Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 31.10.2021
Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 31.10.2021
Og nu tæt på at koste et mål på et latterligt langsomt tilbageløb...
Det er desværre meget sigende at vores primære igangstarter er Hagelskjær. Det er kun variationen med den lange diagobalbold mod Pallesen der har moderat succes. De andre forsøger næsten ikke at igangstarte angreb, og derfor får vi ikke aktiveret hverken Fossum, Makaric eller Kusk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Shit, hvor er Hannesboe ringe
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Vores Hannesbo er tvillingDanni skrev:Jeg var i Vejgaard og se bold i går. Der var en spiller fra Nørresundby, der hed Hannesbo, som ligner ham temmelig meget. Sikkert et familiemedlem. Det var bare lige en off-topic kommentar fra min side.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Helt enig. Vores spil er rigtig meget lagt an på det diagonalskifte og at komme til indlæg på højrekanten. Intet spil op gennem banen men det plejer vi heller ikke at have, så ikke overraskende. Men det er meget éndimensionelt.jonas386 skrev: ↑31. okt 2021, 14:34Det er desværre meget sigende at vores primære igangstarter er Hagelskjær. Det er kun variationen med den lange diagobalbold mod Pallesen der har moderat succes. De andre forsøger næsten ikke at igangstarte angreb, og derfor får vi ikke aktiveret hverken Fossum, Makaric eller Kusk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jo men det er jo vores meget defensivt tænkende træner der foretrækker 3 defensive midtbane spillere fremfor at benytte chancen til at spille med både kusk og Prip. Så tager han en 1:1 udskiftning med pedro/mc selvom det svækkerjonas386 skrev: ↑31. okt 2021, 14:34Det er desværre meget sigende at vores primære igangstarter er Hagelskjær. Det er kun variationen med den lange diagobalbold mod Pallesen der har moderat succes. De andre forsøger næsten ikke at igangstarte angreb, og derfor får vi ikke aktiveret hverken Fossum, Makaric eller Kusk.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Jeg synes, det fortsætter med oversete frispark på Makaric.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Der gælder tilsyneladende stadig andre regler for at få frispark til Makaric end til alle andre spillere. Jeg er helt enig med Cifuentes i hvad han har udtalt omkring det, dog med den krølle, at jeg ikke ser det som en generel linje men at der af en eller anden grund lader til at gælde andre regler vedr. Makaric.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Men fedt Cifuentes ikke gider finde sig i det mere. Andendommen fik klar besked
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Kunne være fint engang imellem at forsøge et riv på mål i stedet for alle de bolde øst ind i feltet hele tiden 
Vi har bare ikke særlig mange alternativer. Ellers skal vi ud i sådan noget med at starte Prip eller Trajkovski på den centrale midt, og det forstår jeg godt, at Marti ikke har modet til. Men jeg håber da, at der sker noget i halvlegen. Der skal nok komme muligheder i den her kamp. Nordsjællands flamboyante keeper skal også nok stå forkert placeret på et tidspunkt. Ved frispark i vores højreside står han meget langt ude af målet. Der kunne vi godt bare skyde på mål.Maglau skrev: ↑31. okt 2021, 14:39Jo men det er jo vores meget defensivt tænkende træner der foretrækker 3 defensive midtbane spillere fremfor at benytte chancen til at spille med både kusk og Prip. Så tager han en 1:1 udskiftning med pedro/mc selvom det svækkerjonas386 skrev: ↑31. okt 2021, 14:34Det er desværre meget sigende at vores primære igangstarter er Hagelskjær. Det er kun variationen med den lange diagobalbold mod Pallesen der har moderat succes. De andre forsøger næsten ikke at igangstarte angreb, og derfor får vi ikke aktiveret hverken Fossum, Makaric eller Kusk.
Ahlmann eller Børsting for Hannesboe, og Prip for Magnus. Vi skal have gang i de tre forreste, og det får vi ikke med MC og Højholt.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Taktikken er åbenbart at kede alle ihjel, før man slår til.
You pay for this?
Nej, hvor jeg glæder mig til Lucas er tilbage. Vi mangler så meget en med lidt x factor. Nu når vi ikke har det, så sæt sgu da noget tempo i den bold, det går såååå langsomt.. jøsses mand
Magnus modbeviser kritikerene, og når faktisk tæt nok på en FCN'er til at få et gult i første halvleg. Ud med ham.
Tyndt straffe, hvem sætter vi til at brænde?
Nå, så er VAR der igen. Tjah, jeg ved sgu snart ikke, hvad jeg mener.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Ikke det største straffe i verden, men hans arm er laaaaangt ude.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det er et spørgsmål om hvad man træner. Jeg er uforstående over at det skulle være nødvendigt med kun to decideret offensive spillere.jonas386 skrev: ↑31. okt 2021, 14:46Vi har bare ikke særlig mange alternativer. Ellers skal vi ud i sådan noget med at starte Prip eller Trajkovski på den centrale midt, og det forstår jeg godt, at Marti ikke har modet til. Men jeg håber da, at der sker noget i halvlegen. Der skal nok komme muligheder i den her kamp. Nordsjællands flamboyante keeper skal også nok stå forkert placeret på et tidspunkt. Ved frispark i vores højreside står han meget langt ude af målet. Der kunne vi godt bare skyde på mål.Maglau skrev: ↑31. okt 2021, 14:39Jo men det er jo vores meget defensivt tænkende træner der foretrækker 3 defensive midtbane spillere fremfor at benytte chancen til at spille med både kusk og Prip. Så tager han en 1:1 udskiftning med pedro/mc selvom det svækkerjonas386 skrev: ↑31. okt 2021, 14:34Det er desværre meget sigende at vores primære igangstarter er Hagelskjær. Det er kun variationen med den lange diagobalbold mod Pallesen der har moderat succes. De andre forsøger næsten ikke at igangstarte angreb, og derfor får vi ikke aktiveret hverken Fossum, Makaric eller Kusk.
Ahlmann eller Børsting for Hannesboe, og Prip for Magnus. Vi skal have gang i de tre forreste, og det får vi ikke med MC og Højholt.
Det kan ikke passe man ikke kan spille med både Fossum Prip Makaric og kusk - så trænerens enten alt for defensiv eller også er spillerne ualmindeligt ringe.
AaB - BIF 13/4 2014