Enig. Vi har brug for en case, hvor vi har hentet et “flop” i udlandet og hjælper dem tilbage på niveau og videre i karrieren. Rinne og Lucas er ikke cases, som gør os mere attraktive for fremtidige spillere.baresi skrev: ↑7. okt 2021, 08:54jeg håber Fossum sælges for et okay beløb med kun 1 år retur af kontrakten.
han kan ikke beholdes for han vil gerne væk.
Men det fede ved at vi kommer til at mangle ham er netop at han er blevet skåret til i sit spil, så han netop bliver en gevinst, og ikke bare en der løber mange ligegyldige meter.
og så skal AaB være en klub der gør spillere bedre, så de er klar til andre destinationer.
Forhåbentligt laver vi et godt salg. Og jo flere gode salg jo mere interessant bliver vi udefra.
IFT: afløser så skal den nok blive fundet og måske ligger der jo en ændring undervejs i at Fossum bare direkte erstattes af Trajkovski, Kusk, Prip.
Dvs Makaric med 2 offensive bagved, og så Pedro/Højholt på den centrale.
Tror godt det kan løses.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Mest af alt har vi brug for at alle øjeblikkeligt stopper med at bruge det forfærdelige begreb 'case' om køb og salg af fodboldspillere. Drop det forpulede marketings-lingo.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
R Rosenberg
- Allstar

Den første på debatsiden, der 'ser ind i' et eller andet, bør i øvrigt slettes som bruger med det samme.
Ædruelighedens stemme
Fossum har udløb 30/6 2023 og har derfor ikke kun et år tilbage af kontrakten.baresi skrev: ↑7. okt 2021, 08:54jeg håber Fossum sælges for et okay beløb med kun 1 år retur af kontrakten.
Men det fede ved at vi kommer til at mangle ham er netop at han er blevet skåret til i sit spil, så han netop bliver en gevinst, og ikke bare en der løber mange ligegyldige meter.
og så skal AaB være en klub der gør spillere bedre, så de er klar til andre destinationer.
Forhåbentligt laver vi et godt salg. Og jo flere gode salg jo mere interessant bliver vi udefra.
IFT: afløser så skal den nok blive fundet og måske ligger der jo en ændring undervejs i at Fossum bare direkte erstattes af Trajkovski, Kusk, Prip.
Tror godt det kan løses.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg tror det er ret ligegyldigt ift. økonomi og hvordan vi klarer os resultatsmæssigt.Prica22 skrev:Enig. Vi har brug for en case, hvor vi har hentet et “flop” i udlandet og hjælper dem tilbage på niveau og videre i karrieren. Rinne og Lucas er ikke cases, som gør os mere attraktive for fremtidige spillere.baresi skrev: ↑7. okt 2021, 08:54jeg håber Fossum sælges for et okay beløb med kun 1 år retur af kontrakten.
Tror godt det kan løses.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg studsende overså over at han skulle have udløb allerede om et år. Så er det lidt en anden case, i og med vi ser ind i et forår, hvor man tør drømme om medaljer. Dertil synes jeg Fossum har en masse AaB-DNA, der skal modregnes i en cost-benefit.Forza skrev: ↑7. okt 2021, 13:44Fossum har udløb 30/6 2023 og har derfor ikke kun et år tilbage af kontrakten.baresi skrev: ↑7. okt 2021, 08:54jeg håber Fossum sælges for et okay beløb med kun 1 år retur af kontrakten.
Tror godt det kan løses.
Sønderhof skrev:Jeg studsende overså over at han skulle have udløb allerede om et år. Så er det lidt en anden case, i og med vi ser ind i et forår, hvor man tør drømme om medaljer. Dertil synes jeg Fossum har en masse AaB-DNA, der skal modregnes i en cost-benefit.Forza skrev: ↑7. okt 2021, 13:44Fossum har udløb 30/6 2023 og har derfor ikke kun et år tilbage af kontrakten.baresi skrev: ↑7. okt 2021, 08:54jeg håber Fossum sælges for et okay beløb med kun 1 år retur af kontrakten.
Tror godt det kan løses.
Det fleste rigtig store salg ligger også i sommervinduet. Det er lidt mere tilfældigt om nogle relevante klubber kommer i bekneb midt i sæsonen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Sønderhof skrev: ↑7. okt 2021, 13:59Jeg studsende overså over at han skulle have udløb allerede om et år. Så er det lidt en anden case, i og med vi ser ind i et forår, hvor man tør drømme om medaljer. Dertil synes jeg Fossum har en masse AaB-DNA, der skal modregnes i en cost-benefit.Forza skrev: ↑7. okt 2021, 13:44Fossum har udløb 30/6 2023 og har derfor ikke kun et år tilbage af kontrakten.baresi skrev: ↑7. okt 2021, 08:54jeg håber Fossum sælges for et okay beløb med kun 1 år retur af kontrakten.
Tror godt det kan løses.
Ædruelighedens stemme
Men det hjælper på økonomien, at vi formår at sælge profilerne fremfor at de bliver til kontraktudløb. Og alt andet lige, hjælper et stærkere spillermateriale også på resultater. Der er heller ikke nogen stjerner der tager til Kina, for at få deres karriere tilbage på rette spor, for det er en kirkegård.Pastorius skrev: ↑7. okt 2021, 13:58Jeg tror det er ret ligegyldigt ift. økonomi og hvordan vi klarer os resultatsmæssigt.Prica22 skrev:Enig. Vi har brug for en case, hvor vi har hentet et “flop” i udlandet og hjælper dem tilbage på niveau og videre i karrieren. Rinne og Lucas er ikke cases, som gør os mere attraktive for fremtidige spillere.baresi skrev: ↑7. okt 2021, 08:54jeg håber Fossum sælges for et okay beløb med kun 1 år retur af kontrakten.
Tror godt det kan løses.
Jeg så ikke kampen mod Hobro idag. Hvordan gjorde prøvespilleren Sebastian Stahlfest det?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Er han ikke en fast del af U19?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg så det meste på kampen via livestream…
Stahlfest, vores U-19 spiller, spillede knap en time og leverede en lovende indsats. Fandt ind i et fint samarbejde med Højholt centralt. Rolig og dygtig på bolden - ligner en spiller vi på sigt kunne få gavn af på superligaholdet..
Vores tyske prøvespiller var jeg faktisk ret imponeret over. Ser ud til at have en glimrende teknik, evner at udfordre og komme forbi sin direkte modspiller. Fint drev og med et klart offensivt mind-set. Tæt på at score i to situationer.
Gustav Dahl kom ind i anden halvleg og leverede også en meget opløftende indsats…
Dagens store minus var - igen, igen - Hannesbo. Ligner en spiller helt uden selvtillid. Absolut intet lykkes for ham. Taber konstant bolden, teknikken svigter ham. En spiller der bør lejes ud til et lavere niveau for at tanke selvtillid
Stahlfest, vores U-19 spiller, spillede knap en time og leverede en lovende indsats. Fandt ind i et fint samarbejde med Højholt centralt. Rolig og dygtig på bolden - ligner en spiller vi på sigt kunne få gavn af på superligaholdet..
Vores tyske prøvespiller var jeg faktisk ret imponeret over. Ser ud til at have en glimrende teknik, evner at udfordre og komme forbi sin direkte modspiller. Fint drev og med et klart offensivt mind-set. Tæt på at score i to situationer.
Gustav Dahl kom ind i anden halvleg og leverede også en meget opløftende indsats…
Dagens store minus var - igen, igen - Hannesbo. Ligner en spiller helt uden selvtillid. Absolut intet lykkes for ham. Taber konstant bolden, teknikken svigter ham. En spiller der bør lejes ud til et lavere niveau for at tanke selvtillid
Min fejl! troede det var ham prøve spilleren fra Union Berlin men kan se han hedder Fabio Schneider
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Er der nogen der har overblik over hvilke u-holdsspillere der er de næste på vej op?
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Ronnie Schwartz er færdig i Charloton. Han er derfor fri på markedet, bør vi handle?
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Nej takNordjyden HY skrev: ↑12. okt 2021, 18:36Ronnie Schwartz er færdig i Charloton. Han er derfor fri på markedet, bør vi handle?
Giver ingen mening nu. For et halvt år siden ville det have givet mening.Nordjyden HY skrev: ↑12. okt 2021, 18:36Ronnie Schwartz er færdig i Charloton. Han er derfor fri på markedet, bør vi handle?
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Nej tak, Schwartz er gammel og har ikke spillet førsteholdsfodbold i meget lang tid.Julgranen skrev: ↑12. okt 2021, 18:40Giver ingen mening nu. For et halvt år siden ville det have givet mening.Nordjyden HY skrev: ↑12. okt 2021, 18:36Ronnie Schwartz er færdig i Charloton. Han er derfor fri på markedet, bør vi handle?
Den eneste rolle jeg kan se til Schwartz ude på Hornevej er som angrebstræner