.9000AA skrev: ↑4. okt 2021, 01:39Herning tror jeg heller ikke vi kommer i nærheden af. Men København er måske foran os i ligaen, men når man tager deres kampe i betragtning, synes jeg at vi er foran dem. Synes de har set ret shaky ud hele sæsonen.Kunji skrev: ↑3. okt 2021, 22:50FCM holder praktisk talt samme snit som sidst de blev mestre, hvor de smadrede alt, og FCK snitter 2 point pr. kamp. Det er altså ikke billigt til salg.9000AA skrev: ↑3. okt 2021, 22:36Nu skal der ikke gå Århus i den. Men hold kæft hvor er de 3 øverste pladser billigt til salg i år.
I perioden fra vores uafgjorte kamp i Parken til deres nederlag til FCM, så de faktisk ret skarpe ud og spillede især forrygende i offensiven. Det var også derfor, de blev udråbt som favoritter inden FCM-kampen. Men det har da været skønt at se, at man har kunnet stække dem i de seneste kampe.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
I slutningen af samme periode har de så haft Falk ude og solgt Darami og erstattet ham med Bøving, som slet ikke har det samme offensive output, hvilket også har været tydeligt. Hvis de nu også skal undvære Zeca i en længere periode, så er det en helt anden ligning, selvom de stadig er et stærkt hold, med stærke spillere og store økonomiske muskler.Lyngehoevdingen skrev: ↑4. okt 2021, 12:04
Men det har du ikke ret i.
I perioden fra vores uafgjorte kamp i Parken til deres nederlag til FCM, så de faktisk ret skarpe ud og spillede især forrygende i offensiven. Det var også derfor, de blev udråbt som favoritter inden FCM-kampen. Men det har da været skønt at se, at man har kunnet stække dem i de seneste kampe.
Jeg har altid været kritisk overfor Jess Thorup, jeg mener ikke han er en dygtig træner. Hans stil er baseret på at han har bedre spillere end modstanderne, og er den forudsætning opfyldt, er det knapt så svært at være træner. Til gengæld er han firmaets mand, og følger loyalt den linje som de respektive klubbers sportslige ledelse har lagt ud - og lige der tror jeg noget mere på den sportslige ledelse han havde i FCM og Gent fremfor den han nu har i FCK.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Lyngehoevdingen
- 1. div

- Favoritspiller: Milan Timko
Jeg er sådan set ikke så uenig med dig. Jeg var blot uenig i, at de har set "shaky" ud hele sæsonen. For de var enormt stærke. Men nu er det jo nogle andre spillere, der spiller. Og de er netop ikke lige så gode.Pastorius skrev: ↑4. okt 2021, 12:13I slutningen af samme periode har de så haft Falk ude og solgt Darami og erstattet ham med Bøving, som slet ikke har det samme offensive output, hvilket også har været tydeligt. Hvis de nu også skal undvære Zeca i en længere periode, så er det en helt anden ligning, selvom de stadig er et stærkt hold, med stærke spillere og store økonomiske muskler.Lyngehoevdingen skrev: ↑4. okt 2021, 12:04
Jeg har altid været kritisk overfor Jess Thorup, jeg mener ikke han er en dygtig træner. Hans stil er baseret på at han har bedre spillere end modstanderne, og er den forudsætning opfyldt, er det knapt så svært at være træner. Til gengæld er han firmaets mand, og følger loyalt den linje som de respektive klubbers sportslige ledelse har lagt ud - og lige der tror jeg noget mere på den sportslige ledelse han havde i FCM og Gent fremfor den han nu har i FCK.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det jeg har set af København i den her sæson, synes jeg altså ikke har set særligt skræmmende ud. Hvis vi fortsætter vores spil, kunne jeg sagtens se os ende over dem i den her sæson.Lyngehoevdingen skrev: ↑4. okt 2021, 12:19Jeg er sådan set ikke så uenig med dig. Jeg var blot uenig i, at de har set "shaky" ud hele sæsonen. For de var enormt stærke. Men nu er det jo nogle andre spillere, der spiller. Og de er netop ikke lige så gode.Pastorius skrev: ↑4. okt 2021, 12:13I slutningen af samme periode har de så haft Falk ude og solgt Darami og erstattet ham med Bøving, som slet ikke har det samme offensive output, hvilket også har været tydeligt. Hvis de nu også skal undvære Zeca i en længere periode, så er det en helt anden ligning, selvom de stadig er et stærkt hold, med stærke spillere og store økonomiske muskler.Lyngehoevdingen skrev: ↑4. okt 2021, 12:04
Med Falk ude i tæt på hele efteråret og Zeca hele sæsonen, så tror jeg ikke på FCK som mester. Deres to vigtigste og to af deres bedste spillere.
Ydermere har jeg ikke stor fidus til Thorup som træner…
Kan vi holde momentum og undgå den helt store åreladning til vinter, så mener jeg faktisk godt vi kan holde trit med FCK henover sæsonen.. hvor langt kan det så bære os? Tjaa, med held og dygtighed, så mener jeg det er fuldstændig realistisk med en top-4 placering, og chancen for at nappe medaljer er absolut til stede
Ydermere har jeg ikke stor fidus til Thorup som træner…
Kan vi holde momentum og undgå den helt store åreladning til vinter, så mener jeg faktisk godt vi kan holde trit med FCK henover sæsonen.. hvor langt kan det så bære os? Tjaa, med held og dygtighed, så mener jeg det er fuldstændig realistisk med en top-4 placering, og chancen for at nappe medaljer er absolut til stede