Wat? Har du en kilde på det?Jakobsen skrev: ↑8. dec 2021, 12:49Silberbauer er udlejet fra FCM til at være assistent i schweizisk klub. Det lyder ikke som den letteste mand at få fingrene i. Enten vil bønderne vel selv beholde ham eller også ryger han permanent til Schweiz.Erasmus Montanus skrev: ↑8. dec 2021, 07:44Er der nogen, der har indsigt I, hvem der kan være erstatningen for Søren Krogh?
Hvem har Inge tidligere været lun på i hans opbygning af Stabæks akademi?
Har Cifuentes måske budt ind med sin indsigt fra sin tid i AIK?
Hvad med Michael Silberbauer? Om talentet er der til at erstatte lige præcis Krogh, ved jeg ikke, men han kunne være fed at have i talentafdelingen en dag.
U19, U17 og U15 tråden
Re: U19, U17 og U15 tråden
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Han er asssitent nu i Basel. Lidt i tvivl om jeg har taget fejl i det med udlejningen. Der var i hvert fald noget med FCM og en udlejet ungdomstræner, men kan godt være det ikke var Silber.Kunji skrev: ↑8. dec 2021, 15:04Wat? Har du en kilde på det?Jakobsen skrev: ↑8. dec 2021, 12:49Silberbauer er udlejet fra FCM til at være assistent i schweizisk klub. Det lyder ikke som den letteste mand at få fingrene i. Enten vil bønderne vel selv beholde ham eller også ryger han permanent til Schweiz.Erasmus Montanus skrev: ↑8. dec 2021, 07:44Er der nogen, der har indsigt I, hvem der kan være erstatningen for Søren Krogh?
Hvem har Inge tidligere været lun på i hans opbygning af Stabæks akademi?
Har Cifuentes måske budt ind med sin indsigt fra sin tid i AIK?
Hvad med Michael Silberbauer? Om talentet er der til at erstatte lige præcis Krogh, ved jeg ikke, men han kunne være fed at have i talentafdelingen en dag.
Men han var i hvert fald U19 træner i FCM før han blev assistent i Basel.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bas ... uer-i-fcm/
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Man må gerne uddybe indhold samt citere, blot man ikke copy/paster.
Ædruelighedens stemme
Er ikke abonnent længere. Havde håbet, at nogen ville gøre detR Rosenberg skrev: ↑20. dec 2021, 19:25Man må gerne uddybe indhold samt citere, blot man ikke copy/paster.
De har snakket med u-19 træneren, som siger at trods manglende resultater så ser de en god individuel fremgang his flere af spillerne. De nævner specifikt Sander, Gustav Dahl og Oliver Ross. De træner jævnligt med superligatruppen og de kan se at det virkelig har løftet dem. De forventer markant bedre resultater på u-19 i foråret. Generelt forventer de meget af årgang 04, der er krummer i de knægte..
Oscar Meedom og Anders Noshe vblicer rykket op på u-19 holdet fra nytår.
Der er ikke umiddelbart planer om, at AaB vil ud og forstærke sig med talenter udefra i vintervinduet, men planerne kan ændre sig
Oscar Meedom og Anders Noshe vblicer rykket op på u-19 holdet fra nytår.
Der er ikke umiddelbart planer om, at AaB vil ud og forstærke sig med talenter udefra i vintervinduet, men planerne kan ændre sig
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Bold skriver at FCKs U15 træner, Niels Lawaetz, skifter til AaB hvor han skal være metodik og trænerudviklings chef
Nordjyske har også artikel på det nuAalborg frederikshavner skrev: ↑21. dec 2021, 10:13Bold skriver at FCKs U15 træner, Niels Lawaetz, skifter til AaB hvor han skal være metodik og trænerudviklings chef
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 4338a1005d
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
En mand med erfaring fra FCK’s tunge talent setup og DBU. Jeg er spændt på at høre mere fra IAO om dette.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:35Nordjyske har også artikel på det nuAalborg frederikshavner skrev: ↑21. dec 2021, 10:13Bold skriver at FCKs U15 træner, Niels Lawaetz, skifter til AaB hvor han skal være metodik og trænerudviklings chef
Mon man venter til januar eller man forsøger at cutte forbindelserne til Krogh og hente Niels ind tidligere?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Ved udgangen af året? det er vel med start januar 2022 så..Forza skrev: ↑21. dec 2021, 10:39En mand med erfaring fra FCK’s tunge talent setup og DBU. Jeg er spændt på at høre mere fra IAO om dette.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:35Nordjyske har også artikel på det nuAalborg frederikshavner skrev: ↑21. dec 2021, 10:13Bold skriver at FCKs U15 træner, Niels Lawaetz, skifter til AaB hvor han skal være metodik og trænerudviklings chef
Mon man venter til januar eller man forsøger at cutte forbindelserne til Krogh og hente Niels ind tidligere?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Det har du da helt ret i. Tog for givet at det først var når Kroghs kontrakt udløber, men det er ikke tilfældet.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:43Ved udgangen af året? det er vel med start januar 2022 så..Forza skrev: ↑21. dec 2021, 10:39En mand med erfaring fra FCK’s tunge talent setup og DBU. Jeg er spændt på at høre mere fra IAO om dette.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:35Nordjyske har også artikel på det nuAalborg frederikshavner skrev: ↑21. dec 2021, 10:13Bold skriver at FCKs U15 træner, Niels Lawaetz, skifter til AaB hvor han skal være metodik og trænerudviklings chef
Mon ikke Krogh snart er færdig så.
Apropos Krogh bider jeg meget mærke i detteForza skrev: ↑21. dec 2021, 10:54Det har du da helt ret i. Tog for givet at det først var når Kroghs kontrakt udløber, men det er ikke tilfældet.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:43Ved udgangen af året? det er vel med start januar 2022 så..Forza skrev: ↑21. dec 2021, 10:39En mand med erfaring fra FCK’s tunge talent setup og DBU. Jeg er spændt på at høre mere fra IAO om dette.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:35Nordjyske har også artikel på det nuAalborg frederikshavner skrev: ↑21. dec 2021, 10:13Bold skriver at FCKs U15 træner, Niels Lawaetz, skifter til AaB hvor han skal være metodik og trænerudviklings chef
Når Krogh udetaler sådan kommer man jo til, at tro det har været mere AaBs end Kroghs beslutning at stoppe samarbejdet. Ikke, at jeg krtiserer det nødvendigvis selvom jeg ønsker kontinuitet, men har man nu vurderet at Krogh ikke var tilstedeværende nok f.eks. er det fint man har draget konsekvensen.- Jeg har ikke selv været med i den proces, men det glæder mig, at AaB har handlet rettidigt, og kan jeg bidrage med til en indkøringsfase, så er jeg klar på det. Der er no bad feelings, siger Søren Krogh.
Lawaetz kender jeg intet til, men jeg bifalder da i hvert fald at vores akademi får nogle nye ideer ind udefra og FCK er altså ikke et håbløst akademi som i gamle dage, hvor de rent undtagelsesvis kunne få lov til at levere en Superligaspiller hvert femte år.
RAUS RAUS SSE!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Så må man jo håbe den nye københavner har planer om mere end en pendlerlejlighed ved fjorden.Jakobsen skrev: ↑21. dec 2021, 11:49Apropos Krogh bider jeg meget mærke i detteForza skrev: ↑21. dec 2021, 10:54Det har du da helt ret i. Tog for givet at det først var når Kroghs kontrakt udløber, men det er ikke tilfældet.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:43Ved udgangen af året? det er vel med start januar 2022 så..Forza skrev: ↑21. dec 2021, 10:39En mand med erfaring fra FCK’s tunge talent setup og DBU. Jeg er spændt på at høre mere fra IAO om dette.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:35Nordjyske har også artikel på det nuAalborg frederikshavner skrev: ↑21. dec 2021, 10:13Bold skriver at FCKs U15 træner, Niels Lawaetz, skifter til AaB hvor han skal være metodik og trænerudviklings chef
Når Krogh udetaler sådan kommer man jo til, at tro det har været mere AaBs end Kroghs beslutning at stoppe samarbejdet. Ikke, at jeg krtiserer det nødvendigvis selvom jeg ønsker kontinuitet, men har man nu vurderet at Krogh ikke var tilstedeværende nok f.eks. er det fint man har draget konsekvensen.- Jeg har ikke selv været med i den proces, men det glæder mig, at AaB har handlet rettidigt, og kan jeg bidrage med til en indkøringsfase, så er jeg klar på det. Der er no bad feelings, siger Søren Krogh.
Lawaetz kender jeg intet til, men jeg bifalder da i hvert fald at vores akademi får nogle nye ideer ind udefra og FCK er altså ikke et håbløst akademi som i gamle dage, hvor de rent undtagelsesvis kunne få lov til at levere en Superligaspiller hvert femte år.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
FCK har jo fået et fremragende akademi. Kan man hente noget af deres viden og know-how ville det være fedt.Jakobsen skrev: ↑21. dec 2021, 11:49Apropos Krogh bider jeg meget mærke i detteForza skrev: ↑21. dec 2021, 10:54Det har du da helt ret i. Tog for givet at det først var når Kroghs kontrakt udløber, men det er ikke tilfældet.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:43Ved udgangen af året? det er vel med start januar 2022 så..Forza skrev: ↑21. dec 2021, 10:39En mand med erfaring fra FCK’s tunge talent setup og DBU. Jeg er spændt på at høre mere fra IAO om dette.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:35Nordjyske har også artikel på det nuAalborg frederikshavner skrev: ↑21. dec 2021, 10:13Bold skriver at FCKs U15 træner, Niels Lawaetz, skifter til AaB hvor han skal være metodik og trænerudviklings chef
Jeg håber dog det er en mand som tager familien med herop.
Det tror jeg også er det mest ideelle, men det er ikke udelukket det andet kan virke. Jeg arbejder selv som konsulent og ikke, at jeg selv ville gide, men jeg har arbejdet med masser af folk igennem årene der har leveret fint i et job der lagde langt fra deres hjem og med meget rejseaktivitet.Forza skrev: ↑21. dec 2021, 12:48FCK har jo fået et fremragende akademi. Kan man hente noget af deres viden og know-how ville det være fedt.Jakobsen skrev: ↑21. dec 2021, 11:49Apropos Krogh bider jeg meget mærke i detteForza skrev: ↑21. dec 2021, 10:54Det har du da helt ret i. Tog for givet at det først var når Kroghs kontrakt udløber, men det er ikke tilfældet.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:43Ved udgangen af året? det er vel med start januar 2022 så..Forza skrev: ↑21. dec 2021, 10:39En mand med erfaring fra FCK’s tunge talent setup og DBU. Jeg er spændt på at høre mere fra IAO om dette.Lyfe skrev: ↑21. dec 2021, 10:35
Nordjyske har også artikel på det nu
Jeg håber dog det er en mand som tager familien med herop.
SønderjyskE havde jo også størstedelen af deres stab bosiddende i Aalborg en årrække.
RAUS RAUS SSE!
Kevin Hjulmand, sportslig leder for U14-U19 i KB, skriver følgende om Niels Lawaetz:
Knalddygtig og et scoop for AaB. Har foruden u14/15 i FCK, en lang karriere som talentudvikler, herunder en tid som sportslig leder for U5-U9 i KB, hvor han satte sig præg ift netop metode og trænerudvikling. Ham bliver I glade for, ligesom vi har været det på Peter Bangs vej.
Som jeg (og en anden) tidligere har skrevet, så har man fra start af ikke været særlig imponeret over Søren Krogh. Han brugte mere tid på cafeer i Nordsjælland med sin familie, end han gjorde på at passe sig arbejde i Aalborg.
Man skulle nærmest tvinge ham til Aalborg når der var nogle ting der var vigtige. Så det har lagt i kortene i lang tid, at man var på udkig efter en ny.
Man skulle nærmest tvinge ham til Aalborg når der var nogle ting der var vigtige. Så det har lagt i kortene i lang tid, at man var på udkig efter en ny.
Det passer meget godt med hvad jeg har hørt. At man ikke syntes han priotere det at være i AaB nok.9000AA skrev: ↑23. dec 2021, 07:49Som jeg (og en anden) tidligere har skrevet, så har man fra start af ikke været særlig imponeret over Søren Krogh. Han brugte mere tid på cafeer i Nordsjælland med sin familie, end han gjorde på at passe sig arbejde i Aalborg.
Jep, jeg har hørt det samme.gravballe skrev: ↑23. dec 2021, 08:04Det passer meget godt med hvad jeg har hørt. At man ikke syntes han priotere det at være i AaB nok.9000AA skrev: ↑23. dec 2021, 07:49Som jeg (og en anden) tidligere har skrevet, så har man fra start af ikke været særlig imponeret over Søren Krogh. Han brugte mere tid på cafeer i Nordsjælland med sin familie, end han gjorde på at passe sig arbejde i Aalborg.
Og ærlig talt, så er det et rigtig dårligt match med den rolle han har i klubben. Der skal man netop virkelig være til stede for at kunne lægge en linje og se de forskellige talenthold.
- KongGulerod
- Landshold

Ved vi definitivt at Niels Lawaetz er hentet ind som en 1:1 erstatning for Søren Krogh? Eller kan der være tale om et supplement til staben, og at der også hentes en fodboldchef?