Men det er altså også svært at tro, at han skulle tjene mere end sin chef.Forza skrev: ↑18. okt 2021, 13:36Præcis. Du kan ikke konkludere noget som helst om assistenterne ud fra den artikel. AaB ville næppe ansætte en “normal” assistent med en skyhøj løn, men omstændighederne omkring Hiljemarks karrierestop og den daværende høje løn, gør at det er svært at spå om de forhold han har nu.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 10:58Jeg kan nu ikke se Ruben Selles på den liste. Så de har nok ikke assistenter med. Jeg tænker han ligger højere end bundskraberne. Så du kan ikke konkludere noget om assistenternes lønninger ud fra den liste.FlemmingG skrev: ↑18. okt 2021, 10:49Tipsbladet har lavet en gennemgang af trænerlønningerne i Superligaen. Med tanke på Tipsbladets nuværende niveau, skal den måske tages med et gran salt, men passer det bare nogenlunde, så er Cifuentes ikke i top 6 ang løn, men ligger i niveauet 800000 - 1,2 mil…
Og dermed kan vi vist også endeligt skyde den påstand ned, at Hiljemark bare er fortsat på hans oprindelige kontrakt i hans nye rolle som assistent. I så fald skulle han være den næstdyreste træner i Superligaen - kun overgået af Jess Thorup
Ny Træner
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Ny Træner
Ædruelighedens stemme
Lige præcis. Jeg har mere end svært ved at tro på, at Cifuentes måske får 1,2, mens en assistent - uden trænerefaring eller uddannelse - skulle rende rundt til 2 mio. Hvis jeg var Cifuentes, så ville jeg i hvert fald storme ind på Inges kontor og forlange lønforhøjelseR Rosenberg skrev: ↑18. okt 2021, 13:49Men det er altså også svært at tro, at han skulle tjene mere end sin chef.Forza skrev: ↑18. okt 2021, 13:36Præcis. Du kan ikke konkludere noget som helst om assistenterne ud fra den artikel. AaB ville næppe ansætte en “normal” assistent med en skyhøj løn, men omstændighederne omkring Hiljemarks karrierestop og den daværende høje løn, gør at det er svært at spå om de forhold han har nu.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 10:58Jeg kan nu ikke se Ruben Selles på den liste. Så de har nok ikke assistenter med. Jeg tænker han ligger højere end bundskraberne. Så du kan ikke konkludere noget om assistenternes lønninger ud fra den liste.FlemmingG skrev: ↑18. okt 2021, 10:49Tipsbladet har lavet en gennemgang af trænerlønningerne i Superligaen. Med tanke på Tipsbladets nuværende niveau, skal den måske tages med et gran salt, men passer det bare nogenlunde, så er Cifuentes ikke i top 6 ang løn, men ligger i niveauet 800000 - 1,2 mil…
Og dermed kan vi vist også endeligt skyde den påstand ned, at Hiljemark bare er fortsat på hans oprindelige kontrakt i hans nye rolle som assistent. I så fald skulle han være den næstdyreste træner i Superligaen - kun overgået af Jess Thorup
Vi rykkede kontrakten i stykker og gav ham et tilbud om at starte en karriere som med tiden nok bliver til træner. Alt imens kan han og AaB køre en forsikrings sag.Forza skrev: ↑18. okt 2021, 13:36Præcis. Du kan ikke konkludere noget som helst om assistenterne ud fra den artikel. AaB ville næppe ansætte en “normal” assistent med en skyhøj løn, men omstændighederne omkring Hiljemarks karrierestop og den daværende høje løn, gør at det er svært at spå om de forhold han har nu.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 10:58Jeg kan nu ikke se Ruben Selles på den liste. Så de har nok ikke assistenter med. Jeg tænker han ligger højere end bundskraberne. Så du kan ikke konkludere noget om assistenternes lønninger ud fra den liste.FlemmingG skrev: ↑18. okt 2021, 10:49Tipsbladet har lavet en gennemgang af trænerlønningerne i Superligaen. Med tanke på Tipsbladets nuværende niveau, skal den måske tages med et gran salt, men passer det bare nogenlunde, så er Cifuentes ikke i top 6 ang løn, men ligger i niveauet 800000 - 1,2 mil…
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi har jo været igennem den her. Men ja, på den ene side. På den anden er det også svært at tro at man river en guldrandet kontrakt i stykker, helt uden kompensation, når man ikke er tvunget til det.R Rosenberg skrev: ↑18. okt 2021, 13:49Men det er altså også svært at tro, at han skulle tjene mere end sin chef.Forza skrev: ↑18. okt 2021, 13:36Præcis. Du kan ikke konkludere noget som helst om assistenterne ud fra den artikel. AaB ville næppe ansætte en “normal” assistent med en skyhøj løn, men omstændighederne omkring Hiljemarks karrierestop og den daværende høje løn, gør at det er svært at spå om de forhold han har nu.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 10:58Jeg kan nu ikke se Ruben Selles på den liste. Så de har nok ikke assistenter med. Jeg tænker han ligger højere end bundskraberne. Så du kan ikke konkludere noget om assistenternes lønninger ud fra den liste.FlemmingG skrev: ↑18. okt 2021, 10:49Tipsbladet har lavet en gennemgang af trænerlønningerne i Superligaen. Med tanke på Tipsbladets nuværende niveau, skal den måske tages med et gran salt, men passer det bare nogenlunde, så er Cifuentes ikke i top 6 ang løn, men ligger i niveauet 800000 - 1,2 mil…
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Buzz Killington
- Allstar

Vi kan da ikke bare ensidigt rive en spillers kontrakt over.gravballe skrev: ↑18. okt 2021, 14:17Vi rykkede kontrakten i stykker og gav ham et tilbud om at starte en karriere som med tiden nok bliver til træner. Alt imens kan han og AaB køre en forsikrings sag.Forza skrev: ↑18. okt 2021, 13:36Præcis. Du kan ikke konkludere noget som helst om assistenterne ud fra den artikel. AaB ville næppe ansætte en “normal” assistent med en skyhøj løn, men omstændighederne omkring Hiljemarks karrierestop og den daværende høje løn, gør at det er svært at spå om de forhold han har nu.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 10:58Jeg kan nu ikke se Ruben Selles på den liste. Så de har nok ikke assistenter med. Jeg tænker han ligger højere end bundskraberne. Så du kan ikke konkludere noget om assistenternes lønninger ud fra den liste.FlemmingG skrev: ↑18. okt 2021, 10:49Tipsbladet har lavet en gennemgang af trænerlønningerne i Superligaen. Med tanke på Tipsbladets nuværende niveau, skal den måske tages med et gran salt, men passer det bare nogenlunde, så er Cifuentes ikke i top 6 ang løn, men ligger i niveauet 800000 - 1,2 mil…
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Og man kan heller ikke bare melde sig fodboldinvalid og hæve sin fede løn resten af perioden. Videre.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:22
Vi kan da ikke bare ensidigt rive en spillers kontrakt over.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

Videre hvad? Det er ret dumt af ham at melde sig fodboldinvalid før der foreligger en diagnose og et resultat fra forsikringsselskabet. Så med den hast det hele havde er der nok nærmere tale om at begge parter bare har indvilliget i en ny kontrakt. Og da Hilje sad med fornuftige kort på hånden, er lønnen antageligvis derefter.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 14:39Og man kan heller ikke bare melde sig fodboldinvalid og hæve sin fede løn resten af perioden. Videre.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:22
Vi kan da ikke bare ensidigt rive en spillers kontrakt over.
Videre (med dig hvis du mener snakken er overflødig)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hiljemark har selv vurderet, at han ikke kan fortsætte karrieren, og at det ikke har kunne betale sig (for kroppen) at forsøge at komme tilbage i fulde omdrejninger. Tror du virkelig på, at Inge, Marti, og hvem ellers der har været inde over beslutningen, hellere vil have Hiljemark på trænerbænken end på banen? Og så endda til noget der bare ligner samme løn?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:43
Videre hvad? Det er ret dumt af ham at melde sig fodboldinvalid før der foreligger en diagnose og et resultat fra forsikringsselskabet. Så med den hast det hele havde er der nok nærmere tale om at begge parter bare har indvilliget i en ny kontrakt. Og da Hilje sad med fornuftige kort på hånden, er lønnen antageligvis derefter.
Du har tidligere skrevet, at Hiljemark "bare" kunne vælge at bruge resten af kontraktperioden på at hygge sig på en kondicykel. Som om, at man som fodboldspiller selv bestemmer hvordan ens træningsdag ser ud, og at man bare kan nægte at leve op til sine forpligtelser og samtidig hæve sin løn.
Det går begge veje. Hvis ikke Hiljemark kan leve op til sine kontraktlige forpligtelser, så bliver kontrakten ugyldig. Man kan altså ikke bare sige, at man er skadet, og så lade tiden løbe ud.
Det kan vi da hvis spilleren er med på det. Det sker ind imellem. Om AaB har givet ham et engangs beløb oven i ved jeg ikke. Men selvfølgelig kan begge parter opsige kontrakten hvis de er enige. Og han kunne jo selv mærke den ikke var god mere og det var ham selv der sagde stop. Da han ikke ønskede at ødelægge sin krop mere. Så har AaB givet ham et tilbud om at forsætte som træner.. Hvilke er et scoop. Og han får muligheden for at få erfaring og måske med tiden blive til en trænerBuzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:22Vi kan da ikke bare ensidigt rive en spillers kontrakt over.gravballe skrev: ↑18. okt 2021, 14:17Vi rykkede kontrakten i stykker og gav ham et tilbud om at starte en karriere som med tiden nok bliver til træner. Alt imens kan han og AaB køre en forsikrings sag.Forza skrev: ↑18. okt 2021, 13:36Præcis. Du kan ikke konkludere noget som helst om assistenterne ud fra den artikel. AaB ville næppe ansætte en “normal” assistent med en skyhøj løn, men omstændighederne omkring Hiljemarks karrierestop og den daværende høje løn, gør at det er svært at spå om de forhold han har nu.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 10:58Jeg kan nu ikke se Ruben Selles på den liste. Så de har nok ikke assistenter med. Jeg tænker han ligger højere end bundskraberne. Så du kan ikke konkludere noget om assistenternes lønninger ud fra den liste.FlemmingG skrev: ↑18. okt 2021, 10:49Tipsbladet har lavet en gennemgang af trænerlønningerne i Superligaen. Med tanke på Tipsbladets nuværende niveau, skal den måske tages med et gran salt, men passer det bare nogenlunde, så er Cifuentes ikke i top 6 ang løn, men ligger i niveauet 800000 - 1,2 mil…
- Buzz Killington
- Allstar

Jeg tror man har flere parter der alle har trukket i forskellige retninger for til sidst at finde et kompromis der har været fornuftigt for alle parter. Et kompromis der gør Hiljemark til landets bedst betalte assistent.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 14:50Hiljemark har selv vurderet, at han ikke kan fortsætte karrieren, og at det ikke har kunne betale sig (for kroppen) at forsøge at komme tilbage i fulde omdrejninger. Tror du virkelig på, at Inge, Marti, og hvem ellers der har været inde over beslutningen, hellere vil have Hiljemark på trænerbænken end på banen? Og så endda til noget der bare ligner samme løn?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:43
Videre hvad? Det er ret dumt af ham at melde sig fodboldinvalid før der foreligger en diagnose og et resultat fra forsikringsselskabet. Så med den hast det hele havde er der nok nærmere tale om at begge parter bare har indvilliget i en ny kontrakt. Og da Hilje sad med fornuftige kort på hånden, er lønnen antageligvis derefter.
Du har tidligere skrevet, at Hiljemark "bare" kunne vælge at bruge resten af kontraktperioden på at hygge sig på en kondicykel. Som om, at man som fodboldspiller selv bestemmer hvordan ens træningsdag ser ud, og at man bare kan nægte at leve op til sine forpligtelser og samtidig hæve sin løn.
Det går begge veje. Hvis ikke Hiljemark kan leve op til sine kontraktlige forpligtelser, så bliver kontrakten ugyldig. Man kan altså ikke bare sige, at man er skadet, og så lade tiden løbe ud.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Og du tror ikke, at Inge og Marti hellere ville se Hiljemark på banen som en af superligaens allerbedste spillere, uanset at chancen var mikroskopisk? Nærmest ligegyldigt hvor dygtig en træner Hiljemark skulle være, så er det jo ikke ligefrem svært at regne ud hvor han ville gøre mest gavn.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:56Jeg tror man har flere parter der alle har trukket i forskellige retninger for til sidst at finde et kompromis der har været fornuftigt for alle parter. Et kompromis der gør Hiljemark til landets bedst betalte assistent.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 14:50Hiljemark har selv vurderet, at han ikke kan fortsætte karrieren, og at det ikke har kunne betale sig (for kroppen) at forsøge at komme tilbage i fulde omdrejninger. Tror du virkelig på, at Inge, Marti, og hvem ellers der har været inde over beslutningen, hellere vil have Hiljemark på trænerbænken end på banen? Og så endda til noget der bare ligner samme løn?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:43
Hvorfor skulle Hiljemark trække sig tilbage, hvis ikke kroppen faktisk havde sagt stop?
Jeg ved ikke hvad assistenttrænere tjener i Superligaen, men Hiljemarks spillerløn ville jo ikke bare gøre ham til landets bedst betalte assistent, men landets med afstand bedst betalte træner, og vel mere end nummer et og to tjener til sammen. Jeg køber den bare ikke, og jeg kan heller ikke få det til at give mening fra AaBs perspektiv.
Det er ikke fornuftigt for AaB at have en assistenttræner løbende der tjener tre gange så meget som chefen og den øvrige assistent til sammen.
- Buzz Killington
- Allstar

Jeg har nok ikke helt overblik over hvorfor du spørger. Men jo, jeg tror AaB foretrækker Hilje på banen. Jeg tror Hilje trækker sig tilbage da han er pænt træt af igen igen genoptræning og en erkendelse af at kroppen med stor sandsynlighed er for skrøbelig.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 15:04Og du tror ikke, at Inge og Marti hellere ville se Hiljemark på banen som en af superligaens allerbedste spillere, uanset at chancen var mikroskopisk? Nærmest ligegyldigt hvor dygtig en træner Hiljemark skulle være, så er det jo ikke ligefrem svært at regne ud hvor han ville gøre mest gavn.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:56Jeg tror man har flere parter der alle har trukket i forskellige retninger for til sidst at finde et kompromis der har været fornuftigt for alle parter. Et kompromis der gør Hiljemark til landets bedst betalte assistent.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 14:50Hiljemark har selv vurderet, at han ikke kan fortsætte karrieren, og at det ikke har kunne betale sig (for kroppen) at forsøge at komme tilbage i fulde omdrejninger. Tror du virkelig på, at Inge, Marti, og hvem ellers der har været inde over beslutningen, hellere vil have Hiljemark på trænerbænken end på banen? Og så endda til noget der bare ligner samme løn?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:43
Hvorfor skulle Hiljemark trække sig tilbage, hvis ikke kroppen faktisk havde sagt stop?
Jeg ved ikke hvad assistenttrænere tjener i Superligaen, men Hiljemarks spillerløn ville jo ikke bare gøre ham til landets bedst betalte assistent, men landets med afstand bedst betalte træner, og vel mere end nummer et og to tjener til sammen. Jeg køber den bare ikke, og jeg kan heller ikke få det til at give mening fra AaBs perspektiv.
Det er ikke fornuftigt for AaB at have en assistenttræner løbende der tjener tre gange så meget som chefen og den øvrige assistent til sammen.
Fra klubbens side giver det så mere mening at have Hilje i en funktion hvor han gør gavn, end at have ham drønende på Nordic track, og for Hilje kan han forberede livet efter uden at smadre kroppen yderligere til en fornuftig løn så levestandarden ikke lider et alvorligt knæk.
Mht. om Cifu får mindre end Hilje, så tror jeg godt man er klar over at omstændighederne er specielle. Så hvorfor det skulle være et problem kan jeg ikke få øje på.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det kan dog ikke diskuteres, at det ser ud til at vi har et godt afbalanceret trænerteam - måske det bedste i mange år. Selvom nogen tvivlede på fagligheden.
- Buzz Killington
- Allstar

Jamen jeg tænker slet ikke de faktiske omstændigheder omkring trænernes faktiske ekspertise ligger under for hvad folk herinde mener om den slags. Vi har ikke hele billedet. Derfor synes jeg egentlig også det er fjollet at bruge så meget krudt på at minde "nogen" om at de tager fejl, eller at man selv har ret. Enig?
Men du ok. Wurtz kunne noget med dødbold. Den havde jeg ikke lige set.
Kærlig hilsen,
Nogen
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
R Rosenberg
- Allstar

Og det har du belæg for? Eller er det bare din tro?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:56Jeg tror man har flere parter der alle har trukket i forskellige retninger for til sidst at finde et kompromis der har været fornuftigt for alle parter. Et kompromis der gør Hiljemark til landets bedst betalte assistent.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 14:50Hiljemark har selv vurderet, at han ikke kan fortsætte karrieren, og at det ikke har kunne betale sig (for kroppen) at forsøge at komme tilbage i fulde omdrejninger. Tror du virkelig på, at Inge, Marti, og hvem ellers der har været inde over beslutningen, hellere vil have Hiljemark på trænerbænken end på banen? Og så endda til noget der bare ligner samme løn?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:43
Ædruelighedens stemme
Jeg tror, Hiljemark får nogenlunde det samme som Würtz. De passer vel det samme arbejde og med nogenlunde samme erfaring. Tænker ikke, AaB vil binde an med en lønstruktur i trænerteamet, der er ude af balance i årevis.R Rosenberg skrev: ↑18. okt 2021, 18:04Og det har du belæg for? Eller er det bare din tro?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:56Jeg tror man har flere parter der alle har trukket i forskellige retninger for til sidst at finde et kompromis der har været fornuftigt for alle parter. Et kompromis der gør Hiljemark til landets bedst betalte assistent.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 14:50Hiljemark har selv vurderet, at han ikke kan fortsætte karrieren, og at det ikke har kunne betale sig (for kroppen) at forsøge at komme tilbage i fulde omdrejninger. Tror du virkelig på, at Inge, Marti, og hvem ellers der har været inde over beslutningen, hellere vil have Hiljemark på trænerbænken end på banen? Og så endda til noget der bare ligner samme løn?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:43
- Buzz Killington
- Allstar

Det er en plausibel konklusion på de præmisser jeg opstiller. Så det må komme an på om du køber de præmisser jeg skitserer i mine indlæg.R Rosenberg skrev: ↑18. okt 2021, 18:04Og det har du belæg for? Eller er det bare din tro?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:56Jeg tror man har flere parter der alle har trukket i forskellige retninger for til sidst at finde et kompromis der har været fornuftigt for alle parter. Et kompromis der gør Hiljemark til landets bedst betalte assistent.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 14:50Hiljemark har selv vurderet, at han ikke kan fortsætte karrieren, og at det ikke har kunne betale sig (for kroppen) at forsøge at komme tilbage i fulde omdrejninger. Tror du virkelig på, at Inge, Marti, og hvem ellers der har været inde over beslutningen, hellere vil have Hiljemark på trænerbænken end på banen? Og så endda til noget der bare ligner samme løn?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:43
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
R Rosenberg
- Allstar

Godt, du selv kan konkludere, hvad der er plausibelt.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 21:24Det er en plausibel konklusion på de præmisser jeg opstiller. Så det må komme an på om du køber de præmisser jeg skitserer i mine indlæg.R Rosenberg skrev: ↑18. okt 2021, 18:04Og det har du belæg for? Eller er det bare din tro?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:56Jeg tror man har flere parter der alle har trukket i forskellige retninger for til sidst at finde et kompromis der har været fornuftigt for alle parter. Et kompromis der gør Hiljemark til landets bedst betalte assistent.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 14:50Hiljemark har selv vurderet, at han ikke kan fortsætte karrieren, og at det ikke har kunne betale sig (for kroppen) at forsøge at komme tilbage i fulde omdrejninger. Tror du virkelig på, at Inge, Marti, og hvem ellers der har været inde over beslutningen, hellere vil have Hiljemark på trænerbænken end på banen? Og så endda til noget der bare ligner samme løn?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:43
Og nej, det gør jeg naturligvis ikke. Det ville kræve, at de havde en form for indbygget logik.
Ædruelighedens stemme
- Buzz Killington
- Allstar

Jeg synes du skal passe på tonen. Og selvfølgelig har jeg en holdning til hvad der er plausibelt. Hvis du virkelig vil diskussionen, kan du jo erklære om du er enig i de konkrete præmisser eller ej, og så redegøre for hvorfor/ikke. Ellers er der ingen grund til at kommentere.R Rosenberg skrev: ↑18. okt 2021, 21:52Godt, du selv kan konkludere, hvad der er plausibelt.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 21:24Det er en plausibel konklusion på de præmisser jeg opstiller. Så det må komme an på om du køber de præmisser jeg skitserer i mine indlæg.R Rosenberg skrev: ↑18. okt 2021, 18:04Og det har du belæg for? Eller er det bare din tro?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:56Jeg tror man har flere parter der alle har trukket i forskellige retninger for til sidst at finde et kompromis der har været fornuftigt for alle parter. Et kompromis der gør Hiljemark til landets bedst betalte assistent.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 14:50Hiljemark har selv vurderet, at han ikke kan fortsætte karrieren, og at det ikke har kunne betale sig (for kroppen) at forsøge at komme tilbage i fulde omdrejninger. Tror du virkelig på, at Inge, Marti, og hvem ellers der har været inde over beslutningen, hellere vil have Hiljemark på trænerbænken end på banen? Og så endda til noget der bare ligner samme løn?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:43
Og nej, det gør jeg naturligvis ikke. Det ville kræve, at de havde en form for indbygget logik.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Vi kan godt tage den igen igen. ja. Som en normal assistenttræner ansættelse ville han selvfølgelig ikke tjene meget mere end Wurtz. Det er der heller ikke en eneste der anfægter. Det der diskuteres er om hans daværende spillerkontrakt bare blev revet over eller om man indgik et kompromis om at smide et år mere på kontrakten og lod ham overgå til assistentrollen fremfor at sidde på sidelinjen permanent.Sauer skrev: ↑18. okt 2021, 18:35Jeg tror, Hiljemark får nogenlunde det samme som Würtz. De passer vel det samme arbejde og med nogenlunde samme erfaring. Tænker ikke, AaB vil binde an med en lønstruktur i trænerteamet, der er ude af balance i årevis.R Rosenberg skrev: ↑18. okt 2021, 18:04Og det har du belæg for? Eller er det bare din tro?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:56Jeg tror man har flere parter der alle har trukket i forskellige retninger for til sidst at finde et kompromis der har været fornuftigt for alle parter. Et kompromis der gør Hiljemark til landets bedst betalte assistent.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 14:50Hiljemark har selv vurderet, at han ikke kan fortsætte karrieren, og at det ikke har kunne betale sig (for kroppen) at forsøge at komme tilbage i fulde omdrejninger. Tror du virkelig på, at Inge, Marti, og hvem ellers der har været inde over beslutningen, hellere vil have Hiljemark på trænerbænken end på banen? Og så endda til noget der bare ligner samme løn?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:43
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.