Jeg synes Randers spiller bedre og er en sammentømret enhed, som er svære at ryste og har en klar plan for, hvad de vil. Ligeledes synes jeg Silkeborg spiller en rigtig god gang fodbold langs jorden, som er en fornøjelse at se på. Jeg synes Brøndby er bedre. De har en helt utrolig skarp Uhre, men lige under er jeg imponeret over en Frendrup og Radosevic. Jeg synes, at FCK klart viser, at de er et bedre hold i dag, når tempoet skues op på næsten samtlige pladser.
Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021
Re: Kamptråd: AaB - FC København, 28.11.2021
Jeg kan simpelthen ikke huske det - som i overhovedet. Ak ja, gid han da havde holdt den frekvens, da han kom tilbage til AaB...Kunji skrev: ↑28. nov 2021, 16:55Han har scoret to mål og lavet tre assists i fire kampe mod AaB…Hovedet skrev: ↑28. nov 2021, 16:32Jeg kan ikke så meget som svagt erindre Kusk i FCK-trøjen over for AaB. Han har vel dårlig været på banen i de kampe og i hvert fald ikke påført AaB videre skade; han har aldrig scoret eller haft en assist i kampe mod AaB.Kenneth K skrev: ↑28. nov 2021, 14:53Jeg har ikke gidet at forsøge at underbygge det med fakta, men husker det som om, at Kusk var ond ved os næsten hver gang vi mødte ham i hans FCK-tid. I dag kan han passende tilbagebetale.
Fatter da i hvert intet af det, hvis han bænkes igen. FCK er ikke et hold, vi behøves frygte lige nu - dem kan vi sagtens snuppe ved at gå offensivt til værks!
Kom så, AaB!
Han har i hvert fald været giftigere den anden vej!
Skuffende måde at slutte et ellers flot efterår på. Jeg håber man bruger pausen på at få udviklet spillet endnu mere, så vi ikke er så afhængige af standardsituationer. Det er ren Horsens til tider. 
Vi taber desværre fortjent til et stærkt fck hold må vi erkende.
Det er tydeligt for enhver, at vi mangler noget offensiv kvalitet, alt skal komme fra Kusk, som jeg synes vi skal forlænge med asap.
Pedro og Ross var to hunde i et spil kegler idag, førstnævnte har desværre et skræmmende bundniveau, ved ikke om det var fordi han slog hovedet, men det var jo helt vildt idag.
Men hvorfor pokker var der ikke VAR på deres tredje mål?
Det er tydeligt for enhver, at vi mangler noget offensiv kvalitet, alt skal komme fra Kusk, som jeg synes vi skal forlænge med asap.
Pedro og Ross var to hunde i et spil kegler idag, førstnævnte har desværre et skræmmende bundniveau, ved ikke om det var fordi han slog hovedet, men det var jo helt vildt idag.
Men hvorfor pokker var der ikke VAR på deres tredje mål?
Brøndby har da været rystende ringe store dele af sæsonen. Selv de seneste kampe har de bestemt ikke været overbevisende.Mikki89 skrev: ↑28. nov 2021, 20:08Jeg synes Randers spiller bedre og er en sammentømret enhed, som er svære at ryste og har en klar plan for, hvad de vil. Ligeledes synes jeg Silkeborg spiller en rigtig god gang fodbold langs jorden, som er en fornøjelse at se på. Jeg synes Brøndby er bedre. De har en helt utrolig skarp Uhre, men lige under er jeg imponeret over en Frendrup og Radosevic. Jeg synes, at FCK klart viser, at de er et bedre hold i dag, når tempoet skues op på næsten samtlige pladser.
Fælles for 3 af de 4 hold er dog langvarige træneransættelser - og det har jeg hele tiden påstået er nøglen til bedre spil.
Øh - han spillede midtforsvar det meste af tiden.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Aldrig. Kusk var med afstand bedste AaB'er.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Enig i at ro på trænerfronten giver resultater, og Cifuentes skal have masser af tid.Julgranen skrev:Brøndby har da været rystende ringe store dele af sæsonen. Selv de seneste kampe har de bestemt ikke været overbevisende.Mikki89 skrev: ↑28. nov 2021, 20:08Jeg synes Randers spiller bedre og er en sammentømret enhed, som er svære at ryste og har en klar plan for, hvad de vil. Ligeledes synes jeg Silkeborg spiller en rigtig god gang fodbold langs jorden, som er en fornøjelse at se på. Jeg synes Brøndby er bedre. De har en helt utrolig skarp Uhre, men lige under er jeg imponeret over en Frendrup og Radosevic. Jeg synes, at FCK klart viser, at de er et bedre hold i dag, når tempoet skues op på næsten samtlige pladser.
Fælles for 3 af de 4 hold er dog langvarige træneransættelser - og det har jeg hele tiden påstået er nøglen til bedre spil.
Fælles for 2 af de tre klubber er også, at deres sportschefer rammer mere rigtig, med et lavere budget end vores.
Vi skal til at ramme noget rigtigt, hurtigt og gerne allerede i dette vindue.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Fordi det er det eneste navn kommentatorerne kan gør det ikke ham til god. Enhver aflevering blev udråbt til en genialitet.
- FlæskeFrank
Enig.
Jeg savner Winsnes
FlæskeFrank skrev: ↑28. nov 2021, 20:45Fordi det er det eneste navn kommentatorerne kan gør det ikke ham til god. Enhver aflevering blev udråbt til en genialitet.
I er meget søde, men det er ikke meget forstand i har på fodbold
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hov, du kom ikke med i min fællesquote.
Han smider ganske rigtig en del, men han er den eneste der for alvor udfordrer og han lykkes også med det ind imellem. Uden ham havde vi intet modspil haft overhovedet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg er helt på linje med dig. Og uanset om Kusk lykkes med alt eller ej, så er AaB nat og dag, om han er på banen eller ej.Pastorius skrev: ↑28. nov 2021, 21:02FlæskeFrank skrev: ↑28. nov 2021, 20:45Fordi det er det eneste navn kommentatorerne kan gør det ikke ham til god. Enhver aflevering blev udråbt til en genialitet.I er meget søde, men det er ikke meget forstand i har på fodbold![]()
Vores spil ligger generelt meget længere fremme på banen, når Kusk spiller. Det aflaster resten af holdet - og så har det altså også den betydning, når spillet er deroppe, at der er kortere til modstandernes mål.
Ædruelighedens stemme
Samt nogle sportslige ansvarlige, som har ramt plet med deres indkøb. Jeg argumentere bestemt ikke for, at vi skal skille os af med Ciffuentes, men jeg synes godt, at Inge kunne give ham bedre betingelser for at lykkes med det han vil.Julgranen skrev: ↑28. nov 2021, 20:35Brøndby har da været rystende ringe store dele af sæsonen. Selv de seneste kampe har de bestemt ikke været overbevisende.Mikki89 skrev: ↑28. nov 2021, 20:08Jeg synes Randers spiller bedre og er en sammentømret enhed, som er svære at ryste og har en klar plan for, hvad de vil. Ligeledes synes jeg Silkeborg spiller en rigtig god gang fodbold langs jorden, som er en fornøjelse at se på. Jeg synes Brøndby er bedre. De har en helt utrolig skarp Uhre, men lige under er jeg imponeret over en Frendrup og Radosevic. Jeg synes, at FCK klart viser, at de er et bedre hold i dag, når tempoet skues op på næsten samtlige pladser.
Det er vildt som hver gang kusk får bolden så hæver de stemmen. Synes han spiller en fin kamp men tydeligt de fremhæver ham ekstra i forhold til de andre spillere... Tænk hvis de havde haft samme stemningsføring hver gang højholt havde bolden.FlæskeFrank skrev: ↑28. nov 2021, 20:45Fordi det er det eneste navn kommentatorerne kan gør det ikke ham til god. Enhver aflevering blev udråbt til en genialitet.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Nu så jeg kun lidt over en time og skal ikke kunne udtale mig om de første 30 min, men det skyldes vel også området de.opererer i?Lyfe skrev: ↑28. nov 2021, 21:29Det er vildt som hver gang kusk får bolden så hæver de stemmen. Synes han spiller en fin kamp men tydeligt de fremhæver ham ekstra i forhold til de andre spillere... Tænk hvis de havde haft samme stemningsføring hver gang højholt havde bolden.FlæskeFrank skrev: ↑28. nov 2021, 20:45Fordi det er det eneste navn kommentatorerne kan gør det ikke ham til god. Enhver aflevering blev udråbt til en genialitet.
Kusk modtog mange bolde mellem fcks midtbane og forsvar. Det er tættere på mål og så prøver Kusk nogle ting ift at sætte medspillere op, som andre ikke byder ind med.
Kusk prøver det risikable og pulsen stiger da også lidt mere, når kusk modtager bolden mellem kæderne. Not so much når Højholt spiller det mindre risikobetonet omkring den centrale midtbane.
Det skal lige siges, at jeg har store forventninger til Højholt. Han bliver skarp om et års tid.
Uenig. Prøv at sammenlign ham med Prip. Der er langt mere fart og drev i tingene, når Prip modtager bolden.Pastorius skrev: ↑28. nov 2021, 21:04Hov, du kom ikke med i min fællesquote.
Han smider ganske rigtig en del, men han er den eneste der for alvor udfordrer og han lykkes også med det ind imellem. Uden ham havde vi intet modspil haft overhovedet.
Jeg er skideligeglad med, om det lyder som hyleri: Dagens kamp var en dommermæssig skandale. FCK slipper for 2 røde kort - 2. gule til Biel, og direkte rødt til Grabara - og der annonceres ikke engang et VAR-tjek på FCK's 2. mål. Læg dertil alle de små bissefrispark som FCK'erne slap afsted med. Men bare de første 3 situationer er i sig selv komplet uforståelige.
Jeg tror simpelthen, det handler om, at Kehlet og co. ikke turde. De var simpelthen uvillige til at gøre deres arbejde.
Jeg tror simpelthen, det handler om, at Kehlet og co. ikke turde. De var simpelthen uvillige til at gøre deres arbejde.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Altså han har spillet 637 minutter ud af 1580 mulige minutter denne sæson. Og de to hele kampe, som han har spillet vandt vi ikke.R Rosenberg skrev: ↑28. nov 2021, 21:22Jeg er helt på linje med dig. Og uanset om Kusk lykkes med alt eller ej, så er AaB nat og dag, om han er på banen eller ej.Pastorius skrev: ↑28. nov 2021, 21:02FlæskeFrank skrev: ↑28. nov 2021, 20:45Fordi det er det eneste navn kommentatorerne kan gør det ikke ham til god. Enhver aflevering blev udråbt til en genialitet.I er meget søde, men det er ikke meget forstand i har på fodbold![]()
Vores spil ligger generelt meget længere fremme på banen, når Kusk spiller. Det aflaster resten af holdet - og så har det altså også den betydning, når spillet er deroppe, at der er kortere til modstandernes mål.
Så hvis jeg skulle bruge jeres logik, så vinder vi når han ikke er på banen på grund af holdpræstation, mens når han er på banen, så taber vi på enkeltpræstationer.
- FlæskeFrank