Tilgengæld begriber jeg ikke dine rosenrøde fortolkninger af, hvad AaB foretager sig. Inge har lavet nogle fine handler, men det er vel i orden, at sætte spørgsmålstegn ved nogle af dem? Det er vel også I orden at påpege, at der stadigvæk er rigtig langt rent spillemæssigt op til den top, som AaB hævder at de jagter?Julgranen skrev: ↑28. nov 2021, 19:08Begriber ikke de spandfulde af negativitet du altid udgyder. Vi ligger bedre end vi kan forvente - kun med 3 storsatsende hold foran os.
Vi spiller ikke drømmefodbold, men får flere point end vi har været vant til de senere år.
Altså, folk herinde får det til at lyde som om vi sejler totalt i denne halvsæson. Det er ingenlunde rigtigt.
Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021
Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er pisse irriterende at skule tale kommentatorerne efter munden, men Roony er jo hele forskellen i dag. De har jo ikke for fem flade ører kreativitet i mellem sig ellers for FCK. Og så kommer sådan en skide pupertær svensker og pisser på os.
Og så havde det heller ikke været tosset hvis Rinne havde været på normal standard i dag.
Og så havde det heller ikke været tosset hvis Rinne havde været på normal standard i dag.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Men for satan vores fanscene er blevet fed!! Top top klasse!
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Hvilket er idiotisk. Det har desværre også lidt været min frygt, ved den i øvrigt pæne pointhøst, at det bliver en sovepude og at truppen på overfladen virker stabilFunky skrev: ↑28. nov 2021, 19:14Så vidt vides (artikel i Nordjyske) er Cifuentes og Inge enige om, at der ikke er behov for de store forandringer på holdet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det kunne altså godt ende i en grim snitter i dag, synes godt nok vi sejler rundt og giver alt alt for lette muligheder væk. Sløj indsats af hele holdet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvorfor virker rinne så usikker?
Næ, han rammer sit niveau lige i røven.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Helt enig. Vi mangler virkelig en hurtig, kreativ type. Bare en spiller, som modstanderne bør frygte pga. individuel kvalitet. Kusk er efterhånden bedst i småspil og på indlæg, og vi har ingen, der bare har en brøkdel af hans kreativitet.Buzz Killington skrev: ↑28. nov 2021, 19:16Det er pisse irriterende at skule tale kommentarerne efter munden, men Roony er jo hele forskellen i dag. De har jo ikke for fem flade ører kreativitet i mellem sig ellers for FCK. Og så kommer sådan en skide pupertær svensker og pisser på os.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Enig, han er lige så elendig som normalt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja, det er ren klasse fra den kant. Det er bare give dem al den ros den kan trække.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Kan vi alle huske, da alle herinde jublede over at vi var så heldige, at Inge havde signet det største talent fra Sverige i mange år. Jeg bytter gerne med svenskeren fra FCK.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Skal vi gætte på, man håber på derude, at det er Lucas?Kunji skrev: ↑28. nov 2021, 19:19Helt enig. Vi mangler virkelig en hurtig, kreativ type. Bare en spiller, som modstanderne bør frygte pga. individuel kvalitet. Kusk er efterhånden bedst i småspil og på indlæg, og vi har ingen, der bare har en brøkdel af hans kreativitet.Buzz Killington skrev: ↑28. nov 2021, 19:16Det er pisse irriterende at skule tale kommentarerne efter munden, men Roony er jo hele forskellen i dag. De har jo ikke for fem flade ører kreativitet i mellem sig ellers for FCK. Og så kommer sådan en skide pupertær svensker og pisser på os.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Skidt skidt skidt. Vi er ikke i nærheden af at være et tophold. Meget skuffende.
Du kommer nok aldrig til at høre andet fra den kant. Hvad synes du de skal sige?Funky skrev: ↑28. nov 2021, 19:14Så vidt vides (artikel i Nordjyske) er Cifuentes og Inge enige om, at der ikke er behov for de store forandringer på holdet.
"De spillere vi har er lort, og vi skal ude at købe 5 nye, inden det går helt galt"
Jeg tænker der skal sorteres nogle fra, og så skal der nok blive købt noget andet ind.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Men er vi nu realistiske så er vores spillerbudget 44 mil og FCK’s 170 mil… så stor forskel har man dog ikke set på banen men de har bare noget andet materiale end os
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Jeg synes, vi skal smide Ementa ind, og så få nogle bolde i feltet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
EnigKunji skrev:Jeg synes, vi skal smide Ementa ind, og så få nogle bolde i feltet.
Vi går nok ned på fire mand i bagkæden, med Palle og Hannesbo som backs. Lad os håbe vi kan holde fast i bolden.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Alle dine indlæg er jo et evigt forsvar af Inge, Cifuentes eller Kusk.
IAO har ikke givet Cifuentes en skid at arbejde med. IAO har levet fuldt op til at skulle pleje hans egne kontakter og trækker en masse lykkeriddere hertil, i håb om at bare en slår igennem og kan sælges. Det er et fact, som selv du ikke bør kunne undgå at se.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!