Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00
Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00
Nu vil jeg godt lige rose Kusk. Jeg synes, han har set bedre ud de sidste 10 minutter.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg tror ikke på er Makaric og Prica makker par. Der er simpelthen for lidt flair og 1 vs 1 styrke. De er alt for afhængige af deres medspillere
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Så mange muligheder, håber ikke det bliver for dyrt at brænde dem alle
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Rodet 1. halvleg med mange dueller og dødbolde, vi er farlig på stort set hver eneste dødbold mens det stadigvæk halter i etableret spil.
Rinne har set lidt usikker ud i feltet
Rigtig fin 1. halvleg. Så gælder det bare om at holde stand.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Ja, vi skal score 2-0 målet, så de ikke tror på det.
- FlæskeFrank
Jeg er til dels enig, men jeg synes/tror også, at Makarics arbejdsraseri og Pricas træfsikkerhed kunne være en fin kombination over for et træt forsvar der ved gud laver fejl.Maglau skrev: ↑7. nov 2021, 14:51Jeg tror ikke på er Makaric og Prica makker par. Der er simpelthen for lidt flair og 1 vs 1 styrke. De er alt for afhængige af deres medspillere
Fin halvleg over det meste af linjen. Kusk og Pallesen har som de eneste stået svagt, men begge har også haft enkelte fine aktioner. Desværre har der været for mange af de ikke-så-gode.
Lad os fortsætte de fine takter i anden halvleg, så ligger der også tre point og venter
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Randers er gode og jeg synes faktisk at vi kan være tilfredse med 1 halvleg. De gange vi spiller forbi dem på midten, er der masser af plads.Aalborg frederikshavner skrev: ↑7. nov 2021, 14:56Rodet 1. halvleg med mange dueller og dødbolde, vi er farlig på stort set hver eneste dødbold mens det stadigvæk halter i etableret spil.
Vi skal blive blive bedre til at spille chancen større.
Det ligner ikke som en holdbar løsning at satse på at holde nullet i anden halvleg i hvert fald.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ja men det skal ikke være ved at stille os tilbage og lade dem have bolden. Vi skal frem og lægge pres og lade dem løbe.
AaB - BIF 13/4 2014
Det vil jeg ikke, han har spillet forfærdeligt. Ikke engang de mange hjørne- og frispark ligger godt.
Mange herinde skriger på han skal starte inde. I dag kom julen tidligt, men han har været virkeligt ringe.
Det starter vel med at Pallesen afslutter omkring et par meter forbi mål fra 10-12 meter. Ross er vel nærmest bare uheldig.Brodernumsi skrev: ↑7. nov 2021, 14:49Ross, Ross, Ross. Den afbrænder er vist ikke set større siden Erik Bo.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg uenig i at kusk har spillet skidt. Han løber rigtigt meget og tilbyder sig konstant i offensive positioner. Men det er rigtigt at han et par gange har fejlafleveret boldenjonas386 skrev: ↑7. nov 2021, 14:58Jeg er til dels enig, men jeg synes/tror også, at Makarics arbejdsraseri og Pricas træfsikkerhed kunne være en fin kombination over for et træt forsvar der ved gud laver fejl.Maglau skrev: ↑7. nov 2021, 14:51Jeg tror ikke på er Makaric og Prica makker par. Der er simpelthen for lidt flair og 1 vs 1 styrke. De er alt for afhængige af deres medspillere
Fin halvleg over det meste af linjen. Kusk og Pallesen har som de eneste stået svagt, men begge har også haft enkelte fine aktioner. Desværre har der været for mange af de ikke-så-gode.
Lad os fortsætte de fine takter i anden halvleg, så ligger der også tre point og venter
AaB - BIF 13/4 2014
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
FC Randers topper nok holdet med Mistrati, Kehinde mv. i 2. halvleg så der skal steppes op hvis sejren skal i hus. Synes stadigvæk at vi i den grad mangler evnen til at kontrollere en kamp med bolden
Kusk har også haft mange fine indlæg. Jeg synes ikke han er ringe, men han er ikke helt på topniveau heller.Maglau skrev: ↑7. nov 2021, 15:05Jeg uenig i at kusk har spillet skidt. Han løber rigtigt meget og tilbyder sig konstant i offensive positioner. Men det er rigtigt at han et par gange har fejlafleveret boldenjonas386 skrev: ↑7. nov 2021, 14:58Jeg er til dels enig, men jeg synes/tror også, at Makarics arbejdsraseri og Pricas træfsikkerhed kunne være en fin kombination over for et træt forsvar der ved gud laver fejl.Maglau skrev: ↑7. nov 2021, 14:51Jeg tror ikke på er Makaric og Prica makker par. Der er simpelthen for lidt flair og 1 vs 1 styrke. De er alt for afhængige af deres medspillere
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg havde nu heller ikke forventet andet.
Derudover: Marti forventer også, at vi får behov for flere mål. Fint.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Vi har haft mest fokus på at forsvare, det er bare ikke en kamp, der passer Kusk. Synes ikke han har været dårlig, men de dødbolde måtte godt blive skarpere.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Åhs der er ikke straffe der..Han tager da bolden