Jeg håber på
Randers så agf ikke kommer for tæt på
Fck vil heller ikke har Brøndby for tæt på
Silkeborg så OB bliver i dynget
FCM så Sdr jyske bliver næsten isoleret.
Og når jeg siger hvad jeg håber så falder intet den vej - derfor Oddser jeg aldrig
Uafgjort til Randers, AGF, Brøndby og FCK.Maglau skrev: ↑24. okt 2021, 14:07Hvad håber vi på i denne runde?
Jeg håber på
Og når jeg siger hvad jeg håber så falder intet den vej - derfor Oddser jeg aldrig![]()
Sådan på den lange bane håbede jeg at AGF tabte da de er en større konkurrent på længere sigt så jeg håber virkeligheden, at David Nielsens projekt i GF strander og vi får det gode gamle elskelige galehus tilbage. Tilsæt der udover, at jeg bare ikke kan lide Jacob Nielsen, David Nielsen, Thorsteinsson, Patrick O og osv. Så med hjertet og hovedet håbede jeg på GF nederlag. Når alt det er sagt så var Randers satme gode og de bliver en hård konkurrent til tredjepladsen.Maglau skrev: ↑24. okt 2021, 14:07Hvad håber vi på i denne runde?
Jeg håber på
Og når jeg siger hvad jeg håber så falder intet den vej - derfor Oddser jeg aldrig![]()
I bund og grund OK resultater for os i denne runde.Pastorius skrev: ↑24. okt 2021, 14:15Uafgjort til Randers, AGF, Brøndby og FCK.Maglau skrev: ↑24. okt 2021, 14:07Hvad håber vi på i denne runde?
Jeg håber på
Silkeborg kan jeg godt li, så 3 point til dem.
FCM skal bare tabe altid.
Det er faktisk en noget offensiv udmelding af en træner med så mange kampe tilbage. Det kunne være fedt om vi kunne hægte os på Randers eller om vi skal sumpe rundt sammen med sif ob og agf.Nestor skrev: ↑25. okt 2021, 07:42I bund og grund OK resultater for os i denne runde.Pastorius skrev: ↑24. okt 2021, 14:15Uafgjort til Randers, AGF, Brøndby og FCK.Maglau skrev: ↑24. okt 2021, 14:07Hvad håber vi på i denne runde?
Jeg håber på
Silkeborg kan jeg godt li, så 3 point til dem.
FCM skal bare tabe altid.
3 points i aften og Cifuentes kan give sig egen udgave af den her: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ran ... sikker-nu/
![]()
Jeg giver ikke meget for offensive udmeldinger, og han tager da også forbehold for at de kan misse hvis de klarer sig dårligt. I bedste fald er det ligegyldigt. Jeg føler ikke der er behov for at sætte mere pres på resultaterne i AaB, det er ikke vinderviljen der fejler noget, men kvaliteten i det offensive spil. Og med tre point mod Viborg har vi klaret os lige så godt. Forskellen er at de har spillet mere end op til deres niveau, mens man stadig kan se masser af forbedringspotentiale i det vi har leveret. Jeg ville ikke bytte med Randers.

De må jo bare trækkes ud af ligaen.gravballe skrev: ↑25. okt 2021, 14:17Brøndby og deres fans igen..
https://www.bt.dk/superligaen/politibet ... beslutning
men Brøndby har jo i hvad.. 30 år dyrket den form for fans...

I aften var den så gal i Aalborg.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2021, 18:03De må jo bare trækkes ud af ligaen.gravballe skrev: ↑25. okt 2021, 14:17Brøndby og deres fans igen..
https://www.bt.dk/superligaen/politibet ... beslutning
men Brøndby har jo i hvad.. 30 år dyrket den form for fans...
Det er nu nok en lone wolf.Aalborg frederikshavner skrev: ↑25. okt 2021, 22:13I aften var den så gal i Aalborg.
Fanbus fra Viborg angrebet med sten iflg. Nordjyske, efter kampen synes jeg godt nok også at der var en lettere aggressiv stemning blandt nogle typer udenfor stadion

I så fald er klacken på Vest så stor og "magtfuld", at nogen af de rutinerede typer så bør hive denne personage ind til en kammeratlig samtale.Julgranen skrev: ↑25. okt 2021, 22:27Det er nu nok en lone wolf.Aalborg frederikshavner skrev: ↑25. okt 2021, 22:13I aften var den så gal i Aalborg.
Fanbus fra Viborg angrebet med sten iflg. Nordjyske, efter kampen synes jeg godt nok også at der var en lettere aggressiv stemning blandt nogle typer udenfor stadion
Bortset fra et par enkelte episoder under Fanatikos-tiden i midt-00'erne har der aldrig været decideret had mellem de to klubber.
Hvordan skulle klacken kunne give nogen en kammeratlig samtale for noget der sker kl 18:45, når den rutinerede del af klacken står inde på tribunen i det her tidsrum?R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2021, 22:49I så fald er klacken på Vest så stor og "magtfuld", at nogen af de rutinerede typer så bør hive denne personage ind til en kammeratlig samtale.Julgranen skrev: ↑25. okt 2021, 22:27Det er nu nok en lone wolf.Aalborg frederikshavner skrev: ↑25. okt 2021, 22:13I aften var den så gal i Aalborg.
Bortset fra et par enkelte episoder under Fanatikos-tiden i midt-00'erne har der aldrig været decideret had mellem de to klubber.
At man gør det dagen efter, at alle fordømmer, hvad der sker på Vestegnen, gør jo bare handlingen så meget dummere.

Fordi man plejer (plejede?) at have rimelig godt styr på, hvem de forskellige faste folk er, og ord vandrer.Sanchez94 skrev: ↑26. okt 2021, 08:20Hvordan skulle klacken kunne give nogen en kammeratlig samtale for noget der sker kl 18:45, når den rutinerede del af klacken står inde på tribunen i det her tidsrum?R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2021, 22:49I så fald er klacken på Vest så stor og "magtfuld", at nogen af de rutinerede typer så bør hive denne personage ind til en kammeratlig samtale.Julgranen skrev: ↑25. okt 2021, 22:27Det er nu nok en lone wolf.Aalborg frederikshavner skrev: ↑25. okt 2021, 22:13I aften var den så gal i Aalborg.
At man gør det dagen efter, at alle fordømmer, hvad der sker på Vestegnen, gør jo bare handlingen så meget dummere.
Var der ikke noget med at Viborgfans overfaldt AaBfans i Viborg efter sidste kamp?Julgranen skrev: ↑25. okt 2021, 22:27Det er nu nok en lone wolf.Aalborg frederikshavner skrev: ↑25. okt 2021, 22:13I aften var den så gal i Aalborg.
Overfaldt? 15 fortrinsvis indvandrere der stod og spillede smarte bag et hegn kan vist ikke kvalificeres som overfaldtRufusTheDog skrev: ↑26. okt 2021, 16:30Var der ikke noget med at Viborgfans overfaldt AaBfans i Viborg efter sidste kamp?
Ja okay, EB skrev bare at en håndfuld VFF-folk var blevet anholdt, efter de havde opsøgt slagsmål med normale AaBfans.Julgranen skrev: ↑26. okt 2021, 17:46Overfaldt? 15 fortrinsvis indvandrere der stod og spillede smarte bag et hegn kan vist ikke kvalificeres som overfaldtRufusTheDog skrev: ↑26. okt 2021, 16:30Var der ikke noget med at Viborgfans overfaldt AaBfans i Viborg efter sidste kamp?![]()
Det var ikke som med Oksen i gamle dage![]()
De blev vist nærmere anholdt for ikke at komme hurtigt nok væk.RufusTheDog skrev: ↑26. okt 2021, 17:53Ja okay, EB skrev bare at en håndfuld VFF-folk var blevet anholdt, efter de havde opsøgt slagsmål med normale AaBfans.

Præcis. Nærmere komisk end truende...Julgranen skrev: ↑26. okt 2021, 18:03De blev vist nærmere anholdt for ikke at komme hurtigt nok væk.RufusTheDog skrev: ↑26. okt 2021, 17:53Ja okay, EB skrev bare at en håndfuld VFF-folk var blevet anholdt, efter de havde opsøgt slagsmål med normale AaBfans.
Politiet drønede efter dem i mandskabsvogne.