Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00
Re: Kamptråd: AGF - AaB 18/10/21 klokken 19:00
Og man har simpelthen ikke en vinkel til at vise det ordentligt?
Katastrofe indsats af Pallesen i dag..
Han kommer med masser af energi, men hans teknik kommer godt nok til kort i vådt vejr..
Katastrofe indsats af Pallesen i dag..
Han kommer med masser af energi, men hans teknik kommer godt nok til kort i vådt vejr..
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Så kender man AaB igen
Vi kunne ha' slået et kæmpe hul på 10 point ned til cuttet men nej vi fucker selvfølgelig op når det gælder
Vi kunne ha' slået et kæmpe hul på 10 point ned til cuttet men nej vi fucker selvfølgelig op når det gælder
Fantastisk dygtig fodboldspiller. Skrækkelig attitude på banen og tilgang til spillet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Den virker nu rigtig nok. Og fantastisk at klovnen ikke fik sådan et mål.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Synes bare det var svært at se 100% tydeligt med den sekvens de kunne vise... Men altså, skidt pyt, vi fik den.
Med mindre vi finder noget andet frem de sidste 20 minutter så kan det være ligemeget. Hold kæft vi er har været ringe i dag
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Få nu kusk ind i stedet for trajkovski
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Det er desværre en klassisk Randers/AGF/FCM-kamp, hvor vi bare bliver mast på intensitet og ikke evner at holde hverken ro eller fart i bolden, når vi har den.
AGF er jo markant ringere end sidste sæson, men vi har simpelthen intet modsvar.
AGF er jo markant ringere end sidste sæson, men vi har simpelthen intet modsvar.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Men vi er altså fortsat i gang med at tabe kampen på vores egne tekniske mangler, overfor et hold som bare tonser. Det er ærgerligt at se på.
AaB spillet ned af et tyndt AGF hold med simple midler..
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Ja desværre, kampbilledet er blevet som frygtet
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Må for en gangs skyld være enig med guldGlenn. Der mangler simpelthen en trodsreaktion på målet, for AGF er på ingen måder et bedre hold end os.
Det virker som en kollektiv offdag, og man må igen konstatere, at vi modsat andre år bare ikke præsterer godt mod det der kunne være top6-hold.
Det virker som en kollektiv offdag, og man må igen konstatere, at vi modsat andre år bare ikke præsterer godt mod det der kunne være top6-hold.
Enig! Han har bragt stort set intet hele kampen, totalt anonym indsats. Med Kusk ved man aldrig helt hvad man får, men på en god dag går han ind og afgør kampen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Nå det var den kamp, trist vi ikke kunne få spillet til at hænge sammen. Og enne at spille os ud af deres aggressive pres. Skuffende at det blev en kamp på deres præmisser.
God nat jeg vil pleje mine bøjede ribben, og urin vejs infektion.
God nat jeg vil pleje mine bøjede ribben, og urin vejs infektion.
Trajkovski er jo et stort navn... Landsholdsspiller og alt det der, men hvor er det lige vores chancer skal komme fra... At give Kusk et kvarter er jo en halv time for lidt...
Fossum har været helt væk i dag!
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Det her minder alt for meget om en fortid man forsøgte at fortrænge…
Hey AaB!
Enig. En ny spiller skal selvfølgelig også vises tillid, men jeg synes nok, kampbilledet har været tilpas sløjt til, at Kusk kunne have været på banen noget tidligere.
Efter den dommerlinje, hvordan kan han så dømme frispark mod Prica der?
Siger ikke der er straffe, men der er da heller ikke frispark..
Dejligt at Pallesen blev hevet ud.. AGF lod ham have bolden, hvorefter alle stod stille,og kigge på Pallesen, der havde ingen ideer..
Dejligt at Pallesen blev hevet ud.. AGF lod ham have bolden, hvorefter alle stod stille,og kigge på Pallesen, der havde ingen ideer..
Han havde heller ingen veloplagte legekammerater i offensiven, så er det også svært.Dalbjerg skrev: ↑18. okt 2021, 20:58Efter den dommerlinje, hvordan kan han så dømme frispark mod Prica der?
Hvad fanden laver du Trajkovski 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14